Şimdi Ara

yeni kangoo (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.731
Cevap
3
Favori
369.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kangoyla ilgili bazı bilgiler

    Yeni Kangoo güvenilir ve herkesin beklentilerini karşılayabilen eksiksiz bir motor yelpazesine sahip (üç farklı güçte bir dizel blok ve iki benzinli motor seçeneği). Bu motorlar sağlamlık, güvenilirlik, tasarruf ve çevreye saygı gibi güçlü değerleri barındırıyorlar. 105 bg’lik 1,5 dCi (78 kW) ile Yeni Kangoo’da lansmanından itibaren partikül filtreli bir motor seçeneği de önerilecek (76 kW). 1.5 dCi’nin diğer iki farklı tipi (70 bg - 50 kW ve 85 bg - 63 kW) 140 g/km’ın altında CO2 salınımlarıyla « Renault eco2 » imzasına uygunluk gösteriyorlar.

    Dinamik, konfor ve güvenliği ile bilinen C platformu üzerinde geliştirilen Yeni Kangoo SUV segmentine yeni sürüş standartları getiriyor. 2,70 m’lik dingil aralığı sayesinde, sağlıklı, dengeli ve güven verici bir sürüş özelliği gösteriyor. Yeni Kangoo’nun aktif ve pasif güvenlik donanımı binek modellerinki ile aynı. Acil fren yardımı (AFU) ve vites küçültmede motor torku regülatörü (MRS) fonksiyonlarını içeren son nesil ABS’ye sahip. Ayrıca Virajda savrulma kontrolü (CSV) ve anti-patinaj (ASR) fonksiyonları içeren ESP ile donatılabiliyor.

    Yolcuların güvenliği için Yeni Kangoo, çoğu üst segmente ait (hız sabitleyici ve sınırlayıcı, otomatik yanan farlar, yağmur sensörlü otomatik cam silecekleri) ve eski nesilde bulunmayan modern sürüş destek sistemlerinden yararlanıyor. Yeni Kangoo aynı zamanda sayıları iki ilâ altı arasında değişen hava yastığı, güç limitörlü ve ön gergili emniyet kemerleri gibi güvenlik ekipmlanlarından da faydalanıyor.

    AİLE HAVASI

    Kangoo, tüm aile bireylerinin hoşuna giden sempatik ve özgün dış görünüşü ile SUV segmentinde büyük bir değişiklik yarattı. Daha da çekici olan Yeni Kangoo, tamamen modern, sıcak ve coşkulu bir çizgiyle büyük beğeni kazanıyor.

    Sağlamlığı yansıtan sevimli tasarım

    Yeni Kangoo, masif bir tamponla güçlendirilmiş sağlam bir ön yüze ve kısa bir motor kaputuna sahip. Su damlası şeklinde, kristal renkli farlar Yeni Kangoo’nun modern tasarımını güçlendiriyor. Büyük, öne doğru eğik ve bombeli ön camı ve geniş camlı yüzeyleri iç mekânı ışıkla dolduruyor. Ortası nervürlü motor kaputu, Kangoo’nun ön bölümüne stil özgünlüğü kazandıran şişkin çamurluklarla tasarım bütünlüğü gösteriyor.

    4,21m uzunluktaki Yeni Kangoo 2,70 m’lik bir dingil aralığı ve çok kısa dingil çıkıntılarına sahip. Bu cömert boyutlar doğrudan doğruya iç mekân ferahlığını arttırıcı etki yapıyor. İki raylı kapısı ile profilden bakıldığında Yeni Kangoo adeta insanı yolculuğa davet eden bir görüntü sunuyor. « Buzdolabıı» tipi kapı tutamakları sayesinde, kapılar fazla güç gerektirmeden açılıyor. Kaldırılan tavan çubuğu Yeni Kangoo’ya daha akıcı bir çizgi kandırıyor. Bu akıcılık, artık daha ince ve kaporta renginde olan sürgülü yan kapıların ray kapağı ile devam ediyor. Yakıt deposu kapağı da kaporta renginde ve üst yapı dizaynına mükemmel bir uyum gösteriyor. Daha kalın kapı direkleri sağlamlık, kalite ve güvenlik izlenimi veriyor.

