Şimdi Ara

Yeni Jetta mı yoksa Juke mu? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
8.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Feym, sonuna kadar haklısın.

    Arkadaşlar. Lütfen seviyenize dikkat edin. Yazmayayım dedim ama dayanamadım.

    Juke, gerçekten FARKLI bir araç. Öylesine farklı ki, önünüzden geçerken ister istemez kafanızı çevirim "bu da ne?" diyorsunuz. Tamam kabul. Ama hiç o aracın içine girdiniz mi? Kullandınız mı?

    Bakın ben iki senedir Nissan Note kullanıyorum. Kıyaslama yapacak olursak, Juke, ister inanın, ister inanmayın, az buçuk bagajı hariç, Note'dan daha küçük bir araç. Büyük cantları ve daha heybetli kasası ile gözünüze büyük görünen küçük hatta küçücük bir araç. Note ise tam tersi. Küçük görünen büyük bir araç.

    Konuya döneyim. Nissan Note ile Nissan Juke arasında bile malzeme kalitesi farkı var. Nissan Juke, şu zamana kadar gördüğüm en dandik malzemeli Nissan diyebilirim. Neredeyse eski kasa Micra'nın malzeme kalitesi bile daha iyiydi.

    Gerçi Nissan genel anlamda malzeme kalitesi olarak çok kötü. Tangır tungur bir araç. Her yeri plastik. Biraz zorlasanız elinizde kalacakmış hissi veriyor.

    Nissan Juke ile VW Jetta, asla kıyaslanamayacak iki araç. Hele hele malzeme kalitesinde asla yan yana bile getirilemez. Şu anda satışa sunulmuş olan Jetta, her ne kadar eski kasasına oranla malzeme kalitesi açısından zayıf olsa da, Juke'dan 10 gömlek üstündür. Bakın, hatırlatıyorum. Ben bir Nissan kullanıcısıyım. Ancak sezarın hakkı sezara. Juke üzerindeki motor değil Jettaya fark atmak, arkasından bile yetişmeye ancak yeter. (Dağılmazsa) O fark attım filan sözlerine verebileceğim tek cevap pilotajdır. Sizin pilotajınız iyi ise, çok daha düşük segmentteki otomobiller ile bile fark atmanız olasıdır. Yeter ki karşınızdaki ortalamanın altında olsun. Bu sizin aracınızın ne kadar iyi olduğunu değil, sizin ne kadar iyi olduğunuzu gösterir. Fabrika verileri ile (asla inanmayın yanıltır) konuşursak Jatta üsttedir. Pratikte kullandığınızda Jetta yine üsttedir. Ancak 1.2 TSİ benim 1.5 DCi motorum ile rampada karşılaşırsa sinirden deliye döner. Bu makuldür, çünkü tork ve çekiş bu motorda daha iyidir. Düzlüğe çıktığımızda ise ben 1.2 TSİ yetişebilir miyim bunu bilmiyorum.

    Sonuç olarak, Sert amortisörleri, konforsuz kabini, dandik plastik malzemesinin yanında Juke size dilediğiniz her türlü kaldırıma çıkabilme imkanı verir. Jetta en ufak kasiste fren yapmadığı taktirde amortisör patlatma riski ile karşı karşıya olduğu halde, Juke basar gider. Doğası budur. Fakat asla konforlu bir yolculuk sunamaz.

    Jetta ise kullanırken keyif verir. Kalitelidir. Daha çok prestij uyandırır. Uzun yolda sağınız solunuz ağrımaz. İstediğiniz yere o kadar rahat gidersiniz ki, anlamazsınız bile. Juke ile uzun yola çıkmak, insanı 3 gün ağrıya maruz bırakır.

    Her iki aracı da kullandım. İkisi de teknik anlamda sorunsuz otomobiller. Başınızı pek ağrıtmaz. Hele hele Nissan hiç ağrıtmaz. Sorun çıkartmaz. Kütük gibidir. Bakımını yapın yeter. Kaputunu açmaya dahi ihtiyaç duymazsınız. Fakat asla Jetta kadar konforlu olamaz.

    Bakın 3 oldu hatırlatıyorum. Ben Nissan kullanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Juke gördüğüm zaman kusmamak için zor tutuyorum kendimi. Yani nasıl desem o....pu cocuğu gibi p.c gibi birsey. İnfiniti fx den yama gibi duruyor.


