öncelikle iyi günler diliyorum. arkadaşlar 2001 model 100V LX almayı düşünüyorum. yakıtı nasıldır? herkes çok yakar diyor ama kullanıcısının fikri önemlidir benim için. yokmu kullanan bu aracı aramızda?
Öncelikle hayırlı forumlar... Peki önden çekişli mi daha iyi oluyor bunlarda yoksa arkadan itişli mi? Bu arada 200 beygirlik makine de dehşet bir şey olsa gerek
Transitler cok güzel araba yolda kolay kolay tutan olmaz, hayırlı olsun.
quote:
Orjinalden alıntı: vanetik65
Herkese sela Geçen hafta Transit journey full (arkadan itişli) aldım iş için kullanmaktayım ortamala 800-900 kg malla şehirlerarası pazarlama noktalarına uğruyoruz bizde connec te vardı 75 lik o 200 kr civarında yakıyordu bu ise 300 yakıyor uzun yolda ve cruze control ile giderek - Bu yakma normalmidir 10binden sonra azda olsa düşer gibime geliyor - Yüke gelirmi kendim kullanmıyorum kardeşim kullanmakta özen gösteriyoruz - Öneri ve tavsiyeleriniz varmı konularla ve konu dışı Hepinize kazasız günler
hocam mümkünse şu journey in fotolarını görebilir miyiz paylaşırsan sevinirim..
Herkese selam enkısa zamanda fotoları paylaşıcam
bi arkadaşta kısa şase olanı var 140lık
fabrika test aracıydı
lastik bakınıyor bu arabaya gidecek çok pahalı olmayan en iyi lastik hangisidir
fabrika çıkışlarında ankarada hankook takılı olarak teslim ediyorlar filo olarak bir firmanın araçlarında görmüşdüm..
iyi günler arkadaşlar.bizde 1998 yılından beri transit kullanıcısıyız.2006 da aracımızı sıfırladık.araçtan genel olarak bizde memnunuz.bizdeki modeli120 t 350 panelvan.araca 3.5 ton civarı yük atıyoruz.hep bu yükte çalışıyoruz.tabi bununda doğal olarak doğurduğu bazı sorunlar var: 1)ön lastikte içten yeme 2)jant çatlatma 3)lastikte balon yapma 4)ve son olarak makas kırma gibi olaylarla karşılaşıyoruz.ama en çok koyanı makas kırma oluyor.bazı araçlarda özel ilave makas sistemleri görüyorum.fakat bir türlü şöforleriyle konuşmak nasip olmadı.mesela bunlardan biri çok hoşuma giitti.ve sorunumuza çözüm olabileceğini düşünüyorum.bu şehir içi nakliyecilik veya sebzecilerin arabasında falan görüyorum.şöyle tarif edeyim;en alt kata kalın düz tip bi makas koyuyolar uçlarınada takoz gibi bişey takıyolar buda ana katı alttan destekliyor.baya sağlam duruyo.bu makasın adı nedir nasıl yaptırılır bi bilgisi olan varmıd?çözüm müdür? bu konudaki yardımlarınızı bekliyorum....
Arkadaşlar aracım sürekli turda fotolarını çekemedim henüz yalnız memnunum şimdilik -Araç çok seri ve güçlü 1-1.5 ton yük ile sürekli hareket halinde ortalama 250 krş. -CC. Çok yararlı araç bilgisayarla daha az yakmakta -Bendeki araç 120 lik arkadan itişli full jurney bunun birde önden çekişli mondeo motorlusu var 140 bg lik o daha da az yakıyormuş arada ise 3000 tl lik bir fark vardı ben yük atacağım için ve ticarette mullanacağımdan dolayı arkadan çekişliyi tercih ettim tabi 3bin tl lik fark ve havuzda sadece bu olduğu için bunu tercih ettim -Aracı ww Transportr ile mukayese etme şansım oldu (ikisinide kullanan biri ile) WW nin kalkış ve yokuş yukarısı ve kışları çok sorunlu yakıt-yedek parça servis bunlarda eklenince ve km yapılacaksa banagöre doğru tercih ford oldu
Şunuda demeden geçmeyecem önden görünüş harika vizyon açısından bana göre tek eksik hatların biraz fazla köşeli olması radüs daha kibar olabilirdi birde tavan 5 cm. yükseltilse harika görünür kanaatindeyim Kazasız günler dileklerimle
quote:
Orjinalden alıntı: Edebiyatci_15
Öncelikle hayırlı forumlar... Peki önden çekişli mi daha iyi oluyor bunlarda yoksa arkadan itişli mi? Bu arada 200 beygirlik makine de dehşet bir şey olsa gerek
dostum bendeki 200 ps. çok harika ya. hele o Flexible Drive, yani Esnek Sürüş özelliği yok mu, çok harika.aracın devri düşse bile hemen kendini toparlıyor. gücü muhteşem.
