Şimdi Ara

Yeni İ 30 geyik testi 76 km hızdan sonrası risk (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
3.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sanki teknoloji yavaş yavaş kötüleşiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockabye


    quote:

    Orijinalden alıntı: teneke1236737


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    https://youtu.be/gnaWZaQ7QqM

    Hocam 76 km/h'de sorun yok ama 77km/h'de ise araç yoldan çıkıyor.Niye?

    GTI Golf böyle ise normali nasıl merak ettim.

    Yenmesi gereken kuvvet aracın hızının karesi ile artıyor .

    Kütlesi ile de çarparsak çok ufak fark bile olsa karelerinde bu fark büyüyecektir .

    Pekala Hocam sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    Geyik testi işte budur.

    https://youtu.be/DMXjC5ytuaY

    O değildir. Budur.
    Hızlara dikkat

    https://www.youtube.com/watch?v=FXIzHwNS3Jw
  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    ikiside @77 kmh hızda giulia sanki hiç manevra yapmıyor gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    https://youtu.be/gnaWZaQ7QqM

    https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

    Şunun kadar olamamış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    https://youtu.be/gnaWZaQ7QqM

    https://www.youtube.com/watch?v=fR1yxzizNBE

    Şunun kadar olamamış

    308'i 3008 yapma çalışmalarındasın galiba




  • _Emir kullanıcısına yanıt
    c serisi kullananlarla konuşur ve test videolarını izlerseniz herkes aynı şeyi söylüyor. Araç arkasını bırakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    Geyik testi işte budur.

    https://youtu.be/DMXjC5ytuaY

    efsane bu o gövdeyle cok iyi sonuc almış.
  • Fiestanin videosunu izledim gerçekten çok iyi yol tutuyor, ford yol tutuş konusunda boşuna nam salmamış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    Geyik testi işte budur.

    https://youtu.be/DMXjC5ytuaY

    efsane bu o gövdeyle cok iyi sonuc almış.

    Keşke C serisi de böyle olsaydı hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oozgur16


    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    Geyik testi işte budur.

    https://youtu.be/DMXjC5ytuaY

    efsane bu o gövdeyle cok iyi sonuc almış.

    Keşke C serisi de böyle olsaydı hocam

    boşver yıldızı yeter




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Bunu söylediğine göre büyük ihtimalle hiç düzenli şekilde araba sürmemişsin...



    Sana hiçbişey açıklamayacağım , zaten bu zihniyetle anlamazsın...



    Bu geyik miş , buffaloymuş , her ne ise , bu testleri izleyerek araba alan yok zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Bana da öyle geldi.

    İ30 çok salıveriyor kendini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geyik testi sonuçları enteresan, aşağıda wikipedia' dan bir alıntı var



    Test specifications

    The test is performed on a dry road surface. Traffic cones are set up in an S shape to simulate the obstacle, road, and road edges. The car to be tested has one belted person in each available seat and weights in the trunk to achieve maximum load.

    When the driver comes onto the track, they quickly swerve into the oncoming lane to avoid the object and then immediately swerves back to avoid oncoming traffic. The test is repeated with an increased speed until the car skids, knocks down cones, or spins around. This usually happens at speeds of about 70–80 km/h (45–50 mph)



    Swedish automotive magazine Teknikens Värld tests "hundreds of cars every year"[1] with the moose test. It publishes results from many years of moose testing on their web site[7] It shows many cars and the speed they had on the moose testing track. The Citroën Xantia Activa V6 is the fastest car, by a significant margin, ever tested by the magazine and holds the record since 1999.[8] This means the Xantia Activa V6 - a high-end large family car - is faster than cars like the track-oriented 2008 Porsche 911 GT3 RS or the 2017 Mclaren 675LT supercar.[8] A Toyota Prius is substantially quicker than a Saab 9-3 in the same test.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Moose_test

    Xantia Activa V6, Porsche 911 GT3 RS ve Mclaren 675LT den çok daha yüksek hız ile geçmiş testi.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: HümanistAdam

    Ben videoların hiç birine inanmıyorum şahsen , yol tutuşu , insanın sürüş karakterine bağlı bence

    Nasıl yani sürücüler değişince fizik kuralları da mı değişiyor ?

    Sizce bu testte yarim saniye once veya sonra direksiyon kirmak, manevraya yarim metre once veya sonra baslamak, direksiyona verdigin aci, lastik marka ve modeli, dis durumu, asfalt sicakligi, lastik sicakligi, asfalt uzeri toz durumu, jant olculeri, araclarin suspansiyon durumu vb. onemsiz mi?