    Arkada, Yeni Kangoo 1,83 m’lik bir genişliğe sahip. Arka bagaj kapısının geniş camınin iki tarafında tüm aydınlatma fonksiyonlarını içeren stop sütunları yer alıyor. Stop bloklarının üzerinde yer alan dik üçgen formunda yumuşak desenli şık bir giydirme paneli Yeni Kangoo’nun arka tasarımını tamamlıyor.

    Tüm ihtiyaçlara uyarlanmış ambiyanslar

    Yeni Kangoo tüm ailenin otomobilidir. Satışa sunulmsından itibaren üç farklı ambiyans düzeyinde olacaktır (Authentique, Expression ve Privilège). Bu ambiyanslar çeşitli donanım ve motor çeşitlendiriliyor. Tüm donanım seviyelerinde, torpido panelinin üst kısmı koyu karbon renginde olup, alt bölüm orta tropik gri renktedir.

    Authentique ambiyansı öncelikle paylaşım ve pratikliğe adandı. Bu finisyon düzeyinden itibaren Yeni Kangoo, 40/60 oranında yatırılabilir arka koltuk, yükseklik ayarlı direksiyonu n ve ön emniyet kemerleri, « Follow me Home » dış refakat aydınlatması ile sunuluyor. Güvenlik konusunda, Yeni Kangoo AFU ve MSR’li ABS sistemi, sürücü ve yolcu ön hava yastıkları ve arka koltukta iki Isofix tesbiti ile donatıldı. Daha yüksek performans için, Yeni Kangoo dört disk frene ve 15” tekerleklere sahip. Bu seviyede çok amaçlı kullanımlar için tasarlanmış koyu renkte bir döşeme, orta tropik gri renkte kapı panoları ve bagaj bölümünde paspas sunuluyor.

    Expression ambiyansı konfor donanımlarına öncelik veriyor. Yeni Kangoo, yolculuğa davet çağrışımı yapan ikinci raylı yan kapıya sahip. Sürücü koltuğu yükseklik ayarlı, gösterge tablosunda devir sayacı yer alıyor, önde camlar elektrikli. Arka koltuklardaki hava kanalları bir artı konfor sağlıyor. Kapı panoları döşeme ile uyumlu açık renkli kumaş bir giydirme ile donatıldı. Havalandırma kumandası ile orta konsol sedefli koyu karbon renkte.

    Gamın en lüks versiyonu Privilège daha fazla konfor sunuyor. Standart donanımda klimaya ek olarak elektrikli ve buz çözülü dış dikiz aynaları, kasa renginde ön ve arka tamponlar ve katlanabilir ön yolcu koltuğu var. Daha fazla seçkinlik sağlamak için döşeme açık tonlarda, klima kumandası ile orta konsol ise karbon krom renginde tasarlandı.

    Bu ambiyanslara, konulara göre konfor, hobi, çocuklar veya aracın dış stili ile ilgili donanım paketleri ve hobi ile mültimedya dünyasından gelen bir dizi aksesuar eklenebiliyor. Renault, sürücü tarafından kolayca görülebilmesi için sürücü mahallinin üst sol kısmında yer alan bir seyyar navigasyon sistemi sunuyor. Audio Connection Box bağlantı kutusu Yeni Kangoo’da da mevcut. Bu donanım yolcuların kendi kişisel avuç içi müzik cihazlarını dinlemelerini sağlıyor. Torpido gözünde yer alan Audio Connection Box kutusunda USB key, MP3 veya iPod bağlantısına olanak veren özel prizler mevcut. Müzik sistemine direksiyon altındaki düğmelerle kumanda ediliyor. Aynı zamanda Eller Serbest Bluetooth telefon kumanda seçeneği de var. Öte yandan, Yeni Kangoo’da, önde 2 bölümlü aralanabilir « Pop up » tipi bir cam tavana ve arka koltukların üstünde sabit bir cam bir tavan olabiliyor.