    Hassa çok doğru 3.Lügü oynuyormuş... Doğru oynar niye mi??? Dünyada zaten stil sahibi çok adam kalmadı. Kendine yakın buluyorlar bu hilkat garibesi gibi aracı. Kim bilir belki kullananlarida öyledir. Kusacam Valla


    yaşın kaç senin ? şu tabirlere bakarmısın juke dediğin gibi araç ise jettada a....a...aaa.aaa gibi araçtır oldumu şimdi ??



    kardeşim kimse kimseye zorla araç aldırmıyor. ben golf alacaktım gittim JUKE aldım. kime ne ???? ikisinede param yetiyordu JUKE aldım kime nee ??? sport tuşu var evet ayrıyetten normal ayrıyetten eco tuşu var ayrıyetten g force ayarlarınıda yapabılıyorsunuz. haftalık yakıt tuketımınıde o ekranda gorebılıyorsunuz NISSAN buna NİSSAN DIYNAMIC SYSTEM adını verdi .. sahi golflerde jettalarda varmı böyle birşey ustte rd 310 mudur nedır dandırıkten teyp usb si bile yok altta manuel kliması başka ne var ?? manuel diyorum evet cunku kımse benı kandıramaz salak degılım klımatıkmıs yemısım klımatıgını mavı kırmızı yerıne derece yazıyor oldu klımatık kolpaya bak hele ....


    kim ne alırsa alsın umrumda değil. burada her kötü söz sahibine aittir. doğuştan iyi kazıklanmalar.. yol pc si varmıydı jettada HA HA HA HA HA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boranstabu

    Feym, sonuna kadar haklısın.

    Arkadaşlar. Lütfen seviyenize dikkat edin. Yazmayayım dedim ama dayanamadım.

    Juke, gerçekten FARKLI bir araç. Öylesine farklı ki, önünüzden geçerken ister istemez kafanızı çevirim "bu da ne?" diyorsunuz. Tamam kabul. Ama hiç o aracın içine girdiniz mi? Kullandınız mı?

    Bakın ben iki senedir Nissan Note kullanıyorum. Kıyaslama yapacak olursak, Juke, ister inanın, ister inanmayın, az buçuk bagajı hariç, Note'dan daha küçük bir araç. Büyük cantları ve daha heybetli kasası ile gözünüze büyük görünen küçük hatta küçücük bir araç. Note ise tam tersi. Küçük görünen büyük bir araç.

    Konuya döneyim. Nissan Note ile Nissan Juke arasında bile malzeme kalitesi farkı var. Nissan Juke, şu zamana kadar gördüğüm en dandik malzemeli Nissan diyebilirim. Neredeyse eski kasa Micra'nın malzeme kalitesi bile daha iyiydi.

    Gerçi Nissan genel anlamda malzeme kalitesi olarak çok kötü. Tangır tungur bir araç. Her yeri plastik. Biraz zorlasanız elinizde kalacakmış hissi veriyor.

    Nissan Juke ile VW Jetta, asla kıyaslanamayacak iki araç. Hele hele malzeme kalitesinde asla yan yana bile getirilemez. Şu anda satışa sunulmuş olan Jetta, her ne kadar eski kasasına oranla malzeme kalitesi açısından zayıf olsa da, Juke'dan 10 gömlek üstündür. Bakın, hatırlatıyorum. Ben bir Nissan kullanıcısıyım. Ancak sezarın hakkı sezara. Juke üzerindeki motor değil Jettaya fark atmak, arkasından bile yetişmeye ancak yeter. (Dağılmazsa) O fark attım filan sözlerine verebileceğim tek cevap pilotajdır. Sizin pilotajınız iyi ise, çok daha düşük segmentteki otomobiller ile bile fark atmanız olasıdır. Yeter ki karşınızdaki ortalamanın altında olsun. Bu sizin aracınızın ne kadar iyi olduğunu değil, sizin ne kadar iyi olduğunuzu gösterir. Fabrika verileri ile (asla inanmayın yanıltır) konuşursak Jatta üsttedir. Pratikte kullandığınızda Jetta yine üsttedir. Ancak 1.2 TSİ benim 1.5 DCi motorum ile rampada karşılaşırsa sinirden deliye döner. Bu makuldür, çünkü tork ve çekiş bu motorda daha iyidir. Düzlüğe çıktığımızda ise ben 1.2 TSİ yetişebilir miyim bunu bilmiyorum.

    Sonuç olarak, Sert amortisörleri, konforsuz kabini, dandik plastik malzemesinin yanında Juke size dilediğiniz her türlü kaldırıma çıkabilme imkanı verir. Jetta en ufak kasiste fren yapmadığı taktirde amortisör patlatma riski ile karşı karşıya olduğu halde, Juke basar gider. Doğası budur. Fakat asla konforlu bir yolculuk sunamaz.

    Jetta ise kullanırken keyif verir. Kalitelidir. Daha çok prestij uyandırır. Uzun yolda sağınız solunuz ağrımaz. İstediğiniz yere o kadar rahat gidersiniz ki, anlamazsınız bile. Juke ile uzun yola çıkmak, insanı 3 gün ağrıya maruz bırakır.

