Şimdi Ara

yeni kangoo (123. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.731
Cevap
3
Favori
369.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Merhaba kangocular.
    Ben daha önce 2008 doblo 1,3 premio kullanıyordum. Yaklaşık 10 gün önce 2009 model yeni kangoo expression 85 lik aldım. Aracın performansı ve ara hızlanma değerleri, kasisli ve taş döşeme gibi sarsıntı oluşturan yollardaki konforu, arka koltuklardaki oturma pozisyonu ve genişliği, arka koltuklar yatınca oluşan tamamen düz zemin, dijital klima, 4 otomatik cam gibi artılarına hayran kaldım ve şimdiye kadar niye 1,3 doblo ile kendime işkence çektirmişim diyorum.
    Ama şikayetlerim de yok değil. Sürgülü yan kapıları kapatmakta çocuklar çok zorlanıyor, vites geçişleri çok kemikli, kalkışlarda debriyaj kavraması çok yukarıda, yakıt tüketimi ortalama 1 lt daha yüksek, plastik el freni tutacağı, orta kolçak kapağı ve küllük yuvasına kadar olan plastik kısım çok kalitesiz ve çizilmelere müsait.Motor çalıştırma ve stop etme esnasında sarsıntı hissediliyor. Halbuki dobloda ve arkadaşımın fiorinosunda vitesler okadar yumuşakki aynen binek araç gibi.
    Sizlerden özellikle yukarıda koyu karakterlerle yazdığım detaylar hakkında acil yorum bekliyorum.Saygılar.


    -- Vites geçişleri dediğiniz gibi biraz kemikli, bunu aracın yeni olmasına bağlıyordum ancak sizin aracınız 2009 model olduğuna göre düzelmeyecek demektir. 105 bg. araçların vites sistemleri 85'liklerden farklı olduğu için onlar hakkında yorum yapamayacağım.

    --Evet debriyaj yüksekte kavrıyor, işlem otomatik olduğundan yapılacak herhangi bir ayarı yok. Ancak yeni nesil araçların birçoğu bu şekilde üretiliyor. Ben kullanımda bundan dolayı herhangi bir sıkıntı çekmiyorum ancak aracı ilk kullanan stop ettiriyor.

    --Yakıt tüketimi konusunda yukarıda yorumum mevcut, dediğiniz aksine yakıt tüketimi çok düşük. Aracım yeni olmasına rağmen sırf şehirler arası mesafede 4.6 4.7, sırf şehir içi kullanım ise azami 7.1lt. tüketim gördüm. Aracımda diğer versiyonlarda olmayan vites değiştirme ikaz sistemi var ona göre kullanıyorum. Bu sistemden öğrendiğim şu : Aracınızı sakin kullanın, ani hızlanmalar yapmayın, düz yolda 2000, yokuş yukarı 2500-2800 aralığında vites değiştirin, kırmızı ışığı gördüğünüzde ayağınızı gazdan çekin.

    --Aracın plastik aksamına gelince, ayni versiyon diğer araçlarla kıyasladığımda gayet yeterli düzeyde geldi ve ses de yapmıyor. Ancak üst versiyon araçlarla kıyaslarsanız onlarda özellikle ön konsol olmak üzere bazı yerlerde yumuşak plastik kullanıldığını görüyoruz bu da tabiki maliyeti etkiliyor. Bahsettiğim araçların fiyatı 40.000TL ve üstü.

    --Motor stop etme esnasındaki sarsıntı konusuna gelince olayın turbo sisteminden kaynaklandığını duymuştum. Aracı 2 nci el almanız nedeniyle önceki sahibinin hatalı kullanımından dolayı hafif yıpranma olabilir. Turbo araçlarda özellikle yapılan tavsiye; ARACINIZI PARK ETTİKTEN SONRA MOTORU GAZ VERMEDEN YARIM DAKİKA KADAR ÇALIŞTIRDIKTAN SONRA KAPATIN. (Turbonun kendine özel bir yağlaması olmaması, motoru kapattıktan sonra kısa bir süre de olsa çalışmaya devam etmesi bu arada yağsız kalmadan dolayı yıpranması)

