Şimdi Ara

Yeni Linea 1.6 Mjet Lounge Düşünen Girsin İçeri... (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
893
Cevap
8
Favori
77.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • atroce,
    automovil,
    MYılmaz4646,
    ScienceTR,
    carantinas

    Hepinize teşekkür ederim.
  • Hayırlı olsun hocam mantıklı seçim

    Edit: Yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ogzhn_ -- 19 Temmuz 2012; 9:44:58 >
  • Hayırlı olsun :) Albea sahibi birisi olarak hep söylerim : "Albea, zamanının Şahin'i, Linea ise Tempra 'sı.."
  • İçin rahat olsun hocam güzel araç.Allah kaza bela vermesin.
  • Teşekkürler arkadaşlar.
  • Aracınızı çok beğendim rengide ayrıca beğendim güle güle binin aracınıza fiyat çok uygun sormak istediğim 2 soru var size ;

    1-Linea diğer C sınıfı araçlarla aks mesafesi ve iz genişliği olarak aynımı? yani ortalama ölçülerin içerisindemi?

    2-iç döşeme kalitesi olarak eskisinden dahamı iyi yeni linea?

    şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katip1

    Aracınızı çok beğendim rengide ayrıca beğendim güle güle binin aracınıza fiyat çok uygun sormak istediğim 2 soru var size ;

    1-Linea diğer C sınıfı araçlarla aks mesafesi ve iz genişliği olarak aynımı? yani ortalama ölçülerin içerisindemi?

    2-iç döşeme kalitesi olarak eskisinden dahamı iyi yeni linea?

    şimdiden teşekkürler

    Teşekkür ederim. Forumdaki bir arkadaşın çalışmasından alıntı olarak;

    2011 Octavia dingil mesafesi: 2578 mm (bu araç 2004 yılında üretilmeye başlandı)
    2011 Corolla dingil mesafesi: 2600 mm
    2011 Linea dingil mesafesi: 2603 mm
    2011 Lancer dingil mesafesi: 2635 mm
    2011 Focus dingil mesafesi: 2640 mm (S40 ve Mazda 3 ile aynı platformu paylaşıyorlar)
    2011 Mazda 3 dingil mesafesi: 2640 mm
    2011 S40 dingil mesafesi: 2640 mm
    2011 Exeo dingil mesafesi: 2642 mm
    2012 Focus dingil mesafesi: 2648 mm
    2011 Cerato dingil mesafesi: 2650 mm
    2011 Jetta dingil mesafesi: 2651 mm
    2011 Cruze dingil mesafesi: 2685 mm
    2011 Civic dingil mesafesi: 2700 mm
    2011 Elantra dingil mesafesi: 2700 mm

    C sınıfı içerisinde Corolla ve Octavia'dan önce geliyor dingil mesafesi olarak.

    Ön konsolda bej rengi olan yer, yumuşak bir bezle kaplanmış, keza kapı içlerinde de yumuşak bir kumaş mevcut.
    Eskisine oranla iyileştirme var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    quote:

    Orijinalden alıntı: Katip1

    Aracınızı çok beğendim rengide ayrıca beğendim güle güle binin aracınıza fiyat çok uygun sormak istediğim 2 soru var size ;

    1-Linea diğer C sınıfı araçlarla aks mesafesi ve iz genişliği olarak aynımı? yani ortalama ölçülerin içerisindemi?

    2-iç döşeme kalitesi olarak eskisinden dahamı iyi yeni linea?

    şimdiden teşekkürler

    Teşekkür ederim. Forumdaki bir arkadaşın çalışmasından alıntı olarak;

    2011 Octavia dingil mesafesi: 2578 mm (bu araç 2004 yılında üretilmeye başlandı)
    2011 Corolla dingil mesafesi: 2600 mm
    2011 Linea dingil mesafesi: 2603 mm
    2011 Lancer dingil mesafesi: 2635 mm
    2011 Focus dingil mesafesi: 2640 mm (S40 ve Mazda 3 ile aynı platformu paylaşıyorlar)
    2011 Mazda 3 dingil mesafesi: 2640 mm
    2011 S40 dingil mesafesi: 2640 mm
    2011 Exeo dingil mesafesi: 2642 mm
    2012 Focus dingil mesafesi: 2648 mm
    2011 Cerato dingil mesafesi: 2650 mm
    2011 Jetta dingil mesafesi: 2651 mm
    2011 Cruze dingil mesafesi: 2685 mm
    2011 Civic dingil mesafesi: 2700 mm
    2011 Elantra dingil mesafesi: 2700 mm

    C sınıfı içerisinde Corolla ve Octavia'dan önce geliyor dingil mesafesi olarak.