    Her iki aracı da kullandım. İkisi de teknik anlamda sorunsuz otomobiller. Başınızı pek ağrıtmaz. Hele hele Nissan hiç ağrıtmaz. Sorun çıkartmaz. Kütük gibidir. Bakımını yapın yeter. Kaputunu açmaya dahi ihtiyaç duymazsınız. Fakat asla Jetta kadar konforlu olamaz.

    Bakın 3 oldu hatırlatıyorum. Ben Nissan kullanıyorum.



    ufacık birşey dıyecem sızede. benım bınmedıgım denemedıgım araç kalmamıştır. nıssan juke un malzeme kalıtesı kesınlıkle kötu degıldır. ortalama bir araç ne ise juke un malzeme kaliteside öyledir. heleki toyota honda nissan hyundai kia gibi araçlar içinde belki inanmıcaksınız ancak en kaliteli kabinleri hyundai yapmaktadır. bir toyota corollanın işçiliğinden daha kötu degıldır nıssan juke un işçiliği. arada malzeme farkı olabilir ancak arabalardan az çok anlayan birisi genel olarak benzer araçlar oldugunu aslında hepsının klasık uzak dogu aracı oldugunu anlar... uzak doğu araclar kullanıyorum cunku basım agırsın ıstemıyorum orasından burasından sorunlar cıksın ıstemıyorum hele hele mekanik sorunlardan nefret ederim... bana göre vw opel gibi araçlar sorunsuz araçlar degıldır. yeni astrayıda iyi inceledim evet hersey cok guzel ama kapı içlerinin benım juke dan farkı yok. onunda kapılarının iç tarafları kumas dosemenın dısında her yeri sert kaplama. i30 da bile yumusak kaplama var kapılarda.. bu dunyada sorunsuz araçları honda nissan toyota ardından hyundai kia üretmektedir..

    sizi vw nin pofuduk döşemesi kandırabilir ama turbo arızalandıgında elinize hesabı tutturduklarında pofuduk döşeme malesef sizi kurtarmayacak.. anlayan anladı




  • Ben Nissan kötüdür yada malzeme kalitesi kötüdür demedimki. Jetta'ya göre kötüdür dedim. O bahsettiğiniz araçlar arasında bence Hyundai kadar iyidir. Aşağı değildir. Hatta teknik anlamda sunduğu donanım (şu an sahip olduğum Tekna donanımındaki bluetooth, 6 lı cd changer vs standart) hala Passatta bile standart değil. Ancak iş malzeme kalitesine gelince orada Nissan, tüm uzak doğu menşeyli otomobiler gibi malesef Almanların gerisinde kalır. Daha önceki aracım Astra idi. İnanın bana attan inip eşşeğe binmek gibi oldu benim için. Evet daha ekonomik, evet daha donanımlı, evet daha geniş, evet daha teknolojik vs vs... ama hayır asla malzeme kalitesi başarılı değil. Bana göre sadece jetta değil, pek çok C segmentine göre (yanlış anlama olmasın, Juke ya da Note C segmenti değildir) malzeme kalitesi kötüdür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone


    sizi vw nin pofuduk döşemesi kandırabilir ama turbo arızalandıgında elinize hesabı tutturduklarında pofuduk döşeme malesef sizi kurtarmayacak.. anlayan anladı


    Juke'daki son teknoloji Nissan Dynamic System arızalandığında ne yapacağını düşündün mü peki?


    Uzay mekiği mübarek, G sensor var, arabanın ağırlık merkezini değiştiriyoruz.
    Gerçi 320 km/h yaparken eminim gerekiyordur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neroman


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone


    sizi vw nin pofuduk döşemesi kandırabilir ama turbo arızalandıgında elinize hesabı tutturduklarında pofuduk döşeme malesef sizi kurtarmayacak.. anlayan anladı


    Juke'daki son teknoloji Nissan Dynamic System arızalandığında ne yapacağını düşündün mü peki?


    Uzay mekiği mübarek, G sensor var, arabanın ağırlık merkezini değiştiriyoruz.
    Gerçi 320 km/h yaparken eminim gerekiyordur...



    merak etmeyin japon araçlarının mekanikleri ve teknolojik donanımları istisna bir durum olmadığı sürece bozulmaz.

    hani kedi ulaşamadığı ciğere mundar der yaa ... ama haklısınız vw kullanıcıları için bu tür donanımlar belki 40 50 sene sonra sunulacak öyle değilmi sizin için alışması zor biz çoktan alıştık bile bu tarz donanımlara. sizler aracın şurası sert burası pofuduk burası oynuyo ile ilgilenmeye devam edin. rcd 310 teybinize allah zeval vermesin malum büyük teknoloji içine cd atıyosun çalıyo mavi bi muhteşem ekranı varki sormayın ohooo hatta caravellede üzerinde park yardımcısı bile var yani öyle bir sistemki kameraya bile ihtiyac duymamıslar ee yani böyle 4 tane çizgiden araba resmi yapıp animasyonla anlatmak varken kamera koyacanda ekrana yansıtacanda ohoooo vw ugrasırmı değilmii

    hadi byby




  • juke bir nisan şakasıdır........
  • djnone

    Sen ne tutarsız bir adamsın. Önceleri biz VW Jetta kullanıcıları yeni Jettayı 1.2 motor olmasından dolayı eleştirirken. Sen bize akıl veriyorun. 1.2 motor sizi yer filan diye.