    TÜM KOLTUKLARDA HUZUR VE KONFOR

    Yeni Kangoo rahatlığa, paylaşıma ve konfora öncelik tanıyor. Bu paralelde birçok temel standardı iyileştirildi. Daha uzun olan Yeni Kangoo, sıradışı iç mekân genişliği sayesinde dikkat çekiyor.

    Binek otomobil dünyası

    Yeni Kangoo’ya bindiğinizde, şaşırtıcı bir iç mekânla karşılaşıyorsunuz. Geniş kabin büyük camlı yüzeyleri sayesinde son derece ferah ve aydınlık. Özellikle aile kullanımına dönük Yeni Kangoo beş yetişkini rahatça ve konforlu şekilde ağırlıyor. Yeni Kangoo’yu önceki nesilden ayıran 18 cm’lik ilave uzunluk özellikle iç alan genişliğine yarıyor. Önceki Kangoo’ya kıyasla 118 mm arttırılan dirsek genişliği sayesinde Yeni Kangoo arkada üç gerçek koltuk sunuyor. Bu bölümde, Vel Satis düzeyinde diz yarı çapı, 210 mm ile sınıfının en iyisi (Kangoo’ya kıyasla 43 mm daha geniş). Pazarın en üst seviyesindeki dirsek genişliği ile ön yolcular da unutulmadı (1510 mm, yani Kangoo’dan 90 mm fazla).

    Yine daha yüksek konfor ve kalite arayışı içinde, Yeni Kangoo tamamen yeniden tasarlanan bir torpido paneline sahip. Sıcak iç mekâna dizayn, modernlik ve özenli bir ergonomi getiriyor. Modern gösterge tablosu donanım düzeyine bağlı olarak kromajlı bir çerçeveyle daha şık bir görünüm kazanıyor. Çok kısa kumanda kolları ile oto radyo uydu kumandası doğal olarak el altında bulunuyor. Daha yüksek bir konfor için radyo ve navigasyon (opsiyon) ekranı ayrı konumda bulunuyor (versiyonlara göre). Derin bir siperlikle korunan ekran bilgileri, aydınlık düzeyi ne olursa olsun, kolaylıkla okunabiliyor. Malzeme ve detay işçilik kalitesinin en üst düzeyde olması için büyük bir özen gösterildi. Bu amaçla araç içindeki farklı dikmeler bundan böyle şık giydirmelerle donatıldı.

    Sürüş kabininin ergonomisi de, sürücüye maksimum sürüş konforu sağlayacak şekilde özel bir çalışmaya konu oldu. Orta konsoldaki vites kolu doğrudan sürücünün elinin altında bulunuyor. Yükseklik ayarlı koltuğu (+/- 20 mm) sayesinde sürücü ilk kez bu modelde sunulan ayak dayanağı ile daha yüksek bir ergonomiden yararlanıyor. Tek hacimlilere benzer bir sürüş konumundan yararlanıyor. Koltuklar tamamen yeniden düşünüldü ve daha iyi bir yanal tutuş sunacak şekilde yeniden tasarlandı. Koltuk sırtlık arkaları tabletlerle donatıldı (donanım seviyelerine göre). Orijinal « uçak tipi » çizimiyle el freni Mégane esprisini sürdürüyor ve koltuklar arasında geniş bir yerleştirme alanı oluşturulmasını sağlıyor. Ergonomi ve konfor endişesiyle, elektrikli cam kumandası bundan böyle kapı kolçaklarında yer alıyor. Arka koltuklara binişi kolaylaştırmak için sürgülü iki yan kapı kolaylıkla 635 mm’lik bir genişliğe kadar açılıyor.

    Yeni Kangoo otomobilde yaşam faktörüne en küçük ayrıntısına kadar özen gösteriyor. Ön ve arka bölümler arasında birleştirici rol oynayan iç iletişim aynası (opsiyon), iç dikiz aynasının ayarını değiştirmeden arkada oturan yolcularla, ve özellikle çocuklarla daha iyi bir ilişki kurulmasını sağlıyor. Arkada, SUV segmentinde yepyeni bir standart olan yan sürgülü kapıların elektrikli camları (opsiyon) tamamen inebiliyorlar. Daha fazla ergonomi için, kumanda B sütunu giydirmesi üzerinde yer alıyor. Öte yandan, arkadaki yolcular için 12V’luk bir priz (donanım düzeyine göre) bulunuyor. Bu priz kolçağın dayandığı orta konsolun alt kısmında yer alıyor.

