Şimdi Ara

Yeni Güncellemeden sonra cihaz açılmıyor, yardım lütfen [X(]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu sabah cihazı açtığımda yeni güncelleme var dedi. ios'a güncelleme gelmiş, ayarlar kısmında görünüyordu. SSL güvenlik sertifakası bilmem bir şeydi. Doğal olarak yükle dedim şu anda cihaz açılmıyor.

    Şarjı %100'de idi. Herhangi bir problem yoktu. Yüklemenin çeyreğini biraz geçkinken ekran kapandı, bildiğin cihaz açılmıyor. Şarja takayım dedim (otomatik açılması) yine yok. Sapa sağlam taş gibi cihazdı. Nedir şimdi bu Allah aşkına ya Ne jailbreak yaptım ne başka bir şey. Temiz temiz apple'ın kendi yazılımları ile kullanıyordum.

    (mini Retina)

    Ne yapacağız şimdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freshmind -- 27 Şubat 2014; 9:22:33 >







  • dfu moda alıp restore etmeyi dene şuan yapabileceğin tek şey bu gibi görünüyor
  • dfu nedir hocam ? cehaletimi mazur görün. Forumlarda ki ve apple spportta ki bütün -açılmama senaryolarında yapabilecekleriniz- başlığı altındaki şeyleri denedim. home buttonuna basarak açmayı denedim, pc ye bağladım o şekilde denedim, şarja taktım 20 dakika öyle denedim... yok. DFU'ya şimdi baktım youtubeden. Onda en azından ekran geliyor donuyor. Ekran kapanır kapanmaz home tuşunda basılı tutuyor. Ben o olayı nasıl anlayabilirim ? PC'de iTunes'tan başka bir şey yüklü olmalı mı ? Herhangi bir driver falan ?
  • Yahu bu ne rezil iştir ya ? Kliksadan almıştım orayı arıyorum, "7 gün geçmiş, cihazınızın teknik servisi ile görüşün değişim formu verirlerse değiştiririz diyorlar" , teknik servis numarasını ver diyorum garanti belgesinin üstünde yazar diyor... Arıyorum belge üstündeki no'yu Apple burdan taşındı buda yeni numarası diyor. Onu arıyorum teli açan yok. Allah belalarını versin. Şimdi cihazı yere çarpacağım. Apple'ın destek sayfasındaki 00800'lü numarayı aramaya kalkıyorum yanlış numara çevirdiniz diyor, "numaranı gir arayalım" servisini kullanıyorum üçtür robot bir karı sonra ulaşmayı seçtiniz mail attık deyip kapatıyor.

    Bu nasıl bir memleket ya. Amerika da ki kuzenimin cihazının üstüne toz konsa adamlara götürünce bir paket lokum çiçekle beraber yenisini veriyorlar. Kapısından alıp kapısına götürüyorlar. Koskoca apple'a ulaşabileceğim bir mecra yok mu ???? Cihazım daha 1 aylık. İzmit'teyim . Servis ist'de gözüküyor ama ona da ulaşamıyorum.

    Ben ne yapacağım arkadaş bin liralık alet elimizde oturuyoruz üstelik onların resmi güncellemesi yüzünden. Çıldıracam ya çıldıracam !




  • Hiç canını sıkma cihaz %90 bilkom garantilidir bilkom web sayfasından yetkili servise Ulaş gerekeni yaptırırsın. 0216 454 01 01 burdan ulaşmaya çalış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silver1978 -- 27 Şubat 2014; 11:28:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sakin ol kardeşim bi sıkımtı çıkmaz emin ol
    Telpa kvk teleservise bilkom
    Garantisi hangisi ise onlara ulaş sonra kargola karşı ödemeli hallederler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garantisinin hangisi olduğunu nasıl öğrenebilirim acaba kardeşlerim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freshmind

    Garantisinin hangisi olduğunu nasıl öğrenebilirim acaba kardeşlerim ?

    Nereden aldıysan orayı ara söylerler
    Ben mesela hepsiburadan aldım teleservice garantisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasımdan itibaren artık bütün garantiler Apple'ın kapsamındaymış. Seçilen bir teknik servise (apple türkiye sayfasında) gönderiyor yada iletişime geçiyorsun. Apple'ın no'su cepten aranmıyormuş, sabit hat lazımmış. Sayfada yetkili servisliği bırakmış firmalar ve ölü telefonlar çok fazla var. En sonunda Efor Elektroniği buldum ve gönderin dediler. Göndereceğiz bakalım ne olacak.

    Şu 5 saatlik maratonun ardından memnun olduğum tek şey apple da konuşan hatun oldu. Evleniyorduk az kalsın. Samimi, laf bölmeyen, her şeyi çok sıcak bir biçimde anlatan, güven veren, sohbet şeklinde yaklaşımları var. 50 tane telefon başındaki insanla görüştüm şu bozulma vesileyle bugün. Ama böyle bir samimiyet ve konuşma üslubunu hiç birinden işitmedim. "Adamlar işi biliyor" demek düşüyor bana da.

