Şimdi Ara

Yeni leon geyik testi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
6.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne kadar bir yoltutuşu sürüş dinamikleri testi olmasada fikir vermesi açısından paylaşmak istedim, yeni leon, Yeni golf 8 den daha başarılı görünsede golfün sürüş dinamikleri oversteer karakterden dolayı daha başarılı olacaktır ayrıca leonda acayip bir önden kayma karakteri var Muhtemelen yol tutuş konusuna yine çalışılmamış golf oversteer karakterliyken leon understeer karakterli buda aynı platform araçların aslında aynı olmadığına dair önemli bir anekdot olarak dursun
    km77.comyoutube
    SEAT León 2020 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com
    https://www.youtube.com/watch?v=9_SJdyy5-3c&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 24 Ağustos 2020; 22:33:4 >







  • Eski asfalt ile yeni asfaltı karşılaştıran güzel bir video var;


    [DHTUBE=https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DXRCWBFSQsp4&q=EgQuLZpEGP2z7_oFIhkA8aeDS-P5pN5_A5z-sUofy7qih03JLgygMgFy]
    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DXRCWBFSQsp4&q=EgQuLZpEGP2z7_oFIhkA8aeDS-P5pN5_A5z-sUofy7qih03JLgygMgFy


    Eski asfalt üzerinde teste sokulan Tesla Model 3 videosu. En yüksek hız 83 km/h




    [DHTUBE=https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3D9to5t-rMZ2w&q=EgQuLZpEGP2z7_oFIhkA8aeDSy1i0NV1loIlrBJ3maE0dQpGaNH4MgFy]
    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3D9to5t-rMZ2w&q=EgQuLZpEGP2z7_oFIhkA8aeDSy1i0NV1loIlrBJ3maE0dQpGaNH4MgFy


    Yeni asfalt üzerinde teste sokulan Tesla Model 3 videosu. En yüksek hız yine 83 km/h.

    Videoda yeni asfaltın eskisine göre biraz daha az tutunma sağladığını söylüyorlar ancak sonuçlara çok fazla etkisi bulunmadığı aynı kondisyondaki lastikle teste giren Model 3 ile rahatlıkla anlaşılabiliyor. Hem VAG hem de PSA kullanıcısı olarak diyorum ki; Leon için boşuna ağlamaya sızlamaya gerek yok. Üstte de denildiği gibi domuz gibi araba yapmışlar işte azıcık sert manevra yapıldığında kıçı başı dağılıyor
    Tork ile beygir gücü ayrı birimler bunun aksini iddia etmiyorlar ki.
    Bir aracın 2 farklı motoru var. Hangisi daha performanslı veya hangisini alayım diye düşünenler için bir kıyaslama videosu yapmışlar.
    Gidip de A aracı ile B aracını dizel benzin diye kıyaslamamışlar. Bence gayet güzel bir video.

    Geyik testi videoları ayrıca beğeniyorum. Bence objektif test ediyorlar.
  • kizashi kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler
  • Bu km77 filan bağımsız bir kurum değil paraya göre test yapıyorlar aksini idda eden mesajımı alıntılamak yerine google araştırması yapsın.
  • 20. saniyede araç neden bariz şekilde geç manevra yapıyor sebebini bilen var mı?
  • Tasarimi cok kotuymus be canli gorunce iyice itici geldi.
  • İ30 a nekadar benziyor araç
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    YENİ CLİO 4 ANA KONU
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Çok profesyonel bir test ortamı yok bu adamların. Fikir verir ama referans olacak kalite yok.
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Yorumuna katilmiyorum, ikisi de understeer(kafadan kayma) egiliminde, Oversteer(kictan kayma) olan araclar once arka aks uzerinden 2. yada 3. dizilimdeki kukalari devirir genelde Golf8 ve Leon'da Onden kopuyor, Muhtemelen benzer Geometri kullaniliyor on takim dizayninda fark belki bir miktar on-arka aks mesafesi ve agirlik olabilir.
  • Nedense sadece VW ve onun alt markaları her zaman olduğu gibi çuvallayınca km77 kanalı objektif olmuyor
  • tamam belki bu test viraj performansı hakkında bilgi vermiyor ama kaçış manevrasına ne kadar tepkili ve dengeli gösteriyor. sorun şu ki, asfalt değiştiğinden beri arabalar tutunmakta zorlanıyor. focus standart haliyle eski asfaltta test edilmiş, focus st yeni asfaltta. vw grubu genelde konfor odaklı araçlar ürettiği için yol tutuş diğerlerine göre eksik kalıyor.







  • Sport moda alınca kendine gelmiş..
  • Çook tipsiz yaw tipine s.... güzelim leonun tipini kaydırmışlar resmen
  • Evet tekrar dikkatli izledikten sonra hak verdim dediğine ama şöyle düzeltmek lazım yine bir leon kadar önden kayma eğilimi yok golf 8 in ikinci dönüşten sonra geliyor yine arkası leonda oda yok muhtemelen aklım golf 7 ye gitti onun arkası epey geliyor çünkü
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen golf8 daha ağır Leon'dan ve ortak platform olduğu için o ağırlığın farkı vardır. Golf izolasyon konusundaki seat'dan daha başarılı, iç mekanda yumuşak malzemeler, lastik markası farkı vs. Ağırlık ve test sonucunda değişir.

    Meali: 2 kişi otursam belki aynı şekilde leon'da kayar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 25 Ağustos 2020; 12:33:11 >
  • Türkiye'ye gelsin Motor 1 ekibi yapar geyik testini. Ona daha çok güvenirim.

    Bariz geç çeviriyor direksiyonu.
  • fractal design kullanıcısına yanıt
    Motor 1'in yaptığı test ile bu farklı. Koni aralıkları daha uzun. M1'in testleri sadece kendi içerisinde kıyaslanabilir.
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Baktım şimdi duba aralıklarına 2 metre kadar fark var.

    Baya bir testi var Motor 1'in. Gelen aracın yol tutuşunu bunlara göre değerlendirebiliriz.

    Şu ana kadar yapılan testlerin yıldızı yeni 508.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fractal design

    Türkiye'ye gelsin Motor 1 ekibi yapar geyik testini. Ona daha çok güvenirim.

    Bariz geç çeviriyor direksiyonu.
    Dizel benzin farkı diye aralarında 60 beygir fark olan araçları birlikte kaldırıyorlar ona rağmen dizel olan belli bir hıza kadar kafa kafaya gidiyor, böyle adamlar bunlar ne ciddiyet var ne espri tabiri caizse olmamışlar bir standartları yok aynı güçte arabaları kıyaslayacaksın madem dizel benzin kıyası yapıyorsan performans olarak
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.