    Buyrun arkadaşlar bu sayfanın 2. mesajında arkadaşın bana yazdığı cevabı okuyun:

    http://forum.donanimhaber.com/m_45267474/mpage_4/key_/tm.htm

    Bu juke alan arkadaş bir de utanmadan bana aşağılık kompleksi filan yazmış. Sen şimdi yeni Jettalar yanından vızır vızır geçerken o aşağılık kompleksinin kralını yaşayacaksın.

    Daha bitmedi. Sonra biz VW cilere böyle hakaret edip 1.2 motoru ve Jettayı savunan arkadaşın Jetta almama gerekçesine bakın:

    http://forum.donanimhaber.com/m_45267474/mpage_7/key_/tm.htm


    Arakadaş Jettayı "1.2 motor olacak olması"ndan dolayı almamış. Ne oldu 3 sayfa önce öyle demiyordun ?
    Biz o kunuda seviyeli bir tartışma yapıyorduk. Geldin orayı kirlettin. Arkadaşlar senin için burayı açmışlar.
    Artık yorumu okuyan arkadaşlara bırakıyorum.

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autotech1 -- 21 Ocak 2011; 8:19:45 >




  • Djnone juke'la maksimum kaç km/h gördün? Yoltutuşu nasıl?

    Benimde niyetim varda düz vites 117hplik juke almaya...Test sürüşü yaptım ama yol kısaydı anlamadım hiçbişey...
  • eğlenceli bir forum olmuş,

    Djnone ben de 1.6 atmosferik motorlu bir araç sahibiyim. Sanırım senin sahip olduğun araç da 1.6 117 beygir(manuel).




    TSI (Turbo Supercharger Injection), küçük hacimli motora (1.4 lt gibi) Turbo ve kompresörün eklenmesiyle oluşmuş bir teknoloji.

    Yani bunun artısı düşük devirlerden itibaren maximum torku kullanarak yüksek devirlere kadar yüksek çekiş gücü elde etmek. Normal ve uygun şartlar oluştuğunda TSİ veya TFSİ motorlu bir aracın örn:audi a3, golf, jetta, passat (1.4) için 1.6 atmosferik motorlu (turbosuz) bir otomobile göre daha çabuk hızlandığı ve kesintisiz olarak yüksek devirlere çıkmaya gerek kalmadan daha hızlı olduğu bilinen bir gerçektir. İnternette araştırırsan ve bizzat 1.4 litre tsi motoru test edip sürersen bunu daha iyi anlayabilirsin (sürdüysen bilemem). Fabrika verileri her ne kadar tam doğru çıkmasa da, ara hızlanma, yokuş çıkma ve sollamarda zaten turbonun da etkisiyle bu gözle görülür bir gerçektir.

    SPORT TUŞUNA gelince, benim için performans 2.0 litre hacimle başlar ve devam eder(turbolular hariç). Bu nedenle aracındaki sport tuşu sadece vites küçültüp aracın devirlenmesine, direksiyon ve gaz tepkilerinin daha etkin hale gelmesine yarar.

    Ben kişisel olarak doğuş otomotivden nefret eden birisiyim. Bu yüzden vw yi çoğu zaman eleştirirm ve vw nin türk insanına olduğundan çok daha üstün bir otomobil gibi gösterildiğini düşünüyorum. ANCAK; sugötürmez bir gerçek vardır ki, ALMAN OTOMOBİLLERİ vw,audi,mercedes,bmw diğer ülkelerin otomobillerinden gerek konfor, gerek prestij ve gerek teknoloji olarak daha ilerdedir. Japon otomobillerinin sorunsuz ve kaliteli olduğu kesinlikle doğrudur. Buna en güzel örnek dünyanın en sorunsuz ve en büyük otomobil üreticisi olarak gösterilen TOYOTA. Ancak çıta belirleyicisi olarak herzaman ve her konuda alman otomobilleri gösterilir. Aksini idda eden olabilir fakat günümüzde kalite-fiyat politikasından da anlaşılacağı üzere almanların otomotiv sektöründe üstünlüğü görmezden gelinemez..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    sugötürmez bir gerçek vardır ki, ALMAN OTOMOBİLLERİ vw,audi,mercedes,bmw diğer ülkelerin otomobillerinden gerek konfor, gerek prestij ve gerek teknoloji olarak daha ilerdedir. Japon otomobillerinin sorunsuz ve kaliteli olduğu kesinlikle doğrudur. Buna en güzel örnek dünyanın en sorunsuz ve en büyük otomobil üreticisi olarak gösterilen TOYOTA. Ancak çıta belirleyicisi olarak herzaman ve her konuda alman otomobilleri gösterilir. Aksini idda eden olabilir fakat günümüzde kalite-fiyat politikasından da anlaşılacağı üzere almanların otomotiv sektöründe üstünlüğü görmezden gelinemez..