    Segmentte yeni termik ve akustik konfor

    Yeni Kangoo tek hacimlilere yaraşan termik ve akustik standartlar içeriyor. İlk olarak, donanım seviyesine göre otomatik bir klimaya sahip olabiliyor. Gerek hız gerekse çalışma sessizliği yönünden klima performansı dikkat çekici nitelikte. Termik konfor, havayı her yolcunun ayakları hizasında dağıtan mimarisi sayesinde, hem önde, hem de arkada homojen bir iklimleme sağlıyor.

    Akustik yönünden, Yeni Kangoo tüm Renault gamında sağlanan ilerlemelerden yararlanıyor. Aracın şasisi, en yüksek düzeydeki akustik standardına ulaşmak amacıyla özel bir çalışmaya konu oldu. Çukur bölümlere konan şişen dolgular motor grubundan ve dışarıdan gelen gürültülerin yayılmasını önlüyor. Ses titreşimlerinin yayılmasını önlemek amacıyla çamurluklar, zemin ve bagaj yüzeyleri 15 mm’lik yalıtım keçesi ile döşendi. Bu çalışmaların tümü yüksek frekanslı oktavlarda 3 dB’lik bir kazanç meydana getiriyor, bu ise gürültünün %50 oranında azalmasına tekabül ediyor. Filtrelenen beşiği sayesinde, Yeni Kangoo titreşim konforu ile direksiyon hassasiyetini birleştiriyor.

    YALIN VE YENİ BİR MODÜLERLİK

    Yeni Kangoo’da modülerlik kavramı tam anlam kazanıyor. Pratik bir hobi aracı olan Yeni Kangoo, SUV segmentinde yepyeni ergonomi, iç mekân genişliği ve paylaşım standartlarına imza atıyor.

    İşlevsel bir modülerlik

    Yeni Kangoo günlük yaşamı kolaylaştırmak için tasarlandı. Böylece yükleme işlemi, segmentte tamamen yeni olan bir modülerlik sistemi sayesinde kolaylaştırıldı. Renault mühendisleri, katlandığında düz bir zemin oluşturan bir arka koltuk sinematiği geliştirdiler. 40/60 oranında yatırılabilen arka koltuk, üst kısmına tespit edilen bir kol yardımıyla tek bir hareketle kolaylıkla yatırılabiliyor. Bu durumda arka koltuğun sırtlığı minder üzerine oturuyor. Sırtlığın ve oturma yerinin altında bulunan bir bağlantı parçası, bagaj zemini ile katlanmış pozisyondaki arka koltuk sırtlığı arasında irtibatı sağlıyor. Ayrıca, uzun eşyaları taşımak üzere, ön yolcu koltuğu da aynı işlevselliğe sahiptir (versiyonlara göre). Koltuk ile katlanmış pozisyondaki arka koltuk arasındaki alan minimuma indirildi. Bu modülerlik 2,50 m uzunluktaki eşyaların çok kolayca yüklenmesini ve taşınmasını sağlıyor. Yeni Kangoo ile böylece her çeşit yüke göre uyarlanabilen altıya kadar kombinasyon seçeneği içeren son derece esnek bir modülerlik özelliği sunuluyor. Bir refakat sistemi arka koltuğun kolaylıkla başlangıç konumuna getirilmesini sağlıyor.

