Şimdi Ara

YENİ KASA FOCUS NEDEN TUTULMUYOR ? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
2
Favori
23.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • istanbulda zebil gibi şirket aracı var focus , bir de fluence
    sanki cliolar da ve hyundai lerde azalma var
  • focus 3'lerim tasarımı o kütük tasarım dediğim focus 2'ye göre daha kötü geliyor bana
  • oldum olası focus sedanı hiç beğenmedim.. focus hbler güzel. ama adam gibi donanım almak için neredeyse 70 bine yakın para vermek gerekiyor. yok titanium yok x paket.. bukadar paket opsiyonuna karşıyım. insanın aklı kalıyor paketlerde. alsan dert almasan dert. ayrıca o tamponlardaki üçgen hava girişlerinin neden öyle yapıldıgını hiç anlayamadım. sanki arabanın tasarımı çok uçuk kaçıkta orasını öyle yapmıslar..
  • tipsiz
  • Focus alınacaksa 2015-16 yeni kasa beklenmeli.2 sene falan önce şu anki kasa yeni çıktığında "geleceğin focusu" diye bir dergide fotoğrafını görmüştüm.Protatip mükemmeldi, yuh dedim hayatta yapmazlar bunu.... ve sonra ben o tasarımın çok benzerini hepimizin bayıldığı yeni mondeoda gördüm.Muhtemelen yeni focus da yeni mondeo gibi hatta ondan bile güzel olacak.Mevcut kasayı paslamak lazım.
  • Boyutunu arttırmalarına rağmen bagajı küçültmeleri aracı tasarlayan mühendisleri falakaya yatırmak için geçerli bir sebep.
  • Çok pahalı. Ayrıca direksiyonuna oturduysaniz, araç sizi sarmiyor , emanet gibi duruyorsunuz koltugunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avagadroo

    çok kötü tasarlanmış bir araç. önceki kasa çok daha çekiciydi.özellikle ön tampondaki o üçgenleri hangi dahi tasarladıysa artık,arabanın içine etmiş.kısacası yeni focus sedan, fluence ve lineayla çekişir olmuş!

    tamamen katılıyorum. bir önceki kasa müthişti. yenisi sıradan olmuş..



     YENİ KASA FOCUS NEDEN TUTULMUYOR ?



     YENİ KASA FOCUS NEDEN TUTULMUYOR ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 2 Aralık 2012; 12:14:05 >




  • sıfır olarak düşünmüştüm ancak titanyum donanım seviyesi almak istedim ve fiyat gerçekten yükseldi. Ayrıca 1 önceki kasa bana tasarım olarak daha başarılı geliyor özellikle hb kasa görsel olarak çok vasat(sahsi görüsüm)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çİrkin , motor seçeneklerini beğenmedim . Fİyatları pahalı . Leon Golf i30 gibi rakipleri varken bu sınıfta tutunması imkansız . Hepsinden 1 adım geride hepsindende pahalı .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voq

    8 ay sonra 90 'lık versiyon yerine 109 'luk satmaya başladılar ve işin bence üzücü tarafı iki motor arasında yazılım dışında hiçbir fark yoktu bu satış stratejileri bence yanlıştı.

    Eminmisiniz sadece yazılım olduğundan? 109hp lerde değişken geometrili turbo var 90hplerde sabit.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BrainDrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: statükocu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Avagadroo

    çok kötü tasarlanmış bir araç. önceki kasa çok daha çekiciydi.özellikle ön tampondaki o üçgenleri hangi dahi tasarladıysa artık,arabanın içine etmiş.kısacası yeni focus sedan, fluence ve lineayla çekişir olmuş!

    tamamen katılıyorum. bir önceki kasa müthişti. yenisi sıradan olmuş..



     YENİ KASA FOCUS NEDEN TUTULMUYOR ?