    -- Kapıların zor kapanması: Eski versiyon kangolarda sürgülü kapı kolu dikeydi ve yüklenmesi daha kolaydı, yeni versiyonda ise kapı kolunu yatay yapmışlar tutup yüklenmek daha zor oluyor. Ancak kapının zor kapanmasının esas sebebi içeride oluşan hava basıncıdır. İçeride bir cam açıkken kapıyı kapatmayı denediğinizde daha kolay kapandığını görebilirsiniz. 2011 model araçlarda bu konu biraz daha zorlaşmış(arka kapılara ses yalıtımı için ilave fitil koymuşlar)

    Bizde 58.000TL'lik Ford c-max'da var, inanın arada dağlar kadar fark yok ve inanın Onda da beğenmediğimiz bazı yerler var. Yani hiç birşey mükemmel değil.

    Önemli olan giderilmeyecek büyük sorunlardır. Aracımızda da öyle halledilmeyecek büyük problemler yok. Ben severek kullanıyorum.

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun kazasız iyi günlerde kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Merhaba kangocular.
    Ben daha önce 2008 doblo 1,3 premio kullanıyordum. Yaklaşık 10 gün önce 2009 model yeni kangoo expression 85 lik aldım. Aracın performansı ve ara hızlanma değerleri, kasisli ve taş döşeme gibi sarsıntı oluşturan yollardaki konforu, arka koltuklardaki oturma pozisyonu ve genişliği, arka koltuklar yatınca oluşan tamamen düz zemin, dijital klima, 4 otomatik cam gibi artılarına hayran kaldım ve şimdiye kadar niye 1,3 doblo ile kendime işkence çektirmişim diyorum.
    Ama şikayetlerim de yok değil. Sürgülü yan kapıları kapatmakta çocuklar çok zorlanıyor, vites geçişleri çok kemikli, kalkışlarda debriyaj kavraması çok yukarıda, yakıt tüketimi ortalama 1 lt daha yüksek, plastik el freni tutacağı, orta kolçak kapağı ve küllük yuvasına kadar olan plastik kısım çok kalitesiz ve çizilmelere müsait.Motor çalıştırma ve stop etme esnasında sarsıntı hissediliyor. Halbuki dobloda ve arkadaşımın fiorinosunda vitesler okadar yumuşakki aynen binek araç gibi.
    Sizlerden özellikle yukarıda koyu karakterlerle yazdığım detaylar hakkında acil yorum bekliyorum.Saygılar.

    Selam hocam.
    Bende 105.Expression var vites 6 ileri ve geçişler gayet yumuşak.
    Senin saydığın sorunlar 105.lik araçlarda yok ama benim şikayetim ses konusu 90 km.yi geçince uğultu geliyor bu sesi nasıl kesebilirim bilmiyorum ama oldukça can sıkıcı bir durum.
    Bizim araçlar 85.liklerden daha fazla yakıyor.




  • selam nanaka o uğultu benim araçdada var üstdeki tavan barlarından kaynaklanıyor çok rüzgarlı havalarda kaval calar gibi sesler geliyor o uğultuları duymamak için radyonun sesini fazla acıyorum sesler kayboluyor saygılar Kangoo cu arkadaşlar yeni çıkan kangooları makyajlamışlar üst tavanı camlı ve acılır yapılmış ön farların çerçevesini siyah yapılmış camlar renkleri koyu yapılmış film değil tamponlar ve yan kuşaklar açık renk yapılmış orjinal paçalık takılmış 17 inç jantlar takılmış ayrıca navigasyon takılmış lastik ebatları büyümüş arabayı dışardan daha geniş gösteriyor 3 ay icerisinde bayilere gelecekmiş








  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Merhaba kangocular.
    Ben daha önce 2008 doblo 1,3 premio kullanıyordum. Yaklaşık 10 gün önce 2009 model yeni kangoo expression 85 lik aldım. Aracın performansı ve ara hızlanma değerleri, kasisli ve taş döşeme gibi sarsıntı oluşturan yollardaki konforu, arka koltuklardaki oturma pozisyonu ve genişliği, arka koltuklar yatınca oluşan tamamen düz zemin, dijital klima, 4 otomatik cam gibi artılarına hayran kaldım ve şimdiye kadar niye 1,3 doblo ile kendime işkence çektirmişim diyorum.
    Ama şikayetlerim de yok değil. Sürgülü yan kapıları kapatmakta çocuklar çok zorlanıyor, vites geçişleri çok kemikli, kalkışlarda debriyaj kavraması çok yukarıda, yakıt tüketimi ortalama 1 lt daha yüksek, plastik el freni tutacağı, orta kolçak kapağı ve küllük yuvasına kadar olan plastik kısım çok kalitesiz ve çizilmelere müsait.Motor çalıştırma ve stop etme esnasında sarsıntı hissediliyor. Halbuki dobloda ve arkadaşımın fiorinosunda vitesler okadar yumuşakki aynen binek araç gibi.
    Sizlerden özellikle yukarıda koyu karakterlerle yazdığım detaylar hakkında acil yorum bekliyorum.Saygılar.