    Bittin sel olm, kimse cuku geçemez,
    Gölgelerin Sport tuşu adına!!!!güç bende artık !!!!
    CUK-MAN!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 21 Ocak 2011; 15:05:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba

    djnone

    Sen ne tutarsız bir adamsın. Önceleri biz VW Jetta kullanıcıları yeni Jettayı 1.2 motor olmasından dolayı eleştirirken. Sen bize akıl veriyorun. 1.2 motor sizi yer filan diye.

    Buyrun arkadaşlar bu sayfanın 2. mesajında arkadaşın bana yazdığı cevabı okuyun:

    http://forum.donanimhaber.com/m_45267474/mpage_4/key_/tm.htm

    Bu juke alan arkadaş bir de utanmadan bana aşağılık kompleksi filan yazmış. Sen şimdi yeni Jettalar yanından vızır vızır geçerken o aşağılık kompleksinin kralını yaşayacaksın.

    Daha bitmedi. Sonra biz VW cilere böyle hakaret edip 1.2 motoru ve Jettayı savunan arkadaşın Jetta almama gerekçesine bakın:

    http://forum.donanimhaber.com/m_45267474/mpage_7/key_/tm.htm


    Arakadaş Jettayı "1.2 motor olacak olması"ndan dolayı almamış. Ne oldu 3 sayfa önce öyle demiyordun ?
    Biz o kunuda seviyeli bir tartışma yapıyorduk. Geldin orayı kirlettin. Arkadaşlar senin için burayı açmışlar.
    Artık yorumu okuyan arkadaşlara bırakıyorum.

    Saygılar...



    arkadaş kimlerle ugrasıyoruz.. evet onları ben yazdım. jettayı kagıt üzerinde mantıklı bir secenek olarak görmüştüm golfle aynı fıyat duzeyınde olması kendısını bana cekıcı bır hale getırmıstı. ben jettayı 1.2 motor oldu diye almadım böyle birşey yok. evet aynı fıyata 1.4 tsi varken neden 1.2 alıyım dedim bu dogru. ancak 1.2 tsi motor vw nın 20 yıllık 1.6 mpi motorundan daha iyidir daha gucludur daha az yakar bunun tersinimi söylüyorum ? ben sonrada kararımı degıstırdım golf alacam dedim. sebebide 1.4 tsi nin benım surus tarzıma daha uygun olmasıydı golfun kalitesinin jettadan daha iyi olmasıydı ( yeni jettalardan bahsediyorum ) golf almaya gittim baktım golf yok. bide nissana gidiyim dedim juke u alıp cıktım. burada yazdıklarım yaptıgım tercihten pişman olmadıgımın açıklamasıdır. anlayamaman mumkundur kapasite meselesi ....

    ben hiç bir konuyu kirletmedim. öyle düşünüyorsanız admine söyleyin temizlesin ordaki bütün jetta juke mesajlarını. zaga zuga yaparak ne o çingeneler gibi feryad ediyosunuz ? burası forum arkadaş burada tartışmada olur herşey olur. önemli olan karşı tarafı rencide etmeden birşeyler söyleyebilmek anlatabilmek. öyle yukarıdaki bi arkadasın yazdıgı gibi juke o.....ç gibi bir arabadır derseniz nasıl bir seviyesiz ahlaksız bir insan oldugunu cümle aleme göstermiş olursunuz. o da onun bozulmuş kişiliği naparsın ..


    ______________________


    bi arkadaş son hız kaç gördün demiş. henüz son hız denemesi yapmadım. ancak bu jetta ve captiva ile kapışırken 170 kmh hızı gördüm. ancak 210 a kadar gideri vardı. süren insan bazı şeyleri hisseder 170 e kadar sıkıntısız istekli bir şekilde çıktı. 210 yapacagını tahmın ediyorum belkı biraz daha yukarlarını zorlayabilir. yol tutuşu benim çok hoşuma gitti. arada sırada zorluyorum ama ne baştan ne kıctan herhangi bir kopma olmuyor. zaten kopsada esp var. aracın yol tutusunda ince kenar ve geniş tabanlı lastiklerinde etkili olduguna inanıyorum. ( 215/55/17 )


    _____________________

    kardeşim tsi motorlu araçta sürdüm ben ben tsi güçsüzdür yada öyledir böyledir demiyorum. öyle olsa golf 1.4 tsi almak için vw ye gidermiyim ? ancak ben tek birşey dedim aracım sport modda tsi jettayı geçtim. bu öyle sıradan bir kapışmada degıldı. bildiğin kırmızı ışıkta anlaşma gibi birşey oldu kalkış yaptık belli bir süre kafa kafaya gittik jetta kayboldu. ama arkamdan yetişmeye calısıyordu.. pilotajımı kötüydü onu bilemem evet buda ihtimallerden biri ama 70 80 e kadar kafa kafaya gidip sonrada saldıysa onuda bilemem..

