Şimdi Ara

Yeni Lancer 1.8 CVT ben aldım, SİZ ALMAYIN!!! (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
235
Cevap
5
Favori
82.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • BEN ALDIM SIZ DE ALIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mitsubishi 1.6 yerine hep bu 1.8 motoru getirmeliydi. Nedense artık getirmiyor. 1.8 olan daha iyi satar zaten.
  • Vergi yüzünden aracın kaça geleceğini düşününce hele ki şu benzin fiyatlarıyla bu hali mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byeblade

    gecen ytf 41 i boluda gordum ne iş ?

    Ben aracı yaklaşık 3 ay önce sattım.
    Sakarya'dan bir arkadaş aldı. Onu görmüşsünüzdür
  • Arabada turbo varmı bilmiyorum ama galiba yok uzerine bin tl verip adam akllı bi turbo attrsanz fikrimce 250 rahat grr 6. Vites devrini tamamlar artı fazladan güç ayrca araba zaten 200 gryomus neyin kafası konyada dumduz ova burda bile her 15 km radar korkusu var sfrını bilmiyorum ama f1 lancer 143 beygir 40 bin ikinci eli temizi ben almayı dusunuyorum sahsen tam bilmiyorum ama japon sonuçta tam bir modifiye icin tasarlanmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elfida4244 E kullanıcısına yanıt
    Cahillik zor zanaat arabada nasıl bir motor nasıl bir sanjuman nasıl bir vites kutusu nasıl bir yapısı var bilmeden sallıyorsun. 200 neyine yetmiyo diyorsun :)
    Konya'da biraz cahil kalmışsın anlaşılan. Az araştır işkembeden sallama..!
  • kullanmayan bilmez mitsubishiyi, malzeme kalitesini, sessisliğini, virajlarda yol tutuşunu,ivemelenmesini,yakıtta ki cimriliğini,ses yalıtımının muhteşemliğini, kullanılan sacın kalınlığını, ağırlığı, canterde kullanılan iskelet direklerinin lancerda da kullanıldığını, ağırlığı, kaza yapınca akordiyon gibi katlanmadığını, ön kaput ağırlığının 65 kilo geldiğini, darbe emici aktif tamponlarının olduğunu,anahtarı kontaktan çıkartınca herşeytin elektriğini otomatik kesip, gecenin bi vakti aklınıza gelipte farları açık mı unuttum lan dedirtmediğini, türkiyede üretilmediğini, tokyo limanında gemilere yüklenip iskenderun limanına, oradanda ataşehire getirildiğini, tamamen japon işçiliği kullanıldığını, her motor araçlara monte edilmeden önce 7000 devirde 24 saat süreyle çalıştırıldıktan sonra blokta hatası olmayan yarılmayan çatlamayan hararet yapmayan motorların kasalar üzerine monte edilip satışa gönderildiğini, motor açılmadı daha abi 5000 km yap açılır demeye gerek kalmadan motorlarının açılmış vaziyette geldiğini yani kısacası kullanmayan bilmez mitsubishiyi, ölümüne fakirlik ölümüne mitsubishi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: always technology

    kullanmayan bilmez mitsubishiyi, malzeme kalitesini, sessisliğini, virajlarda yol tutuşunu,ivemelenmesini,yakıtta ki cimriliğini,ses yalıtımının muhteşemliğini, kullanılan sacın kalınlığını, ağırlığı, canterde kullanılan iskelet direklerinin lancerda da kullanıldığını, ağırlığı, kaza yapınca akordiyon gibi katlanmadığını, ön kaput ağırlığının 65 kilo geldiğini, darbe emici aktif tamponlarının olduğunu,anahtarı kontaktan çıkartınca herşeytin elektriğini otomatik kesip, gecenin bi vakti aklınıza gelipte farları açık mı unuttum lan dedirtmediğini, türkiyede üretilmediğini, tokyo limanında gemilere yüklenip iskenderun limanına, oradanda ataşehire getirildiğini, tamamen japon işçiliği kullanıldığını, her motor araçlara monte edilmeden önce 7000 devirde 24 saat süreyle çalıştırıldıktan sonra blokta hatası olmayan yarılmayan çatlamayan hararet yapmayan motorların kasalar üzerine monte edilip satışa gönderildiğini, motor açılmadı daha abi 5000 km yap açılır demeye gerek kalmadan motorlarının açılmış vaziyette geldiğini yani kısacası kullanmayan bilmez mitsubishiyi, ölümüne fakirlik ölümüne mitsubishi.

    Agzina saglik. lancer 2009 la tanistim. Mitsubishi ile simdi 2014 veya 2015 lerden almayi planliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İhtiyaçtan dolayı sattım bu arabayı ama ilk fırsatta aklımda iki araba var biri yine bu rahat olun alın parça performans vs sorun yok sadece lastiklere canım sıkılıyordu piraz pahalı birde gıcık bir ebat vardı zor bulunan bir ebat en son brisgestone kastik almıştım 3 ay beklemiştim başka sorunu yoktu aracın detaylı bilgi ihtiyacı olan olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son olarak şunuda ekleyeyim bu başlık 205 km nin üzerine çıkmaması şikayeti ile açılmış. Prins lpg ile ank-ist otobanında bir audi A4 le tatlı tatlı takipleşirken(ben onu o beni) ekranda çıkan "slow down" uyarısını görmüş birisi olarak diyorum ki alın bu aracı