    Asfalt sıcaklığı sürücüyle mi alakalı. Yani öyle bir konuşuyorsunuz ki. Bu işte hiç bir zaman yüzde yüz standart tutturmak mümkün değil. Fakat bir değil onlarca deneme yapılıyor. Bu kadar teste kafa patlatan adamlar salak değil, basit bi toz işini es geçsin. Öte yandan adamlar asfalt sıcaklığı ölçüp, her gün asfaltın aynı dereceyi almasını mı bekleyecek. Puhahah.

    Ayrıca teste alınan araçların kondisyonları arasında bir fark yoktur.

    Beyefendi ne cevap vereyim size? Asfalt sicakligini olcup piste araci cikarmak cok zor olmasa gerek.

    Lastik cok onemli faktor.

    Surucu tepki ve refleksleri cok onemli faktor.

    Benim aracim dort mevsim lastikle yaz kis ayni tutunmayi saglamiyor , asfalt sicakligi benim icin onemli bir faktor sizi bilemem.

    Surucu dahada onemli, aracin kac devirde manevraya girdigi bile onemli ust vites dusuk devir, alt vites yuksek devir, debriyaja basili vs .

    Euro ncapin esp testlerini inceleyin , robot surucu ile yapiliyor .

    Sizi anlıyorum, fakat dubalarla yapılan bir testte nasıl robot kullanılmasını düşünüyorsunuz ? Aracın her yerini sensörlerle çevirip, milyar tane kombinasyon yaptırmanız gerekir..

    Bu tür testler biz %100 sonuca ulaşıyoruz diye yapılmaz ki.. Sizin düşüncenizle o zaman pistte süre yapan araçlarında sürelerinin bir önemi kalmıyor.. Ya da araba test eden kuruluşların hangisi %100 eşit kondisyonda test yapıyor ?

    Hepsini geçtim gerçek hayatta böyle bir durumla karşılaştığınızda robot mu oturtacaksınız direksiyona ?

    Adamlar testte olabildiğince günlük hayata uyarlamaya çalışmış. Aynı testi robota yaptırsanız A3, Giula'dan sanki daha mı iyi sonuç alacaktı ? Adamlar genel olarak bir izlenim vermiş işte.

    Tek bir çekimle test yapılmıyordur emin olun, belkide bir araç için yüzlerce farklı deneme yapılıp en üst değerleri paylaşılıyordur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod


    quote:

    Orijinalden alıntı: HümanistAdam

    Ben videoların hiç birine inanmıyorum şahsen , yol tutuşu , insanın sürüş karakterine bağlı bence

    Nasıl yani sürücüler değişince fizik kuralları da mı değişiyor ?

    Sizce bu testte yarim saniye once veya sonra direksiyon kirmak, manevraya yarim metre once veya sonra baslamak, direksiyona verdigin aci, lastik marka ve modeli, dis durumu, asfalt sicakligi, lastik sicakligi, asfalt uzeri toz durumu, jant olculeri, araclarin suspansiyon durumu vb. onemsiz mi?

    Asfalt sıcaklığı sürücüyle mi alakalı. Yani öyle bir konuşuyorsunuz ki. Bu işte hiç bir zaman yüzde yüz standart tutturmak mümkün değil. Fakat bir değil onlarca deneme yapılıyor. Bu kadar teste kafa patlatan adamlar salak değil, basit bi toz işini es geçsin. Öte yandan adamlar asfalt sıcaklığı ölçüp, her gün asfaltın aynı dereceyi almasını mı bekleyecek. Puhahah.

    Ayrıca teste alınan araçların kondisyonları arasında bir fark yoktur.

    Beyefendi ne cevap vereyim size? Asfalt sicakligini olcup piste araci cikarmak cok zor olmasa gerek.

    Lastik cok onemli faktor.

    Surucu tepki ve refleksleri cok onemli faktor.

    Benim aracim dort mevsim lastikle yaz kis ayni tutunmayi saglamiyor , asfalt sicakligi benim icin onemli bir faktor sizi bilemem.

    Surucu dahada onemli, aracin kac devirde manevraya girdigi bile onemli ust vites dusuk devir, alt vites yuksek devir, debriyaja basili vs .

    Euro ncapin esp testlerini inceleyin , robot surucu ile yapiliyor .

    Sizi anlıyorum, fakat dubalarla yapılan bir testte nasıl robot kullanılmasını düşünüyorsunuz ? Aracın her yerini sensörlerle çevirip, milyar tane kombinasyon yaptırmanız gerekir..

