Şimdi Ara

Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
5.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mondeo arkayı biraz daha fazla bırakmış. Passat daha çok çizgisini korumuş. Mondeo SW olduğundan olabilir arka kopmaya yeltenmiş yani. Hatta profesyonel olmayan bir şoför spine bile götürebilir (ESP müdahalesine rağmen böyle savrulduğunu düşünüyorum). Zaten arka savrulduğu için arabanın burnu dönülmek istenilen yöne dönmüş.
    Passat ise biraz daha hantal kalmış çizgisini ve tutunmasını korumuş gibi. Tabi bu da manevra kabiliyetine olumsuz yansımış. Yine de son dubayı devirmesi çok da kötü değil. En azından "Yol tutuş berbat" denilemez.


    Gelsin eksiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    SW Mondeo bile Passat'tan iyi yol tutuyorsa sedani napar Allah bilir.

    Ford'un mühendisleri kadar yoneticilerinin de kafasi çalışsa piyasayi supurur gider. Muhendislik bakimindan premiumlar haricinde Ford'la rekabet edebilecek bir marka yok, ancak çok kötü yönetilen bir Firma.

    Hicbir uretici Ford'lar gibi yol tutan, direksiyon tepkileri keskin, sürüş dinamizmi ust düzey arabalar üretmeyi başaramıyor.



    +1
  • Mutlaka yazan olmustur ama yine de belirtiyim;

    1. Sw bir aracla, sedan aracin yol tutusunu kiyaslamak adil degildir.

    2. Yol tutusa onemli etkisi olan, agirlik dagilimi gibi bir konuda sedan modeller daha basarilidir ki sw kasalar, sedan platformu uzerine oturtulur.

    3. Bu sartlar altinda bile, sw mondeo, sedan passat'tan geri kalir durumda degil, belki de daha iyi.

    4. Bu testten anlasiliyor ki mondeo, passat'tan daha iyi yol tutuyor (her zamanki gibi).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Passat ise biraz daha hantal kalmış çizgisini ve tutunmasını korumuş gibi.

    Yahu yapmayın etmeyin, kabak gibi ortada son dönüşte dubaya vurmadan önce araba önden kayıyor (understeer), hangi çizgiyi hangi tutunmayı koruyor Allah aşkına?

    Tutunabilse sağa kırılan direksiyona tepki verip sağa dönecek, düz çizgide kalıp o dubaya vurmayacak zaten...

    Mondeo direksiyon hareketlerine çok daha tepkili bu videoda, net bir şekilde ortada. Eleman nereye çevirdiyse oraya yönlenmiş aracın önü...

    Passat'ta ise son dönüşte araç direksiyon hareketine tepki vermekte geç kalmış, bahsettiğiniz hantallıktan ötürü. Bir süre tutunmayıp düz gidiyor, ardından sağa yönlenmeye başlayıp dubaya vurarak geçiyor. Biraz daha geç kalmış olsa altına alacak.

    Ha berbat mı, bence de berbat değil fakat durum bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 2 Mart 2015; 14:38:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Passat ise biraz daha hantal kalmış çizgisini ve tutunmasını korumuş gibi.

    Yahu yapmayın etmeyin, kabak gibi ortada son dönüşte dubaya vurmadan önce araba önden kayıyor (understeer), hangi çizgiyi hangi tutunmayı koruyor Allah aşkına?

    Tutunabilse sağa kırılan direksiyona tepki verip sağa dönecek, düz çizgide kalıp o dubaya vurmayacak zaten...

    Mondeo direksiyon hareketlerine çok daha tepkili bu videoda, net bir şekilde ortada. Eleman nereye çevirdiyse oraya yönlenmiş aracın önü...

    Passat'ta ise son dönüşte araç direksiyon hareketine tepki vermekte geç kalmış, bahsettiğiniz hantallıktan ötürü. Bir süre tutunmayıp düz gidiyor, ardından sağa yönlenmeye başlayıp dubaya vurarak geçiyor. Biraz daha geç kalmış olsa altına alacak.

    Ha berbat mı, bence de berbat değil fakat durum bu.

    Aynen Passat önden kaydı orda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.

    Alla alla bu resimde niye farklı madem ? Kamera açıları bile aynı değil.Daha ne kadar yakın olabilir Mondeo.Ayıptır insan kandırmaya çalışmayın.Ayrıca yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Öte yandan ESC testinin prosedürünü biliyorsunuz o yüzden alakasız olarak saçmalamamak gerek.

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.Teşekkürler foto için tekrar.Saçmalama konusunda da siz bu konuda şuan çok başarılı oldunuz.İnsan gördüğünü bu kadar mı anlayamaz.Fanatik olmayın bu kadar.

    Ayrıca moose testi güvenlik testidir.Bir aracın iyi yol tutması ve tutmamasını göstermez.Zaten öyle olsa mondeo sw yi çıkarmazlar.Araçları karşılaştıralım diye çıkarmamışlar zaten.

    Forumda bir yarış kültürü var ama anlayamıyorum.BUnca değişken parametre varken bir videoyla bu araç daha iyi yol tutuyor demek fanatizm tatminidir.

    Şu ve diğer yazdığın yoruma bakıyorum da ne desem diye düşünüp duruyorum.Zira bu forumda daha bir kere "Evet kardeş sen doğru söylüyor olabilirsin." dediğini görmedim.Hep sen haklısın karşında ki haksız.Asıl fanatizmin içine düşmüş olan sensin.Önce kandırmalı bir Apex attın ortaya,armut gibi ortaya çıkınca "Gövde salınımına." geldin.Ama hiç düşünmüyorsun ki Mondeo daha çok yatarken manevrasını başarabiliyor öte yandan daha az yatan Passat aynı derecede başarılı manevra yapamıyor.Lastmikmiş,parametreymiş.Arkadaşım bu test sonuçta aracın fabrikadan çıktığı lastikle yapılmıyor mu ?

    Buda zaten yol tutuş testi değil.Güvenlik testi.

    İşte bu forumda son zamanlarda okuduğum en anormal cümlelerden biri.. Yol tutuş testleri zaten güvenlik amaçlı değil mi ? Binek arabalar pist süresi yapsın diye mi yol tutuş konusunda iyileştirilmeye çalışılıyor yoksa güvenlik için mi ? Son zamanlarda ciddiyim bu kadar komik bir cümle okumadım ayrıca bu testin gidin bence açılımını okuyun.Manevra lafı geçer içerisinde. :D

    Tekrar soruyorum.Yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Slalom,360,viraj içi frenleme vs diyeceksiniz ? Ama unutmayın ki bu izlediğimizde tam olarak bir yol tutuş testi türlerinden biri.Yani "Güvenlik testidir." ne demek ? Bu güvenlik testiyse slalom ve 360 performans testi midir ? Eğer öyleyse sebepleri nedir ?