    O değilde o kadar eBook toplamıştım, o app'ler falan pöffff. Altı üstü bir SSL güncellemesi idi. Apple senin ben ..... Neyse sabır, sabır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freshmind -- 27 Şubat 2014; 13:34:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freshmind

    Kasımdan itibaren artık bütün garantiler Apple'ın kapsamındaymış. Seçilen bir teknik servise (apple türkiye sayfasında) gönderiyor yada iletişime geçiyorsun. Apple'ın no'su cepten aranmıyormuş, sabit hat lazımmış. Sayfada yetkili servisliği bırakmış firmalar ve ölü telefonlar çok fazla var. En sonunda Efor Elektroniği buldum ve gönderin dediler. Göndereceğiz bakalım ne olacak.

    Şu 5 saatlik maratonun ardından memnun olduğum tek şey apple da konuşan hatun oldu. Evleniyorduk az kalsın. Samimi, laf bölmeyen, her şeyi çok sıcak bir biçimde anlatan, güven veren, sohbet şeklinde yaklaşımları var. 50 tane telefon başındaki insanla görüştüm şu bozulma vesileyle bugün. Ama böyle bir samimiyet ve konuşma üslubunu hiç birinden işitmedim. "Adamlar işi biliyor" demek düşüyor bana da.

    O değilde o kadar eBook toplamıştım, o app'ler falan pöffff. Altı üstü bir SSL güncellemesi idi. Apple senin ben ..... Neyse sabır, sabır.

    bayanin nosunu aldin ins

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn


    quote:

    Orijinalden alıntı: freshmind

    Kasımdan itibaren artık bütün garantiler Apple'ın kapsamındaymış. Seçilen bir teknik servise (apple türkiye sayfasında) gönderiyor yada iletişime geçiyorsun. Apple'ın no'su cepten aranmıyormuş, sabit hat lazımmış. Sayfada yetkili servisliği bırakmış firmalar ve ölü telefonlar çok fazla var. En sonunda Efor Elektroniği buldum ve gönderin dediler. Göndereceğiz bakalım ne olacak.

    Şu 5 saatlik maratonun ardından memnun olduğum tek şey apple da konuşan hatun oldu. Evleniyorduk az kalsın. Samimi, laf bölmeyen, her şeyi çok sıcak bir biçimde anlatan, güven veren, sohbet şeklinde yaklaşımları var. 50 tane telefon başındaki insanla görüştüm şu bozulma vesileyle bugün. Ama böyle bir samimiyet ve konuşma üslubunu hiç birinden işitmedim. "Adamlar işi biliyor" demek düşüyor bana da.

    O değilde o kadar eBook toplamıştım, o app'ler falan pöffff. Altı üstü bir SSL güncellemesi idi. Apple senin ben ..... Neyse sabır, sabır.

    bayanin nosunu aldin ins

    Bunlar hep Amerikan oyunları, kendimi çok kaptırmadım Sabah 9'dan beri şununla uğraşıyorum. Sinirden gerilmekten boyun, omuz pert , uykusuzluktan ve sabah sigarasından dolayı gözler yanıyor ... Ne illet günmüş be arkadaş peh.

    Cevapların ve ilgin için teşekkürlerimi borç biliyorum hocam. Sağolasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freshmind

    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn


    quote:

    Orijinalden alıntı: freshmind

    Kasımdan itibaren artık bütün garantiler Apple'ın kapsamındaymış. Seçilen bir teknik servise (apple türkiye sayfasında) gönderiyor yada iletişime geçiyorsun. Apple'ın no'su cepten aranmıyormuş, sabit hat lazımmış. Sayfada yetkili servisliği bırakmış firmalar ve ölü telefonlar çok fazla var. En sonunda Efor Elektroniği buldum ve gönderin dediler. Göndereceğiz bakalım ne olacak.

    Şu 5 saatlik maratonun ardından memnun olduğum tek şey apple da konuşan hatun oldu. Evleniyorduk az kalsın. Samimi, laf bölmeyen, her şeyi çok sıcak bir biçimde anlatan, güven veren, sohbet şeklinde yaklaşımları var. 50 tane telefon başındaki insanla görüştüm şu bozulma vesileyle bugün. Ama böyle bir samimiyet ve konuşma üslubunu hiç birinden işitmedim. "Adamlar işi biliyor" demek düşüyor bana da.

    O değilde o kadar eBook toplamıştım, o app'ler falan pöffff. Altı üstü bir SSL güncellemesi idi. Apple senin ben ..... Neyse sabır, sabır.

    bayanin nosunu aldin ins

    Bunlar hep Amerikan oyunları, kendimi çok kaptırmadım Sabah 9'dan beri şununla uğraşıyorum. Sinirden gerilmekten boyun, omuz pert , uykusuzluktan ve sabah sigarasından dolayı gözler yanıyor ... Ne illet günmüş be arkadaş peh.