    ___________________

    burada kımsenın arabasına ..k atmıyorum. kımsenın arabasını kucumsemıyorum. vw en cok elestırdıgım markalardan biridir aslıdna doğuş demem gerekiyor burada vw nin bir sucu yok. benim halkımı euroncaptan 5 yıldız aldı diye 2 havayastıklı polosunu sokuyorsa o markaya ben guvenemem kımse kusura bakmasın..

    ___________________

    yeni araç alacak olanların arabaları hayırlı ugurlu olsun. Allah kaza bela göstermesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djnone -- 21 Ocak 2011; 15:23:21 >




  • neyse uzatmayalım artık ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 21 Ocak 2011; 16:57:46 >
  • Forumdaki tek bir katilimciyi hedef alan konu basliklarini pek dogru bulmuyorum.

    djnone arkadasimiz: Yeni araciniz tekrar hayirli olsun. Keske aldiktan sonra VW basliklarinda daha fazla dolanmasaydiniz ya da kararinizda etkili olan, yeni Jetta'ya iliskin olumsuz izlenimlerinizi biraz daha olculu bir sekilde dile getirseydiniz. Bu arada, Nissan markasina her zaman sempati duymusumdur. 11-12 yil once yurt disinda kullandigim ilk araclardan biri 87 model bir Nissan Maxima'ydi (3.0 V6). Akar giderdi otobanda. Hala anlamiyorum Nissan Turkiye'ye neden Versa, Sentra gibi populer modellerini getirmez... Bu araclar dogru fiyatlandirilirsa Hyundai, Toyota, Ford gibi markalardan cok musteri calar. Herhalde piyasayi sallarken ortagi Renault'nun da onunu kesmemek icin.

    Diger arkadaslar: Uzatmasak artik? Sonucta farkli segmentlerde, farkli ihtiyaclar icin uretilmis araclar.

    Bu arada, pederle valide yeni Golf'lerini bugun teslim almislar: 1.4 TSI Comfortline (manuel, gumus gri). Ben gene birkac haftaligina Turkiye disinda oldugum icin Subat ortasina (belki sonuna) kadar gorup kullanmak imkani olmayacak. Izlenimlerimi o zaman yazacagim. Ama yazacak fazla bir sey oldugundan da kuskuluyum. Sonucta bildigimiz Golf iste.

    Herkese kazasiz belasiz, keyifli surusler.




  • Aşkın gözü kördür...

    Sene 2006 o zamanlar 2. araba alma ihtiyacımız doğdu.. Uzun yol kullandığımız için dizel olması şarttı... Seri olması şarttı.

    araştırdım 0-100 hızlanmasına kanarak gittim Toyota yaris(d-4d) aldım ... halbuki eşim test sürüşlerinden sonra defalarca uyarmışdı bu araba iyi değil çok rahatsız diye..

    bir kere 0-100 'ün 10,7 saniye olduğunu görmüşdüm yaa... gözler kör olmuş kulaklar sağır... dinlemedim araba hafif acaip seri... ışıklarda kalkışda kafa tutan herkesi ezdim.. yokuş çıkarken sol şerit benimdi.. crdi ler felan hikaye ..(hoş yarisle 100-105 le çıktığım yokuşları caddy 130 la çıkıyor bu ayrı mesele....)

    hele stabilize ve hafif tümsekli yollarda dandun gidiyoruz... yolculuklarda eşim ağlıyacak sanki ... lanet olsun bu arabaya... benim sözümü dinlemedin..!!! gittin en dandik arabayı aldıııııııın!!!

    Bende hala bişey yok... hiçbir şeyin farkında değilim duymuyorum kızı... bu araba serimi ? seri... beni hiçbir zaman mahçup etmedi dimi? etmedi.. ozaman bu arabadan iyisi yok....

    Taki bir usta esneme testi yapana kadar.. Adam arabanın kaportasından bi bastırdı.. dediki bu araba esnemiyor!!! ya dedim nasıl olur? dediki bu arabanın süspansyon sisteminde bişey var e nedir? bu arabayı bastırdığında aşşağı inmesi lazım.. ama inmiyor.. amortisörler sorunlu!!!

    haydaaa nasıl olur?? Git Toyotoya gel toyotoya habire yaris dene dur.. Benim aracın süspansyonlarının arızalı olduğunu ispatlayacamya? benim yarisle tura çıkıyoruz.. hoplarız zıplarız.. Bir başka yarisle aynı yerlerden geçeriz yine hoplarız zıplarız... Orada dedikki sorun benim arabada değil genel olarak yarislerde ....