    Ayrıca Passat'ta Mondeo kadar yatıyor.Kamera açıları farklı olduğu için dubaların gözüktüğü zamandan aldım resmi yani Passat'ın tam olarak yatmaya başlamadığı nokta buyrun farklı resim. :D

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 3 Mart 2015; 3:02:45 >




  •  Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri


     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri




  • videoyu yavaş yavaş oynatıp tekrar tekrar izledim.evet passat daha rijit savrulmuyor gibi duruyor ama mondeo sürücünün hamle yaptığı yere doğru sağlamca yönleniyor.yani bir acil durumda mondeoya istediğiniz herşeyi yaptırabilirsiniz,passat biraz daha başınabuyruk davranıyor burda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.

    Alla alla bu resimde niye farklı madem ? Kamera açıları bile aynı değil.Daha ne kadar yakın olabilir Mondeo.Ayıptır insan kandırmaya çalışmayın.Ayrıca yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Öte yandan ESC testinin prosedürünü biliyorsunuz o yüzden alakasız olarak saçmalamamak gerek.

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.Teşekkürler foto için tekrar.Saçmalama konusunda da siz bu konuda şuan çok başarılı oldunuz.İnsan gördüğünü bu kadar mı anlayamaz.Fanatik olmayın bu kadar.

    Ayrıca moose testi güvenlik testidir.Bir aracın iyi yol tutması ve tutmamasını göstermez.Zaten öyle olsa mondeo sw yi çıkarmazlar.Araçları karşılaştıralım diye çıkarmamışlar zaten.

    Forumda bir yarış kültürü var ama anlayamıyorum.BUnca değişken parametre varken bir videoyla bu araç daha iyi yol tutuyor demek fanatizm tatminidir.

    Şu ve diğer yazdığın yoruma bakıyorum da ne desem diye düşünüp duruyorum.Zira bu forumda daha bir kere "Evet kardeş sen doğru söylüyor olabilirsin." dediğini görmedim.Hep sen haklısın karşında ki haksız.Asıl fanatizmin içine düşmüş olan sensin.Önce kandırmalı bir Apex attın ortaya,armut gibi ortaya çıkınca "Gövde salınımına." geldin.Ama hiç düşünmüyorsun ki Mondeo daha çok yatarken manevrasını başarabiliyor öte yandan daha az yatan Passat aynı derecede başarılı manevra yapamıyor.Lastmikmiş,parametreymiş.Arkadaşım bu test sonuçta aracın fabrikadan çıktığı lastikle yapılmıyor mu ?

    Buda zaten yol tutuş testi değil.Güvenlik testi.

    İşte bu forumda son zamanlarda okuduğum en anormal cümlelerden biri.. Yol tutuş testleri zaten güvenlik amaçlı değil mi ? Binek arabalar pist süresi yapsın diye mi yol tutuş konusunda iyileştirilmeye çalışılıyor yoksa güvenlik için mi ? Son zamanlarda ciddiyim bu kadar komik bir cümle okumadım ayrıca bu testin gidin bence açılımını okuyun.Manevra lafı geçer içerisinde. :D

    Tekrar soruyorum.Yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Slalom,360,viraj içi frenleme vs diyeceksiniz ? Ama unutmayın ki bu izlediğimizde tam olarak bir yol tutuş testi türlerinden biri.Yani "Güvenlik testidir." ne demek ? Bu güvenlik testiyse slalom ve 360 performans testi midir ? Eğer öyleyse sebepleri nedir ?

    Ayrıca Passat'ta Mondeo kadar yatıyor.Kamera açıları farklı olduğu için dubaların gözüktüğü zamandan aldım resmi yani Passat'ın tam olarak yatmaya başlamadığı nokta buyrun farklı resim. :D

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri


    Aynen arkadaşım. Yol tutuş testi değil.Yol tutuş testinde yanal G kuvveti aslında esas alınır mesela.tek bir testle yol tutuşu kararı verilmez.Geyik testleri vardır.Birçok testin karışımı yapılır.Bunu öğrenmek aslında çok kolay ama bizim milletimizin standart bir türü gibisin.İşine gelirse işte.

    Ayrıca fotodaki passat ile senin dediğin mondeo aynı zaman diliminde değilki.Sen ilk gönderdiğin fotoda tam duba izasındayken 2 side mondeo daha önce salınıma başlamış.Yani yine kurtaramadın .Ayrıca senden sonraki arkadaşın fotolarına bakarsan mondeo fazladan bir kontra daha vermek zorunda kalmış en son kadrajdan çıkarken.

    Buda mı gol değil be :?

    Focus 3 testi


    Golf 6 Testi


    Şimdi senin mantığına göre bu videoya bakarak golf 6 ıslak zaminde bile focus 3 ten daha mı iyi yol tutuyor diyelim Focus havalanmış.

    Bunların yol tutuş testi olduğunu ancak sizin gibi önyargılı fanatikler iddia eder.Bu kafayla daha çok kaybederiz biz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 3 Mart 2015; 10:00:09 >




  • Giriş hızları farklı diyeyim ben de.
    Bizde de herkes viraja böyle giriyor zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.

    Alla alla bu resimde niye farklı madem ? Kamera açıları bile aynı değil.Daha ne kadar yakın olabilir Mondeo.Ayıptır insan kandırmaya çalışmayın.Ayrıca yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Öte yandan ESC testinin prosedürünü biliyorsunuz o yüzden alakasız olarak saçmalamamak gerek.

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.Teşekkürler foto için tekrar.Saçmalama konusunda da siz bu konuda şuan çok başarılı oldunuz.İnsan gördüğünü bu kadar mı anlayamaz.Fanatik olmayın bu kadar.

    Ayrıca moose testi güvenlik testidir.Bir aracın iyi yol tutması ve tutmamasını göstermez.Zaten öyle olsa mondeo sw yi çıkarmazlar.Araçları karşılaştıralım diye çıkarmamışlar zaten.

    Forumda bir yarış kültürü var ama anlayamıyorum.BUnca değişken parametre varken bir videoyla bu araç daha iyi yol tutuyor demek fanatizm tatminidir.

    Şu ve diğer yazdığın yoruma bakıyorum da ne desem diye düşünüp duruyorum.Zira bu forumda daha bir kere "Evet kardeş sen doğru söylüyor olabilirsin." dediğini görmedim.Hep sen haklısın karşında ki haksız.Asıl fanatizmin içine düşmüş olan sensin.Önce kandırmalı bir Apex attın ortaya,armut gibi ortaya çıkınca "Gövde salınımına." geldin.Ama hiç düşünmüyorsun ki Mondeo daha çok yatarken manevrasını başarabiliyor öte yandan daha az yatan Passat aynı derecede başarılı manevra yapamıyor.Lastmikmiş,parametreymiş.Arkadaşım bu test sonuçta aracın fabrikadan çıktığı lastikle yapılmıyor mu ?

