Şimdi Ara

Yeni Honda Cr-V 1.6 Dizel 160Hp 4X4 Otomatik (63. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.450
Cevap
34
Favori
184.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yalnız maalesef ki Nissan' ın "o sorunlar ilk gelen serilerdeydi" lafı sadece servislerin ve plazaların yanıltmasından ibaret. Tıpkı Vw grubun, her sene "bu seneki model yılında bu sorunlar çözüldü" demesi gibi. Çünkü Nissan' ın son serilerinde kullandığı ve aynı zamanda Renault Megane 3'te de kullanılan 1.6 cvt kombinasyonundaki cvt maalesef problemli.
    Bunu söyleyince, "ama bazıları kayışlı, bazıları zincirli sistem" deniyor. Ancak sistem hangisi olursa olsun maalesef sorun çıkarmaya yatkın ve Nissan bunu çoğu zaman sorun olarak görmüyor. Garantiden işlem yapılması için aracınızın yolda kalması falan lazım.
    Honda da dört dörtlük değil, ama Nissan'daki şanzıman problemi kroniktir ve Micra, Juke, Qashqai ve X-trail güncel kasaların tamamında bu sorunlar az ya da çok yaşanmaktadır. Bu yüzden hiç seninki şöyle benimki böyle demeye gerek yok.
    Honda' nın şanzımanını da (9at) kendisi üretmiyor zaten. Jeep de bunu kullanıyor. Keşke Nissan da inadı bırakıp bu şanzıman işini "outsource" etse. Peugeot gibi, Bmw gibi...
    Yoksa Nissan çok iyi markadır. Eski Pathfinderlar, eski Primeralar taş gibi yollarda...
    Ama yeni nesiller çoğu markada olduğu gibi pek bir çıtkırıldım...
    Not: Nissan kullanıcısıyım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnkoot -- 5 Ağustos 2016; 20:40:23 >




  • johnkoot J kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim. Burada olay markacilik degil ilk mesajimda attigim gibi japonlarin israri buna subaru'dan honda'ya kadar hepsi dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba,
    Bende bugün kırmızı executive aracımı alarak aranıza katıldım. Herkese keyifli ve kazasız sürüşler dilerim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • frekans06 kullanıcısına yanıt
    Hos geldiniz aracinizin rengi de cok guzel, nice guzel gunlerde sorunsuz kazasiz surusler dileriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    Hos geldiniz aracinizin rengi de cok guzel, nice guzel gunlerde sorunsuz kazasiz surusler dileriz.

    Teşekkür ederim hocam hepimiz için kazasız sürüşler olsun inşallah.

    Rengi özellikle aradık, çok hoşumuza giden bir tondu.
  • Merhaba. Geçen hafta trafik konisini ezdim dönerken, maalesef resimlerde görüldüğü gibi çok da önemli olmayan bir hasar oluştu. Arkadaşlar bu hasar kasko bozulmadan yaptırılabilecek düzeyde mi, tavsiyeleriniz nelerdir. Alttaki yatay barın(ızgaranın altındaki gri bölüm) yenisi için 850 tl istiyorlar, Aero ön tamponun tamamı için ise 2150 tl lik bir tutar söz konusu. Görüntüsü beni rahatsız etti oldukça, tamponun birleştiği noktada da bir çıkıntı oluştu ki sanıyorum orasının yerine oturması mümkün değil,orada içe geçen diş deforme olmuş görünüyor. Merak ettiğim bir diğer konu da şu; ön sis farlarının olduğu bölge sizin araçlarınızda da oldukça esnek mi merak ediyorum, oldukça gevşek benim aracımda. Fikir ve önerilerinizi merakla bekliyorum.







  • Otomatik Kapı Kilitleme ile ilgili bir Kampanya Başaltıldı.

    CR-V Sahipleri ve almayı düşünenler imzalarsa sevinirim.
    Sesimizi Honda TR ve UK tarafına duyurmanın en kısa yolu.