    Bagaj hacmi, 5 koltuklu konfigürasyonda, bagaj tutma filesiyle birlikte (opsiyon olarak) pandizot altı 660 l’den tavan altı 1,3 m3’e karar çıkarılabiliyor. Arka koltuk tek bir hareketle yatırılabiliyor ve bu durumda tavana kadar yükleme konfigürasyonunda bagaj tutma filesiyle birlikte bagajın hacmi 2,6 m3‘e çıkıyor (ön koltuk sırtlıklarının üzerine kadar yükleme için 1,5 m3). Eğer ayrıca ön yolcu koltuğu da katlanırsa, 2,8 m3‘e kadar çıkan bir yükleme hacmi elde edilebiliyor (bagaj tutma filesiyle birlikte tavana kadar yükleme durumunda). Bagaja ve düz zeminine erişim, versiyonlara göre 573-675 mm’lik bir yükleme eşiği ile kolaylaştırıldı.

    Bagaj bölümünde, ihtiyaçlara bağlı olarak, iki farklı yüksekliğe göre konumlandırılan bir pandizot bulunuyor. Bu pandizot 50 kg’a kadar yük taşıyabiliyor. Yeni Kangoo’yu her zaman daha pratik ve yaşanması daha kolay hale getirme amacını güden Renault mühendisleri, sözkonusu pandizotun arka koltuğun arkasına gizlenmesini sağlayan yeni bir sistem tasarladılar. Kullanıcının, aynı zamanda beş kişiyi taşırken, tavana kadar yüklü bagajın 1.312 l’lik (bagaj tutma filesiyle birlikte) geniş hacminden azami yararlanmak istediğinde, artık yükü konusunda endişe duymasına hiç gerek yok.

    Her eşya yerli yerinde

    Yeni Kangoo’yu günlük yaşamda kullanımı çok hoş ve pratik bir araç haline getiren segmentte daha önce görülmemiş olan bu modülerlik akılcı saklama birimleri ile destekleniyor. Yeni Kangoo, tüm iç mekâna dağılmış olan yaklaşık 77 litrelik yerleştirme gözüne sahip (versiyona göre) :


    Arkadaki her yolcu için uçak tipi üç bagaj,
    Ön koltukların üzerinde bulunan tavan rafı (13 litre). Bu rafa bir yol haritası veya şemsiye veya ceket gibi çeşitli eşyalar konabiliyor,
    İki ön koltuk arasındaki orta konsolda bir göz (donanım düzeyine göre),
    Torpido gözünde 15 litre,
    Arka yolcuların ayaklarının altında yer kapaklı gözler,
    1,5 litrelik su şişesi alabilen ön kapı gözlerinin her birinde 4 litre,
    Tükenmez kalem koymak için olukların bulunduğu, çeşitli belgelerin kolaylıkla yerleştirilmesini sağlayan, torpido paneli üzerinde A4 formatında bir göz,
    5 litrelik çeşitli gözler (bardaklık, bozuk para cebi, telefon yeri, vs.).

    Yeni Kangoo, işlevsel ve pratik bir araç arayan bir müşteri kitlesine hitap ediyor. Yenilikçi “ikisi bir arada” tavan çubuklarıyla (opsiyon), Yeni Kangoo çok kulanım amaçlı araç kavramına mükemmel şekilde işlerlik kazandırıyor. Uzun tavan çubukları, aletsiz olarak 80 kg’a kadar yük taşıyabilen bir portbagaja dönüşebiliyor. Daha fazla güvenlik için, görsel ve sesli göstergeler çubukların doğru şekilde kilitlendiğini gösteriyor. Tavan bagajı veya diğer her türlü havaleli eşyayı taşımak hiç bu denli kolay olmamıştı !

    YÜKSEK PERFORMANSLI VE EKONOMİK MOTORLAR

    Yeni Kangoo, herkesin ihtiyaçlarına uyarlanmış eksiksiz bir motor gamına sahip. Sunulan motor seçenekleri sağlamlık, tasarruf ve çevreye saygı gibi güçlü değerlere dayanıyor. Yeni Kangoo’nun dizel motorlarından biri partikül filtreli olarak öneriliyor.