    Buda zaten yol tutuş testi değil.Güvenlik testi.

    İşte bu forumda son zamanlarda okuduğum en anormal cümlelerden biri.. Yol tutuş testleri zaten güvenlik amaçlı değil mi ? Binek arabalar pist süresi yapsın diye mi yol tutuş konusunda iyileştirilmeye çalışılıyor yoksa güvenlik için mi ? Son zamanlarda ciddiyim bu kadar komik bir cümle okumadım ayrıca bu testin gidin bence açılımını okuyun.Manevra lafı geçer içerisinde. :D

    Tekrar soruyorum.Yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Slalom,360,viraj içi frenleme vs diyeceksiniz ? Ama unutmayın ki bu izlediğimizde tam olarak bir yol tutuş testi türlerinden biri.Yani "Güvenlik testidir." ne demek ? Bu güvenlik testiyse slalom ve 360 performans testi midir ? Eğer öyleyse sebepleri nedir ?

    Ayrıca Passat'ta Mondeo kadar yatıyor.Kamera açıları farklı olduğu için dubaların gözüktüğü zamandan aldım resmi yani Passat'ın tam olarak yatmaya başlamadığı nokta buyrun farklı resim. :D

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri


    Aynen arkadaşım. Yol tutuş testi değil.Yol tutuş testinde yanal G kuvveti aslında esas alınır mesela.tek bir testle yol tutuşu kararı verilmez.Geyik testleri vardır.Birçok testin karışımı yapılır.Bunu öğrenmek aslında çok kolay ama bizim milletimizin standart bir türü gibisin.İşine gelirse işte.

    Ayrıca fotodaki passat ile senin dediğin mondeo aynı zaman diliminde değilki.Sen ilk gönderdiğin fotoda tam duba izasındayken 2 side mondeo daha önce salınıma başlamış.Yani yine kurtaramadın .Ayrıca senden sonraki arkadaşın fotolarına bakarsan mondeo fazladan bir kontra daha vermek zorunda kalmış en son kadrajdan çıkarken.

    Buda mı gol değil be :?

    Focus 3 testi


    Golf 6 Testi


    Şimdi senin mantığına göre bu videoya bakarak golf 6 ıslak zaminde bile focus 3 ten daha mı iyi yol tutuyor diyelim Focus havalanmış.

    Bunların yol tutuş testi olduğunu ancak sizin gibi önyargılı fanatikler iddia eder.Bu kafayla daha çok kaybederiz biz.




    1-)Hala okuduğunu anlayamıyorsun,aslında anlıyorsun ama kıvırıyorsun.Kamera açıları farklı diyorum iki aracında maksimum yatış pozisyonları ancak o şekilde belli oluyor.Kamera açıları arasında epey fark olduğu için sen aslında aynı zaman diliminde farklı açılardan gördüğün için Mondeo'da duba görünürken,Passat'ta gözükmüyor.Yani bunu bile anlayamıyorsun daha ne diyeyim ki ?

    2-)Yahu isterse 250 tane kontra versin amaç ne arkadaşım ? O dubalara çarpmadan çıkmak değil mi ? Yani sen yolda Passat'la aynı şekilde tıra gömüldüğün zaman senin önünden geçip giden Mondeo için "Olsun Mondeo fazladan kontra verdi (!)" diyeceksin her halde.

    3-)Hani tanım yaptın ya "Bizim insanımızın standart türüsün." diye işte bu tam sen oluyorsun.Biz bir tek testle mi yol tutuşa karar verilir diyoruz ? Ama sonuç olarak Moose test bunun içindedir.Hani saçmaladın Güvenlik testi falan olmadı yani.Onuda geçtim "Geyik testleri vardır." diyosun e videoda yapılan zaten geyik testi ?

    4-)Yine başkalarını bilmemekle suçlarken,her şeyi ben bilirim havasındayken "ESC." testinin prosedürünü bile açıp okuyamamışsın.Emin ol Focus'un Golf 6 gibi döndüğü zamanda var.Fakat bu testte zaten yazar denemeler 50 defaya kadar çıktı diye.Bir kaç farklı aracın testini izlersen çoğunun direksiyon açılarının Focus'a yaklaşamadığını bile görürsün.Focus bu konularda epey iyi olduğu için artık saçmalama noktasına kadar direksiyon açısı veriliyor.Mini bir araştırma yahu git bak bir kaç tane aracın testine direksiyon açılarından görürsün zaten ama ne yazık ki "Standart bir tür gibisin." .

    Öte yandan neden Golf 6 örneği verdin ? Başka bir sürü aracın ESC testi var.Buda belli ediyor zaten fanatizm seviyeni.

    Öte yandan hala soruyorum cevap yok.Örnekli açıklama bekliyorum "Yol tutuş testi nedir,nasıl yapılır ?"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 3 Mart 2015; 16:09:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.

    Alla alla bu resimde niye farklı madem ? Kamera açıları bile aynı değil.Daha ne kadar yakın olabilir Mondeo.Ayıptır insan kandırmaya çalışmayın.Ayrıca yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Öte yandan ESC testinin prosedürünü biliyorsunuz o yüzden alakasız olarak saçmalamamak gerek.

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.Teşekkürler foto için tekrar.Saçmalama konusunda da siz bu konuda şuan çok başarılı oldunuz.İnsan gördüğünü bu kadar mı anlayamaz.Fanatik olmayın bu kadar.

    Ayrıca moose testi güvenlik testidir.Bir aracın iyi yol tutması ve tutmamasını göstermez.Zaten öyle olsa mondeo sw yi çıkarmazlar.Araçları karşılaştıralım diye çıkarmamışlar zaten.

    Forumda bir yarış kültürü var ama anlayamıyorum.BUnca değişken parametre varken bir videoyla bu araç daha iyi yol tutuyor demek fanatizm tatminidir.

    Şu ve diğer yazdığın yoruma bakıyorum da ne desem diye düşünüp duruyorum.Zira bu forumda daha bir kere "Evet kardeş sen doğru söylüyor olabilirsin." dediğini görmedim.Hep sen haklısın karşında ki haksız.Asıl fanatizmin içine düşmüş olan sensin.Önce kandırmalı bir Apex attın ortaya,armut gibi ortaya çıkınca "Gövde salınımına." geldin.Ama hiç düşünmüyorsun ki Mondeo daha çok yatarken manevrasını başarabiliyor öte yandan daha az yatan Passat aynı derecede başarılı manevra yapamıyor.Lastmikmiş,parametreymiş.Arkadaşım bu test sonuçta aracın fabrikadan çıktığı lastikle yapılmıyor mu ?

    Buda zaten yol tutuş testi değil.Güvenlik testi.

