bundan 2 ay önce arabayı yakından inceledim. incelediğim transit in en full modeliydi 130 hp lik. Şunu belirtmek isterim arabanın iç tasarımı harika olmuş. direksiyon üzerinde 4 parça krom var. göstergeler süper hasta kaldım desem yeridir. motor sesinide eski modellerine göre baya indirmişler. Arkadaşlarmdan duyduğum kadarıyla performansı dehşetmiş İmkanın varsa 3,2 200 hp lik bi modeli var onada bak derimhttp://www.ford.com.tr/transit/
Arkadaşım verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.200 bg.lik motor, 300 lük kombilerde bulunmuyor sanırım.Ama olsaydı tercih edilebilirdi.Onlarda ne performans vardır yaa Ayrıca bundan 2 ay önce falan bir marketin servis aracına binmiştim, en uzun şasilisinin minibüs versiyonuna.O kasaya rağmen süper bir performans vardı araçta.Ayrıca ses de minimum seviyede.Nerdeyse bizim 105 lik transporterdan daha iyiydi yalıtım.Ama bizim alacağımız minibüs olmayacağı ve kısa olacağı için tam karar veremiyorum.Açıkcası riske de girmek yanlış olur, ne de olsa sıfır araba.
Alıntıları Göster
Merhaba 58_transporter_58,
Almayı düşündüğünüz 300 SF Kombi modelini çok inceledim ben, hususi kullanım için. Ancak yeni bir araç olduğu için insanlar çok fazla bir şey söyleyemiyorlar. Transit deyince de eski modelini anlıyorlar hep. O yüzden bilgi bulmak biraz zor. Araştırmam sonucunda gayet iyi olduğuna karar verdim, bir tek, eski transitlerdeki arka koltukların çok sarsması sorunu vardı, onu çözüp çözemediklerine ilişkin bir bilgi bulamadım.
Bu arada, sanıyorum ki önümüzdeki sene Transit 300 SF kombiler 140 bg olarak gelecek, daha önce linkini göndermiştim.
Yeni bir şey öğrenir de paylaşırsan bizimle çok makbule geçer. Onun dışında özel soruların olursa sorabilirsin...
Kolay gelsin
quote:
Orijinalden alıntı: ertegece
Merhaba 58_transporter_58,
Almayı düşündüğünüz 300 SF Kombi modelini çok inceledim ben, hususi kullanım için. Ancak yeni bir araç olduğu için insanlar çok fazla bir şey söyleyemiyorlar. Transit deyince de eski modelini anlıyorlar hep. O yüzden bilgi bulmak biraz zor. Araştırmam sonucunda gayet iyi olduğuna karar verdim, bir tek, eski transitlerdeki arka koltukların çok sarsması sorunu vardı, onu çözüp çözemediklerine ilişkin bir bilgi bulamadım.
Bu arada, sanıyorum ki önümüzdeki sene Transit 300 SF kombiler 140 bg olarak gelecek, daha önce linkini göndermiştim.
Yeni bir şey öğrenir de paylaşırsan bizimle çok makbule geçer. Onun dışında özel soruların olursa sorabilirsin...
Kolay gelsin
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: ertegece
Merhaba 58_transporter_58,
Almayı düşündüğünüz 300 SF Kombi modelini çok inceledim ben, hususi kullanım için. Ancak yeni bir araç olduğu için insanlar çok fazla bir şey söyleyemiyorlar. Transit deyince de eski modelini anlıyorlar hep. O yüzden bilgi bulmak biraz zor. Araştırmam sonucunda gayet iyi olduğuna karar verdim, bir tek, eski transitlerdeki arka koltukların çok sarsması sorunu vardı, onu çözüp çözemediklerine ilişkin bir bilgi bulamadım.
Bu arada, sanıyorum ki önümüzdeki sene Transit 300 SF kombiler 140 bg olarak gelecek, daha önce linkini göndermiştim.
Yeni bir şey öğrenir de paylaşırsan bizimle çok makbule geçer. Onun dışında özel soruların olursa sorabilirsin...