    Teşekkürler,

    http://tinyurl.com/HTR-ADL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba ben de temmuz ayında yeni Crv aldım. İlk uzun yolculuğumu Antalya'ya yaptım. Yaklaşık 2000 km yaptım. Araba konfor olarak süper. Yakıt ortalamam 6.5 lt/100 km idi. Genel olarak aracımdan memnunum. Özellikle yokuşlarda diğer 1.6 dizel diğer araçlardan daha performanslı gidebiliyorsunuz. Ayrıca bu otomatik kapı kilitlenmeme olayına ben de sinir oluyordum. Kampanyayı imzaladım. Umarım sesimiz duyulur.
  • yasayancan Y kullanıcısına yanıt
    Aramiza hos geldiniz.
    Keyifli surusler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ocak ayında satın alınan CR-V'nin geçen hafta aküsü bitmiş, kapıyı manuel olarak açtık, kontak çalışmıyordu. Serviste akü şarj edilip geri geldi, değişim yapılmadı. Ayrıca geri viteste sağ ayna aşağıya inmiyordu, o sorun da serviste tamir edilerek çözüldü. Şimdilik sorun yok.
  • :) bunlar mi sikayetiniz :) Kullanim kitapcigi da bir cozum olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 23 Ağustos 2016; 20:59:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mart ayında Ankara HONDA BORA PLAZA'dan 2016 model CR-V satın aldım 1000 bakımını aynı serviste yaptırdım ve sıkıntı çıkmadı. Araba 8000 km de iken Sinop-Ankara karayolunda 120 km ile seyir halinde iken aniden motor uyarı lambası yandı ve sonrasında araç otoyolun ortasında yavaşlamaya başladı . daha sonra hız 20 km/saat üzerine çıkmayacak şekilde gaz almamaya başladı. honda yol yardımını aradım yaklaşık 4 saat sonra zar zor bir çekici bulup aracı ankaraya aldığım bayiinin servisine çektirebildik. Bütün bir gün süren muayene sonrası turbo hortumunda yırtık olduğu tespit edildi ve hortum değiştirildi. Teknisyenler ilk defa böyle bir durum ile karşılaştıklarını söylediler. HONDA TR tarafından arabayı çorum yerine ankara'ya çektirdiğim için 1400 tl 'lik fatura kesildi (çorum yerine ankara'ya çekilmesi 140 km fark ettiriyordu ve daha sonradan öğrendiğime göre çekici firmasının tarifesi vergiler dahil km başına 3 lira olmasına rağmen) ve dalga geçer gibi çorumda 10 dk da sorunun çözülebileceği, arabayı ankara'ya getirterek yanlış yaptığım söylendi (halbuki teşhis konusunda 2014 de ödülü olan motor ustası uzun uğraşlarla 7 saatte yırtığı saptayabilmişti). Kısacası kul yapısı araç 0 km bile olsa arıza yapabilir onu bir şekilde kabul edebilirim fakat HONDA TR'nin soruna karşı tutumu gerçekten sıkıntılı. Araçla ilgili daha önceden herhangi bir sorunum yoktu fakat bu olay hem araca hemde firmaya güvenimi zedeledi





  • MCG123456 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ben de iki tane 15 ve 16 model CRV var, cokca uye ile konustum 2015 yilinda uretimlerde hortumun kisa gelme problemi vardi.Hortum cikan bir cok uyelerin bu hortumu yenisiyle degisti.Belli ki bu sorun ile hortumun yarilmasi durumu ustayi yaniltmis. Muhtemelen uclar kontrol edildi ama hortumun tamami kontrol edilmedi ve 7 saat surdu.

    Ilk defa sizinle hortumun yarildigini gordum, araciniz kac km'de bu hasari yasadiniginizi paylasir misiniz ?"8000km" ok.

    HTR de ne gibi sorunlar yasadiniz?

    Cok gecmis olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 23 Ağustos 2016; 22:00:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim

    Araç 8000 km'deydi. BORA plaza'daki teknikerler de bu model de sık görüldüğü için önce turbo hortumunun kelepçelerini kontrol ettiler ama orda bir sorun saptanmadı. Ustayla beraber 3 kere test sürüşüne çıktıktan sonra gaza ani yüklenildiğinde çekişte ufak bi düşüş olduğunu fark ettiler (ben bunu fark etmemiştim) sonra turbo hortumuna bakıldı. onlar da bu sorun ile daha önce hiç karşılaşılmadığını ve teknik bülten yayınlayacaklarını belirttiler. Hortumu çıkardıktan sonra ilk bakışta yırtık gözükmüyor elle germek lazım. böyle bir durumla karşılaşılırsa aklınızda bulunsun.

