Şimdi Ara

Yeni Hyundai Genesis Detroit’te görücüye çıktı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hyundai'nin premium segmentteki modeli Genesis, yepyeni haliyle Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı (NAIAS), Detroit'te sahne aldı. Hyundai Genesis, gelişmiş teknolojileri, yeni nesil "Akıcı Tasarım Felsefesi", HTRAC dört tekerlekten çekiş ve Blue Link sistemiyle dikkat çekiyor.

    Hyundai'nin ilk kez 2009 yılında satışa sunduğu Genesis, E segmentine farklı bir bakış açısı getirmişti. Özellikle Kore ve Amerika pazarlarında önemli satış adetlerine ulaşan Genesis, yenilenen haliyle Avrupa pazarında da başarılı olmak istiyor. Yeni Genesis, tüm pazarlarda Hyundai markası altında satılırken, bu aynı zamanda farklı bir lüks marka yaratmaksızın satış stratejisinin ne denli cesur olduğunun bir kanıtı.



    ULTRA GÜÇLÜ ÇELİKTEN PLATFORM
    Rakiplerine göre daha teknolojik donanımlar ve üst düzey konfor vaadiyle yola çıkan Hyundai Genesis, 2014 yılında ultra-güçlü çelikten üretilmiş platformuna daha fazla dinamizm, üstün güvenlik ve Multi-Mode dört tekerlekten çekiş sistemini de eklemiş oluyor.

    GENESİS'İN ÖZELLİKLERİ
    Tasarım olarak tüm dikkatleri üzerinde toplamayı başaran Yeni Genesis, Otomatik Acil FrenSistemi (AEB), Head-up Display, Kör Nokta Algılama Sistemi (BSD), Kabin Hava Basınç Sensörü ve Şerit Takip Sistemi de araca eklenen yeni güvenlik donanımları olarak öne çıkıyor. Genesis'in en önemli bir diğer yeniliği ise ikinci nesil Blue Link teknolojisi.

    Yeni Genesis, ikinci jenerasyon Blue Link teknolojisini kullanan ilk model olarak öne çıkarken, markaya bambaşka bir soluk getirmiş oluyor. Google tarafından desteklenen sistemde kullanıcıların Blue Link ile otomobile uzaktan bağlantı kurmasına olanak sağlanıyor. İnternet üzerinden myhyundai.com veya Blue Link aplikasyonuyla navigasyona sesli komutlarla erişmek mümkün. Bu teknoloji sayesinde aracın motorunu uzaktan çalıştırıp kapatabilirken aynı zamanda havalandırma ve klima kontrolleri de benzer şekilde kumanda edilebiliyor. Otomatik Çarpışma Bildirim (ACN) ve SOS Acil Durum Sistemleri de kullanıcının önceden seçtiği kontak kişilerine e-posta veya SMS göndererek durum hakkında acil bildirim yapıyor. Google Glass sistemi sesli olarak komut alırken ayrıca dokunmatik ekrandan da erişim imkanı sunuyor. Kapıları açıp kapatmak, aracın motorunu çalıştırmak, aracın yerini bulmak ve navigasyonun bilinen diğer tüm özelliklerini kullanmak, Yeni Genesis kullanıcılarına sağlanan en büyük ayrıcalık olacak.
     Yeni Hyundai Genesis Detroit’te görücüye çıktı Yeni Hyundai Genesis Detroit’te görücüye çıktı Yeni Hyundai Genesis Detroit’te görücüye çıktı







  • Ön aston martin arka ford focus arma bentley

    benzetme timi iş başında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frank Drebin

    Ön aston martin arka ford focus arma bentley

    benzetme timi iş başında

    Aynen. Ayrıca aracı beğenmedim. ( onların da çok da umrundaydı )
  • O değil araç güzel ama araçta tasarım özgün değil en basit içeride ki orta konsola konan manuel saat e serissinden çalınma.
  • Firmaların çoğu arabaların önünü kalın yapmaya başladığından beri Dodgenin tasarımcıları hayata küsmüş diyorlar.

    Bu araçları alan vatandaşlar da kendi çaplarında küçük mafyalaştığı için her an tommy gun'larla savaşa gidecek gibi baba görünümlü araçları tercih ediyorlar demek ki.
  • Beğendim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel olmasına güzelde, böyle modeller Türkiye'de ölü doğmuş bebek oluyor.
  • Ya komple hakınca fena değil ama detaylara indik,e arabanın sanki onlarca modelin sentezi gibi olduğunu fark ediyorsunuz.

    Orta havalandırma çıkışı Seat leon,arma bentley,ön ızgara ayrı bir şekil.

    Kia da aynı şekilde.Yeni lüks sedanı k900 vites kolu bmw den direk.koltuk ayarları ve etafı mercedees c serisi vs vs diye gider.

    Kendilerini geliştirdiler,alt segmentte güzel tasarımları da var ama lüks segmentlerde güney korelilerin özgünlük üzerine çalışmaları lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre356 -- 15 Ocak 2014; 21:15:46 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel araç ancak ne kadar Kompakt segmentte Hyundai'yi sevsem ve başarılı bulsamda Üst segmente ben araç tercih etsem kesinlikle bu olmazdı.
  • Hyundai mühendisleri ctrl c+ctrl v yapmışlar. Bazı yerlere de ctrl z uygulamışlar.

    Tamam aynı alt yapıyı kullanan araçlar birbirine benzesin eyvallahta bu nedir abicim ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.