Kolay gelsin
Geçenlerde Otokoç'ta transiti yakından inceledik.300 sf kombiyi vergi levhalı 36.500 ytl den 33.500 ytl ye veriyorlar.Journeyli olunca 38.000 ytl dediler.Açıkcası yakından görünce iç mekanın Transporter kadar konforlu ve şık olmadığını gördüm.Tabi sınıfında yine de konforlu sayılır ama bi Transporterın bir de Transitin koltuğuna oturunca arada çok fark olduğunu gördüm.Otokoçtan çıkınca da VW General'e gittik.2008 lerde ufak tefek değişiklikler yapılmış Transporter'da, iç mekan iyice hoş olmuş.Ama 41.500 ytl den aşşağı vermiyorlar.Sonuç olarak elimizdeki aracı satıp da Transit alınca sadece sıfır arabaya binmiş olacağız ve model yükselecek.Oysa konfordan ödün vermemiz gerekecek.Biz şimdi Transit yerine 2005-2007 civarı 105 lik uzun cityvan Transporter bakıyoruz.0 km 300 sf journey fiyatına bahsettiğim araç alınabiliyor, donanım olarak da eşit oluyorlar.Ama sırf ticaret için alacak veya az gezecek biri bence Transit'i tercih etmeli.Aile arabası olarak da eski kasa Transporterlara bakmadan karar vermemenizi öneriirm.Onlar da çok atak ve sorunsuzdur.
quote:
Orijinalden alıntı: 58_transporter_58
quote:
Orjinalden alıntı: ertegece
Merhaba 58_transporter_58,
Almayı düşündüğünüz 300 SF Kombi modelini çok inceledim ben, hususi kullanım için. Ancak yeni bir araç olduğu için insanlar çok fazla bir şey söyleyemiyorlar. Transit deyince de eski modelini anlıyorlar hep. O yüzden bilgi bulmak biraz zor. Araştırmam sonucunda gayet iyi olduğuna karar verdim, bir tek, eski transitlerdeki arka koltukların çok sarsması sorunu vardı, onu çözüp çözemediklerine ilişkin bir bilgi bulamadım.
Bu arada, sanıyorum ki önümüzdeki sene Transit 300 SF kombiler 140 bg olarak gelecek, daha önce linkini göndermiştim.
Yeni bir şey öğrenir de paylaşırsan bizimle çok makbule geçer. Onun dışında özel soruların olursa sorabilirsin...
Kolay gelsin
Geçenlerde Otokoç'ta transiti yakından inceledik.300 sf kombiyi vergi levhalı 36.500 ytl den 33.500 ytl ye veriyorlar.Journeyli olunca 38.000 ytl dediler.Açıkcası yakından görünce iç mekanın Transporter kadar konforlu ve şık olmadığını gördüm.Tabi sınıfında yine de konforlu sayılır ama bi Transporterın bir de Transitin koltuğuna oturunca arada çok fark olduğunu gördüm.Otokoçtan çıkınca da VW General'e gittik.2008 lerde ufak tefek değişiklikler yapılmış Transporter'da, iç mekan iyice hoş olmuş.Ama 41.500 ytl den aşşağı vermiyorlar.Sonuç olarak elimizdeki aracı satıp da Transit alınca sadece sıfır arabaya binmiş olacağız ve model yükselecek.Oysa konfordan ödün vermemiz gerekecek.Biz şimdi Transit yerine 2005-2007 civarı 105 lik uzun cityvan Transporter bakıyoruz.0 km 300 sf journey fiyatına bahsettiğim araç alınabiliyor, donanım olarak da eşit oluyorlar.Ama sırf ticaret için alacak veya az gezecek biri bence Transit'i tercih etmeli.Aile arabası olarak da eski kasa Transporterlara bakmadan karar vermemenizi öneriirm.Onlar da çok atak ve sorunsuzdur.
