< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yeni leon geyik testi (3. sayfa)
-
-
Düz focusun stden hızlı dönmesi olağan bir durum. Benzer şase ama 200kg yakın daha hafif. Bu testlerde ağırlık büyük etki eder. 308 in başarısının nedeni de hafifliği.quote:
Orijinalden alıntı: Psyduck17
tamam belki bu test viraj performansı hakkında bilgi vermiyor ama kaçış manevrasına ne kadar tepkili ve dengeli gösteriyor. sorun şu ki, asfalt değiştiğinden beri arabalar tutunmakta zorlanıyor. focus standart haliyle eski asfaltta test edilmiş, focus st yeni asfaltta. vw grubu genelde konfor odaklı araçlar ürettiği için yol tutuş diğerlerine göre eksik kalıyor.
Benzer şekilde civic de type r dan hızlı dönüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Öyle anlatamıyoruz yukarıda yazmış adamın 308i sls amg den iyi yol tutuyor bu kafayla😂quote:
Orijinalden alıntı: masterap
Foruma gore grandlandx st focustan daha iyi yol tutuyor
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
c sınıfını büyütme kararı almış gibi artık hepsi tasarımı uzatıyor astra k yeni bmw hb yeni leon vs.. -
Eski asfalt ile yeni asfaltı karşılaştıran güzel bir video var;
[DHTUBE=https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DXRCWBFSQsp4&q=EgQuLZpEGP2z7_oFIhkA8aeDS-P5pN5_A5z-sUofy7qih03JLgygMgFy]
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DXRCWBFSQsp4&q=EgQuLZpEGP2z7_oFIhkA8aeDS-P5pN5_A5z-sUofy7qih03JLgygMgFy
Eski asfalt üzerinde teste sokulan Tesla Model 3 videosu. En yüksek hız 83 km/h
[DHTUBE=https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3D9to5t-rMZ2w&q=EgQuLZpEGP2z7_oFIhkA8aeDSy1i0NV1loIlrBJ3maE0dQpGaNH4MgFy]
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3D9to5t-rMZ2w&q=EgQuLZpEGP2z7_oFIhkA8aeDSy1i0NV1loIlrBJ3maE0dQpGaNH4MgFy
Yeni asfalt üzerinde teste sokulan Tesla Model 3 videosu. En yüksek hız yine 83 km/h.
Videoda yeni asfaltın eskisine göre biraz daha az tutunma sağladığını söylüyorlar ancak sonuçlara çok fazla etkisi bulunmadığı aynı kondisyondaki lastikle teste giren Model 3 ile rahatlıkla anlaşılabiliyor. Hem VAG hem de PSA kullanıcısı olarak diyorum ki; Leon için boşuna ağlamaya sızlamaya gerek yok. Üstte de denildiği gibi domuz gibi araba yapmışlar işte azıcık sert manevra yapıldığında kıçı başı dağılıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talhadogdu -- 11 Eylül 2020; 22:40:40 >
-
MQB platformunun dezavantajı bu testte çok başarısız her zaman. -
Şöförde sanki geç manevra yapıyor gibi . -
Geyik testlerinden gaza gelip virajlarda olur olmadık arabalarla VAG araçlarını kovalamayın takla atarsınız. -
-
Sesli güldüm bendequote:
Orijinalden alıntı: Psyduck17
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-FC7AB336F
Geyik testlerinden gaza gelip virajlarda olur olmadık arabalarla VAG araçlarını kovalamayın takla atarsınız. -
egea sedan testi daha iyi gün geçtikçe kötüye gidis
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Videoyu şu an izleyemiyorum ama tesla yazılınca bir yorumda bulunayım. Tesla'nın bataryaları aracın tabanında. Aracın ağırlık merkezi, içten yanmalı motor gibi önde arkada gibi kombinasyonlarda bulunmadığı için, daha dengeli. Ağırlık dengesi yüzde 50 olmadıkça araçlarda savrulma daha fazla olması kaçınılmaz.
Model 3 her şekilde daha dengeli bir araç. Kıyaslama yaparken benzer şeylerle kontrol sağlanmalı. Yoksa aynı lastiği taktık, yok asfalt pürüzsüzlüğü şöyleydi, biri döndü biri burnunu çeviremedi, kafadan kaydı dememizin bir anlamı yok. Yanılmıyorsam Leon'da arka süspansiyon da torsiyon burulma çubuklu. Focus'un da, Golf'ün de bu yüzden yol tutuşu farklılaştı. Focus başarılı ancak diğerlerinde olumsuzluk artmış olabilir. Model 3'te bağımsız süspansiyon gözüküyor.
Kısacası biri elma biri armut.
-
İyi de üstadım elma ile armutu kıyaslayan ben değilim ki sizsiniz.
Alıntı
metni:Videoda yeni asfaltın eskisine göre biraz daha az tutunma sağladığını söylüyorlar ancak sonuçlara çok fazla etkisi bulunmadığı aynı kondisyondaki lastikle teste giren Model 3 ile rahatlıkla anlaşılabiliyor. Ben sadece yeni asfalt sebebi ile Leon'un bu kadar kötü sonuç aldığını söyleyen arkadaşlar için eski asfalt ve yeni asfalt karşılaştırma videosu olarak ekledim. Zaten videoyu izlerseniz açıkça göreceksiniz ki, eski testten sonra aracın lastiklerini söktüklerini ve aynı kondisyon/şartlarla yeni asfaltta teste sokmuşlar. Sonuç az da olsa eski asfalt lehine olsa da çok da bir fark olmadığı görülmekte. Yani Leon'un bu kadar kötü sonuç alması asfalttan değil aracın şasisinden ve lastiklerinden.
-
Gariban görülen Scala, golf ve leon'a göre nasıl daha iyi olabiliyor ?
-
Çünkü bu test yol tutuşu ölçen bir test değil.
Aracın ani manevradaki salınımını ve ESP sistemini sınayan bir test.
ESP'si çok az devreye giren sportif bir araç tasarlayın, bu testte g*tü başı ayrı oynar.
ESP'si en ufak kaymada devreye giren A segmenti ucuz bir aracı sokun, ip gibi döner.
-
Şunu da araba diye alıyorlar
Buna binecegine daciaya bin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X