quote:
Orjinalden alıntı: burak114
iyi günler arkadaşlar.bizde 1998 yılından beri transit kullanıcısıyız.2006 da aracımızı sıfırladık.araçtan genel olarak bizde memnunuz.bizdeki modeli120 t 350 panelvan.araca 3.5 ton civarı yük atıyoruz.hep bu yükte çalışıyoruz.tabi bununda doğal olarak doğurduğu bazı sorunlar var: 1)ön lastikte içten yeme 2)jant çatlatma 3)lastikte balon yapma 4)ve son olarak makas kırma gibi olaylarla karşılaşıyoruz.ama en çok koyanı makas kırma oluyor.bazı araçlarda özel ilave makas sistemleri görüyorum.fakat bir türlü şöforleriyle konuşmak nasip olmadı.mesela bunlardan biri çok hoşuma giitti.ve sorunumuza çözüm olabileceğini düşünüyorum.bu şehir içi nakliyecilik veya sebzecilerin arabasında falan görüyorum.şöyle tarif edeyim;en alt kata kalın düz tip bi makas koyuyolar uçlarınada takoz gibi bişey takıyolar buda ana katı alttan destekliyor.baya sağlam duruyo.bu makasın adı nedir nasıl yaptırılır bi bilgisi olan varmıd?çözüm müdür? bu konudaki yardımlarınızı bekliyorum....
valla kardeş o araç iyi bile dayanıyor o yüke. ama ilave makas olayı işini çözer gibime geliyor.yine de işin ehli bir usta daha iyi bilir tabii
quote:
Orjinalden alıntı: kral_cennect
serkan arkadasım yeni sayfan hayırlı olsunn transitcileri topla bakalımmm connectler gelirse bizim oraya yolla XDXD bu arada alırsan ford olursun lordd XDXD
saygılar...(kral_connectci)
sağol kral zaten sizin orada da takılıyorum,muhabbet ortamınız çok güzel..
quote:
Orjinalden alıntı: alp2828
fabrika çıkışlarında ankarada hankook takılı olarak teslim ediyorlar filo olarak bir firmanın araçlarında görmüşdüm..
ya kardeş şunların güzelliğine bakarmısın? ne kadar şirin gözüküyolar? ben de boyatmak istiyorum tamponu ama doğru dürüst bi yer bulamadım
quote:
Orjinalden alıntı: vanetik65
Şunuda demeden geçmeyecem önden görünüş harika vizyon açısından bana göre tek eksik hatların biraz fazla köşeli olması radüs daha kibar olabilirdi birde tavan 5 cm. yükseltilse harika görünür kanaatindeyim Kazasız günler dileklerimle
evet kardeş çok güzel gerçekten de ,ama kasanın daha köklü bi değişime ihtiyacı var bence
Tasarım ile ilgili tesbitlerim: Rekabetin en hızlısının yaşandığı bu dönemde alternatif bollluğunu da sayarsak hiçbir markanın garantisi yok sayış grafiklerindende anlaşılacağı gibi Tekerleklerin üst kısımları na bir davulumbaz koymamışlar araç resmen bitmemiş inşaat gibi duruyor bu basit bir örnek sadece
evet kardeş,bir de yan camlar çok kısa,sprinterin falan çok büyük.bence kasanın köklü bi değişime ihtiyacı var. ayrıca ön konsol crafter,sprinter bunlara göre daha iyi olabilirdi.
Herkese merhabalar.