    1.5 dCi 70 bg (50 kW), 85 bg (63 kW), 105 bg (78 kW), 105 bg FAP

    Akustik kalitesi (düşük ses düzeyi), özellikleri, konforu ve düşük kullanım maliyeti ile çevreye saygısı ile bilinen1.5 dCi motor Yeni Kangoo’da üç farklı güç düzeyinde öneriliyor. 70 bg (50 kW), 85 bg (63 kW) ve 105 bg (78 kW) versiyonları sürücülerin farklı ihtiyaçlarını karşılıyor. Gam girişinde kullanılan 4000 d/d’da 70 bg (50 kW) üreten versiyonu çok düşük kullanma maliyeti ile eşanlamlı. Bu motor 1.750 d/d’da 185 Nm’lik bir tork sergiliyor. Karma kullanımda 5,2 l/100 km’lik düşük yakıt tüketimi sayesinde CO2 salınımı sadece 138 g/km olan bu motor Yeni Kangoo’yu çevreye en saygılı SUV haline getiriyor. 5 ileri düz vites kutusuna sahip.

    3 750 d/d’da 85 bg (63 kW) üreten versiyon ise çok amaçlı kullanım olanağı sunuyor. 1750 d/d’dan itibaren kullanımda olan 200 Nm’lik torku sayesinde, bu motor gerek şehir içi kullanımda gerekse şehirlerarası ve otoyollarda aynı derecede rahat bir kullanım sağlıyor. Bu motorla donatılan Yeni Kangoo, sen derece çekici bir standart/tüketim oranları sergiliyor. Karma kullanımda ortalama 5,3 l/100 km yakıt tüketimi ile CO2 salınımı sadece 140 g/km. Bir önceki versiyon gibi, bu motor da 5 aktarmalı ileri manuel vites kutusu ile birlikte kullanılıyor.

    Yeni Kangoo bundan böyle, Clio, Modus, Mégane, Scénic ve Yeni Laguna modellerinin kaputlarının altında bulunan 1.5 dCi yüksek versiyonu ile de donatılıyor. 2.000 d/d’da 240 Nm’lik tork ve 4.000 d/d’da 105 bg güç üreten bu motor, daha ziyade sürüş keyfi arayışında olan kullanıcıların beklentilerini karşılıyor. İkinci nesil ortak rampalı (common rail) enjeksiyon sistemi ile değişken geometrili turbosu ve 1.600 bar’lık enjeksiyon basıncı sayesinde bu versiyon mükemmel bir performansı garanti ediyor. Üstelik bu performans, karma kullanımda sadece 5,5 l/100 km düzeyinde kalan yakıt tüketiminin aleyhine elde edilmiyor. Düşük yakıt tüketimi piezo-elektrik enjektörlere ve 6 ileri düz vites kutusundan kaynaklanıyor. Akustik alanda, çift sönümlü volan kullanımı düşük devirde uğultu etkisini yok ediyor.

    Bu motor, aynı zamanda, lansmandan itibaren partikül filtresiyle de sunuluyor. Partikül filtresi, egzos seviyesinde yer alan bir ilave enjektör sayesinde, tüm siyah dumanları yok ediyor.

    1.6 16v 105 bg (78 kW)

    1.6 16v motor 5.750 d/d’da 105 ch (78 kW) güç ve 3.750 d/d’da 148 Nm’lik azami tork üretiyor. Bu motor mükemmel bir sürüş zevki sunuyor. Yakıt tüketimi, rulmanlı distribüsyon ve kullanılan malzemelerin hafifleştirilmesi sayesinde kontrol altında tutuluyor. Karma kullanımda yakıt tüketimi sadece 7,7 l/100 km. 5 ileri düz vites kutusu ile birleşen bu motor aynı zamanda 4 kademeli proaktif otomatik vites kutusuyla da tercih edilebilecek. Bu vites kutusu ile donatıldığında tork değeri artıyor ve 4.000 d/d’da 152 Nm’e çıkıyor.

    1.6 8v 90 bg (66 kW)

    Renault grubunun motor gamından bilinen, ve 5.500 d/d’da 90 bg (66 kW) üreten bu 1.6 8v motor, sağlamlık, güvenilirlik ve performans ile eşanlamlı. 3.000 d/d’dan 4.500 d/d’ya kadar geniş bir kullanım alanında mevcut olan 128 Nm’lik torku ile dikkat çekiyor. Bakımı kolay, ekonomik olan bu motorun yakıt tüketimi sadece 7,9 l/100 km. Bu blok 5 ileri düz vites kutusu ile 2008 yılının ikinci yarısından itibaren satışa sunulacak.