    Bahsettiğim gibi araçla ilgili bu zamana kadar hiç bir sıkıntım olmadı servisteki arkadaşlar da işlerinde çok iyi fakat HONDA yol yardımı ve HONDA TR'nin aracın kendisinden kaynaklanan bir durumda üstüne bir de çekici masrafı çıkarması (hem de normal rayicin 3 katı) saçmalık diye düşünüyorum (aracı en yakın servis olan çoruma çektirmeme nedenim de devlet memuru olmam ve iznimin sinop-ankara arası alınması ayrıca firmadan kaynaklanan bu hatada aracı aldığım, muhatabbım olan servise çekilmesini istedim)

    Konuyu HONDA Türkiye, İngiltere ve Japonya merkezleri'ne yazdım . Sadece HONDA TR geri dönüş yapmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MCG123456 -- 23 Ağustos 2016; 22:23:11 >




  • MCG123456 M kullanıcısına yanıt
    Anladigim kadariyla cok farkedilir bir etkisi yok gerci ilk seferinde motor ariza lambasi ve guc kaybi beyan ettiniz ancak gaza yuklebildiginde fisss gibi bir ses feldigini ve tepkiyi vermedigini dusunuyorum.paylasiminiz icin tesekkur ederim.

    Yalniz servisin de cok da iyi oldugundan pek emin olamadim OBDII portundan kturbo basinci ve kompresyon basincini kontrol ederek sizinle test yapmaya ihtiyac duymayabilir ve daha cabuk cozum bulunabilinirdi.

    Cekici olayi biraz anlamsiz olmis en azindan ozur mahiyetinde bu masraf size yanaitilmamasi gibi bir jest yapilmaliydi, bu gibi durumlarda kaskonun ucretsiz cekici hizmetini de devreye alip cekici ile anlasabilirsiniz ben ssangyong aracimi boludan istanbula 150 lira farka (sadece en yakin servis karsilanir, gerekirse hotel vs) getirtmistim.Bu konuda da bilginiz olsun.

    Sicakken bu onerim anlamsiz da gelse Pek takilmamanizi tavsiye edecegim. Bu arada rejenerasyon yapildi ise yag degisimi yapilmasini da tavsiye ediyorum.

    Gecmis olsun, Keyifli surusler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    :) bunlar mi sikayetiniz :) Kullanim kitapcigi da bir cozum olabilir.

    Evet bunlar şikayetim, akünün bitip aracın çalışmamasına veya servisin vites kolunu söküp düzelttiği sağ aynanın otomatik aşağı inmemesine kullanım kitapçığı nasıl çözüm olabilir?
  • Geri viteste aynanın aşağıya doğru dönmeme sorununu ben de yaşadım. Sivas Honda servisini aradım ve yardımcı oldular. Yanlış hatırlamıyorsam şöyleydi: Aracı çalışırken geri vitese alıyorsunuz, sonra sol kapıdaki ayna kontrol eden tuşlardan sağ tarafı seçip hafifçe aşağıya yönlendiriyorsunuz. Sonra tekrar P ye getirip işlemi sonlandırıyorsunuz. Motoru kapatıp tekrar açtıktan sonra tekrar deneyebilirsiniz. Sonra otamatik olarak aşağıya yönleniyor. Aradan biraz zaman geçti eksik bir aşama var mıydı hatırlayamıyorum. Ancak böyle bir şeyle basitçe çözülmüştü. Sonuç alamazsanız servisi arayabilirsiniz. (Gerçi sizinki yapılmış. MrKemal17) belki başka arkadaşlara çözüm olur.
  • merhaba arkadaşlar benim kullandığım cr-v de CONNECT multimedya sistemi aldığımdan itibaren telefon bağlantısında sorun var şöyle ki telefon kendi kendine ara ara kopmalar ile beraber karış tarafa ses ler her daim kesik kesik iyiletilmekte.acaba servisten değiştirme gibi bir jest yaparlar mı.önerisi olan?
  • Merhaba başka bir telefonla denediniz mi?
  • denedim ne yazık ki sonuç aynı hatta İOS ve Android olmak üzere
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.