Şimdi Ara

yeni hp laptop siparişi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar şimdi arızalı hp laptopumu 29 eylül verdim ... hp yi dün aradım aloo bizim laptop ne alemde dedim? işte 29 eylülde vermiştiniz laptopunuzu

    HALA yurt dışından parça bekliyoruz diyorlar...o parça dedikleri şey nedir biliyormusunuz ? hp laptopumun dvdsi...bir dvd sürücü 1 aya yakın zamanda temin edilmezmi be kardeşim..
    bu arada 29 eylülde vermiştiniz 29 ekime kadar laptop düzelmezse yenisini temine edebilirsiniz dedi bu doğrumu??

    vede arkadaşlar şimdi 29 ekimde adamları arıyayımmı? şey derlermi mesela bayram vardı o yüzden 5 kasıma kadar tamir süreleri uzaayabilirmi?
    böyle bi hakları varmı?yani tatildi derler bayram varya 3 gün hani 3 kasıma kadar uzar mesela?



  • 30 İş Gününü geçerse Yenisini Vermek yada ellerinde yok ise Bir üst modelini Fark payi ile size vermek zorundadir Tüketici kanunua göre İş gününü Hesaplarken Hafta sonlarını ve resmi Tatil günlerini çikartarak hesaplayin sen verli daha 21 gün olmuş 9 iş günü haklari var daha. :(
  • teşekkürler naytuy kardeşim cevabın için
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WirL

    arkadaşlar şimdi arızalı hp laptopumu 29 eylül verdim ... hp yi dün aradım aloo bizim laptop ne alemde dedim? işte 29 eylülde vermiştiniz laptopunuzu

    HALA yurt dışından parça bekliyoruz diyorlar...o parça dedikleri şey nedir biliyormusunuz ? hp laptopumun dvdsi...bir dvd sürücü 1 aya yakın zamanda temin edilmezmi be kardeşim..
    bu arada 29 eylülde vermiştiniz 29 ekime kadar laptop düzelmezse yenisini temine edebilirsiniz dedi bu doğrumu??

    vede arkadaşlar şimdi 29 ekimde adamları arıyayımmı? şey derlermi mesela bayram vardı o yüzden 5 kasıma kadar tamir süreleri uzaayabilirmi?
    böyle bi hakları varmı?yani tatildi derler bayram varya 3 gün hani 3 kasıma kadar uzar mesela?

    Öncelikle cihazı servise bıraktıktan sorna 15. işgünü içinde cihazınız size teslim edilmezse, tüketici kanunu gereği yedek cihaz temin etmeleri gerekir.
    Tabi sizin bu talebinizi 15 iş günü olmadan birkaç gün önce belirtmeniz gerekir ki, sizin için muadil cihaz hazırlasın HP.

    Değişim/ücret iadesi için 30 iş günü süreleri var. İş günü dediğimize göre, resmi tatilleri, cumartesi ve pazar günlerini saymayacağız.

    Bu arada HP, bir cihazı 30 iş gününde tamir edemediği için değişim yapacak son firmadır bence.
    Bir dvdrom'un da bu kadar süre gelmemesi hiç normal değil.

    Belki "ben mi peşinden koşacağım" diyeceksiniz ama, 1 haftadan sonra sık telefon edip, durumu sormak bence işlemleri hızlandırır.
    Mesela en başından 15. işgününde yedek cihaz istediğinizi söyleseydiniz, bence daha hızlı davranırlardı.

    Son olarak, bence HP daha çok firmalara hizmet veriyor. Zaten tüketici ürünleri ile kurumsal ürünlerin servislerini de ayırdılar.
    Mesela ben önceden telefon açıp, daha cihazı teslim etmeden bana yedek ürün hazırlanmasını talep edebiliyorum.
    Tabi kurumsal seri notebook aldığım için, satın alırken ödediğim para Pavilion gibi tüketici serilerine göre fazla oluyor.




  • ben de 20 eylülde hp'ye dv5198ea modeli laptopumu vermiştim beni tam 4 hafta anakart ve klavye siparişi geldi parça bekleniyor diye oyaladılar bunun üzerine hp nin merkezine(amerika) mail attım ve her nasıl olduysa ertesi sabah arayıp laptoptunuz hazır dediler,fakat eve götürdüğümde laptopu bir baktım ki taktıkları anakart "compaq v5000" serisine ait ve ses kartı,quickplay tuşları vs doğru düzgün çalışmıyor ve biosta model adı ile seri numarası "yyyyyyyyy" şeklinde gözüküyor..sanırım bunu yapmalarının tek amacı 30 iş günü olan resmi tamir sürelerini uzatmaktı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tayfun Arıkan
    ben de 20 eylülde hp'ye dv5198ea modeli laptopumu vermiştim beni tam 4 hafta anakart ve klavye siparişi geldi parça bekleniyor diye oyaladılar bunun üzerine hp nin merkezine(amerika) mail attım ve her nasıl olduysa ertesi sabah arayıp laptoptunuz hazır dediler,fakat eve götürdüğümde laptopu bir baktım ki taktıkları anakart "compaq v5000" serisine ait ve ses kartı,quickplay tuşları vs doğru düzgün çalışmıyor ve biosta model adı ile seri numarası "yyyyyyyyy" şeklinde gözüküyor..sanırım bunu yapmalarının tek amacı 30 iş günü olan resmi tamir sürelerini uzatmaktı...

    Geçmiş tecrübelerime göre biliyorum ki, bu normal bir durum.
    İşte zamanında HP Onarım Merkezi'nde teknik yetkililerden aldığım açıklama :

    HP'nin bazı farklı modelleri ortak anakart kullanıyor; yani anakart değişiminden sonra BIOS'ta modelin ve seri numarasının farklı gözükmesi normal.

    Ancak anakart değişiminden sonra, benim de ancak tecrübe edindikten sonra yaptırdığım bir işlem, BIOS'ta modelin doğru yazması gerekiyor.
    Çünkü işletim sistemine kurduğunuz sürücülerde, birkaç farklı model için donanım ayarları ve değerleri var.

    Örneğin sizin cihazınız Pavillion serisi olmasına rağmen, BIOS'ta "Compaq V5000" olarak gözüküyorsa, işletim sistemi, sürücü dosyalarında "Compaq V5000" için olan ayarları kullanacaktır ve bazı donanımların verimli çalışmasında sorun olabilir.

    Benim önerim, anakart değişimi olduktan sonra BIOS'ta doğru bilgilerin gözükmesini sağladıktan sonra (bunun anca serviste yapabilirler bir disket ile) BIOS güncellemesinin yapılarak, işletim sisteminin ve tüm sürücülerin sıfırdan kurulması.

    Not : BIOS'ta doğru seri numarasının gözükmesi de bence önemli.
    En basitinden ikinci elde bile satarken, bir alıcı BIOS'tan seri numarasını kontrol etse, durduk yere şüphe oluşturabilir.

    İLAVE :
    Eğer cihazı servise vereli 1 ay olduysa, bu yaklaşık 20 iş günü demektir; yani daha 10 iş günü yaklaşık 1,5 hafta süreleri varken verimsiz çalışacak bir cihazı size teslim etmeleri çok mantıksız olur.

    Zaten cihazın servise her gidişi HP için çok sakıncalı. Çünkü 2-3 kereden sonra ürün değişimi/para iadesi hakkınız doğar.
    Dolayısıyla, servise gelen ürünleri en iyi şekilde çalışır halde teslim etmek onlar için daha avantajlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi signore -- 23 Ekim 2006; 23:53:15 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.