Alıntıları Göster
20001 model transporter kullanmıştım yanlış hatırlamıyosam 2,5 103 hp bi motor vardı çok seri bi araba gerçekten. yeni kasalara oranla daha bi sorunsuzda
quote:
Orijinalden alıntı: shadow35
20001 model transporter kullanmıştım yanlış hatırlamıyosam 2,5 103 hp bi motor vardı çok seri bi araba gerçekten. yeni kasalara oranla daha bi sorunsuzda
Alıntıları Göster
Yakıt olayı bir kaç soruldu ama cevap alınamadı,yakıt hesabı yapan var mı acaba?Eski transitlerin çok yaktığı söyleniyordu..
quote:
Orijinalden alıntı: Cossie
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
Valla ben yılda en fazla 20.000km yapıyorum. 1 milyon için 50 yıl araba kullanmam lazım, farketmiyor benim için :)
ama yakıtı merak ediyorum tabi ben de...
Bir de konfor eksikliğinden bahsediliyor, nasıl bir eksiklik mesela? Koltuk mu rahat değil, kullanımı mı zor, nedir en önemli konfor eksiklikleri sizce?
quote:
Orijinalden alıntı: Cossie
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
Yeni Transit alan arkadaşlar izlenimlerini bizimle paylaşırsa seviniriz...
quote:
Orijinalden alıntı: denizci81
Yeni Transit alan arkadaşlar izlenimlerini bizimle paylaşırsa seviniriz...
Alıntıları Göster
Bugün elime geçen Transit Van broşüründe 2200 önden çeker motorun 140 ps olduğu yazıyor.Daha önce de bi arkadaşımız bahsetmişti 300sf ler 140 ps, 6 ileri olacak diye.Acaba tahminleirm doğru yönde mi? 2.2 motor 140 ps mi oldu?
quote:
Orijinalden alıntı: 58_transporter_58
Bugün elime geçen Transit Van broşüründe 2200 önden çeker motorun 140 ps olduğu yazıyor.Daha önce de bi arkadaşımız bahsetmişti 300sf ler 140 ps, 6 ileri olacak diye.Acaba tahminleirm doğru yönde mi? 2.2 motor 140 ps mi oldu?
Alıntıları Göster
journeylere bayılıyorımya çok tatlı duruyor araba orjinal celik jantı zaten güsel ama lastikler küçük olacak daha tatlı oluyor
quote:
Orijinalden alıntı: karizzmma
journeylere bayılıyorımya çok tatlı duruyor araba orjinal celik jantı zaten güsel ama lastikler küçük olacak daha tatlı oluyor
Alıntıları Göster
journeyler nekadar bilen varmı sitede bakıyorum jourey die belirtmemiş hangisi bilmiyorum yani veya journeyin değerlerinden farkı nedir cevaplarsanaız iyi olu tesekkürler
quote:
Orijinalden alıntı: karizzmma
journeyler nekadar bilen varmı sitede bakıyorum jourey die belirtmemiş hangisi bilmiyorum yani veya journeyin değerlerinden farkı nedir cevaplarsanaız iyi olu tesekkürler
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: karizzmma
journeyler nekadar bilen varmı sitede bakıyorum jourey die belirtmemiş hangisi bilmiyorum yani veya journeyin değerlerinden farkı nedir cevaplarsanaız iyi olu tesekkürler
Biz sorduğumzda journeyler için 300sf kombilere göre 4-5 bin ytl fark istiyorlardı.
quote:
Orijinalden alıntı: 58_transporter_58
quote:
Orjinalden alıntı: karizzmma
journeyler nekadar bilen varmı sitede bakıyorum jourey die belirtmemiş hangisi bilmiyorum yani veya journeyin değerlerinden farkı nedir cevaplarsanaız iyi olu tesekkürler
Biz sorduğumzda journeyler için 300sf kombilere göre 4-5 bin ytl fark istiyorlardı.