    İşte bu forumda son zamanlarda okuduğum en anormal cümlelerden biri.. Yol tutuş testleri zaten güvenlik amaçlı değil mi ? Binek arabalar pist süresi yapsın diye mi yol tutuş konusunda iyileştirilmeye çalışılıyor yoksa güvenlik için mi ? Son zamanlarda ciddiyim bu kadar komik bir cümle okumadım ayrıca bu testin gidin bence açılımını okuyun.Manevra lafı geçer içerisinde. :D

    Tekrar soruyorum.Yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Slalom,360,viraj içi frenleme vs diyeceksiniz ? Ama unutmayın ki bu izlediğimizde tam olarak bir yol tutuş testi türlerinden biri.Yani "Güvenlik testidir." ne demek ? Bu güvenlik testiyse slalom ve 360 performans testi midir ? Eğer öyleyse sebepleri nedir ?

    Ayrıca Passat'ta Mondeo kadar yatıyor.Kamera açıları farklı olduğu için dubaların gözüktüğü zamandan aldım resmi yani Passat'ın tam olarak yatmaya başlamadığı nokta buyrun farklı resim. :D

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri


    Aynen arkadaşım. Yol tutuş testi değil.Yol tutuş testinde yanal G kuvveti aslında esas alınır mesela.tek bir testle yol tutuşu kararı verilmez.Geyik testleri vardır.Birçok testin karışımı yapılır.Bunu öğrenmek aslında çok kolay ama bizim milletimizin standart bir türü gibisin.İşine gelirse işte.

    Ayrıca fotodaki passat ile senin dediğin mondeo aynı zaman diliminde değilki.Sen ilk gönderdiğin fotoda tam duba izasındayken 2 side mondeo daha önce salınıma başlamış.Yani yine kurtaramadın .Ayrıca senden sonraki arkadaşın fotolarına bakarsan mondeo fazladan bir kontra daha vermek zorunda kalmış en son kadrajdan çıkarken.

    Buda mı gol değil be :?

    Focus 3 testi


    Golf 6 Testi


    Şimdi senin mantığına göre bu videoya bakarak golf 6 ıslak zaminde bile focus 3 ten daha mı iyi yol tutuyor diyelim Focus havalanmış.

    Bunların yol tutuş testi olduğunu ancak sizin gibi önyargılı fanatikler iddia eder.Bu kafayla daha çok kaybederiz biz.




    1-)Hala okuduğunu anlayamıyorsun,aslında anlıyorsun ama kıvırıyorsun.Kamera açıları farklı diyorum iki aracında maksimum yatış pozisyonları ancak o şekilde belli oluyor.Kamera açıları arasında epey fark olduğu için sen aslında aynı zaman diliminde farklı açılardan gördüğün için Mondeo'da duba görünürken,Passat'ta gözükmüyor.Yani bunu bile anlayamıyorsun daha ne diyeyim ki ?

    2-)Yahu isterse 250 tane kontra versin amaç ne arkadaşım ? O dubalara çarpmadan çıkmak değil mi ? Yani sen yolda Passat'la aynı şekilde tıra gömüldüğün zaman senin önünden geçip giden Mondeo için "Olsun Mondeo fazladan kontra verdi (!)" diyeceksin her halde.

    3-)Hani tanım yaptın ya "Bizim insanımızın standart türüsün." diye işte bu tam sen oluyorsun.Biz bir tek testle mi yol tutuşa karar verilir diyoruz ? Ama sonuç olarak Moose test bunun içindedir.Hani saçmaladın Güvenlik testi falan olmadı yani.Onuda geçtim "Geyik testleri vardır." diyosun e videoda yapılan zaten geyik testi ?

    4-)Yine başkalarını bilmemekle suçlarken,her şeyi ben bilirim havasındayken "ESC." testinin prosedürünü bile açıp okuyamamışsın.Emin ol Focus'un Golf 6 gibi döndüğü zamanda var.Fakat bu testte zaten yazar denemeler 50 defaya kadar çıktı diye.Bir kaç farklı aracın testini izlersen çoğunun direksiyon açılarının Focus'a yaklaşamadığını bile görürsün.Focus bu konularda epey iyi olduğu için artık saçmalama noktasına kadar direksiyon açısı veriliyor.Mini bir araştırma yahu git bak bir kaç tane aracın testine direksiyon açılarından görürsün zaten ama ne yazık ki "Standart bir tür gibisin." .

    Öte yandan neden Golf 6 örneği verdin ? Başka bir sürü aracın ESC testi var.Buda belli ediyor zaten fanatizm seviyeni.

    Öte yandan hala soruyorum cevap yok.Örnekli açıklama bekliyorum "Yol tutuş testi nedir,nasıl yapılır ?"

    Bak sana senin verdiğin fotolarla nokta koyayım

    1-Bu fotoda ki gölgelerin düştüğü yerler aşşağı yukarı tamamen aynı arkadaşım(passatın çekimi daha uzkta olduğu için gölge ile duba arasındaki fark mondeo kadar net değil.Yani dezavantajı uzak çekimden dolayı passat yaşamış olabilir.Açı değil uzak çekimden dolayı netliğin bozulması)
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Bu fotonda ise passatın gölgesi dubaları geçmiş
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Ne demek oluyor bu?Biraz bu tarz işleri öğren fanatiklik yapma demek oluyor.Böyle kendi silahınla vurulursun demek oluyor.


    2-Kontra vermektense kontrollü kayma tercih edilir yol tutuşlarında.Şasinin bütün olarak hareket etmesi daha tercih edilesidir.Kontra vermeyi herkes beceremeyeceği için çok daha tehlikeli olur %90 kullanıcıların baş edemeyeceği bir durumdur.Taklalı kazalara sebebiyet verir.

    3-Evet yol tutuş testi değildir arkadaşım.Dünyanın hiçbir yerinde buna bakarak yol tutuş kararı verilmez.Bak passat yukarıdaki fotolarında çok daha rijit girmiş viraja.

    4-Arkadaşım focusun direksiyon açısının tekerleğe yansıması önemlidir.Her aracın direksiyon devrinin tekerleklere yansıması farklı olabilir.Bİlmeyen sensin.Hemde öyle böyle değil.Bende pekala diyebilirimki nereden bilelim passatın pilotunun daha fazla direksiyon hareketi yapmadığını.Böyle testlerle karar verilmez dememin 1001. kanıtı da bu mesela Şu verdiğin cevapların dünyada karşılığı yok.Bak aynı test ne diyor test için "ESC güvenlik testi" Bu bir güvenlik testidir yol tutuşlar karşılaştırılamaz buna bakılarak.

    Bunların üstüne benden yol tutuş testi nasıl yapılır bunun cevabını istiyorsun.

    Daha kendi hazırladığı fotolarla kendi foyasını ortaya çıkaran ve bunu fanatizmin körlüğünde boğulduğu için yapan birine bu kadar açıklama fazla bile.


    Hadi bay bay sana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 4 Mart 2015; 8:50:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.

