Şimdi Ara

YENİ MITSUBİSHİ L 200 4x2 -VW CADDY SIFIR HANGİSİNİ TERCİH EDERSİNİZ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
20.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caramurat


    Bence her isisinide kullan ve ihtiyacını hangisi daha çok görecekse kararını o yende kullanmanı tavsiye ederim. ABS siz araçlara da ABS takılabiliyor. Sonradan ABS takılan araçları da test edip taktırabilirsin ama öncelikle ihtiyaçlarını ön planda tutmalısın siye düşünüyorum


    şu abs fren sonradan nasıl takılıyor bi bilginiz varsa konuyu açabilirmisiniz
    bizim 2008 L200 de ABS yok
    randuman veriyorsa bizde taktıralım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blue__system -- 11 Ağustos 2008; 1:51:17 >
  • L200 araçlarına takılan ABS hakkında detaylı bilgi için 212 470 51 51 den Alpay bey ile görüşebilirsiniz.
    Teknik detay ve teknik bilgilerini fax olarak isteyebilirsiniz. Denemek isterseniz aynı zamanda takılan araçlardan da test etme imkanınız mevcut. yardıma ihtiyacınız olursa çekinmeden ulaşabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caramurat -- 1 Nisan 2009; 11:08:21 >
  • Ya caddy bizdede var 2007 model araç çok güzel ya bastığın zaman fırlıyor arkalar makas arkadaşımın dediği gibi ama yol dtutuşu süper yol tutuşunda sonrun yok tek sorunu var oda yokuşlarda el fireni ile kalkmalısın yok baskı balatayı yakıyo değiştirmek istersende 2.500 milyar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: trakyali34

    4*4 l200 deseydin kesinlikle l200 derdim ama 4*2 almayı düşünüyosan arkadaşların da dediği gibi l200 çok yakar caddy al bence... şimdiden alacağın araba hayırlı olsun...

    4*2 4*4 e göre niye daha fazla yaksın onu anlayamadım.Yanlış dedin herhalde 4*4 ler genelde 4*2 ye göre daha cok yakar.
  • Kızma ama;
    Ne alaka?
    caddy ve L200 arasında hiçbir benzerlik veya denklik yok.
    Biri pick up diğeri, camlı van (veya adı her ne ise)
    Yani, otomobil mi almalıyım yoksa motosiklet mi? sorusu gibi birşey.
    İşine hangisi geliyorsa onu al demek galiba en doğrusu.
  • cady arabamı yawwwww at cöpe gitsinn L200 jant kapağı olmaz yawww japon malı bir aracı alman malı bir araclar bir tutulurmu hem az yakar hem sağlam cady gibi 20 30 binde baskı balata değişmez bir fren balatası 100 000 de değişirr cady ise 30 000 de farka bakınn
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gh912


    quote:

    Orjinalden alıntı: trakyali34

    4*4 l200 deseydin kesinlikle l200 derdim ama 4*2 almayı düşünüyosan arkadaşların da dediği gibi l200 çok yakar caddy al bence... şimdiden alacağın araba hayırlı olsun...

    4*2 4*4 e göre niye daha fazla yaksın onu anlayamadım.Yanlış dedin herhalde 4*4 ler genelde 4*2 ye göre daha cok yakar.


    daha lafi anlamiyon lafa daliyon hep yaptigin sey zaten senin adam 4x4 l200 güzel diyor bende öle diyorum ama l 200 ün 4x2 si alinmaz anla bunu artik sok kalin kafana evladim adam tabiki birinde 2500 motor birinde 19 motor hangisi az yakcak tabiki cady diyor 4x4 düsünürsen cokta yaksa al diyor o manada iste senin anlama kapas,ten malesef burda da işlemiyor gh senin bi pisikiyatri görmen lazim bide seni haksiz savunan forum yöneticilerin :D