    Slow down uyarı kodu: 15 dk dan daha fazla 210 km hız ın üzerinde giderseniz cvt şanzınman yağı ısınıyor ve araç uyarıyor bilmem anlatabildimmi

    2.el aldığım araçta ilk gün 210 u görmüştüm 170 ten sonra hızlanma yavaşlıyor ama 220 de gittiğim çok olmuştu anlık ulaşılan bir hız olmadığını anlatmak için slow down dan bahsettim

    İyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200-220 ler havada ucusuyor.
    Allah akıl fikir versin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: always technology

    kullanmayan bilmez mitsubishiyi, malzeme kalitesini, sessisliğini, virajlarda yol tutuşunu,ivemelenmesini,yakıtta ki cimriliğini,ses yalıtımının muhteşemliğini, kullanılan sacın kalınlığını, ağırlığı, canterde kullanılan iskelet direklerinin lancerda da kullanıldığını, ağırlığı, kaza yapınca akordiyon gibi katlanmadığını, ön kaput ağırlığının 65 kilo geldiğini, darbe emici aktif tamponlarının olduğunu,anahtarı kontaktan çıkartınca herşeytin elektriğini otomatik kesip, gecenin bi vakti aklınıza gelipte farları açık mı unuttum lan dedirtmediğini, türkiyede üretilmediğini, tokyo limanında gemilere yüklenip iskenderun limanına, oradanda ataşehire getirildiğini, tamamen japon işçiliği kullanıldığını, her motor araçlara monte edilmeden önce 7000 devirde 24 saat süreyle çalıştırıldıktan sonra blokta hatası olmayan yarılmayan çatlamayan hararet yapmayan motorların kasalar üzerine monte edilip satışa gönderildiğini, motor açılmadı daha abi 5000 km yap açılır demeye gerek kalmadan motorlarının açılmış vaziyette geldiğini yani kısacası kullanmayan bilmez mitsubishiyi, ölümüne fakirlik ölümüne mitsubishi.

    piyasa da değeri bilinmeyen çok güzel arabalar..bende 2 sene Colt bindim halen görünce içim burulur ;çok sağlam-sorunsuz ve seri araçtı...inşallah 2. el temiz otomatik bi lancer istiyorum bu aralar..1.8 temiz yok pek...olanlar çok kazalı yada 200 binlere merdivene dayamış...bizim piyasada millet burun kıvırır mitsubishiye gider dacia alır bi de kendini ekonomi profesörü sanar ne o dacia az yakıyooo ama 50 bin lira!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: always technology

    kullanmayan bilmez mitsubishiyi, malzeme kalitesini, sessisliğini, virajlarda yol tutuşunu,ivemelenmesini,yakıtta ki cimriliğini,ses yalıtımının muhteşemliğini, kullanılan sacın kalınlığını, ağırlığı, canterde kullanılan iskelet direklerinin lancerda da kullanıldığını, ağırlığı, kaza yapınca akordiyon gibi katlanmadığını, ön kaput ağırlığının 65 kilo geldiğini, darbe emici aktif tamponlarının olduğunu,anahtarı kontaktan çıkartınca herşeytin elektriğini otomatik kesip, gecenin bi vakti aklınıza gelipte farları açık mı unuttum lan dedirtmediğini, türkiyede üretilmediğini, tokyo limanında gemilere yüklenip iskenderun limanına, oradanda ataşehire getirildiğini, tamamen japon işçiliği kullanıldığını, her motor araçlara monte edilmeden önce 7000 devirde 24 saat süreyle çalıştırıldıktan sonra blokta hatası olmayan yarılmayan çatlamayan hararet yapmayan motorların kasalar üzerine monte edilip satışa gönderildiğini, motor açılmadı daha abi 5000 km yap açılır demeye gerek kalmadan motorlarının açılmış vaziyette geldiğini yani kısacası kullanmayan bilmez mitsubishiyi, ölümüne fakirlik ölümüne mitsubishi.

    mitsubishi binici arabasıdır. kullanmayan bilmez. kullanan ise bir daha araba aldığı zaman ya yine mitsubishi alır ya da başka bir japon arabası. mesela mitsubishi colt benim ilk arabam ve Allah nasip ederse colt'tan 1.6 lancer'a geçmek istiyorum... çünkü lancer parasının hakkını en iyi veren araçlardan birisi... güvenlik desen var, tasarım desen eskimesine rağmen hala var, konfor güç ekonomi zaten var...




  • Dereni altından çok su aktı ama bir payaşım yapmak istiyorum
    İba Otomotivyoutube
    Lancer 1.8 Cvt 0-200 Acceleration on Sport mode
    https://www.youtube.com/watch?v=ul3Db1k0-oc
    manuel mode hızlanma
    İba Otomotivyoutube
    Lancer 1.8 Cvt 0-200 Acceleration on Drive mode
    https://www.youtube.com/watch?v=znC79YzUkB8
    Drive mode hızlana
    İba Otomotivyoutube
    Lancer 1.8 Turbo Cvt 100Km/h to top
    https://www.youtube.com/watch?v=9Ts12Xuz4ak&t=7s
    100km/s hızlanma




  • 1.8 cvt'nin son hızı 205 doğrudur, cvt'yi korumak için olsa gerek. mesela 1.6 manuel vites lancer hatta 1.6 asx 220'yi görüyor. aynı şekilde 1.5 turbo eclipse cross'da cvt'li olanlarda son hız 205. asx eclipse cross'un cvt'li olanını dağıtır uzun yolda bu sebeple.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 27 Mayıs 2020; 19:52:3 >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.