    Ve o olaydan sonra benim jeton düştü.. Eşime hak verdim... o arabayla nasıl eziyet çekerek yolculuklar yaptığımızın farkına vardım... İşte jeton düştükten sonra da satana
    kadar o arabayla bir daha uzun yola çıkmadım.. Varsın biraz daha fazla yaksın dedim ve golfle gittim uzun yola...

    Şimdi yaris seriliğiyle kolay park edilebilirliğiyle kullanıcısını kendine aşık etmiş ve gözlerini kör etmiş bir arabadır...

    Bugün hangi yaris sahibine sorarsan sor yaris kadar rahat konforlu bir araba olmadığını söyleyecektir sizlere ..ama bu tamamen bir psikolojik yanılgıdan ibarettir.. Geçen ay gittiğim toyota plazada 2011 yarisin esnemesini kontrol ettim... yine kütük gibi yine kütük gibi... o arabaya kaymak asafalttan başka biryerde binilmez...

    Başta Djnone olmak üzere Juke alan arkadaşlarımızın yorumlarını okuyorum da o yaris için neler düşündüysem onalrın da aynı şeyleri düşündüğünü görüyorum şimdi...

    Ama bir de gerçekler var... İşte o gerçeklerle yüzleşince nasıl hata yaptığınızı anlıyorsunuz ama bunu kabul etmek kolay olmuyor... Çünkü bir karar veriyorsunuz bilmem kaç bin tl para döküyorsunuz ve sonra aracınız hiç de hayal etmediğiniz gibi çıkıyor... bunu kabul etmek gerçekten çok zor arkadaşlar.... ben yaris için bunu 2 yılda kabul edebilmiştim...

    Yani demek istediğim şudur... Kullanıcı yorumlarına bakınca juke için yapılan 10 yorumun 8-9 tanesinin gözü kör aşıklar tarafından yapıldığını görüyorsunuz 1-2 yorum da gözünü açmış ve gerçekleri görmüş kişilerce yapılıyor.. Ben diyorumki ister jetta ister juke 'da karar kılın ama mutlaka gözünü açmış o 1-2 kişinin de yorumlarını da değerlendirmekten geri kalmayın... sonradan pişman olmanın faydası yok... hele juke için hiçmi hiç yok.. bugün 50.000 tlye aldığın jettayı 1 hafta sonra 48.000 tl'ye satarsın ama 50.000 tl'ye aldığın jukeu 30.000 tl'ye bile satamazsın...



    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    http://www.kapuska.net/otomobil-2/yeni-nissan-juke-incelemesi.html (alttaki yorumlara bakın )

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    http://www.gundemyorumlari.com/nissan-juke-test.html

    1 Comment
    **** wrote
    at 12:31 pm - 5th January 2011 Permalink
    aracı aldım.gayet güzel cip konforunda.gayet güzel.fakat 160.-tl lik benzinle 300 km yaptım.gerisini siz düşünün.eğer bu araç bu şekilde benzin yakarsa tutmaz.bende hemen elden çıkarmayı düşünüyorum.
    1 depo benzinle 300 km yolmu yapılır…

    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    http://www.arabalar.gen.tr/nissan-juke-i1700.html (Bu linkteki 10.yoruma dikkat çekerim)


    --------------------------------------------------------------------------------------------------




  • yazmıyacaktım taki son yazdıklarınıza kadar. yaris dediğiniz araba nedir yahu ? uzunlugu 3 metre arabadan bahsedıyorsunuz. ona araba bile demem ben. isteyen sürsün zevkını cıkarsın bence tamamen gereksiz saçma sapan bir araba. ne demek ıstedıgınızı anladım ancak ben sadece juke sürmüş ve bundan başka araç sürmemiş biri degılım. golfude jettayıda diğer arabalarımız i20 ve clio3 de sürüyorum honda crv de sürdüm transporterda sürdüm eski arabamız yumurta kasa accentide sürdüm. konforun ne oldugunu iyi biliyorum. siz istiyorsunuz otomobüs konforu yaylana yaylana gidelim. ben onu istemiyorum. aracın 2 sağ sol manevrada kasanın sağa sola yatmasını istemiyorum.. siz konfor istersiniz gider golf alırsınız ben spor sürüş tarzı isterim giderim juke alırım. hatta hayalimde hyundai genesis coupe var ilerde sahip olmak isteyecek yegane otomobil. öyle sirokko mirokko değil spor araba. spor araba dediğin arkadan çekiş olur. kıcı kırık 3 5 donanıma sıfır arabası istiyor doğuş otomotiv.. kimse yolunmalık degıldır..