    Alla alla bu resimde niye farklı madem ? Kamera açıları bile aynı değil.Daha ne kadar yakın olabilir Mondeo.Ayıptır insan kandırmaya çalışmayın.Ayrıca yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Öte yandan ESC testinin prosedürünü biliyorsunuz o yüzden alakasız olarak saçmalamamak gerek.

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.Teşekkürler foto için tekrar.Saçmalama konusunda da siz bu konuda şuan çok başarılı oldunuz.İnsan gördüğünü bu kadar mı anlayamaz.Fanatik olmayın bu kadar.

    Ayrıca moose testi güvenlik testidir.Bir aracın iyi yol tutması ve tutmamasını göstermez.Zaten öyle olsa mondeo sw yi çıkarmazlar.Araçları karşılaştıralım diye çıkarmamışlar zaten.

    Forumda bir yarış kültürü var ama anlayamıyorum.BUnca değişken parametre varken bir videoyla bu araç daha iyi yol tutuyor demek fanatizm tatminidir.

    Şu ve diğer yazdığın yoruma bakıyorum da ne desem diye düşünüp duruyorum.Zira bu forumda daha bir kere "Evet kardeş sen doğru söylüyor olabilirsin." dediğini görmedim.Hep sen haklısın karşında ki haksız.Asıl fanatizmin içine düşmüş olan sensin.Önce kandırmalı bir Apex attın ortaya,armut gibi ortaya çıkınca "Gövde salınımına." geldin.Ama hiç düşünmüyorsun ki Mondeo daha çok yatarken manevrasını başarabiliyor öte yandan daha az yatan Passat aynı derecede başarılı manevra yapamıyor.Lastmikmiş,parametreymiş.Arkadaşım bu test sonuçta aracın fabrikadan çıktığı lastikle yapılmıyor mu ?

    Buda zaten yol tutuş testi değil.Güvenlik testi.

    İşte bu forumda son zamanlarda okuduğum en anormal cümlelerden biri.. Yol tutuş testleri zaten güvenlik amaçlı değil mi ? Binek arabalar pist süresi yapsın diye mi yol tutuş konusunda iyileştirilmeye çalışılıyor yoksa güvenlik için mi ? Son zamanlarda ciddiyim bu kadar komik bir cümle okumadım ayrıca bu testin gidin bence açılımını okuyun.Manevra lafı geçer içerisinde. :D

    Tekrar soruyorum.Yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Slalom,360,viraj içi frenleme vs diyeceksiniz ? Ama unutmayın ki bu izlediğimizde tam olarak bir yol tutuş testi türlerinden biri.Yani "Güvenlik testidir." ne demek ? Bu güvenlik testiyse slalom ve 360 performans testi midir ? Eğer öyleyse sebepleri nedir ?

    Ayrıca Passat'ta Mondeo kadar yatıyor.Kamera açıları farklı olduğu için dubaların gözüktüğü zamandan aldım resmi yani Passat'ın tam olarak yatmaya başlamadığı nokta buyrun farklı resim. :D

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri


    Aynen arkadaşım. Yol tutuş testi değil.Yol tutuş testinde yanal G kuvveti aslında esas alınır mesela.tek bir testle yol tutuşu kararı verilmez.Geyik testleri vardır.Birçok testin karışımı yapılır.Bunu öğrenmek aslında çok kolay ama bizim milletimizin standart bir türü gibisin.İşine gelirse işte.

    Ayrıca fotodaki passat ile senin dediğin mondeo aynı zaman diliminde değilki.Sen ilk gönderdiğin fotoda tam duba izasındayken 2 side mondeo daha önce salınıma başlamış.Yani yine kurtaramadın .Ayrıca senden sonraki arkadaşın fotolarına bakarsan mondeo fazladan bir kontra daha vermek zorunda kalmış en son kadrajdan çıkarken.

    Buda mı gol değil be :?

    Focus 3 testi


    Golf 6 Testi


    Şimdi senin mantığına göre bu videoya bakarak golf 6 ıslak zaminde bile focus 3 ten daha mı iyi yol tutuyor diyelim Focus havalanmış.

    Bunların yol tutuş testi olduğunu ancak sizin gibi önyargılı fanatikler iddia eder.Bu kafayla daha çok kaybederiz biz.




    1-)Hala okuduğunu anlayamıyorsun,aslında anlıyorsun ama kıvırıyorsun.Kamera açıları farklı diyorum iki aracında maksimum yatış pozisyonları ancak o şekilde belli oluyor.Kamera açıları arasında epey fark olduğu için sen aslında aynı zaman diliminde farklı açılardan gördüğün için Mondeo'da duba görünürken,Passat'ta gözükmüyor.Yani bunu bile anlayamıyorsun daha ne diyeyim ki ?

    2-)Yahu isterse 250 tane kontra versin amaç ne arkadaşım ? O dubalara çarpmadan çıkmak değil mi ? Yani sen yolda Passat'la aynı şekilde tıra gömüldüğün zaman senin önünden geçip giden Mondeo için "Olsun Mondeo fazladan kontra verdi (!)" diyeceksin her halde.

    3-)Hani tanım yaptın ya "Bizim insanımızın standart türüsün." diye işte bu tam sen oluyorsun.Biz bir tek testle mi yol tutuşa karar verilir diyoruz ? Ama sonuç olarak Moose test bunun içindedir.Hani saçmaladın Güvenlik testi falan olmadı yani.Onuda geçtim "Geyik testleri vardır." diyosun e videoda yapılan zaten geyik testi ?

    4-)Yine başkalarını bilmemekle suçlarken,her şeyi ben bilirim havasındayken "ESC." testinin prosedürünü bile açıp okuyamamışsın.Emin ol Focus'un Golf 6 gibi döndüğü zamanda var.Fakat bu testte zaten yazar denemeler 50 defaya kadar çıktı diye.Bir kaç farklı aracın testini izlersen çoğunun direksiyon açılarının Focus'a yaklaşamadığını bile görürsün.Focus bu konularda epey iyi olduğu için artık saçmalama noktasına kadar direksiyon açısı veriliyor.Mini bir araştırma yahu git bak bir kaç tane aracın testine direksiyon açılarından görürsün zaten ama ne yazık ki "Standart bir tür gibisin." .

    Öte yandan neden Golf 6 örneği verdin ? Başka bir sürü aracın ESC testi var.Buda belli ediyor zaten fanatizm seviyeni.

    Öte yandan hala soruyorum cevap yok.Örnekli açıklama bekliyorum "Yol tutuş testi nedir,nasıl yapılır ?"

    Bak sana senin verdiğin fotolarla nokta koyayım

    1-Bu fotoda ki gölgelerin düştüğü yerler aşşağı yukarı tamamen aynı arkadaşım(passatın çekimi daha uzkta olduğu için gölge ile duba arasındaki fark mondeo kadar net değil.Yani dezavantajı uzak çekimden dolayı passat yaşamış olabilir.Açı değil uzak çekimden dolayı netliğin bozulması)
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Bu fotonda ise passatın gölgesi dubaları geçmiş
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Ne demek oluyor bu?Biraz bu tarz işleri öğren fanatiklik yapma demek oluyor.Böyle kendi silahınla vurulursun demek oluyor.