    Ön konsolda bej rengi olan yer, yumuşak bir bezle kaplanmış, keza kapı içlerinde de yumuşak bir kumaş mevcut.
    Eskisine oranla iyileştirme var.

    çok teşekkürler sorumun cevabını fazlasıyla aldım hayırlı uğurlu olsun




  • Allah size kazasız belasız binmeyi nasip etsin .Kardeşinize yaptığınız çok güzel .TEBRİKLER...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahlep -- 19 Temmuz 2012; 10:23:21 >
  • 3 sayfadır hala kavga çıkmamış
  • Bu donanım, bu motorla 43.000. Günümüz piyasası göz önüne alınırsa belkide en mantıklı, en alınası araçtır Linea.
    Bence tercihiniz yerinde hayırlı uğurlu olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    3 sayfadır hala kavga çıkmamış

    İnsanlarımız yeri geldiğinde çok yerinde yorum yapabiliyorlar görüldüğü üzere.
    Sanırım kavga çıkan konularda biraz konu sahibinin de tahriki söz konusu.
    Üstelik ben Jetta beğenmedim, Linea aldım, Jetta da araba mı desem o zaman çıkar kavga. Jetta'yı da beğenmiştim ama yaşadıklarımı anlattım, son tercihimi belirttim.

    @mahlep,
    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    bu noktaya kadar ortalık karışmamış hayret


    durun fitili ben ateşliyeyim,elin alamanının soğuk helgasından sa ateşli italyan her daim iyidir,hemi de bu bastın mı gidiyor


    Üstad şaka bir yana tekrardan hayırlı olsun,Allah kazasız,belasız iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.


    Serkan durum şuanda hüsran gibi,patlamış mısırları saklayalım mı ne dersin?

    Valla baktım konu ılımlı gidiyor mısır filan yapmadım ben

    iyi yapmışsın,Hoş hocam baştan konuyu iyice açıklamış,o yüzden bu konudan beklediğimiz aksiyonu bulamayacağız üstad,mısırı heder etmeyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Dostlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
    Değerli yorumlarınızdan anladım ki doğru bir karar ve seçim yapmışım, teşekkürler.

    Mısır, cips ve kola hazırlayan arkadaşlarıma da buradan selamlarımı iletiyorum, onlar anladılar onu.







  • Hayirli olsun hocam kazasiz belasiz iyi gunlerde kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sormadan edemedim, devir gostergesi 7000'lere kadar cikiyor + rolanti devri 850-900'lerde gibi. Dizel arabalarda genelde devir maksimum 5000 - 5500 cimvarinda ve devir de 600'lerde olmaz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilverBlue

    Sormadan edemedim, devir gostergesi 7000'lere kadar cikiyor + rolanti devri 850-900'lerde gibi. Dizel arabalarda genelde devir maksimum 5000 - 5500 cimvarinda ve devir de 600'lerde olmaz mi?

    max devir maliyet düşürmek amacıyla benzinli aracın göstergelerinin kullanılmasından dolayı 7000 lerde. multijetler 5000 - 5100 civarınd devir kesiyorlar.
    rölanti devri ise yine multijet için normal seviyede.
  • Bilen otomotivdenmi aldınız.Rengini sevdim bende aynısından alayımda mersinde 2 tane olsun

    Güle güle kullanın
  • hayırlı uğurlu olsun, Allah güle güle kullanmak nasip etsin, kaza bela vermesin..

    1.6 seçim bence iyi bir seçim, 1.3 'ünü kullanmıştım biraz eğimli bir yolda klima açık durduğunuzda aracı kaldırmak biraz beceri istiyor, ancak bu motor bence gayet iyi, e içi de bayaa bi değişti aracın, neden alınmasın ki.. uygun yedek parça, 2. elde hemen satabilirsiniz, yakıt tüketimi makul, servis yüzlerce yerde var..

    fiat ibreyi yukarı doğrulttukça marka algısı değişiyor, değişecektir de..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    3 sayfadır hala kavga çıkmamış

    Kavga çıkaracak, cahilce yorum yapacak üyeler forumu bıraktıklarını açıkladılar
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.