    selam kangoon hayırlı olsun almakla en iyisini yapmışsın ticarilerin arasında en iyisi kangoo içide güzel dışıda o kadar hassas olma yakıt bakımındanda idael kangoo plastiklerde kaliteli Mercedes BWM değil bu o bakımdan gönül rahatlıyla kullan ben bu aracı çöğunlukla tarlaya giderken kullanıyorum çok memnunum yük taşımada bir numara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanaka9


    quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Merhaba kangocular.
    Ben daha önce 2008 doblo 1,3 premio kullanıyordum. Yaklaşık 10 gün önce 2009 model yeni kangoo expression 85 lik aldım. Aracın performansı ve ara hızlanma değerleri, kasisli ve taş döşeme gibi sarsıntı oluşturan yollardaki konforu, arka koltuklardaki oturma pozisyonu ve genişliği, arka koltuklar yatınca oluşan tamamen düz zemin, dijital klima, 4 otomatik cam gibi artılarına hayran kaldım ve şimdiye kadar niye 1,3 doblo ile kendime işkence çektirmişim diyorum.
    Ama şikayetlerim de yok değil. Sürgülü yan kapıları kapatmakta çocuklar çok zorlanıyor, vites geçişleri çok kemikli, kalkışlarda debriyaj kavraması çok yukarıda, yakıt tüketimi ortalama 1 lt daha yüksek, plastik el freni tutacağı, orta kolçak kapağı ve küllük yuvasına kadar olan plastik kısım çok kalitesiz ve çizilmelere müsait.Motor çalıştırma ve stop etme esnasında sarsıntı hissediliyor. Halbuki dobloda ve arkadaşımın fiorinosunda vitesler okadar yumuşakki aynen binek araç gibi.
    Sizlerden özellikle yukarıda koyu karakterlerle yazdığım detaylar hakkında acil yorum bekliyorum.Saygılar.

    Selam hocam.
    Bende 105.Expression var vites 6 ileri ve geçişler gayet yumuşak.
    Senin saydığın sorunlar 105.lik araçlarda yok ama benim şikayetim ses konusu 90 km.yi geçince uğultu geliyor bu sesi nasıl kesebilirim bilmiyorum ama oldukça can sıkıcı bir durum.
    Bizim araçlar 85.liklerden daha fazla yakıyor.


    Dostum Bahsettiğiniz uğultu sesinin ne taraftan geldiğini yazmamıssınız ancak belki yardımcı olabilirim.

    Aracımı ocak 2011'de teslimaldım. Her iki arka sürgülü kapının ön kapılarla birleştiği ön yüzlerine ilave kauçuk fitil koymuşlar(yapıştırma). Yapıştırma olduklarından biraz zorlayınca yerinden çıktılar. Bunun üzerine servise bu ne iş diye sorduğumda; arka kapılardan gelen rüzgar sesi nedeniyle fabrikanın bu fitilleri yeni eklediğini söylediler.

    Benim aracım full olup söylediğiniz şekilde bir uğultu sesi ile karşılaşmadım. Belki de bu fitiller sayesindedir bilginiz olsun...