    Cevapların ve ilgin için teşekkürlerimi borç biliyorum hocam. Sağolasın.

    onemli degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • freshmind kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım Apple'nin bir sucu yok.Sen gitmiş diğer firmalar gibi dandik bir firmadan almışsın.Apple'den alsaydın 2 hafta değişim garantisi vardı.Ayrıca Cihazda bir problem olsaydı yine Apple Türkiye bakacakdı.Senin cihazına suan Apple bakmaz.Genpa,Teleservice gibi servisler bakar.Apple Mağaza Acana kadar Sadece Online Stor'da satılan cihazlara bakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: White Aura

    Arkadaşım Apple'nin bir sucu yok.Sen gitmiş diğer firmalar gibi dandik bir firmadan almışsın.Apple'den alsaydın 2 hafta değişim garantisi vardı.Ayrıca Cihazda bir problem olsaydı yine Apple Türkiye bakacakdı.Senin cihazına suan Apple bakmaz.Genpa,Teleservice gibi servisler bakar.Apple Mağaza Acana kadar Sadece Online Stor'da satılan cihazlara bakıyor.

    Yazdım tekrar yazayım. Geçtiğimiz yılın kasım ayından itibaren artık bütün ama bütün (evet bütün) , yurt dışı yurt içi yurt üstü yurt altı cihazlar Apple Türkiye garantisi kapsamında. Hatta buna destek olarak Apple Türkiye ile konuşurken bunun çok yakında resmi mağazalarını açacaklarını da söylediler. Türkiye pazarında varlar zaten ve bunu iyice çivileyecekler. Dün bütün günüm bu konuya gitti. Tvt , Teleservice , Bilkom ve Genpa ile görüştüm hepsi garantileri ve servisleri Apple'a devretmiş.

    Aldığım yerde de ilk 10 gün içerisinde "gık" bile çıkarmadan değişim ve iade garantisi vardı. Ama cihaz 1 aydır bende. Neticede 1 haftanın 2 haftanın bir önemi kalmıyor. Cihazın garanti belgesi var ve resmi olarak Apple TR meşeili ve onaylı. 58. hafta üretimi ancak 2014 TR girişli. Dolayısı ile tek bir vidası dahi şu anda apple'ın sorumluluğunda ve güvencesinde . Ben apple'a kızmadım , sisteme ve bu ülkenin bir içler acısı haline daha isyan ettim.

    Aksine Apple TR ile geçen konuşmadan şok oldum. Ben hayatımda bu kadar müthiş, sıcak, bilgili ve işini iyi yapan bir müşteri hizmetleri temsilcisi daha görmedim. Sonra bu ülke neden gelişmiyor. Burda arıyorum en kallavi firmaları. " Heee ne olmiş , öyle mi olmiş , niye olmiş " gibisinden asgari ücretle çalışıp, eğitimsiz, bilgisiz, 2-3 maaş almak için bir yerlere kendini sıkıştırmış, telefonda kuru fasülyelik taslayan elemanlardan geçilmiyor.

    Genel zaman ve kanı içerisinde bunu yine tespit edebiliyoruz ama benim gibi bir günde 55 tane farklı müşteri temsilcisi ile konuşunca fark dahada iyi anlaşılıyor. Kim ne derse desin ağabey, Amerika ... Adamlar yapıyor.

    Al bak mesela bu gün Apple TR'nin resmi servis haritasından birine gönderdim cihazı , kargomu almamışlar alıcı ödemeli diye. Aradım yarım ton sövdüm yarım . Apple TR'ye şikayet edeceğimi söyleyince süt dökmüş kediye döndüler.

    Netice itibari ile , apple stordan'da alsan , Uganda'dan da alsan ; Türkiye de kullandığın sürece bu cihazın hiçbir resmi Apple çalışanı tarafından işlem görüp tamir edilmediğini bilmenizi isterim. (Sabır eylerseniz yurt dışına falan gönderebiliyorsunuz o ayrı)

    Neticede zaten cihazların çoğu tamir edilmiyor. Genel de değişim yapılıyor. Birincil ağızdan aldığım resmi bilgiler bunlar.

    Umarım bahsini ettikleri gibi bir an önce Apple'ın resmi marketi, servisi, dükkanı , bakkalı, manavı, kasabı (mübalağa vs. vs.) neyi varsa artık açılır da kurtuluruz inşallah şu gibi durumlardan.

    Dip Not: Ayrıca burada Apple'a istediğim kadar kızarım. 1 aylık, içerisinde 2 tane uygulama yüklü olmayan , jailbreak falan fistan yapılmamış, tertemiz, %100 dolu şarjlı cihaza kıytırıktan teyyare bir SSL güncellemesi yaptım ve şu an bunları yaşıyorum. Resmi bir Apple yamasından söz ediyoruz. Bu gün garantim olmasaydı ne olurdu ? Düşünmek bile istemiyorum ! Apple'ın iOS 7.0.6 güncellemesini yaptım diye kullanılamayan bir cihazım olurdu. Biraz empati lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freshmind -- 28 Şubat 2014; 11:42:07 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.