  • Merhaba arkadaşlar,bundan yaklaşık 1 yıl önce Gaziantep'ten Yeni mitsubishi pajero aldım.1 yıl kullandıktan sonraki düşüncelerimi ve araç hakkındaki bilgileri vermek istiyorum.Aracım 2008 model ve 20 bin km de.Aracımı sadece uzun şehirlerarası yolda kullandım,şehiriçinde neredeyse hiç kullanmadım,araziye hiç çıkarmadım.Araç dış görünüm olarak iri ve heybetli,görünüm çok erkeksi ve sağlam görünümlü.Aracıma gözüm gibi baktım,kasis ve çukurlardan 1. viteste geçtim.
    Araç ;kullanırkende,viraj alırkende insana gerçekten sağlam ve güvenilir olduğunu hissettiriyor.Gerçekten yürüyen aksam ve kasa olarak sağlam ve dayanıklı bir araç olduğuna inanıyorum.Kabin ortamındaki malzemeler ve işçilik kaliteli olduğu izlenimi veriyor,gelin görün ki 1 yıllık kullanımdan sonra bunların sadece izlenimden ibaret olduğunu anladım.
    Araçtaki esas problem kabindeki işçilik ve malzeme kalitesi.Kalite sadece görünümde mevcut,yoksa işçilikte ve malzemelerde kalite orta.Arkadaşlar şu an benim aracın içinden gelen tıkırtı ve çıtırtı sesleri köy minibüslerinde yoktur.Arabamın her yerinden tıkrtı ve gacırtı sesleri geliyor.Şu an arabada 100 e yakın yerde kendim küçük keçelerden kullanmış durumdayım ve hala heryer çatırdıyor,üstelik aracı hiç arazide kullanmadım ve yol kasislerinden bile 1. vitesle geçiyorum.Buna rağmen özellikle aracın karoserinden burulma ve gacırtı sesleri geliyor,ön konsol hafif bozuk asfaltta bile tangır tangır oynuyor,torpido gözünün kapağı sürekli tıngırdıyor,sol ön camdan sürekli takırdama sesi geliyor,elimle camı tutunca ses kesiliyor,bence cam yerinde tam oturmuyor.En arka kapıdan (bagaj kapısı),sürekli titreşim ve tıkırtı çıtırtı sesleri geliyor.Arkada bagajda sağ tarafta arka tekerleğe denk düşen plastik aksamın içinden hafif bozuk asfaltta sürekli tıkırtılar geliyor.Ön konsolla ön cam arasındaki süngerimsi malzeme yerinden kalkıyor ve en ufak kasiste bile tıkırtı yapıyor.Kol dayamanın altında ek torpido gözleri mevcut ve sürekli (tam yanınızda düşünün lütfen) cızırtı sesleri çıkarıyor,sesi kesmek için kol dayamanın kapağını yani gözün kapağını kaldırıp öyle devam etmek gerekiyor.Bu seslerin hiçbirisi otobanda gelmiyor.Otoban gibi kaymak asfaltta araçta tık yok,lakin düzgün bir 2.kalite asfalt yola bile girdiğiniz andan itibaren yolculuk çekilmez oluyor,ve ben bu aracı daha hiç araziye bile sokmadım.Şehirler arası yolculuklar artık eziyete dönüşüyor ve neredeyse kullanmıyorum,eski arabamla gidiyorum.Dün de ESP düğmesine basarken düğme koptu ve konsolun içine kaçtı,şimdi düğmenin olduğu yerde koca bir delik var,düğmede sağ ayağımın yani gaz pedalının üzerinde kablolarıyla beraber asılı kalmış sallanıyor.
    Bütün bu seslerin nerelerden geldiğini tespit edebilmek için saatlerce arabayı eşime kullandırıyor bende arkada ve bagajda oturarak tek tek yerlerini tespit etmeye çalışıyorum,keçeler yerleştiriyorum temizleme yapıyorum,nafile.Araç iç aksam olarak gerçekten kalitesiz.Ve düşünün arkadaşlar bu araç 130 140 milyarlık araç.Bu bozuklukların hiçbirisi aldığımda yoktu hepsi zamanla oluştu ve müziğin sesini açmak bile işe yaramıyor.Gerçekten aracıma çokiyi bakardım,kasislerde çukurlarda bile 1. vitese düşerdim.Sonuç bu.Kesinlikle araçta kalite diye birşey yok,sadece sağlam bir yürüyen aksam,motor ve otomatik vites var,ama konfor yok.Tamam araç sert bir arazi aracı bunu kabul ediyorum,ama benim bahsettiklerim sert süspansiyonlardan kaynaklanmıyor.Ben mitsubishi ye güvenmiştim ama galiba genel toplusal kanı ve düşünceleri dinlemek gerekiyormuş.sonuç olarak YENİ MİTSUBİSHİ PAJERO DA KABİN KONFORU VE MALZEME-İŞÇİLİK KALİTESİ SIFIR,BERBAT.