     YENİ KASA FOCUS NEDEN TUTULMUYOR ?


    sıradan olan yenisi mi?!

    eskisi tam şirket aracıydı şimdi düzeliyor.
    önü mükemmel değil ama hiçbir focusun önü mütiş değil.
    ben yeni c4ün önünü focusun arkasını seviyorum.
    içi azıcık dar,evet ama araç sizi sarıyor.
    yol tutuşu harika
    arka yeterli
    bagaj yeterli değil.
    sedan berbat.sw iğrenç ama hb müthiş.
    özellikle içine kimse birşey diyemez.
    göğüs klima harika.
    eksiksi sadece bt,tr sesli komut,renkli ekran,klimanın şekli yüzünden ve agresif görünmemesinden kötü.
    o ızgaralar da koyu renkle aksine 2 kat iyi gözüküyor.
    ayrıca istanbulda ve seyahat ettiğim ankarada gayet iyi tutuluyor ve manallik ile tutulmamazlık arasında biryerde.

    esas şimdiki kasa şirket aracı gibi duruyor. sıradan basit. fluence gibi.. eski kasa focusun önü BENCE müthiş. diğer dediklerinize bişi demiyorum.




  • Pahalı
  • İçi dar, hb in arkası berbat, en önemlisi çok gereksiz pahalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yahu benim anlamadığım herkes tutturmuş bir ''ÇOK PAHA'' lafını söyleyip duruyor bu araç için..

    C segmenti olup dizel ve donanımlı araçların fiyatları ne kadardan başlıyor acaba hiç bilginiz yokmu ? 56-57 bine dizel focus satılıyor e aynı fiyata diğer c segmenti araçlar da satıyor zaten

    İnsanlar 35 bin tl ye falan almayı bekliyor herhalde focusu o yüzden pahalı geliyor..

    İç mekan dar dır geniştir konusunu bilemeyeceğim sonuçta C segmenti bir araç ne kadar geniş olabilir ? Tasarım göreceli ama bana kalırsa megane,308,yeni golf,auris vb. gibi C segmentinde iğrenç tasarımlar varken bu araca laf etmek haksızlık olur.

    Avrupada çok beğenilen ve iyi satış rakamlarına ulaşmış bir araç.. Türkiye de de fena sayılmaz C segmentinde ilk sıralarda

    Bir tek forum beğenemedi bu aracı..Benim çevremde Kim aldıysa kullandıysa memnun

    Beğenmemenin dışında kötüleyici yorum yapanların 90% ının bu aracı bırakın sürmeyi içine dahi oturduğunu tahmin etmiyorum

    Saygılar.

    +1




  • 1.6 ecoboost kullanan varmı nasıl acaba 180 beygiri hissettiriyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fss1403

    Türkiyede satmıyorsa iyi bir araç olma ihtimali bayağı fazladır bu aracın :)





  • İç mekanı dar, tek sorunu bu aracın, yoksa her yönüyle dört dörtlük bir araba, özellikle sunduğu teknoloji oldukça iyi. Aralık ayından Şubat ayına kadar kullandım oradan biliyorum, 2'ye göre oldukça gelişme var ama işte aracın iç mekan tasarımı boğuyordu biraz beni. Focus II o konuda iyiydi.

    Birde, Focus 2.5 Hb Titanium X, bir başka duruyordu. Ama Sedan kasada, Focus III'ün arkası daha iyi duruyor bence.
  • Focus3 tutulduğu halde "şundan şundan dolayı tutulmuyor" diyenleri anlamak mümkün değil.

    Kendinizce aracın beğenmediğiniz yönlerini belirtin ama tutulmuyor deyip de komik duruma düşmeyin.

    Ben asıl soruyu şöyle soruyorum :

    "Bu araç dizel + otomatik seçeneği gibi çok önemli bir eksikliğe rağmen nasıl oluyor da bu kadar çok satıyor ?"

    Asıl tartışılması gereken bu.

    Bütün rakipleri çift kavrama, robotize, vs. TR için altın seçenek olan dizel + otomatik sunuyor ama Focus3 sunmamasına rağmen çok satıyor.
  • Tutmuyor mu ? Nedense sık sık yollarda .
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.