    gel gelelim bu 2. el mevzusuna.. arkadasım bu vw ler uzay yapımımı ? sahıbındendede daha 2 3bın kmlerde sıfırı 45 bın TL olan ancak ilanda 39 40 bin TL ye satılan onca golf var. onlar neden 43 bine satamıyor yada kısme almıyor .. allah askına atında biraz alcaktan atın. ne olursa olsun kim 1 2 bin tl için daha önce binmiş birinin arabasını alırki ? adam vardır 1 haftada o arabanın anasını aglatır. 1 yılda aracın görmeyecegı işkenceyi 1 haftada yaptırır.. 50 binlik juke 30 binede gitmez merak etmeyin. o iş o kadar kolay degıl. bugun qq lar bile 2. elde cok az deger kaybedıyor. benim 98 model 128 bindeki accent 1.5 gls aracıma bayiler 7 bin verıyordu. forda gittim aynı opele gittim aynı 7 bin tl den fazla vermediler. nissana gittim 10 bin saydırdık araca.. bilmem anlatabiliyormuyum ?? aracın anasını aglatırsan para mara vermezler haa keriz bulursan öbürkü dünyadada hesabını verirsin..




  • Yaris ile Juke aynı sınıfta değil mi?
    Şasi olarak yani...
  • Suv'da Tiguan, sedan'da durum müsait ise Mercedes c180 yok değilse Jetta.
  • quote:

    aracın 2 sağ sol manevrada kasanın sağa sola yatmasını istemiyorum.. siz konfor istersiniz gider golf alırsınız ben spor sürüş tarzı isterim giderim juke alırım


    hah işte bu konuyu okuyanlar bunu bilsin... eğer juke alırsanız konforu unutun.. bilinki sport tuşuna basıp 8 saniyede 100'e çıkıp geçilmedik araba bırakmazsınız arkanızda.. jettayı da golfü de dikiz aynasında görürsünüz ama golf jetta kullanıcıları sanki hava yastığının üstüne oturmuş gibi yolculuk yaparken sizler sanki tahtanın üstüne oturmuş gibi yolculuk yaparsınız...

    Tıpkı bizim yarisde yaptığımız gibi.. Çünkü juke spor tarzda olduğu için manevralarda ağırlık merkezinin sağa sola kaymasını engellemek adına kütük gibi suspansyon koymuşlar.. Bunu ben değil kullanıcılar söylüyor.. Hiç rahat olmadığını söylüyorlar.. Yakıt sarfiyatının da anormal olduğu söyleniyor...

    Her 10 kullanıcıdan kaçı spor kullanım amacıyla araba almaktadır? 1 en fazla 2.. Siz burada Juke'u pohpohlarken geride kalan 8-9 kişiyi pişman olacakları bir yola doğru sokuyorsunuz.. Bizlerde bilinçli tüketiciler olarak buna karşı çıkıyoruz çıkmak zorundayız...

    Yoksa yemişim volkswageni.. al burada aracın hoşuma gitmeyen bütün yanlarını paylaşıyorum...

    http://forum.donanimhaber.com/m_45368684/mpage_2/f_/key_//tm.htm

    neden? insanlar doğru bilgilensinler diye... bilerek öğrenerek araç alsınlar diye...Jetta forumunda da doğuşu yalan yanlış bilgi vermesinden dolayı(yol bil konusunda) yerden yere vuruyorum...

    aracı 45.500'e aldık bakın 2.eli 40.000 miymiş??

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-volkswagen-yeni-kasa-1-6-tdi-comfort-paket-41085114/detay

    3.000 kmlik araç için adam kaç tl istiyor ?? belki bu fiyata satamıcak ama 45.000 46.000 civarı elden çıkaracak aracı... ee neoldu şimdi?

    hani 1 haftada 5.000 tl değer kaybedecekdi? siz hadi satın bakalım 50.000 tl'Lik jukelarınızı 35.000'e size helal olsun derim.. Yok bu araba tutmaz... Millet konfor rahatlık arıyor.. benzin olmuş 4 tl millet az sarfiyatlı araç arıyor.. Bunların hiçbiri yok sizin jukunuzda...

    Juke için jettadan vazgeçecekler bunları bilsin... öyle karar versinler...




  • nereye 8 snde çıkıyor bu araç sallamayın artık yaa!!!juke 190 bg versiyonu 0-100 verisi 8.4 sn ,117 bg olan kaç sn de çıkıyor gören varsa yazsın ben göremedim, kaldı ki jetta tsi 190 bg olanı bile tokatlar ,jetta 1.4 tsi 170 bg 8.1 sn 0-100'dür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 23 Ocak 2011; 0:49:36 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.