Tamamdır teşekkürler |
Yeni mobil operatör Netgsm 3 te 1 fiyata mobil paketler. (3. sayfa)
-
-
Bankalar ile anlasmalar kisa surede yapilacagini belirtiyorlar . (1-2 ay bulacaktir) -
Sözleşme aşamasında bir problem mevcut. Abone tarafından onay verilmesi noktasında herhangi bir ekran olmamasına rağmen, matbu sözleşmede (e-devlet onayı veya fiziksel gönderim) reklam iletilerine ilişkin onay kutuları seçili geliyor.
Diğer firmaların avantajları ile ilgili duyurular gelsin vb.
Haliyle benim kabulüm yok ve hatta bu otomatik olarak eklenen kabulü ise kaldırabilecek bir menü-seçenek yok.
Numara da bir kere havuza düştü mü, sonradan istediğin kadar düzeltmeye çalış kurtulamıyorsun.
Açıkçası bunun büyük bir noksan olduğunu, ihmalen veya kasten eklenmiş olduğunu anlıyorum. Açıkçası hoşuma giden bir durum değil. Ben bu iletiler için rıza vermiyorum ama vermiş sayılacağım.
Bakalım Canlı Destek ile görüşüyorum, onlar nasıl bir çözüm ortaya koyacaklar.
Fiziksel sözleşmede de aynı sorun olmasaydı, fiziksel başvuru yapacaktım. Ancak bu duruma dikkat etmeyecek kişiler doğrudan e-devlet üzerinden tüketiciyle müzakere etme şansı verilmeyen bir sözleşmeyi imzalamış olacaklar ki, bana ters.
Fiyatlar makul olabilir ancak ilk adımda böyle bir şeyle karşılaşmak pek hoşuma gitmedi. Bence hızlı bir şekilde düzeltilmesi gerekiyor. Canlı destekten de olumlu dönüş alamazsam, BTK'ya durumu bildiririm.
-
Sözleşmede, reklam ve pazarlama iletileri için numaranızın taşeron (aynen böyle yazıyor) ve anlaşmalı firmalarla paylaşılmasını dayatmaları,seçmeme hakkı sunulmaması bu firmanın asıl amacını ve neyin aracı olduğunu gösteriyor.
Diğer NETGSM konusunda detaylı anlatmıştım. NETGSM firmasını uzun süredir inceliyorum ve analizimi yaptım düşüncelerimi yazıyorum demiştim. Ben kendini uyanık sanıp başkalarının zekasını küçümseyenlerde kötü niyet görürsem acaip tepkisel ve agresif davranırım. Benim hayat görüşümdür,kötülere ses çıkarmazsanız şımarırlar daha fazlasını yaparlar.
Sözleşmede numaranın pazarlama ve reklam amacıyla işbirliği firmalarla ve taşeron firmalarla paylaşılması maddesini (aynen böyle yazmışlar) dayatmak herşeyi açıklıyor.
Yersen 4. Operatör.
Bana göre Turkcell'in pazarlama reklam havuzu aparatı.
Pasajda 3 parça aksesuar satacağım diye kasan bir firmanın böyle şeylere ihtiyacı olmaz diyenler "agresif pazarlama stratejisi" hakkında hiç bir şey bilmiyorlar. Satılacak 1 adet kulaklığı bile önemser bu pazarlama stratejisi. Turkcell de bunu en çok uygulayan firmalardan.
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/157774503
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OkumadanAlma -- 17 Ekim 2024; 19:19:1 >
-
150tl olmuş
-
Taahhüt verince düşüyor 61₺ -
Konunun farkında olunduğunu ve ilgili birimlere aktarıldığı söylendi. Bu haliyle abone olacağım ama ilk fırsatta ticari ileti vb. izinlerimden feragat ettiğime dair yazılı başvuru yapacağım.
-
tcl mt40x çocuk saatlerinde apn ayarları tanımlı olmadığı için internet bağlantısı aktif olmuyor maalesef, ticket açtım bakalım dönüş yapacaklarmış, bir çözüm olacağını zannetmiyorum ama çocuk saati için geçiş yapacakların bilgisi olsun netleştirmeden boşa hat taşıamayın
-
bu firma nası çok şikayet var
-
51 liraya Turkcell'in çocuk saati tarifesine geçirdim, mt40x vardı bizde de.
-
Başvuru yapıp hattı gelen olduysa kaç günde geldi, kaç günde başvuru onaylandı?
Domain park gibi hat park etmek için kullanacağım.
-
Firma sanki 1990larda hizmet veriyor gibi.
Müşteri hizmetlerini arıyorsun en az 30 kişi önünde sıra var. bugün başıma geldi MH ile konuşurken tam derdimi anlatıyordum kadın ismimi sordu bi anca çat ses gitti :) ama görüşme devam etti ses yok tabii. 2 saat sonra aradım yine aynı en azından robotun sesi kesildi...
Neyse
2 gün önce edevlet ve kimlik fotograflarını attım bugün anca onaylandı. parayı transfer ettim tamam mıdır? nedir ? ne oldu ? para alındı mı bilinmiyor !
Banka mevzusu okadar karışık ki tüm bankalar var ama Havale / EFT bankaları sadece belirli bankalar diye anladım. her bankaya para göndermiyoruz.
Dün web sitesinde Canlı sohbet vardı. bugün yok keyfi mi işliyor nedir ?
Şuan mesela benım belgeler onaylı ama hangi aşamadayım gerçekten bilmiyorum simkartı mı postalayacaklar ne yapacaklar muallak bi durum.
Yarın bakalım ısrarlı şekilde MH'yi arayıp öğreneceğim durumu.
-
firmaya bak, Ümraniye mahalle pazarındaki pazarcılar bile daha ilkeli. -
Bunlar numara satıyor..
Numaraya gel abii..
Eminönü Tahtakale'de akşam 6'dan sonra zabıtalar evine gidinceki ortam geldi aklıma.
Bu firma Türkiye'nin 4. GSM Operatörü ise, Türkiye'de 100 tabe GSM operatörü rahat çıkar.
Bu firmanın asıl işi toplu SMS hizmeti,yani reklam tanıtım kasmak.
-
Takip
-
annemin kullandığı hattı taşımak için başvurdum. dün sim kart kargo ile adresime geldi. akşam da belgeleri hazırladım, başvuruyu edevlette onaylattım. hattın taşınmasını bekliyorum. 1GB + 100 SMS + 250 dk lık tarifeye (39 + 14 vergi) başvurdum
-
Hocam hangi tarihte başvurdunuz? Hangi yöntemle başvurdunuz? (E-devlet onay gibi anladım ama emin olamadım)
Belgeleri hazırladım dediğiniz hangi belgeleri hazırladınız? Sim kart nasıl önce geldi?
Kafam karıştı.
-Bilgi-
Abonelik işlemlerini tamamlayan arkadaşlar, bir kaç gün sonra kesinlikle MH'ni arayın.
Sırada 30 kişi vs. var diyor ama hızlı bağlanıyor. O yüzden kapatmadan bekleyin.
Zira siz aramazsanız işlemler askıda kalabiliyor.
2 başvurumu da arayarak ben tamamlattım bilginize. Yoksa beklerdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerros -- 27 Şubat 2024; 16:14:16 > -
cuma günü başvurdum. net gsm web sayfası üzerinden, numara taşıma kısmından başvurdum. sim kart ücretini kredi kartıyla ödedim. kimlik fotosunu yükledim, edevletten de sözleşmeyi onaydım. o kadar.
-
Teşekkürler bende Turkcell’e taşıyayım
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X