    2-Kontra vermektense kontrollü kayma tercih edilir yol tutuşlarında.Şasinin bütün olarak hareket etmesi daha tercih edilesidir.Kontra vermeyi herkes beceremeyeceği için çok daha tehlikeli olur %90 kullanıcıların baş edemeyeceği bir durumdur.Taklalı kazalara sebebiyet verir.

    3-Evet yol tutuş testi değildir arkadaşım.Dünyanın hiçbir yerinde buna bakarak yol tutuş kararı verilmez.Bak passat yukarıdaki fotolarında çok daha rijit girmiş viraja.

    4-Arkadaşım focusun direksiyon açısının tekerleğe yansıması önemlidir.Her aracın direksiyon devrinin tekerleklere yansıması farklı olabilir.Bİlmeyen sensin.Hemde öyle böyle değil.Bende pekala diyebilirimki nereden bilelim passatın pilotunun daha fazla direksiyon hareketi yapmadığını.Böyle testlerle karar verilmez dememin 1001. kanıtı da bu mesela Şu verdiğin cevapların dünyada karşılığı yok.Bak aynı test ne diyor test için "ESC güvenlik testi" Bu bir güvenlik testidir yol tutuşlar karşılaştırılamaz buna bakılarak.

    Bunların üstüne benden yol tutuş testi nasıl yapılır bunun cevabını istiyorsun.

    Daha kendi hazırladığı fotolarla kendi foyasını ortaya çıkaran ve bunu fanatizmin körlüğünde boğulduğu için yapan birine bu kadar açıklama fazla bile.


    Hadi bay bay sana

    Adam hala aynı şeyleri söylüyor.Vay anaaaaaam vay.Çaresizlik demek ki insanı bu kadar saçmalatma seviyesine getirebiliyor.

    Ben adama "Evet bu şekilde yol tutuşa karar verilmez ama bir yol tutuş kategorisidir." dedikçe o bana "Böyle yol tutuş testine karar verilmez." diyor.

    Ben adama önemli olan engeli aşmaktır bariyer yerinde tır olsa tıra vuracaksın dedikçe "Kontrollü kaymak iyidir." diyor.Demek ki kendisi aynı şekil tıra vursa "Kontrollü kaydım arabamda,bende efsaneyim." diyecek.

    Ben adama zaten tüm yol tutuş testleri güvenlik için yapılır dedikçe o bana hala çok bilmiş gibi "ESC güvenlik testidir,geyik güvenlik testidir yol tutuş testi değildir." diyor.

    Aynı adama soruyorum ki "Yol tutuş testi nedir,nasıl yapılır ?" hala cevap yok.

    Arkadaş sanki araçlar binek değil yarış makineleri de yol tutuş pistte iyi dönsün,performans olsun niyetine yapılıyor.

    Hepsini geçtim hala "Kendi hazırladığı fotolarla kendi foyasını ortaya çıkaran." diye kendisinden bahsedeceğine bizi hedef alıyor.Yok videoyu bile tekrar açıp izleyip Passat'ın yatış durumunu görmek istemiyor.

    Hala fanatiklikten bahsediyor ki kendisinin her türlü konuda ne kadar fanatiklik yaptığı,her girdiği tartışmada insanları bıktırırcasına haksız da olsa yardırdığı ortada.Onu geçtim benim Ford aracım yok,Mondeo'da yok.Bu hayatta VW'e binme durumum Ford'a olduğundan daha fazla oldu.Şimdi Hyundai var.Hani nasıl fanatiklik yaparım ki ? Niye yapayım ? Hani senin gibi hayal dünyasında yaşayıp "FÖRRRÖÖRÖÖÖ FÖRRÖÖÖRÜÜ." diye insan kafası mı ütüleyelim. Avatar'ı Ferrari,araç tercihi "VW." daha neyin muhabbetini yapacaksın ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 5 Mart 2015; 0:27:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.

    Alla alla bu resimde niye farklı madem ? Kamera açıları bile aynı değil.Daha ne kadar yakın olabilir Mondeo.Ayıptır insan kandırmaya çalışmayın.Ayrıca yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Öte yandan ESC testinin prosedürünü biliyorsunuz o yüzden alakasız olarak saçmalamamak gerek.

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.Teşekkürler foto için tekrar.Saçmalama konusunda da siz bu konuda şuan çok başarılı oldunuz.İnsan gördüğünü bu kadar mı anlayamaz.Fanatik olmayın bu kadar.

    Ayrıca moose testi güvenlik testidir.Bir aracın iyi yol tutması ve tutmamasını göstermez.Zaten öyle olsa mondeo sw yi çıkarmazlar.Araçları karşılaştıralım diye çıkarmamışlar zaten.

    Forumda bir yarış kültürü var ama anlayamıyorum.BUnca değişken parametre varken bir videoyla bu araç daha iyi yol tutuyor demek fanatizm tatminidir.

    Şu ve diğer yazdığın yoruma bakıyorum da ne desem diye düşünüp duruyorum.Zira bu forumda daha bir kere "Evet kardeş sen doğru söylüyor olabilirsin." dediğini görmedim.Hep sen haklısın karşında ki haksız.Asıl fanatizmin içine düşmüş olan sensin.Önce kandırmalı bir Apex attın ortaya,armut gibi ortaya çıkınca "Gövde salınımına." geldin.Ama hiç düşünmüyorsun ki Mondeo daha çok yatarken manevrasını başarabiliyor öte yandan daha az yatan Passat aynı derecede başarılı manevra yapamıyor.Lastmikmiş,parametreymiş.Arkadaşım bu test sonuçta aracın fabrikadan çıktığı lastikle yapılmıyor mu ?

    Buda zaten yol tutuş testi değil.Güvenlik testi.

    İşte bu forumda son zamanlarda okuduğum en anormal cümlelerden biri.. Yol tutuş testleri zaten güvenlik amaçlı değil mi ? Binek arabalar pist süresi yapsın diye mi yol tutuş konusunda iyileştirilmeye çalışılıyor yoksa güvenlik için mi ? Son zamanlarda ciddiyim bu kadar komik bir cümle okumadım ayrıca bu testin gidin bence açılımını okuyun.Manevra lafı geçer içerisinde. :D

    Tekrar soruyorum.Yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Slalom,360,viraj içi frenleme vs diyeceksiniz ? Ama unutmayın ki bu izlediğimizde tam olarak bir yol tutuş testi türlerinden biri.Yani "Güvenlik testidir." ne demek ? Bu güvenlik testiyse slalom ve 360 performans testi midir ? Eğer öyleyse sebepleri nedir ?