  • İyi dileklerini ileten tüm arkadaşlara teşekkürler.
    Tavan barlarının sadece süs olmayıp taşıdığı fonksiyonel özelliği çok hoşuma gitti.
    Aldığım araç 2009 model ama görenler sıfırmı diye soruyor.Yani o derece temiz ve diri görünüyor.İçi de son derece temiz ve önceki sahibi sigara içmemiş ve kıl bi adammış.
    Rengi siyah ve bu rengin araca yakıştığını düşünüyorum. Üzerinde yeni takılmış sıfırdan farksız michelin lastikler var. Kolukları da gayet rahat ve uzun yolculuklarda yormayacağa benziyor. Silecekler banana tipi o kadar mükemmel ki ne ses yapıyor ne de iz bırakıyor. Yağmurlu geçen birkaç gündür otomatik sileceklere hayran kaldım.
    Keşke diyorum anahtarlar da sustalı olsaymış. Dobloyu yıkayıp kuruladığımda 2-3 saat boyunca biryerlerinden su sızmaya devam ederdi ve sinir olurdum, kangoo da böyle bir durum olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridvan144


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanaka9


    quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    Merhaba kangocular.
    Ben daha önce 2008 doblo 1,3 premio kullanıyordum. Yaklaşık 10 gün önce 2009 model yeni kangoo expression 85 lik aldım. Aracın performansı ve ara hızlanma değerleri, kasisli ve taş döşeme gibi sarsıntı oluşturan yollardaki konforu, arka koltuklardaki oturma pozisyonu ve genişliği, arka koltuklar yatınca oluşan tamamen düz zemin, dijital klima, 4 otomatik cam gibi artılarına hayran kaldım ve şimdiye kadar niye 1,3 doblo ile kendime işkence çektirmişim diyorum.
    Ama şikayetlerim de yok değil. Sürgülü yan kapıları kapatmakta çocuklar çok zorlanıyor, vites geçişleri çok kemikli, kalkışlarda debriyaj kavraması çok yukarıda, yakıt tüketimi ortalama 1 lt daha yüksek, plastik el freni tutacağı, orta kolçak kapağı ve küllük yuvasına kadar olan plastik kısım çok kalitesiz ve çizilmelere müsait.Motor çalıştırma ve stop etme esnasında sarsıntı hissediliyor. Halbuki dobloda ve arkadaşımın fiorinosunda vitesler okadar yumuşakki aynen binek araç gibi.
    Sizlerden özellikle yukarıda koyu karakterlerle yazdığım detaylar hakkında acil yorum bekliyorum.Saygılar.

    Selam hocam.
    Bende 105.Expression var vites 6 ileri ve geçişler gayet yumuşak.
    Senin saydığın sorunlar 105.lik araçlarda yok ama benim şikayetim ses konusu 90 km.yi geçince uğultu geliyor bu sesi nasıl kesebilirim bilmiyorum ama oldukça can sıkıcı bir durum.
    Bizim araçlar 85.liklerden daha fazla yakıyor.


    Dostum Bahsettiğiniz uğultu sesinin ne taraftan geldiğini yazmamıssınız ancak belki yardımcı olabilirim.

    Aracımı ocak 2011'de teslimaldım. Her iki arka sürgülü kapının ön kapılarla birleştiği ön yüzlerine ilave kauçuk fitil koymuşlar(yapıştırma). Yapıştırma olduklarından biraz zorlayınca yerinden çıktılar. Bunun üzerine servise bu ne iş diye sorduğumda; arka kapılardan gelen rüzgar sesi nedeniyle fabrikanın bu fitilleri yeni eklediğini söylediler.

    Benim aracım full olup söylediğiniz şekilde bir uğultu sesi ile karşılaşmadım. Belki de bu fitiller sayesindedir bilginiz olsun...



    Araç daha 1 aylık hocam o fitiller mevcut.
    Sesin nereden geldiğini tam olarak çözemedim ama sanırım ön kapılardan geliyor ses.




  • Slm nanaka aynı araçtan bendede var bende 10 ocakta teslim aldım benim tavan barı yok dediğin sesde herhalde aynalardan kaynaklanıyor. Aracın fiyatı nedir.
  • Aracı aldığımın ilk gün sabahı camlarda dışarıdan buğu oluşmuştu, kontağı çevirir çevirmez silecekler otomatik çalıştı ve buğuyu sildi.


    Aradan 1 ay kadar geçtikten sonra yağmurlu bir günde, kontağı çevirdikten sonra sileceklerin otomatik devreye girmediğini gördüm. Sileceğin pozisyonunu kontrol ettim, doğruydu... Bu kontrol esnasında silecek çalışmaya başladı ve hızlı yağmurda hızlı, az yağmurda yavaş çalışarak amacına uygun şekilde çalıştı.

