Şimdi Ara

Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
5.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İki videoyu da açın, senktronize edin ve ekranın sağına soluna yapıştırıp oynatın. Bir Mondeo'nun parkurdan çıkış hızına bakın, bir de Passatın, bu hız farkının sebebi tamamı ile ESP ayarı ile ilgili, ESP arabayı bu kadar keserse tabiki adam kuka devirmez, rayda gibi döner. Passatın ESP açık "sürüş güvenliği" standart bir sürücü için Mondeo seviyesinde değil, "YOL TUTUŞ" değil.

    Aynı testi Mondeo vs BMW 3 serisi ile yapın, 3 serisi de çuvallar, A4 de çuvallar, ESP'si kademeli çalışan hiçbir araba, ESP'si anında takır tukur devreye giren araba gibi parkur geçemez, çünkü onun gibi yavaşlamayacaktır. Önce düzeltme imkanını sürücüye tanıyacaktır. Böyle yapay koşullarda kuka devirecek, gerçek yollarda, virajlarda ise eğlendirecektir.

    Ayrıca şu handling kelimesini "yol tutuş" diye ne zaman hangi tdk komisyonu çevirip karar vermişse de kafasına tüküreyim, zaten yaş ortalaması 16-17 civarı, 10 sayfa oluyor şu konular.




  • Test zaten geçerli bir test değil ancak mondeonun salınımı çok tehlikeli, hele ki araç doluyken takla bile atabilir.Bunun dışında mondeo ani manevralarda passat kadar kafadan kaymıyor.Yeni mondeoyu test etmedim ama makyajsız kasayı baya zorladım gerçekten zevkli bir arabaydı.Kolay kolay önden kaymıyordu hatta düşük hızlarda(40-60) kavşaklarda gaz pedalıyla oynayarak arkası çok tatlı geliyordu.Yeni passatı da kullandım ve tutunma karakterini çok beğendim.Araba nispetyen yüksek hızlarda (120 üstü) dalgalı virajlı yollarda hiç istifini bozmuyor, ön-arka süspansiyon bir bütün olarak çalışıyor ve tedirgin etmiyor.Oldukça başarılı bulmuştum.Mondeo da ise rebound durumu ön ve arka süspansiyonlarda zamansal açıdan farklı çalışıyor.Gel gelelim son kullanıcı bu farkları anlayamaz bile.Önceki yazılarımda bolca bahsettim yol tutuş muhabbetinden ve artık kabak tadı vermeye başladı.Mondeonun 140 la girdiği viraja yeni passat ta 140 ile girer bunu net söyleyebilirim...




  • Mondeo hem yol tutuş hemde konfor ve yalıtım açısından passatı ezmiş.

    Mondeo Türkiye'de 1.6 dizel Powershift ile satılsaydı passata belki rakip olabilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.