  • yani mitsubishi yaramaz abi ya uzakdogu araci yaramaz söyliye söyliye dilimizde tüy bitti bu isin hasi almanlar jeepde amerikan ejjp markasi bide bmw landcurisuderide unutmamak gerekir oda saglam ford kral l200 dandik ya begenmiyorum for türkiye sartlarina göre tasarlanmis daha safkan daha bi arazi aracii güclü duruyor l200 berbat ötesi
  • dedeciğim senin rangerde uzakdoğulu
  • Zevkler görecelidir, görsel olarak size hitap etmeyebilir ama istediğiniz şekilde tasarlayabileceğiniz en zengin aksesuar seçeneğine sahip olan Mitsubishi L200 4x2 ve 4x4 modelleri aynı zamanda istediğiniz performans seçeneğini de seçebiliyorsunuz ve şu an piyasada ki en güçlü pick-up.
    L200 deki şanzıman, 4x4 mühendisliğini hangi araçla ya da sağlamlığını hangi rakibi ile kıyaslayabilirsiniz?
    Sürekli arazide L200 kullanıyorum ve zamanım oldukça da offroad etkinliklerine katılıyorum. Mütevazilik yapmadan konuşmam gerekirse; hangi aracın kalitesinin ne olduğunu rakiplerini de kullanıp test ederek çok iyi biliyorum ve eline su dökecek rakip görmüyorum. hangi rakibi kayak pistinden tırmanablir?, hangi rakibinde mühendislik harikaları var?, hangi rakibi bu kadar sağlam? en basiti en yakın rakibi maximum 40 cm sudan geçebiliyor, L200 ler gerçek arazi ve zorlu koşullar için üretilmiş, sınıfının en kullanışlısı ve ülkemize en uygunu ve pazar da bunu göstermekte; Pick-up pazarının %40'ı tek başına Mitsubishi L200
    Sanırım alttaki resim bazı şeyleri açıklar, resimdeki aracı kullanan benim ve sanırım hiçbir rakibi standart aracında bu zevki yaşayamaz.
    Mitsubishi L200 sınır tanımayanların tercihi

     YENİ MITSUBİSHİ L 200 4x2 -VW CADDY  SIFIR HANGİSİNİ TERCİH EDERSİNİZ?




  • Mitsubishi L200 ile zorlu koşullardan geçerken camları kapamanız yeterli olacaktır.

     YENİ MITSUBİSHİ L 200 4x2 -VW CADDY  SIFIR HANGİSİNİ TERCİH EDERSİNİZ?

  • http://www.you tube.com/watch?v=YJqX9T8U9pk&feature=related



    http://www.you tube.com/watch?v=JpUt1wYlpwo&NR=1




  • önce ihtiyacını belirle derim.ayrıca bu sorunun cevabı yok gibi.ikisi farklı seğment araçlar.
  • güzel arkadasim caramurat bu segmentin krali tartismasiz forddur amerikan yapimi ile dünya birincisi avrupa yapimi ilede gene 4x2 lerinize bolca eziyor bi kere sizin 4x2 nizde sifir alindiginda parayi basip aldiginizda sis fari yok yan koruma bari yok daha sayamadigim bi cok özelik ve aksesuar yok forda güvenlik ve performans olarak l 200 den iyi özelikleri karsilastir bakalim 2 sindede havayastigi var abs ebd acil frrn destek var cd calar klima manuel nesi fazla onu anliyamadim biz aldikmi hersey icinde aliyoz siz sonra aksesuar taktiriyonuz exstra para verip iskence görüyonuz su an arazi araci olarak en iyi performans fordda cünkü neden diceksin türkiye şartlarina göre yapilip tasarlanmis tek pic up özeligini tasiyor ford dedinnmi bi kere duracaksin ben kac defa koydum forma l 200 ile ilgili sikayetleri halen daha sömylüyorum bak adam sifir pajero almis her yeri dökülüyor mitsubish yani uzak dogu araclari cok saglam olmuyor en iyi alman ve amerikan araclari söyliye söyliye tüy biti dilimizde su an 4x2 alabilecegin en economic ve fazla araca ford ranger he 4x4 nasil dersen navarayi sallarim l200 derim cünkü 4x4 de gercekten kral arac lafim yok cok inceledim ama 4x2 de konusmayin hatta tartismayin benimle arkadaslar ya ra maz 4x2 l200 bi sekil şema yok aracta 4x4 kral ama 4x4 thunderda cok fazla ve arazi araci olarak ford ranger daha bi safkan duruyor daha bi araziye uyumlu ama dier pic uplar begenmiyorum bilmiyorum siz bi f150 ye binini amerikan forda ondan sonra beni anicaksiniz ford abi bu ülkede ford kulanilir türkiye şartlarina göre en iyi arazi araci dahada lafim yok mete abi yengeye selamlar saygilar nasilsimn kusura bakma seni de geriyoz ama 4x4 kral l 200 de lafim yok mete abi ama 4x2 ye söz etirmem




  • hatta ben size ford rangerin tanitimini gösterem bakin izleyin zevkle nasilmis ford :D

    http://televidyon.com/p/1057/ford-ranger/
  • l200 iç mekanı nasıl genişmi ?

    bide 100 km ne kadar yakıyor ?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.