|
Bildirim
Fotoğraflardan bile kalite fışkırıyor. Fiyatı da vergi sistemi ve döviz kurbanı yapacak bişey yok. Adamların hedefi bizim pazarımız olmadığı için de küçük motor yok.
Ama biz japonuz diye haykıran bi şekilde o göstergedeki çubuk nedir... |
hadi 2 litre getiriyorsun bari turbolu olsun en kötü 200 ps civarı güçle.Hem 2 litre vergisi mtv si öde hem de 1.6 dizelden hallice performansın olsun.
|
Bu Mazda Türkiye neyin kafasını yaşıyor arkadaş?
Tamam; atmosferik motor can ciğerdir ama milletin 1.4 litre ile elde ettiği gücü 2.0 litre ile 271.000 TL ye satmayı düşünmek nasıl bir gaflettir. Mazda Türkiye bu kadar amatörce mi yönetiliyor? Kimse satacaklar bu aracı? |
Zevkler ve renklerin tartılaşacağı bir durum yok. O parayı Türkiye'de arabaya ayıran adam; Mercedes, BMW, Audi ve Wolksvagen varken Mazda 6 almaz. Net.
( Bir ara Toyota Camry vardı Avensis'in üstünde. İşte Avensis ve muadillerinin üstünde yer alacak seviyedeki Fransız, İtalyan, Japon, Rus, ABD vb. arabaları; ancak Türkiye'de o fiyatlardan satabilir. ) Türkiye'de eşit şartlarda araba için ilk tercih = Deutschland |
Söylediklerine katılmakla birlikte ufak bi ayrıntıya değinmek istiyorum. 1.4 Turbo motor da silindir hacmi olarak küçük olsa da benzer güçleri kaldırması gerektiğinden o kadar hafif olamıyor. Üstelik yanında turbosu onun soğutma ve yağlama gereksinimi de var. Hatta tsi gibi Turbo çalışana kadar kompresör desteği alan araçta ekstradan bir parça daha mevcut. Turbo devreye girdiğinde kompresörü devre dışı bırakıyorsa eğer onun için bi parça daha lazım.
Genel yorum ; Otomobil sadece bg den ibaret değil. Hepimiz bg seviyoruz o ayrı. Ama sevdiğimiz başka şeyler de var. Ben tasarım ve teknolojiye önem veririm. Teknoloji derken farklı ve zekice çözümler... Şu anda bunları mazda da görüyorum. |
O motora sahip Mercedes 45 AMG araçların fiyatı Mazda'nın "en az" 2 katı. Tüketimi 2 katı, WLTP emisyonu 2 katı. Yani arabayı alıyorsun üstüne bedavaya gelmiyor o güç. Mazda gibi mekanik dehası marka gayet iyi bilir 2.0 motordan turboşarjla 300 küsur almayı da amaç bu değil. Ayrıca bunu yapmak mesele değil, bunu satabilmek mesele. 2.0 380hp motor yapıp 800bin etiket koysa kim Mazda logosuna verir bu parayı? Mazda için önemli olan makul maliyetle kaliteli verimli motorlar yapabilmek, uçuk motorlar yapmak değil.
Böyle konularda yorum yaparken azıcık dönüp ben bunu yazacak yeterlilikte bir adammıyım diye dönüp bir bakın kendinize öyle yazın. Motora çöp derken kendi yorumunuzu çıkıp biri çöp yapmasın sonra, naçizane tavsiyem. |
Forumdakiler baya boş yapmış. Mazdayı bilmeyen atıp tutmuş. En düşük mercedes olan cla’ya 300 bin verenler fiyata fazla demesin bir zahmet. Fiyat gayet yerinde. Camry’yi unutturur.
|
Distribütör olmadığı ve şube olarak çalıştığı için çekilme riski yok gibi. Ama zaman ne gösterir bilinmez. Mazda dünya genelinde üretmiş olduğu bütün araçlarını sorunsuz ve yüksek karlılık ile satıyor, yani satış veya pazarlama gibi sorun sıkıntısı yok.
|
mazda türkiyeye harbiden madalya takmak lazım. ülkeden kaçıp gitmedikleri için.
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |