Şimdi Ara

Yeni Jetta mı yoksa Juke mu? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
8.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dochollywood

    Juke sahipleri başka bir forum konusu bulamadım buradan sormak istedim. Ben eşim için otomatik vites bir juke almak niyetindeyim. ne yazık ki dizeli yoook. Sizin otomatik vites aracınız varsa yakıt, performans, yol tutuş vs. bilgilendirirseniz sevinirim.

    Bayideki tanıdıklarım bile bana juke'u boşver, ağır kalıyor, nissan öyle motor koymuş ki çekmiyor demişlerdi. Tabii güçlüsünü de eklediler ama o güç, yakıt arfiyatı da çoğumuz için anlamsız olabilir.

    Deneyim ve fikirleriniz lütfen

    http://forum.donanimhaber.com/m_43738895/mpage_8/key_/tm.htm bu linkte juke la ilgili yaklaşık tüm bilgilere ulaşabilrisiniz.. evt dizelin otomatik vitesi ve full donanım versiyonu yok malesef




  • Cevap için çok teşekkür ederim. Mutlaka bakacağım
  • İlginç bir konu olmuş.
    Ben de yakında aracımı değiştirmek istiyorum. Bir çok marka ve modeli ayrıntılı araştırdıktan sonra tercih sayımı 3'e düşürdüm;
    1. Volvo S40 Drive
    2. Toyota Auris D4D
    3. Juke 1.5 D

    Bunlardan tabi ki 1. sıradaki Volvo tartışılmaz en iyisidir. Ancak burada ihtiyaçları ve ilgiyi de es geçmemek lazım. Ben alacağım araçta güvenlik+konfor+sessizlik+ekonomi+yüksek sürüş pozisyonu+servis / fiyat dengesini en iyi vereni arıyorum. Volvonun arka koltukları biraz alçakta kalıyor ve fiyatı çok arttı.

    Özellikle Alman araçları ki, Jetta ve Golf'ü içine binmiş biri olarak yakınen takipteydim uzun süredir. Ve eğer Golf 6. kasayı Jetta da bilmem kaçıncıyı çıkarmasa ve fiyatlarını abuk subuk seviyelere yükseltmese düşünmeye devam da edebilirdim. 55 bin liraya araç alıyorsunuz ve dijital klima yok. Ön konsolun kalitesini de düşürmüşler. 2. eline baktım. Benzinlisi 27-28 bin civarı midline serisi. LPG, lastik, servis falan 32-33 ü bulacak minimum. Bulacağım en temiz aracın da km si 60-70 bin olacak (o da doğru ise). En az 2-3 parça boya. Pert midir, şanzıman dağılmış mıdır, motor yatak sarmış mıdır Allah'a emanet. Bi de LPG li olacak 30 küsür binlik araç!
    Dizeline baktım. O zaten baştan 35 bin civarı. Bakımını yaptır çıktı mı 40 bine?

    Böyle halt edeceğime sıfırını alıp, garantili bineyim bari dedim. Sonra döndüm Toyota ya. Auris in malzeme kalitesi ile golfünkini karşılaştırmayı abes buluyorum. Toyota her seferinde daha iyileşirken, VW ne yazık ki giderek gözümden düşüyor. Burunlarından kıl aldırmamaları, servis ücretlerinin yüksekliği, yakınlarımdan polo almış olan birinin 3 kez yolda kalması vs.vs. de cabası.

    Neyse efendim ben bagaj sorununu nasıl hallederim, başka modellere baksam mı falan derken bu Juke un tanıtım videosuna rastladım. Sonra internetten ne kadar test, yorum varsa okudum ve izledim.
    Henüz test sürüşünü yapmadım ama araçtan oldukça etkilendim. Bagaj konusunu ise içinden gereksiz bölümü ve stepneyi çıkararak çözerim. Hatta hatcback araçlar -bilen bilir- yükleme açısından daha rahattır. Arka koltukları yatırıp buzdolabı bile taşıyabilirsiniz. Sedanda taşıyın da göreyim. Ayrıca Crossover ların içinde bence en iyisi Kia Sportage dır -Geniştir ancak jip sayılmaz-. Lakin Suudi Arabistanda değiliz. Olsaydık direk gidip cam tavanlı, benzinlisini alırdım. Ancak malum dizeli 100 bin civarı. Benzinlisi de 60 a dayandı.


    Eğer beklediğim sessizlik, konfor ve kaliteyi yakalarsam ikinci elini, üçüncü elini, görünüşünü falan dert etmeden Juke alıp bineceğim. Beklediğim gibi değilse dönerim Auris'e. O da mı canımı sıktı? 5-6 ay daha dişimi sıkar gider beyaz bir S40 alırım, arkama da bakmam. Jetta, Golf ü ise kim istiyorsa alsın binsin güle güle. Allah kaza bela vermesin. Zevk meselesi, kim hesabına ne uyuyorsa onu alır.


    Olsaydı arabaya verecek 120 bin liram o zaman C180 kompresör veya A4 2.0D Veya daha iyisi Volvo XC60 D3 alırdım.