Alıntıları Göster
2.2 lt 130PS/310Nm Common Rail TDCi motor arkadaşlar ben bu modelini test ettim şunu söyleyecegim performans dehşet sanki araba kullanıyormuş gibi seri insanı şaşırtmıyo degil tranporterde kullandım ben 105 ps olanları ve diyebilecegim performans olarak tranforteri havada yer bide sitede zıplatmasından bahsetmişler transit ticari oldugu icin arkalarda makas var zıplatma cok az oluyo abartılacak kadar degil bence ve ayrıca yakıtan bahsediyim biraz şehir ici kullanıyorum ben yol bilgisayarında ne kadar ortalama yakıt yattıgını gösteriyo 100 kilometrede 9 litre tabi bu kullanıma göre degişir ben performans acısında arabayı zorlarım ve hızlı kullanmayı severim tranforter kıyası yaptıgımda transiti tercih ediyorum ben neden derseniz aynı özellikli bi tarnsforter 50 milyar civarı isteniyo arada17 milyar var arkadaşlar onun icin transit bence şu anda yaptıgı modelleri ile hitttt number one
quote:
Orijinalden alıntı: kuzgun38
2.2 lt 130PS/310Nm Common Rail TDCi motor arkadaşlar ben bu modelini test ettim şunu söyleyecegim performans dehşet sanki araba kullanıyormuş gibi seri insanı şaşırtmıyo degil tranporterde kullandım ben 105 ps olanları ve diyebilecegim performans olarak tranforteri havada yer bide sitede zıplatmasından bahsetmişler transit ticari oldugu icin arkalarda makas var zıplatma cok az oluyo abartılacak kadar degil bence ve ayrıca yakıtan bahsediyim biraz şehir ici kullanıyorum ben yol bilgisayarında ne kadar ortalama yakıt yattıgını gösteriyo 100 kilometrede 9 litre tabi bu kullanıma göre degişir ben performans acısında arabayı zorlarım ve hızlı kullanmayı severim tranforter kıyası yaptıgımda transiti tercih ediyorum ben neden derseniz aynı özellikli bi tarnsforter 50 milyar civarı isteniyo arada17 milyar var arkadaşlar onun icin transit bence şu anda yaptıgı modelleri ile hitttt number one
Alıntıları Göster
Kuzgun38 çekiş önden mi arkadan mı? Hangi modeli 300SF mi?
quote:
Orijinalden alıntı: ertegece
Kuzgun38 çekiş önden mi arkadan mı? Hangi modeli 300SF mi?
Alıntıları Göster
2.2 130 ps (journey) ön ceker
quote:
Orijinalden alıntı: karizzmma
2.2 130 ps (journey) ön ceker
Alıntıları Göster
valla ben hususi almak sonra da içini yaptırmak 8+1 ya da 9+1 yaptırmak istiyorum. Zıplatmıyorsa, yakıtı da çok değilse gider alırım. sorunsuz araba istiyorum çünkü. Bu konuda fikri yorumu olan? Transiti bu şekilde kullanan pek yok da o yüzden soruyorum.
Bu arada, avrupada da bu araçlar popülermiş, özellikle ingilterede. Transit Turneo diye bir model var, çok hoşuma gitti, broşürüne şurdan ulaşabilirsiniz:
Motoru 140 bg, 6 vites, 8 ya da 9 yolcu için modelleri var. ESPsi aynı zamanda yokuşta kalkış yardımlı (hill holder)
Türkiye'ye niye getirmiyorlar bilmiyorum...
quote:
Orijinalden alıntı: ertegece
valla ben hususi almak sonra da içini yaptırmak 8+1 ya da 9+1 yaptırmak istiyorum. Zıplatmıyorsa, yakıtı da çok değilse gider alırım. sorunsuz araba istiyorum çünkü. Bu konuda fikri yorumu olan? Transiti bu şekilde kullanan pek yok da o yüzden soruyorum.
Bu arada, avrupada da bu araçlar popülermiş, özellikle ingilterede. Transit Turneo diye bir model var, çok hoşuma gitti, broşürüne şurdan ulaşabilirsiniz:
Motoru 140 bg, 6 vites, 8 ya da 9 yolcu için modelleri var. ESPsi aynı zamanda yokuşta kalkış yardımlı (hill holder)
Türkiye'ye niye getirmiyorlar bilmiyorum...