    Yeni Kangoo ve « Renault eco2 » imzası

    Yeni Kangoo’nun iki versiyonu « Renault eco 2» imzasını taşıyor : Bunlar 1.5 dCi motorun 70 bg (50 kW) ve 85 bg (63 kW) versiyonları. Renault eco2 imzası hem ekolojik (çevreye saygılı) ve hem de ekonomik bir takım kriterlere uyum gösteren araçlar geliştiren Renault’nun çevre yaklaşımına güzel bir örnek oluşturuyor: Bu araçlar ISO 14001 onaylı bir fabrikada üretiliyor, CO2 salınımları 140 g/km’nin altında (veya biyoetanol E85 ya da biyodizel B30 ile uyumlu) ve üretimlerinde kullanılan plastik maddelerin en az %5’i geri dönüşümden geliyor.

    Bu girişimde daha da ileri gitmek için, Yeni Kangoo 2008 yılının ikinci çeyreğinden itibaren 1.6 16V versiyonunda biyoetanol E85 versiyonu ve 1.5 dCi 85 bg versiyonunda biyodizel B30 uyumlu olarak satışa sunulacak. B30 biyoyakıt giderek partikül filtresiz diğer Euro 4 uyumlu motorlara ve tüm Euro 5 uyumu dizil motorlara yayılacak.

    %100 BİNEK OTOMOBİL SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ VE GÜVENLİK STANDARTLARI

    Sürüş, konfor ve güvenlik özellikleriyle bilinen Scénic’in temel niteliklerini sürdüren Yeni Kangoo, SUV segmentine yepyeni standartlar getiriyor.

    Dinamik sürüş özelliği

    Diğer alanlarda olduğu gibi, Renault mühendisleri Yeni Kangoo’ya en yüksek standartları kazandırmak üzere çalışma yaptılar. Yeni Kangoo, sürüş ve konfor konusunda referans olan Scénic’ten türetilen bir platformu miras aldı. Eski nesle kıyasla, daha iyi sürüş özellikleri sağlamak üzere ön ve arka tekerlek izleri genişletildi. Ön tekerlek izi 1,52 m (+121 mm) ve arka tekerlek izi 1,53 m (+118 mm). Dingil aralığı da arttırılarak 2,70 m’ye çıkarıldı.

    McPherson tipi ön takım, yüksek direksiyon hassasiyeti ve süspansiyon kalitesi sağlamak üzere dörtgen alt salıncak ile birlikte tasarlandı. Ön ve arka amortisörlerin sertlik ayarı, Yeni Kangoo’nun yükleme seviyesine bağlı olarak konfor/sürüş uyumunu optimal hale getirecek şekilde uyarlandı. Helezon yaylarla birleşen programlı tasarımlı esnek dingilli arka takım 15,1 mm çapında viraj denge çubuğuna sahip. Tüm bu yürür aksam ve dingil takımları mükemmel bir kasa tutuşuyla birlikte ve güvenli bir sürüş özelliği sunuyor. Platform ve yürüyen aksam başta olmak üzere bu mimari grubu Yeni Kangoo’nun virajda yalpa almasını azaltıyor ve dengesini arttırıyor. Aracın boş ve yüklü iken yalpalaması arasında pratikte fark olmaması her türlü konfigürasyonda sağlıklı ve sürprizsiz sürüş özelliği sağlıyor.

    Yeni Kangoo, direksiyon sütunu yükseklik ayarlı, değişken destekli yeni nesil elektrikli direksiyon ile donatıldı. Direksiyonun parametrajı yolda güvenlik algılamasını arttırarak, 10,7 m’lik dönüş çapı ile şehir içinde rahat kullanım ve hassas yönlendirme olanağı sağlıyor.