    Bu arada Avrupada satılan araçlarla Türkiyede satılan araçlar arasında önemli farklar var. Buraya getirilen araçlar kırpılıyor fiyat yüzünden. Kalite çıtasını "en az" düşürenler Japonlar ve Volvo dur.
    50-60 bin lira gibi bir parayı bir araca bağlayacaksam ki biraz anlarım arabadan 5. aracım olacak ve yılda yaklaşık 30-35 bin yapıyorum ki geçen sene 40 bin oldu, oturur araştırırım. Bakarım uydu hesabıma alırım. Uymadı almam. Ha çıkar hesaplı bi Opel Vectra 1.6 Edition, onu da alırım tereddütsüz. O araç için de yazıyordu forumda bi takım çok bilmişler. Yok efendim torosla bile geçerlermiş, araç yolda bayılırmış falan diye. Alakası olmadığını, uzun yolda acayip güvenli ve konforlu bir araç olduğunu kullanan bilir mesela. Şehir içinde de hiç de bayılmaz, motor ölü değilse. LPG ile de kullanılabilir. Birileri de Avensisin 2.0 ını almanın daha akıllıca olacağını, 1.6 nın kasayı kaldırmayacağını falan söylüyorlardı. Kaldı ki 1.6 Avensis 125 beygirdir ve benim corolladan daha seri!

    Başka bir arkadaş geçen sene akıl veriyordu başka bir arkadaşa, "Sıfır alma zarar edersin" diye. Arkadaş 40 bine Auris D4D Comfortplus aldı. Aracın şu an sıfırı 50 civarı olduğuna göre arkadaş nasıl bir zarar etmiş biri bana açıklarsa sevinirim. O arada ikinci el araç alan başka bir arkadaş 6 binliraya aldığı araca 5 bin civarı masraf yaptı, onlarca kez yolda kaldı ve en son motoru da yaptırmamak için 4 bin 500 e sattı kurtuldu.
    vs.vs.


    Sonuç: 50 bin civarı otomatik klimalı, deri kaplama direksiyon ve vitesli, hem jip gibi yerden yüksek -ki İstanbulda yaşayanlar ne kadar önemli olduğunu bilirler yüksekliğin. Bir kere köprü tıkalı geri geri geliyorum kaldım. Kaldırım var. Eğer altımda Toyota Corolla yerine jip olsaydı beklemekten kurtulmuştum, hem konforlu, hem 1.6 nın altında dizel motorlu, hem de 100 beygirin üstünde, Daha önce ürettiği araçlarla kendini kanıtlamış bir firmaya ait ve NCAP te 5 yıldız almış, B segmenti boyutlarında, park problemi olmayan ama balığa pikniğe de rahatlıkla gidebileceğiniz, bozuk yollarda sağa sola kaçmaya çalışmayacağınız başka araç biliyor musunuz?

    Ciddi soruyorum varsa bilelim de paramızı sokağa atmayalım.


    İyi geceler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ogün® -- 5 Ekim 2011; 0:22:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogün®

    İlginç bir konu olmuş.
    Ben de yakında aracımı değiştirmek istiyorum. Bir çok marka ve modeli ayrıntılı araştırdıktan sonra tercih sayımı 3'e düşürdüm;
    1. Volvo S40 Drive
    2. Toyota Auris D4D
    3. Juke 1.5 D

    Bunlardan tabi ki 1. sıradaki Volvo tartışılmaz en iyisidir. Ancak burada ihtiyaçları ve ilgiyi de es geçmemek lazım. Ben alacağım araçta güvenlik+konfor+sessizlik+ekonomi+yüksek sürüş pozisyonu+servis / fiyat dengesini en iyi vereni arıyorum. Volvonun arka koltukları biraz alçakta kalıyor ve fiyatı çok arttı.

    Özellikle Alman araçları ki, Jetta ve Golf'ü içine binmiş biri olarak yakınen takipteydim uzun süredir. Ve eğer Golf 6. kasayı Jetta da bilmem kaçıncıyı çıkarmasa ve fiyatlarını abuk subuk seviyelere yükseltmese düşünmeye devam da edebilirdim. 55 bin liraya araç alıyorsunuz ve dijital klima yok. Ön konsolun kalitesini de düşürmüşler. 2. eline baktım. Benzinlisi 27-28 bin civarı midline serisi. LPG, lastik, servis falan 32-33 ü bulacak minimum. Bulacağım en temiz aracın da km si 60-70 bin olacak (o da doğru ise). En az 2-3 parça boya. Pert midir, şanzıman dağılmış mıdır, motor yatak sarmış mıdır Allah'a emanet. Bi de LPG li olacak 30 küsür binlik araç!
    Dizeline baktım. O zaten baştan 35 bin civarı. Bakımını yaptır çıktı mı 40 bine?

    Böyle halt edeceğime sıfırını alıp, garantili bineyim bari dedim. Sonra döndüm Toyota ya. Auris in malzeme kalitesi ile golfünkini karşılaştırmayı abes buluyorum. Toyota her seferinde daha iyileşirken, VW ne yazık ki giderek gözümden düşüyor. Burunlarından kıl aldırmamaları, servis ücretlerinin yüksekliği, yakınlarımdan polo almış olan birinin 3 kez yolda kalması vs.vs. de cabası.