Alıntıları Göster
130 ps'lik motor önden çekişli 300SF modelinde mevcut.Şehiriçinde 100 km'de 9 lt çok iyi
quote:
Orijinalden alıntı: kuzgun38
2.2 lt 130PS/310Nm Common Rail TDCi motor arkadaşlar ben bu modelini test ettim şunu söyleyecegim performans dehşet sanki araba kullanıyormuş gibi seri insanı şaşırtmıyo degil tranporterde kullandım ben 105 ps olanları ve diyebilecegim performans olarak tranforteri havada yer bide sitede zıplatmasından bahsetmişler transit ticari oldugu icin arkalarda makas var zıplatma cok az oluyo abartılacak kadar degil bence ve ayrıca yakıtan bahsediyim biraz şehir ici kullanıyorum ben yol bilgisayarında ne kadar ortalama yakıt yattıgını gösteriyo 100 kilometrede 9 litre tabi bu kullanıma göre degişir ben performans acısında arabayı zorlarım ve hızlı kullanmayı severim tranforter kıyası yaptıgımda transiti tercih ediyorum ben neden derseniz aynı özellikli bi tarnsforter 50 milyar civarı isteniyo arada17 milyar var arkadaşlar onun icin transit bence şu anda yaptıgı modelleri ile hitttt number one
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: kuzgun38
2.2 lt 130PS/310Nm Common Rail TDCi motor arkadaşlar ben bu modelini test ettim şunu söyleyecegim performans dehşet sanki araba kullanıyormuş gibi seri insanı şaşırtmıyo degil tranporterde kullandım ben 105 ps olanları ve diyebilecegim performans olarak tranforteri havada yer bide sitede zıplatmasından bahsetmişler transit ticari oldugu icin arkalarda makas var zıplatma cok az oluyo abartılacak kadar degil bence ve ayrıca yakıtan bahsediyim biraz şehir ici kullanıyorum ben yol bilgisayarında ne kadar ortalama yakıt yattıgını gösteriyo 100 kilometrede 9 litre tabi bu kullanıma göre degişir ben performans acısında arabayı zorlarım ve hızlı kullanmayı severim tranforter kıyası yaptıgımda transiti tercih ediyorum ben neden derseniz aynı özellikli bi tarnsforter 50 milyar civarı isteniyo arada17 milyar var arkadaşlar onun icin transit bence şu anda yaptıgı modelleri ile hitttt number one
Peki yol tutuşu, konfor ve iç mekan gürültüsüne göre Transporter'la kıyasladığınızda hangisi üstün?
quote:
Orijinalden alıntı: 58_transporter_58
quote:
Orjinalden alıntı: kuzgun38
2.2 lt 130PS/310Nm Common Rail TDCi motor arkadaşlar ben bu modelini test ettim şunu söyleyecegim performans dehşet sanki araba kullanıyormuş gibi seri insanı şaşırtmıyo degil tranporterde kullandım ben 105 ps olanları ve diyebilecegim performans olarak tranforteri havada yer bide sitede zıplatmasından bahsetmişler transit ticari oldugu icin arkalarda makas var zıplatma cok az oluyo abartılacak kadar degil bence ve ayrıca yakıtan bahsediyim biraz şehir ici kullanıyorum ben yol bilgisayarında ne kadar ortalama yakıt yattıgını gösteriyo 100 kilometrede 9 litre tabi bu kullanıma göre degişir ben performans acısında arabayı zorlarım ve hızlı kullanmayı severim tranforter kıyası yaptıgımda transiti tercih ediyorum ben neden derseniz aynı özellikli bi tarnsforter 50 milyar civarı isteniyo arada17 milyar var arkadaşlar onun icin transit bence şu anda yaptıgı modelleri ile hitttt number one
Peki yol tutuşu, konfor ve iç mekan gürültüsüne göre Transporter'la kıyasladığınızda hangisi üstün?