    Bu tür testler biz %100 sonuca ulaşıyoruz diye yapılmaz ki.. Sizin düşüncenizle o zaman pistte süre yapan araçlarında sürelerinin bir önemi kalmıyor.. Ya da araba test eden kuruluşların hangisi %100 eşit kondisyonda test yapıyor ?

    Hepsini geçtim gerçek hayatta böyle bir durumla karşılaştığınızda robot mu oturtacaksınız direksiyona ?

    Adamlar testte olabildiğince günlük hayata uyarlamaya çalışmış. Aynı testi robota yaptırsanız A3, Giula'dan sanki daha mı iyi sonuç alacaktı ? Adamlar genel olarak bir izlenim vermiş işte.

    Tek bir çekimle test yapılmıyordur emin olun, belkide bir araç için yüzlerce farklı deneme yapılıp en üst değerleri paylaşılıyordur.



    Hayatta bazi seyler vardir, basiniza gelir ama baskasi anlatsa inanmazsiniz. Bu bunlardan biridir veya degildir bilemem ancak asagidaki iki testi seyredin sonra yorumunuzu okumak istiyorum;



    Golf gti



    https://m.youtube.com/watch?v=gnaWZaQ7QqM



    Tiguan



    https://m.youtube.com/watch?v=DSRd2cP7Ck8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    Beyefendi ne cevap vereyim size? Asfalt sicakligini olcup piste araci cikarmak cok zor olmasa gerek.

    Lastik cok onemli faktor.

    Surucu tepki ve refleksleri cok onemli faktor.

    Benim aracim dort mevsim lastikle yaz kis ayni tutunmayi saglamiyor , asfalt sicakligi benim icin onemli bir faktor sizi bilemem.

    Surucu dahada onemli, aracin kac devirde manevraya girdigi bile onemli ust vites dusuk devir, alt vites yuksek devir, debriyaja basili vs .

    Euro ncapin esp testlerini inceleyin , robot surucu ile yapiliyor .

    beyfendi
    hergün asfalt sıcaklığını ölçüp yola mı çıkıyorsunuz?
    Mesela "bugün asfalt çok soğuk lastik yola tutunmaz" deyip taksiye yada dolmuşa mı biniyorsunuz?
    Önünüze aniden birşey çıktığında direksiyonu robotlara mı bırakıyorsunuz?
    Orada iso standartlarına uygun yapıldığı belirtiliyor. Her halde lastiği, asfaltı hesaba katıyorlardır salak değiller ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 6 Mayıs 2017; 3:22:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: korsallar

    Beyefendi ne cevap vereyim size? Asfalt sicakligini olcup piste araci cikarmak cok zor olmasa gerek.

    Lastik cok onemli faktor.

    Surucu tepki ve refleksleri cok onemli faktor.

    Benim aracim dort mevsim lastikle yaz kis ayni tutunmayi saglamiyor , asfalt sicakligi benim icin onemli bir faktor sizi bilemem.

    Surucu dahada onemli, aracin kac devirde manevraya girdigi bile onemli ust vites dusuk devir, alt vites yuksek devir, debriyaja basili vs .

    Euro ncapin esp testlerini inceleyin , robot surucu ile yapiliyor .

    beyfendi
    hergün asfalt sıcaklığını ölçüp yola mı çıkıyorsunuz?
    Mesela "bugün asfalt çok soğuk lastik yola tutunmaz" deyip taksiye yada dolmuşa mı biniyorsunuz?
    Önünüze aniden birşey çıktığında direksiyonu robotlara mı bırakıyorsunuz?
    Orada iso standartlarına uygun yapıldığı belirtiliyor. Her halde lastiği, asfaltı hesaba katıyorlardır salak değiller ya.

    Diger arkadasa verdigim cevaplari bir okuyun, videolari seyredin. Ezbere konusmayalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rockabye R kullanıcısına yanıt
    Ben bu yoruma katılıyorum. Ayrıca ESPnin çalışma karakteriyle de oldukça alakalı. Mesela Volvo S40da 10 15 derece açılara kadar (arkadan savurma için konuşuyorum) tolerans tanınmış.



    Clubsport golfü bilemem ama normal golfte incelemelerde anlatılanlara göre kayma tehlikesi olduğu anlarda dahi espnin canlahıraç bir şekilde çalışmaya başladığı söyleniyor.



    Çıkarmamız gereken sonuç: 5lik yay (coilover da olabilir) ve 18 jant ince yanak lastik bu işi çözer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.