Şimdi Ara

yeni kangoo (122. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.731
Cevap
3
Favori
369.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 120121122123124
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alfa x yüzbaşı 105 hp extrem inci gri araç 30000 tl ye nakit mi aldın, kredi kullanmadan..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coocman

    alfa x yüzbaşı 105 hp extrem inci gri araç 30000 tl ye nakit mi aldın, kredi kullanmadan..


    Peşin kredi fark etmiyor fiyatta ama bu fiyat aralık 2010 içindi şuan bilmiyorum.Hatta 16000tl ye %0 faizli kampanyasıda vardı aralık 2010 da .

    Kangoo yu tamamen aile amaçlı aldım 5008 ide test etmiş biri olarak iyiki çok daha ucuza yaklaşık 20000tl daha ucuza kangoo aldım yol tutuşu çok seri kullanmadığım için 5008 den farkı yok hatta daha sessiz çukur vs geçişlerinde ayrıca manuel 6 vites te olduğundan 5008 den az yakıyor ve direksiyonu kesinlikle 5008den daha yumuşak ve direkt.

    Paramı ziyan etmek istesem etrafa hava atmak istesem evet 5008 alırdım çok havalı otomatiği headup display i. Ama basık olduğu için dar ve ben israfı ve hava atmayı sevmiyorum.Hatta benim klimada manuel Çok Şükür sorunum yok ve bu kadar iyi frenli arabalar 40000tl ve üzeri daha yeni olduğu için olabilir ama frenlerde ses yok..




  • x5 güzelde Q5 i tek geçiyorum....

    ne olacak bu klima işi bilmiyorum...
    yenilerde düzelir umudum vardı o da bitti şimdi...
    şeytan diyo git extreme çevir geç olmadan,anlasınlar anyayı konyayı...
  • alfa x yüzbaşı--Valla senin fiyat iyiymiş bende 2010 aralıkta 31500 tl aldım 16000 tlsi kredi kullanmak şartı ile sensör yoktu onu taktılar başkada bişey yok neyse ben şunu sorcam araç çalıştıktan sonra hava -3 falan klimayı kullanma şansın oldumu bide yokuş kalkışta araba 2000 devirde olmasına ragmen debriyajdan ayagını alırken 1000 devire düşüyor zorlanıyor seninde aynımı cevaplarsan sevinirim kib.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coocman

    alfa x yüzbaşı--Valla senin fiyat iyiymiş bende 2010 aralıkta 31500 tl aldım 16000 tlsi kredi kullanmak şartı ile sensör yoktu onu taktılar başkada bişey yok neyse ben şunu sorcam araç çalıştıktan sonra hava -3 falan klimayı kullanma şansın oldumu bide yokuş kalkışta araba 2000 devirde olmasına ragmen debriyajdan ayagını alırken 1000 devire düşüyor zorlanıyor seninde aynımı cevaplarsan sevinirim kib.


    -3 değil ama yakın rakamlarda kullandım -2 gibi tabii manuel olduğu için anında ısıtmıyor ama motoru olduğu yerde çalıştırıp 3-5 dk beklersen ısınır çünkü dizeller daha geç ısınır benimki manuel ama dijitalerde ön ısıtma yani elektrikli ısıtıcı var onlar hemen ısıtıyor..

    Yokuşta bu şekilde denemedim daha ama ben uzun süredir el freni kullanmaya başladım hiç böyle sorunlar olmuyor ve çok pratik acemi işi dedikleri için önceden direk kalkardım ama gereksizmiş yokuşta güçsüzlük hiç hissetmedim hatta bu araçlar düz ve hafif eğimde bile gaz vermeden direk debriyajla çok rahat kalkıyor hatta sonra gazsız 2-3 devam edebilirsin gaz vermeden vites yokuş bile çıkabiliyor çok dik olmamak kaydıyla..




  • Ozaman klimada bi sorun yok araba ısınınca veriyor sıcak havayı zaten ozamanda klimaya gerek kalmıyor artık yazın kullanırım:)Benimki öle degil valla düzde bile 1. vites kalkışta baya bi titreme yapıyor gaz vermezsen. cevapladığın için sağol kazasız belasız.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coocman

    Ozaman klimada bi sorun yok araba ısınınca veriyor sıcak havayı zaten ozamanda klimaya gerek kalmıyor artık yazın kullanırım:)Benimki öle degil valla düzde bile 1. vites kalkışta baya bi titreme yapıyor gaz vermezsen. cevapladığın için sağol kazasız belasız.....