    Başka bir yağmurlu günde yine kontağı çevirdim, yine devreye girmedi. Sileceğin pozisyonundan emin olduğum için hiç müdahale etmedim, araçla 100 metre kadar yürüdükten sonra silecekler kendiliğinden çalışmaya başladı. Bu olay hep böyle devam ediyor.

    Sizde durum nasıl arkadaşlar, sensör yağmuru görür görmez silecekleri devreye sokması lazım değilmi yoksa bu şekilde çalışması normal mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridvan144 -- 25 Şubat 2011; 12:53:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coocman

    Slm nanaka aynı araçtan bendede var bende 10 ocakta teslim aldım benim tavan barı yok dediğin sesde herhalde aynalardan kaynaklanıyor. Aracın fiyatı nedir.

    2 adet aldık tanesi 32.500 e geldi.
  • laf olsun diye yorum yazıyorlar yahu 5008 ile verso kangoo dan iyidir tabi ama fiyatınında iyi olması lazım.
    sanki millette akıl yok aynı para bu araçlar gidip kangoo alıyorlar verso yada 5008 ne bileyim c-max grand scenic falan dururken.
    böyle yorum yazanlar kangoo ile verso arasındaki farkı karşılıyorlar ise verso alırız.
    akıl veren çok olurda 5 tl ver desen kimse vermez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aa.aslan -- 25 Şubat 2011; 17:59:33 >
  • Haklısın arkadaşım, ancak o yorumu yazan arkadaş da zaten genelde kafa bulmak amacıyla yazıyor ciddiye almamak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridvan144 -- 25 Şubat 2011; 18:03:29 >
  • 5 yıl önce accent bakarken, passat daha iyi araba yav bunlar arabamı diyenler bile oldu, bence yeni kangoo gayet güzel bir araç gayette kaliteli emsal fiyattaki araçlara göre.
  • silecekler bahsi benim de dikkatimi çekiyor. sanki her durumda aynı tepkiyi vermiyor. ama cevabını bilmiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aa.aslan

    laf olsun diye yorum yazıyorlar yahu 5008 ile verso kangoo dan iyidir tabi ama fiyatınında iyi olması lazım.
    sanki millette akıl yok aynı para bu araçlar gidip kangoo alıyorlar verso yada 5008 ne bileyim c-max grand scenic falan dururken.
    böyle yorum yazanlar kangoo ile verso arasındaki farkı karşılıyorlar ise verso alırız.
    akıl veren çok olurda 5 tl ver desen kimse vermez.

    selam aslan bey kangoo ile versoyunun arasındaki farkı karşıllaştırmıyorum tabiki aralarında çok fark var ticari için kangoo idael, otomobil olarakda verso idael gerçi şimdi versoda ticari olarak üretime geçti fiyatıda 35.750tl kangooda en full u 37.650tl yanlış anlaşılmasın kimseye akıl vermem çok şükür herkesin aklıda var parasıda var sadece burada bilgi olarak yazıyorum bendede kangoo var daha öncelere gidersek RENAULT TOROS, RENAULT 9,RENAULT 19 araçlarım vardı eski RENAULT kullanıcısıyım bu arada laf olsun diye yazmıyorum kangoo nun artısını ve eksilerini yazıyorum aracın eksilerini yazınca kangooları olanlar bozuluyor ben kangoo nun ticari olduğunu otomobil zevki vermediğini söylüyorum ticarette kullanacaklar için bir numara geniş aile içi kullanımlarda VERSO,5008,SCANİC,FORD,CİTRON C4 bu gibi otomobiller idael KANGOO ların eksileri motor çok gürültülü çalışıyor motoru stop ederken karasörde bir titreme oluyor,100km hızı geçince uğultu yapıyor,ısıtması zayıf,10km hızla giderken arka frenlerden disklerden ses geliyor,tampon renkleri acılıyor güneşi gördükçe,250000km yağ yakmaya başlıyor artıları yakıtda cimri benim kendime ait kangoomda gördüklerim bunlar kimsenin aracını eleştirmiyorum herkesin aracı kendine güzel herkes kazasız belasız iyi günlerde kullansın yeni alacaklarada hayırlı uğurlu olsun herkese saygılar




  • valla verso 50 bin tl civarı 35370 ye nerde verso varmış?