    Neyse efendim ben bagaj sorununu nasıl hallederim, başka modellere baksam mı falan derken bu Juke un tanıtım videosuna rastladım. Sonra internetten ne kadar test, yorum varsa okudum ve izledim.
    Henüz test sürüşünü yapmadım ama araçtan oldukça etkilendim. Bagaj konusunu ise içinden gereksiz bölümü ve stepneyi çıkararak çözerim. Hatta hatcback araçlar -bilen bilir- yükleme açısından daha rahattır. Arka koltukları yatırıp buzdolabı bile taşıyabilirsiniz. Sedanda taşıyın da göreyim. Ayrıca Crossover ların içinde bence en iyisi Kia Sportage dır -Geniştir ancak jip sayılmaz-. Lakin Suudi Arabistanda değiliz. Olsaydık direk gidip cam tavanlı, benzinlisini alırdım. Ancak malum dizeli 100 bin civarı. Benzinlisi de 60 a dayandı.


    Eğer beklediğim sessizlik, konfor ve kaliteyi yakalarsam ikinci elini, üçüncü elini, görünüşünü falan dert etmeden Juke alıp bineceğim. Beklediğim gibi değilse dönerim Auris'e. O da mı canımı sıktı? 5-6 ay daha dişimi sıkar gider beyaz bir S40 alırım, arkama da bakmam. Jetta, Golf ü ise kim istiyorsa alsın binsin güle güle. Allah kaza bela vermesin. Zevk meselesi, kim hesabına ne uyuyorsa onu alır.


    Olsaydı arabaya verecek 120 bin liram o zaman C180 kompresör veya A4 2.0D Veya daha iyisi Volvo XC60 D3 alırdım.

    Bu arada Avrupada satılan araçlarla Türkiyede satılan araçlar arasında önemli farklar var. Buraya getirilen araçlar kırpılıyor fiyat yüzünden. Kalite çıtasını "en az" düşürenler Japonlar ve Volvo dur.
    50-60 bin lira gibi bir parayı bir araca bağlayacaksam ki biraz anlarım arabadan 5. aracım olacak ve yılda yaklaşık 30-35 bin yapıyorum ki geçen sene 40 bin oldu, oturur araştırırım. Bakarım uydu hesabıma alırım. Uymadı almam. Ha çıkar hesaplı bi Opel Vectra 1.6 Edition, onu da alırım tereddütsüz. O araç için de yazıyordu forumda bi takım çok bilmişler. Yok efendim torosla bile geçerlermiş, araç yolda bayılırmış falan diye. Alakası olmadığını, uzun yolda acayip güvenli ve konforlu bir araç olduğunu kullanan bilir mesela. Şehir içinde de hiç de bayılmaz, motor ölü değilse. LPG ile de kullanılabilir. Birileri de Avensisin 2.0 ını almanın daha akıllıca olacağını, 1.6 nın kasayı kaldırmayacağını falan söylüyorlardı. Kaldı ki 1.6 Avensis 125 beygirdir ve benim corolladan daha seri!

    Başka bir arkadaş geçen sene akıl veriyordu başka bir arkadaşa, "Sıfır alma zarar edersin" diye. Arkadaş 40 bine Auris D4D Comfortplus aldı. Aracın şu an sıfırı 50 civarı olduğuna göre arkadaş nasıl bir zarar etmiş biri bana açıklarsa sevinirim. O arada ikinci el araç alan başka bir arkadaş 6 binliraya aldığı araca 5 bin civarı masraf yaptı, onlarca kez yolda kaldı ve en son motoru da yaptırmamak için 4 bin 500 e sattı kurtuldu.
    vs.vs.


    Sonuç: 50 bin civarı otomatik klimalı, deri kaplama direksiyon ve vitesli, hem jip gibi yerden yüksek -ki İstanbulda yaşayanlar ne kadar önemli olduğunu bilirler yüksekliğin. Bir kere köprü tıkalı geri geri geliyorum kaldım. Kaldırım var. Eğer altımda Toyota Corolla yerine jip olsaydı beklemekten kurtulmuştum, hem konforlu, hem 1.6 nın altında dizel motorlu, hem de 100 beygirin üstünde, Daha önce ürettiği araçlarla kendini kanıtlamış bir firmaya ait ve NCAP te 5 yıldız almış, B segmenti boyutlarında, park problemi olmayan ama balığa pikniğe de rahatlıkla gidebileceğiniz, bozuk yollarda sağa sola kaçmaya çalışmayacağınız başka araç biliyor musunuz?

    Ciddi soruyorum varsa bilelim de paramızı sokağa atmayalım.


    İyi geceler.





    Tüm yazdıklarınıza katılıyorum.
    Sonuç kısmında ise tam kafamdaki soruları soruyorsunuz
    ve bende cevabını merakla bekliyorum.
    Kaldı ki şu sıralar bende juke inceliyorum
    yakın zamanda alamayacağım ama şimdiden bakıyorum




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.