    Bilirsin eski arabalarda jikle vardı, önce onu kendine doğru çeker, gaz pedalını pompalar ve kontağı çevirirdin.

    Yeni nesil araçların ise hepsi otomatik jikleli, özellikle ilk çalıştırma ve kalkışta rolanti yüksek tutuluyor. Alfa-x'e katılıyorum bu araçta en hoşuma giden özelliklerden biri de gaz vermeseniz dahi silkelemeden kalkış ve yürüyüş yapmasıdır.

    Siz kalkışta titremeden şikayet ettiğinize göre ya çok yarım debriyaj kullanıyorsunuz, ya debriyaj balatanızda sorun var, yada motor rolanti ayarlarında ayarsızlık var en kısa zamanda servise uğrayarak kontrol yaptırın derim.




  • Servise bi soruyum bakalım dedigim gibi benim arac gaz vermezsen stop ediyor versen bile direksiyonda hafif bir titreşim oluyor. ben normal zannediyordum ama aynı tiplerde bu yoksa danışmak lazım.
  • + bunlarda kendi kendine gaz verme olayı var motor stop etmesin diye diğerlerinde bu yok belki caddy otomatik olanında vardır oda otomatik olduğu için

    Örneğin 5.viteste 90-100 hızla giderken 50km ye kadar birden yavaşladınız frenden çeker çekmez kendisi gaz verip 60km ye kadar çıkıp sonra sabit hızla devam ediyor ve bu sırada motor devir ibresi rolantide 10 nun hemen altında 900d/dk da çalışıyor kendisi gaz verirken ibre oynamıyor.Aynı olay tüm viteslerde var.Tarla yolunda 85 hp lik olanla 1.vitese takıp arazi araçlarındaki gibi çok düşük hızla seyredip yokuş çıkabiliyosun ne gaza basıyorsun ne debriyaja..
  • Abi ne diyosun sen ben şimdi iyice kıllandım servise baktırsam sıfır arabada kurcalattırmak istemiyorum işin aslı serviste servis degil 4 adet jant istedim 4 bijon jant getirdiler...
  • coocman selam hangi servise gttiniz bilgi verirseniz memnun olurum bende 2 servise gittim hiç memnun kalmadım şimdi servislere gitmiyorum dışarıda kendi ustama götürüyorum hem arabanın başında duruyorum ne işlemler yapıldığını gözlerimle görüyorum ayrıca ustam yaptığı işleri anlatıyor araçın neresinde ne var hepsini görüyorum servisde böyle olanak yok ne yaptıkları belli değil
  • Ben kastamonudayım servis tek zaten arabayı aldığım yer aynı zamanda servis isim vermeyeyim şimdi senin araçtamı yeni kango kalkış esnasında seninkidemi debriyajla kalkabiliyor..
  • doğrudur debriyajla kalkıyor kendi kendine gidiyor bozuk yollarda çok iyi oluyor ben tarlaya giderken böyle kullanıyorum işim manavlık tarlada üretip satıyorum kangoo o bakımdan çok işime yarıyor arka koltukları yatırıyorum tam 900kğ mal yüklüyorum banamısın demiyor bozuk yollarda keçi gibi gidiyor tam yük arabası tarlada bağda kullanacaklar için idael bir yük araçı bazen 6 tane koyun bile yüklüyorum




  • Hay ben şansıma tükürüyüm sıfır araba aldık başıma gelene bak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamer62

    doğrudur debriyajla kalkıyor kendi kendine gidiyor bozuk yollarda çok iyi oluyor ben tarlaya giderken böyle kullanıyorum işim manavlık tarlada üretip satıyorum kangoo o bakımdan çok işime yarıyor arka koltukları yatırıyorum tam 900kğ mal yüklüyorum banamısın demiyor bozuk yollarda keçi gibi gidiyor tam yük arabası tarlada bağda kullanacaklar için idael bir yük araçı bazen 6 tane koyun bile yüklüyorum


    Tamer bey sanırım bu işler için yanlış versiyon araç seçmissiniz ama artık yapılabilecek birşey yok öyle yada böyle mevcut araç kullanılacak.

    Koyunları sakın ola ön koltuğa oturtmayın, emniyet kemeri takmazlar bi ton ceza yersiniz. Ayrıca arabayı kullanmak için ısrar ederler, kesinlikle vermeyin hiçbirinin ehliyeti yok.