    Gövde Tipi Model
    liste fiyatı Şubat Ayı


    Verso 1.6 Comfort 48,050 47,050
    Verso 1.6 Elegant 52,300 51,300
    Verso 1.6 Premium 56,250 55,250
    Verso 1.6 Premium Navi 59,650 58,650

    diğer söyediklerinizide zaten herkes biliyor aslında ama para durumundan dolayı geniş araç olarak combi ticarilere yöneliyor insanlar.
  • Çift sıra koltuklu, camlı kango sadece ülkemizde ticari olarak satılıyor. Amaç düşük ÖTV., aksi takdirde bu fiyatlara satılması mümkün değil. Örneğin Fransada ful versiyon satış fiyatı 22.000Euro. Türk parası 48.000TL ediyor... Diğer ülkelerde de aşağı yukarı bu fiyat.

    Yeni kango zaten ağır yük kullanıma uygun değil, Makas yerine amortisör mevcut. Hatta süspansiyon sistemi bir önceki versiyondan daha da yumuşak. Araç ticari olarak satılıyor diye yük aracı zannedip tarla, bağ bahçe, kum çakıl işlerinde kullanılırsa sağından solundan nahoş sesler gelmesi vs. arızalar olması gayet normal.

    Önceki aracım da bir önceki versiyon kangoydu aile arabası olarak kullandık ve 150.000km.'de sorunsuz vaziyette sattım. Satın alanda hem aile hem de deniz tekne motoru taşımada kullanıyor, gayet memnun ve araç şu anda 200.000km.yi geçmiş. Onda da sadece eurodizel kullanmış ve bakımlarını zamanında yaptırmıştım.

    İllaki ticari ve yük amacıyla kullanacaksanız, Vosvagen Cady tavsiye ederim. En azından makaslı bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridvan144 -- 27 Şubat 2011; 0:59:57 >




  • Toyota Verso ticari hayata atılıyor
    Kompakt MPV segmentinde yer alan Toyota Verso, Verso Active adı verilen yeni versiyonuyla beş koltuklu kombi ve iki koltuklu van olarak da satılacak.

    Toyota, ticari araç pazarına Verso Active modeliyle giriyor. Toyota’nın Adapazarı’ndaki fabrikasında üretilecek olan Verso Active, beş koltuklu kombi ve iki koltuklu van karoser tipleriyle Şubat ayında pazara sunulacak.



    Verso Active’de Toyota’nın 130 HP güç üreten 1.6 lt Valvematic benzinli motorunun yanı sıra 124 HP güç ve 310 Nm tork üreten 2.0 litrelik D-4D turbodizel motoru yer alacak. 2.0 D-4D motor, 5.6 lt/100 km’lik ortalama yakıt tüketimi ve 146 g/km’lik karbondioksit salınımı ile dikkat çekecek. İki motor seçeneğinde de 6 ileri manuel şanzıman bulunacak. Toyota Verso Active 1.6 lt’nin 705 kg’lik, 2.0 lt’lik dizel versiyonun ise 720 kg’lik taşıma kapasitesi sunacağı belirtiliyor.



    Verso Active’de EBD ile desteklenen ABS, Fren Asistan (BA) Sistemi, Direksiyon Destekli Araç Denge Kontrol Sistemi (VSC+) ve Elektronik Çekiş Kontrol Sistemi (TRC) standart olarak sunulacak.



    Toyota Verso Active’in baz fiyatı 36.500 TL olarak açıklandı

    selam aslan bey bu yazıyı dikkatli okursanız var olduğunu anlarsınız.


     yeni kangoo




  • selam ridvan bey anladğım kadarıyla siz kangoo nuzu otomobil niyetine çok nazik kullanıyorsunuz o şekilde kullanırsanız 500000km bile yaparsınız ben ticari kullandığım için araç 250000km bitiyor ve ikinci elide çok düşüyor arkadaşım 2009 model en fuul kangooyu 31000tl ye aldı 23500tl ye zor saattı ikinci eli çok zor satılıyor saygılar sizin dediğiniz gibi wosvagen caddy döneceğim inceledim güzel araç biçim ve görünüş olarak çok kibar araç önden görünüşü gayet güzel olmuş otomobil havası var




  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.