    Ayrıca Passat'ta Mondeo kadar yatıyor.Kamera açıları farklı olduğu için dubaların gözüktüğü zamandan aldım resmi yani Passat'ın tam olarak yatmaya başlamadığı nokta buyrun farklı resim. :D

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri


    Aynen arkadaşım. Yol tutuş testi değil.Yol tutuş testinde yanal G kuvveti aslında esas alınır mesela.tek bir testle yol tutuşu kararı verilmez.Geyik testleri vardır.Birçok testin karışımı yapılır.Bunu öğrenmek aslında çok kolay ama bizim milletimizin standart bir türü gibisin.İşine gelirse işte.

    Ayrıca fotodaki passat ile senin dediğin mondeo aynı zaman diliminde değilki.Sen ilk gönderdiğin fotoda tam duba izasındayken 2 side mondeo daha önce salınıma başlamış.Yani yine kurtaramadın .Ayrıca senden sonraki arkadaşın fotolarına bakarsan mondeo fazladan bir kontra daha vermek zorunda kalmış en son kadrajdan çıkarken.

    Buda mı gol değil be :?

    Focus 3 testi


    Golf 6 Testi


    Şimdi senin mantığına göre bu videoya bakarak golf 6 ıslak zaminde bile focus 3 ten daha mı iyi yol tutuyor diyelim Focus havalanmış.

    Bunların yol tutuş testi olduğunu ancak sizin gibi önyargılı fanatikler iddia eder.Bu kafayla daha çok kaybederiz biz.




    1-)Hala okuduğunu anlayamıyorsun,aslında anlıyorsun ama kıvırıyorsun.Kamera açıları farklı diyorum iki aracında maksimum yatış pozisyonları ancak o şekilde belli oluyor.Kamera açıları arasında epey fark olduğu için sen aslında aynı zaman diliminde farklı açılardan gördüğün için Mondeo'da duba görünürken,Passat'ta gözükmüyor.Yani bunu bile anlayamıyorsun daha ne diyeyim ki ?

    2-)Yahu isterse 250 tane kontra versin amaç ne arkadaşım ? O dubalara çarpmadan çıkmak değil mi ? Yani sen yolda Passat'la aynı şekilde tıra gömüldüğün zaman senin önünden geçip giden Mondeo için "Olsun Mondeo fazladan kontra verdi (!)" diyeceksin her halde.

    3-)Hani tanım yaptın ya "Bizim insanımızın standart türüsün." diye işte bu tam sen oluyorsun.Biz bir tek testle mi yol tutuşa karar verilir diyoruz ? Ama sonuç olarak Moose test bunun içindedir.Hani saçmaladın Güvenlik testi falan olmadı yani.Onuda geçtim "Geyik testleri vardır." diyosun e videoda yapılan zaten geyik testi ?

    4-)Yine başkalarını bilmemekle suçlarken,her şeyi ben bilirim havasındayken "ESC." testinin prosedürünü bile açıp okuyamamışsın.Emin ol Focus'un Golf 6 gibi döndüğü zamanda var.Fakat bu testte zaten yazar denemeler 50 defaya kadar çıktı diye.Bir kaç farklı aracın testini izlersen çoğunun direksiyon açılarının Focus'a yaklaşamadığını bile görürsün.Focus bu konularda epey iyi olduğu için artık saçmalama noktasına kadar direksiyon açısı veriliyor.Mini bir araştırma yahu git bak bir kaç tane aracın testine direksiyon açılarından görürsün zaten ama ne yazık ki "Standart bir tür gibisin." .

    Öte yandan neden Golf 6 örneği verdin ? Başka bir sürü aracın ESC testi var.Buda belli ediyor zaten fanatizm seviyeni.

    Öte yandan hala soruyorum cevap yok.Örnekli açıklama bekliyorum "Yol tutuş testi nedir,nasıl yapılır ?"

    Bak sana senin verdiğin fotolarla nokta koyayım

    1-Bu fotoda ki gölgelerin düştüğü yerler aşşağı yukarı tamamen aynı arkadaşım(passatın çekimi daha uzkta olduğu için gölge ile duba arasındaki fark mondeo kadar net değil.Yani dezavantajı uzak çekimden dolayı passat yaşamış olabilir.Açı değil uzak çekimden dolayı netliğin bozulması)
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Bu fotonda ise passatın gölgesi dubaları geçmiş
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Ne demek oluyor bu?Biraz bu tarz işleri öğren fanatiklik yapma demek oluyor.Böyle kendi silahınla vurulursun demek oluyor.


    2-Kontra vermektense kontrollü kayma tercih edilir yol tutuşlarında.Şasinin bütün olarak hareket etmesi daha tercih edilesidir.Kontra vermeyi herkes beceremeyeceği için çok daha tehlikeli olur %90 kullanıcıların baş edemeyeceği bir durumdur.Taklalı kazalara sebebiyet verir.

    3-Evet yol tutuş testi değildir arkadaşım.Dünyanın hiçbir yerinde buna bakarak yol tutuş kararı verilmez.Bak passat yukarıdaki fotolarında çok daha rijit girmiş viraja.

    4-Arkadaşım focusun direksiyon açısının tekerleğe yansıması önemlidir.Her aracın direksiyon devrinin tekerleklere yansıması farklı olabilir.Bİlmeyen sensin.Hemde öyle böyle değil.Bende pekala diyebilirimki nereden bilelim passatın pilotunun daha fazla direksiyon hareketi yapmadığını.Böyle testlerle karar verilmez dememin 1001. kanıtı da bu mesela Şu verdiğin cevapların dünyada karşılığı yok.Bak aynı test ne diyor test için "ESC güvenlik testi" Bu bir güvenlik testidir yol tutuşlar karşılaştırılamaz buna bakılarak.

    Bunların üstüne benden yol tutuş testi nasıl yapılır bunun cevabını istiyorsun.

    Daha kendi hazırladığı fotolarla kendi foyasını ortaya çıkaran ve bunu fanatizmin körlüğünde boğulduğu için yapan birine bu kadar açıklama fazla bile.


    Hadi bay bay sana

    Adam hala aynı şeyleri söylüyor.Vay anaaaaaam vay.Çaresizlik demek ki insanı bu kadar saçmalatma seviyesine getirebiliyor.

    Ben adama "Evet bu şekilde yol tutuşa karar verilmez ama bir yol tutuş kategorisidir." dedikçe o bana "Böyle yol tutuş testine karar verilmez." diyor.

    Ben adama önemli olan engeli aşmaktır bariyer yerinde tır olsa tıra vuracaksın dedikçe "Kontrollü kaymak iyidir." diyor.Demek ki kendisi aynı şekil tıra vursa "Kontrollü kaydım arabamda,bende efsaneyim." diyecek.

    Ben adama zaten tüm yol tutuş testleri güvenlik için yapılır dedikçe o bana hala çok bilmiş gibi "ESC güvenlik testidir,geyik güvenlik testidir yol tutuş testi değildir." diyor.