    Kum çakıl işine gelince; kürekle doldurup boşaltmak zor oluyodur, İzmir'e yolunuz düşerse sanayide tanıdık var ucuz yollu damper taktıralım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ridvan144 -- 21 Şubat 2011; 17:41:09 >




  • selam rıdvan144 bu işler için güzel araç seçdiğime eminim araçı köy yollarında kullandığım için polisle ve çevirmeyle ilgim olmuyor koyunlarda arkada oturuyorlar onlarında çok hoşuna gidiyor kangoo ya binmekden kangoo ya bininde hemen uyuyorlar kangooyla gezmeye bayılıyorlar kum çakıl işine gelince küreğe hiç gerek yok torbalarla taşıyorum şimdi arkasına remork takaçam ustaya götürüp çeki kancası takdırıyorum birde dört çekeri olsaydı şu kangooların tarla bile sürerdim tam çifçilerin arabası bu kangoo KANGOO +YÜK+TARLA işleri için on numara rıdvan kardeş sen ne işlerde kullanıyorsun kangoo nu? saygılar İzmire gelirsem sanada karpuz getiririm ben Adana da ikamet ediyorum




  • tamer bey sizinki biraz zengin işi olmuş o zaman gerçekten...
    normalde bu işler için düşük bi model araç işinizi görürdü... hani hor kullanılıyor ya... insan verdiği paraya acır normalde... onun için herkes dobloya yönelir mesela bu yüzden konforu geri plana atarlar...
    yada sizin sektörde bildiğimizden daha mı çok para dönüyo acaba.... hatta bizim manavdan vereyim örnek.2003 kangosuna 1 ton karpuz yüklüyorum diye hava atıyodu. oda değiştirdi sıfır aldı.şakasına,buna da yüklüyomusun deyince bi bakışı vardı görmeliydiniz. bu adamın kamyonetide var tabii ayrıca.
  • selam Serkan bey ben kangoo yu şehir içinde de kullanıyorum çok amaçlı araç olduğu için düşük modele hiç gerek yok zengin işide değil orta halli ticaret Kangoolarda ticaret aracı zaten ticari olarak geciyor kamyonet geçenlerde İstanbula gittim Bogaziçi Köprüsünden geçmesi yasakmış kamyonet olduğu için 72Tl ceza kesdiler bu araçla büyük şehirlerde her yere giremiyorsun park edemiyorsun bazı yerlerde kapalı parka bile almıyorlar onun için tarla karpuz kavun arabası diyorum zengin işi değil çiftçi aracı kamyonet alın diyorsunuz zaten kangoo kamyonet bende kamyonet kullanıyorum KANGOO otomobil değil ki öyle özel bir konforuda yok zaten 27.000tl almıştım kasalı kamyonetler daha pahalı kısacası işimi görüyor yüke iyi gidiyor şimdiye kadar tam 250000km yaptım motor istiyor yağ yakmaya başladı yakında 2012 modelini alacam saygılar




  • Merhaba kangocular.
    Ben daha önce 2008 doblo 1,3 premio kullanıyordum. Yaklaşık 10 gün önce 2009 model yeni kangoo expression 85 lik aldım. Aracın performansı ve ara hızlanma değerleri, kasisli ve taş döşeme gibi sarsıntı oluşturan yollardaki konforu, arka koltuklardaki oturma pozisyonu ve genişliği, arka koltuklar yatınca oluşan tamamen düz zemin, dijital klima, 4 otomatik cam gibi artılarına hayran kaldım ve şimdiye kadar niye 1,3 doblo ile kendime işkence çektirmişim diyorum.
    Ama şikayetlerim de yok değil. Sürgülü yan kapıları kapatmakta çocuklar çok zorlanıyor, vites geçişleri çok kemikli, kalkışlarda debriyaj kavraması çok yukarıda, yakıt tüketimi ortalama 1 lt daha yüksek, plastik el freni tutacağı, orta kolçak kapağı ve küllük yuvasına kadar olan plastik kısım çok kalitesiz ve çizilmelere müsait.Motor çalıştırma ve stop etme esnasında sarsıntı hissediliyor. Halbuki dobloda ve arkadaşımın fiorinosunda vitesler okadar yumuşakki aynen binek araç gibi.
    Sizlerden özellikle yukarıda koyu karakterlerle yazdığım detaylar hakkında acil yorum bekliyorum.Saygılar.




  • Kapılar sert malesef.Plastik kalitesi de zayıf.Ama motor çok daha iyidir.Tüketimin biraz daha fazla olması normal ama öyle ahım şahım bir fark olacağını sanmam.Vites geçişleri daha serttir.Konfor olarak üstündür ...
  • 
Sayfa: önceki 120121122123124
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.