Şimdi Ara

Yeni İ 30 geyik testi 76 km hızdan sonrası risk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
3.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar yeni geyik testi piyasaya düşmüş yol tutuşta pek iddali olmayacak gibi görünüyor
    Eski aracı izleyince yenisinde gelişme var

    Yeni kasa
    https://youtu.be/owfAolQHEDE

    Eski kasa sw
    https://youtu.be/DR9FDG4VNbY



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otobilge -- 4 Mayıs 2017; 17:47:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • c serisi ve a3 ten çok daha iyi
  • ciddikedi kullanıcısına yanıt
    Aman ha Egea için de aynısını dediler.Az daha döveceklerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bunu izledim.Hyundai yol tutuş konusunda nasil bilemem ama yakismamis bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuşda Ford (halk markaları) arasında en iyisidir ama konfordan ödün vererek.

    Premium açısından bakarsak Alfa Romeo en iyisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niyeyse direksiyonda bir insanın oturduğu testlere pek güvenesim gelmiyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Yol tutuşda Ford (halk markaları) arasında en iyisidir ama konfordan ödün vererek.

    Premium açısından bakarsak Alfa Romeo en iyisi.

    Aynen Hocam.Zıpkın gibi tutunmak derler ya,Alfa Romeo o işte.
  • Kesinlikle geyik testini izledim km77den hemen çizgiye giriyor muazzam birşeydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Kesinlikle geyik testini izledim km77den hemen çizgiye giriyor muazzam birşeydi.

    Amblemde ki yılan bunu mu temsil ediyor acaba?
  • Amblem mevzusu bizi huzursuz eder karıştırmayak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Amblem mevzusu bizi huzursuz eder karıştırmayak

  • Eski kasada limit 73 falandı ilerleme var demektir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Kesinlikle geyik testini izledim km77den hemen çizgiye giriyor muazzam birşeydi.

    Amblemde ki yılan bunu mu temsil ediyor acaba?

    Alfa gerçekden fazla mesailer vermiş yol tutuşa harika

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Kesinlikle geyik testini izledim km77den hemen çizgiye giriyor muazzam birşeydi.

    Amblemde ki yılan bunu mu temsil ediyor acaba?

    Alfa gerçekden fazla mesailer vermiş yol tutuşa harika

    Kesinlikle Hocam.Araçların maşallahı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciddikedi

    c serisi ve a3 ten çok daha iyi

    C180 le C350 e hybrid araç arasında 400 kg ağırlık farkı var.hybridi baz almayın bence.

    C250-C300 e falan bakmak lazımda, geyik testini bulamadım onların.



    Bu arada c350 nin sonucu nedir yav öyle.ayıp.

    Edit. Fiestanın sonucu muazzam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Emir -- 3 Mayıs 2017; 19:55:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geyik Testi Gayet Basarili,A3 Sedan daha kotu sonuclar verirken Mercedes A serisi ile İ30 Hemen hemen ayni performansi veriyor..Infinty mesela cok kotu 72 Km/s de bile..



    76 KM/S hiz gozunuze az gelmesin..O slalom icin Ciddi hizlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç 3 tekerle dönüyorlar 4 üncüyü fazla koymuşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben videoların hiç birine inanmıyorum şahsen , yol tutuşu , insanın sürüş karakterine bağlı bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/gnaWZaQ7QqM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HümanistAdam kullanıcısına yanıt
    Hocam illaki öncelik sürücüye bağlı ancak testlerde limitleri belirlemede çok önemli bir faktör

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.