|
Yeni Mercedes-Benz EQE SUV tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
-
-
Paramız olsada alsak.
-
Bence EQ serisinin ön tasarımlarının elden geçmesi lazım. Özellikler far tasarımları bana itici geliyor...
-
Mercedes bir kez daha Audi ve BMW'yi kum havuzuna gönderdi
-
Ön ızgaralar arabaya farklı bir hava katıyordu. Elektrikli araçlarda bunu kaldırmaları çok kötü oldu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu serinin ilki olan EQC'yi gördüğümde aceleye getirilmiş vasat bir tasarım heralde zamanla karakteri oturur demiştim. Adamlar gitti tüm seriyi vasat tasarım üstüne kurdu. Audi'den beter oldular telefon modeli gibi araba modeli çıkartıyorlar hepsi birbirinin aynı.
Müteahhit çocuğu olsam hiç düşünmeyeceğim bir seri :)
-
Ancak 8-10 yıllık bir modelinini alabilecek olsam da fikrim sıradanlaşmış bir E serisi, ön ızgaraların farklılaşması iyi yönde olmalıydı.
bir arkadaş yazmış bmw ve audi'yi kum havuzuna gönderdi diye, zaman gösterecek kim havuza gidecek :))) sadece izleyin.
Aracın önceki nesillere göre revize olmuş komple ön konsulu hariç akılda kalıcı bir tarafı yok. SUV dedin mi geniş olur kısaltmanın ne manası var ama merso yetkilileri öyle düşünmüyor.
Neyse elektrikli araçlar piyasaya girsin görürüm ben bunların tatavalarını, sadece çok ama çok küçülecekler o kadar. belkide birileri volvo gibi bunları satın alacak bünyesine katacak.
-
uzun menzil için aerodinamik etkenler adamları kısıtlıyor falan diyeceğim de hyundai, kia grubunun elektrikli tasarımlarına bakıyorum yapmak isteyen yapıyor.
tabii henüz marka algısı kolay kolay kırılmayacağından mercedes bmw bakan, kia-hyundai'ı alternatif olarak görmez. ama mercedes bu kafayla devam ederse ilerde sıkıntı yaşar.
onlar da farkında olacak ki, arabanın içine dışına basmışlar yıldızı.
-
Bahçeli evi olan alabilir. Ama arabalara bu kadar para döküp hala oyuncak araba gibi şarj etmek saçma geliyor bana. %100e ulaşma süresi en fazla yarım saat olmalı.
9.5 saat nerede şarj edeceksin bu arabayı? 9.5 saat boş zamanı olacak da avm de yada dinlenme tesisinde arabayı mı bekleyeceksin? çok tuaf elektrikli arabalar tamam geleceğin teknolojisini ama bunların düşünülmesi gerekiyor arabayı alırken.
-
hiç uzun yol yapmayacak ve evde şarj imkanı olanlar için çok güzel arabalar özellikle de bizim vergi sistemimizde.
uzun yol yapanı tam aksine aldığına güne lanet ettirir,
-
o evin otoparkına koyduğun kendi wallboxunla yapacağın şarjın süresi 9.5 saat dostum.
şehirler arası yoldaki hızlı şarj ile yarım saattte %15ten %80e demişler
-
BMW, Audi , Mercedes.
Üç büyüğün üçü de son tasarımlarında eskiye oranla çok geride. Premium segmentte favorim Maserati. Son zamanlarda bu işi hakkıyla yapan firma oldu bana kalırsa. Maserati segment olarak bir tık daha üstte olabilir belki ancak giriş bir Maserati modeli bu aracın dolu versiyonu ile aynı fiyat falandır sanıyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir Mercedes fanı ve sahibi olarak hiç beğenmedim. EQB, EQC bile bundan daha güzel. Ne bu böyle Ford S-Max gibi saçma sapan bir araba olmuş. Surtunme katsayısını düşüreceğim diye yapılan korkunc ön tasarım da cabası…
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shade_boi -- 17 Ekim 2022; 20:47:16 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
burda millet atıp tutmuş tabi araştırma yoksunuyuz ondandır
mercedes dünyanın en ileri en önde en eski olan 1. markasıdır dolayısıyla bk atan çok oluyor
bugün elektrikli araç dünyasına damga vurmuş olan tesla markasının ilk çıkışında ve hala öyle mercedesin oynadığı rolü bir araştırın lütfen
birçok parçasını mercedes üretti ve üretmeye devam ediyor
biz ancak bk atalım adamlar dünyanın en değerli markaları sıralamasında kendilerine yeni hedefler koysunlar
yıl 2022 bitmek üzere hala nerde o eski mercedesler diyenler var, güler misin ağlar mısın?
maserati bi tık önde diyen arkadaş bu söylediğine ancak kendisi inanır.
mesela ben kendi mercedes marka aracımla süper mutluyum, maserati alcağıma ekstradan yine gider merso alırım
km77 kanalında amg gt videosu izlemeniz viraj kabiliyetine bakmanız ve sonra “ya mercedes konforlu ama yol tutmuyor” görüşünü tekrar düşünmeniz gerekir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Mercedes' den yine bir EQ, yine bir ucube...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
IONIQ 6 ? EQS ile farkı ne tasarım olarak
-
öncelikle benim mesajımı yazarken kafamdaki araç konu başlığına göre suv sınıfında rakip olarak düşünülebilecek ev6 ve ioniq 5'di.
onun dışında, senin bahsettiğin modellere baktığımda da tasarım olarak ve tasarım dili olarak çok büyük fark var aralarında. tek benzerlik ise minimum rüzgar direnci için ortaya koyulan aerodinamik yapı
-
Zevk meselesi . Banada Maserati cok itici geliyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ne farkı var ikisi de yumurta gibi işte. ikisini de almanlar tasarlıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu muazzam mantık yürütme karşısında saygılarımı sunuyorum
2sini de almanlar tasarlıyor, ayrıca 4 tekerleri var 2sinin de.
Bunun haricinde 2sinin de 4 kapısı var yazsam mı diye düşündüm ama hyundaidan emin olamadım, 5 kapıymış gibi duruyor daha çok, ama ne farkları var ki canım, almanlar diye tek tip bir tayfa tasarlamış işte
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Bence EQ serisinin ön tasarımlarının elden geçmesi lazım. Özellikler far tasarımları bana itici geliyor...
|
BMW, Audi , Mercedes.
Üç büyüğün üçü de son tasarımlarında eskiye oranla çok geride. Premium segmentte favorim Maserati. Son zamanlarda bu işi hakkıyla yapan firma oldu bana kalırsa. Maserati segment olarak bir tık daha üstte olabilir belki ancak giriş bir Maserati modeli bu aracın dolu versiyonu ile aynı fiyat falandır sanıyorum. |
Benzer içerikler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X