    15 inç çapında jantlarla donatılmış olan tekerlekler hassas ve güçlü bir yol tutuşunu garanti ediyor. Fren sistemi de pazarın en iyi seviyesinde durma mesafesine sahip olan Yeni Kangoo’nun genel standartlarının geliştirilmesine katkıda bulunuyor. Hava kanalcıklı dört disk frenin boyutları (önde 280 mm, arkada 274 mm) etkin ve güçlü bir frenleme sağlıyor. Fren sistemi ardı ardına on 100 - 0 km/h frenleme sırasında 39 m’lik bir durma mesafesi sağlayacak şekilde boyutlandırıldı.




  • kangoyu diğerlerinden ayıran en büyük fark ruhsata hususi otomobil yazdırılabiliyor. Diğerleri kamyonet olarak yazılıyor. bu da şimdilik askıya alınan K belgeleri ile ilgili olarak geleceğe yönelik önemli bir durum.
    aracın tasarımını abartmayalım. herkes sevdiği aracı çok beğenir. Ama eski kasa ile yenisi arasında hele hele önden bakınca pek bi fark yok. ama citroen öyle değil.

    iç kısma gelince iç kısmını çok iyi yapmışlar diyebiliriz. göze çok hoşgeliyor tam bir binek havasında ticari bir hava yok.

    piyasaya bir girsin görelim fiyatlarınada bakalım çok daha sağlıklı yorum yapabileceğimize eminim. Ama bu kasa biraz makyaj niteliğinde oldu sanki. acaba kısa bir zaman geçince takrar kupa değişirmi orasıda bilinmez
  • kangoo çarpışma testi 4 yıldız almış bence daha başarılı olmalıydı

     yeni kangoo


     yeni kangoo


     yeni kangoo




  • quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005

    kangoo çarpışma testi 4 yıldız almış bence daha başarılı olmalıydı

     yeni kangoo


     yeni kangoo


     yeni kangoo


    ticari bir araba için güzel bir sonuç




  • Sanırım mayıs da gelir.Arka camlar inen sadece otomatik arka camlılarda olacak.Bu resimler 1.6 16v kangoo.ARKA KAPI PARÇALI,ARKA CAM ESKİ TİP.

     yeni kangoo
  • İÇİ ÇOK GÜZEL

     yeni kangoo
  • konsol

     yeni kangoo


     yeni kangoo
  • yan

     yeni kangoo


     yeni kangoo
  • ARKA KOLTUKLAR YENİ BİR SİSTEMLE TEK HAMLEDE KATLANIP DÜZ OLUYOR.OTURMA YERİ, ÖN AYAK BOŞLUĞUNA İNİYOR,SIRTLIKDA ÜZERİNE VE SADECE MANDALA BASILIYOR BAŞKA İŞLEM YOK.

     yeni kangoo


     yeni kangoo




  • Mart başında tırlarda clio grand tour vardı fakat çıkışı 15 nisan demek.Kangoo bence süper beklemeye değer.

     yeni kangoo


     yeni kangoo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 9 Nisan 2008; 10:56:59 >
  • Yeni kangoo süper olmuş birde arkadaşlar kangoo nun üretim yeri neresi acaba?
  • fransa
  • önden yeni laguna
    içten scenic
    arkadan dacia logan a benziyor

    ama güzel de olmuş ellerine sağlık....
  • Gelsede bi rahat etsek.Etrafta fiat ın yeni arabaları çoğalmaya başladı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Teknode

    Gelsede bi rahat etsek.Etrafta fiat ın yeni arabaları çoğalmaya başladı




    evet ya mayısta 500 gelecek.şu kangoo bi gelsin.doblonun satışlarını bitirsin
  • Yeni çıkan fiatlar ne kadar tombul sırıtan bi şekil olmuş ya.
    O dandik arabaları dışarda görmek istemiyorum.
  • İç tasarım megane II kokusu var.Güzel olmuş.
  • evet ya haklısın. sırıtıyolar tip tip fiorino çok hantal bakıyo tipsizler




  • arkadaşlar şöylece bide clup kursakda orda konuşsak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kirei

    arkadaşlar şöylece bide clup kursakda orda konuşsak







    hayır bu konu iyi işte
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.