Alıntıları Göster
transidin eski gürültüsü yok kardeşlerim o devri kapatmış cok sessiz ve performansı cok iyi bir motor ayrıca parca ucuzlugunuda unutmayın ve ford saglamlıgı var arabada ve uzun bi deneme yapabildim arac 10 saniyede 100 cıkıyo ve frenindede cok iyileştirme yapmışlar yani ben dedigim gibi wolkwagen parasının arabası degil bence yani cok abartılı fiyatları var ayrıca servisine girdigin zaman anlarsınız ne demek istedigimi yıl başından önce 35.000ytl di bu aracın fiyatı şimdi bilmiyorum cok tutuşundan bahsetmiş arkadaşım onada cevap veriyim aracta yol tuttuş sistemi mevcut ben 170 hızı gördüm bu aracta ve ses konusunda iyi yol kat etmişler ve beni korkutacak bi sarsıntı görmedim yani tam not aldı benden ayriyeten arac full özelliklere sahip
quote:
Orijinalden alıntı: denizci81
130 ps'lik motor önden çekişli 300SF modelinde mevcut.Şehiriçinde 100 km'de 9 lt çok iyi
Alıntıları Göster
Benim 80bg grand saloon 10lt yakıyordu şehiriçinde...
quote:
Orijinalden alıntı: kuzgun38
transidin eski gürültüsü yok kardeşlerim o devri kapatmış cok sessiz ve performansı cok iyi bir motor ayrıca parca ucuzlugunuda unutmayın ve ford saglamlıgı var arabada ve uzun bi deneme yapabildim arac 10 saniyede 100 cıkıyo ve frenindede cok iyileştirme yapmışlar yani ben dedigim gibi wolkwagen parasının arabası degil bence yani cok abartılı fiyatları var ayrıca servisine girdigin zaman anlarsınız ne demek istedigimi yıl başından önce 35.000ytl di bu aracın fiyatı şimdi bilmiyorum cok tutuşundan bahsetmiş arkadaşım onada cevap veriyim aracta yol tuttuş sistemi mevcut ben 170 hızı gördüm bu aracta ve ses konusunda iyi yol kat etmişler ve beni korkutacak bi sarsıntı görmedim yani tam not aldı benden ayriyeten arac full özelliklere sahip
Alıntıları Göster
Beni korkutan yolcu koltuklarındaki sarsıntı, ya da yolcu konforu diyelim...
quote:
Orijinalden alıntı: kuzgun38
transidin eski gürültüsü yok kardeşlerim o devri kapatmış cok sessiz ve performansı cok iyi bir motor ayrıca parca ucuzlugunuda unutmayın ve ford saglamlıgı var arabada ve uzun bi deneme yapabildim arac 10 saniyede 100 cıkıyo ve frenindede cok iyileştirme yapmışlar yani ben dedigim gibi wolkwagen parasının arabası degil bence yani cok abartılı fiyatları var ayrıca servisine girdigin zaman anlarsınız ne demek istedigimi yıl başından önce 35.000ytl di bu aracın fiyatı şimdi bilmiyorum cok tutuşundan bahsetmiş arkadaşım onada cevap veriyim aracta yol tuttuş sistemi mevcut ben 170 hızı gördüm bu aracta ve ses konusunda iyi yol kat etmişler ve beni korkutacak bi sarsıntı görmedim yani tam not aldı benden ayriyeten arac full özelliklere sahip
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: kuzgun38
transidin eski gürültüsü yok kardeşlerim o devri kapatmış cok sessiz ve performansı cok iyi bir motor ayrıca parca ucuzlugunuda unutmayın ve ford saglamlıgı var arabada ve uzun bi deneme yapabildim arac 10 saniyede 100 cıkıyo ve frenindede cok iyileştirme yapmışlar yani ben dedigim gibi wolkwagen parasının arabası degil bence yani cok abartılı fiyatları var ayrıca servisine girdigin zaman anlarsınız ne demek istedigimi yıl başından önce 35.000ytl di bu aracın fiyatı şimdi bilmiyorum cok tutuşundan bahsetmiş arkadaşım onada cevap veriyim aracta yol tuttuş sistemi mevcut ben 170 hızı gördüm bu aracta ve ses konusunda iyi yol kat etmişler ve beni korkutacak bi sarsıntı görmedim yani tam not aldı benden ayriyeten arac full özelliklere sahip