Bende yaklaşık 10 aydır Transit kullanıyorum. Daha önce starex ve sonrasında ise mıtsubıshı L300 sahibi idim. Şu sahip olduğum araç 2004 model arkadan itişli 120 T310 Ford Transit Journey modeli. Full bir araç. 2008 eylülde aldığımda 22.500 km.de orjinal tertemiz hatasız ve daha ilk 10.000 km. bakımını serviste yaptırmış idi. Ben aldıktan sonra ilk işim aracı minibüse çevirmek oldu. 5+1 yani arkada sadece kafalıksız tek sıra 3 lü koltuk vardı. Bu sıra koltuğa sadece kafalıkları olmadığı için 3 kafalık arkasına bi sıra daha 3 lü koltuk ve en arkayada bagaj lazım olduğunda katlanıp yer açılsın için özel dizayn 4 lü koltuk yaptıdım. Ve bunlarıda ford araçlarına koltuk üretimi yapan kaliteli bir firmaya yaptırdım. Yani kumaş desenleri orjinali ile birebir aynı. Araç bu şekilde 5+1 yandan camlı kamyonet iken, proje çizdirip ruhsata 12+1 minibüs olarak işlenmiş oldu. Aracı alır almaz direk döşemeciye gitmişti. Bu işlemlerden sonra doğru Yalova/Erdeğer yetkili Ford servisine gitmek oldu. Km. 22.500 de olduğu için 20.000 bakımı yapıldı. Ve araç şu an 70.000 km. ye yaklaştı. Yani alındığından beri neredeyse 2 ayda bir 10.000 km.yi doldurdum ve her seferindede aynı servise gittim. Bakımlarda yağ-filtreden ekstra olarak 40.000 km. de ön fren balatalarım ve orj. fabrika çıkışı pirelli marka lastiklerim 4 adet michelin marka lastiklerle değişti. Ve 53.000 km.de ise özel bir serviste çatlayan klima borusu tamir edildi ve çok öttüğü için arka fren balataları değiştirildi. Ve son olarakta 60.000 km. bakımında fren vakum pompsından hidrolik, termostatan ise su sızdırıldığı görüldüğü için fren vakum pompası ve termostat orj. parçalar ile değiştirildi. Aracıma gözüm gibi bakıyorum. İşimiz gereği aylık 5000-5500 km. yol yapıyorum. Ama neredeyse aracı hergün yıkatıyor yada yıkıyorum. Tozlu gezmeyi hiç sevmiyorum. Bakımlardan eksta olarak aracıma sağ-sol krom basamak - kapılar kilitlendiği zaman açık olan camların otomatik kapanması için cam kaldırma modülü - monza marka xenon kit - krom kaplama kapı kolları - cenmax arka park sensörü - servisten yeni kasa orj. transit jant kapakları - app plaka - önler açık arkalar koyu komple çizilmez cam filmi - ön ve arka muz silecekler - paslanmaz krom egzos ucu - boya koruma - bagaj kapağındaki ford logosu bulunan ve siyah olan plakalığı araç rengine boyama işlemi yaptırdım. Bu işlemlerin % 95 i herzamanki yetkili servisimde yapıldı. Şimdi sırada ise yeni model jorneylerde bulunan arka tamponların orta kısmındaki basamaklı tampondan serviste montaj yapılması ve birde ön sis farlarının farklı modellerle değiştirilip, xenon kitten daha fazla verim almak ve ışığımla kimseleri rahatsız etmemek için farlara mercek montajı yapmak var. Araçtan çok memnunum gidişi çok güzel. 140 km. yi çok rahat görüyor kısa bir süre sonrada 155 km. ye ulaşıp oradan ileri gitmiyor motor ömrü için devir burada son buluyor. Tek sıkıntım aracın boşken çok fazla sarsması ve devir düşünce 2 ile devam etmeyip illa 1 . vitese geçirmek gerekmesi. Ve tabikide bu sıkıntılar bu model transitlerin bildiğim kadarı ile en doğal halleri. Araç taş gibi maşallah yıpratmak çok zor.
İşte bir kaç resim..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoca1677 -- 21 Temmuz 2009; 13:07:42 >
İşte araca bakmak budur tebrik ederim arkadaşım seni, ticaretde yapsan ekmek veren kapıyı besleyeceksin..
Aracın farlarına mercek montajı yaptık. Sanırım tr'de bir ilk. :)