    Aynı adama soruyorum ki "Yol tutuş testi nedir,nasıl yapılır ?" hala cevap yok.

    Arkadaş sanki araçlar binek değil yarış makineleri de yol tutuş pistte iyi dönsün,performans olsun niyetine yapılıyor.

    Hepsini geçtim hala "Kendi hazırladığı fotolarla kendi foyasını ortaya çıkaran." diye kendisinden bahsedeceğine bizi hedef alıyor.Yok videoyu bile tekrar açıp izleyip Passat'ın yatış durumunu görmek istemiyor.

    Hala fanatiklikten bahsediyor ki kendisinin her türlü konuda ne kadar fanatiklik yaptığı,her girdiği tartışmada insanları bıktırırcasına haksız da olsa yardırdığı ortada.Onu geçtim benim Ford aracım yok,Mondeo'da yok.Bu hayatta VW'e binme durumum Ford'a olduğundan daha fazla oldu.Şimdi Hyundai var.Hani nasıl fanatiklik yaparım ki ? Niye yapayım ? Hani senin gibi hayal dünyasında yaşayıp "FÖRRRÖÖRÖÖÖ FÖRRÖÖÖRÜÜ." diye insan kafası mı ütüleyelim. Avatar'ı Ferrari,araç tercihi "VW." daha neyin muhabbetini yapacaksın ki.

    Fotolardaki gerçeği anlamış olman gayet iyi oldu.Zırvalamaları geçiyorum illa birşey demek zorundaydın kendince zaten.Cevap verebiliyorum ben demen gerekiyordu.Verdin kendi kararınca.Birdahada bir örnek verirken dikkatli ol elindeki doneleri biri aksine ispat için kullanabilir

    Ayrıca profil resmimle araç tercihime nereden atladın onuda anlamadım.İlkokul 5 seviyesi tartışma kalitesine döndün bir anda.Aracım 2010 tiguan olduğu için vw seçili tercihim değil aracım vw profil resmimde ferrari olabilir pekala.Bu sana neden bu kadar battı onuda anlamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    BÖyle yol tutuş testi mi olur:D FOrumdaki yol tutuş testine bakın. Focus 3 ün arka lastikleri esp testinde yerden kesiliyor.Bu focus iyi yol tutmuyor anlamına mı geliyor.

    Moose testi ni dünyada sadece bizim forumda yol tutuş testi olarak koyarlar.AYrıca:

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Fotoda görüldüğü üzere passat apexi daha iyi yakalamıştır.Dubaya daha yakın girebilmiştir.Mondeo ise daha genişten virajı aldığı için daha sonraki dubaya çarpmadan kurtulmuştur.Apex yakalama konusunda Passat daha iyi iş çıkarmış.Bu sürücüdende kaynaklanabilir.

    Bunda mondeonun Sw olmasınında payı da olabilir.AYrıca mondeo tam geçişin sonunda bir kontra daha veriyor.Ya da vermek zorunda kalıyor.Passatta veriyor ama mondeo daha keskin manevra vermek zorunda kalıyor.Ağırlık dağılımını daha geç absorbe ediyor anlamına gelir bu mondeo için.İşin tekniği bunu söylüyor ben değil.

    Ya o ilk girişte fotoya göre sağda araç olsaydı.(Mondeoya göre solda).Mondeo araca vurmuş olacaktı.Yani yolu iyi tutamamış olacaktı.

    Şimdi bu foto ve videoya bakarak yol tutuş testinden anlam çıkarmaya kalkmak ağır bilmemezliktir en kibar dille.DÜnynaın hiçbiryerinde böyle yol tutuş testi yapılmaz.


    BÜTÜN BUNLARIN NEDENİ SÜRÜCÜ KAYNAKLIDA OLABİLİR.O YÜZDEN BÖYLE TESTLE YOL TUTUŞ TESTİ KARARI VERİLMEZ.

    Alla alla bu resimde niye farklı madem ? Kamera açıları bile aynı değil.Daha ne kadar yakın olabilir Mondeo.Ayıptır insan kandırmaya çalışmayın.Ayrıca yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Öte yandan ESC testinin prosedürünü biliyorsunuz o yüzden alakasız olarak saçmalamamak gerek.

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Şu verdiğin fotoda bile mondeonun daha fazla gövde salınımı yaptığı net olarak belli oluyor bu gövde salınımı yüksek olduğundan zaten en son bitişte daha keskin manevra yapmak durumunda kalıyor.Teşekkürler foto için tekrar.Saçmalama konusunda da siz bu konuda şuan çok başarılı oldunuz.İnsan gördüğünü bu kadar mı anlayamaz.Fanatik olmayın bu kadar.

    Ayrıca moose testi güvenlik testidir.Bir aracın iyi yol tutması ve tutmamasını göstermez.Zaten öyle olsa mondeo sw yi çıkarmazlar.Araçları karşılaştıralım diye çıkarmamışlar zaten.

    Forumda bir yarış kültürü var ama anlayamıyorum.BUnca değişken parametre varken bir videoyla bu araç daha iyi yol tutuyor demek fanatizm tatminidir.

    Şu ve diğer yazdığın yoruma bakıyorum da ne desem diye düşünüp duruyorum.Zira bu forumda daha bir kere "Evet kardeş sen doğru söylüyor olabilirsin." dediğini görmedim.Hep sen haklısın karşında ki haksız.Asıl fanatizmin içine düşmüş olan sensin.Önce kandırmalı bir Apex attın ortaya,armut gibi ortaya çıkınca "Gövde salınımına." geldin.Ama hiç düşünmüyorsun ki Mondeo daha çok yatarken manevrasını başarabiliyor öte yandan daha az yatan Passat aynı derecede başarılı manevra yapamıyor.Lastmikmiş,parametreymiş.Arkadaşım bu test sonuçta aracın fabrikadan çıktığı lastikle yapılmıyor mu ?

    Buda zaten yol tutuş testi değil.Güvenlik testi.

    İşte bu forumda son zamanlarda okuduğum en anormal cümlelerden biri.. Yol tutuş testleri zaten güvenlik amaçlı değil mi ? Binek arabalar pist süresi yapsın diye mi yol tutuş konusunda iyileştirilmeye çalışılıyor yoksa güvenlik için mi ? Son zamanlarda ciddiyim bu kadar komik bir cümle okumadım ayrıca bu testin gidin bence açılımını okuyun.Manevra lafı geçer içerisinde. :D

    Tekrar soruyorum.Yol tutuş testi nedir ? Nasıl yapılır ? Slalom,360,viraj içi frenleme vs diyeceksiniz ? Ama unutmayın ki bu izlediğimizde tam olarak bir yol tutuş testi türlerinden biri.Yani "Güvenlik testidir." ne demek ? Bu güvenlik testiyse slalom ve 360 performans testi midir ? Eğer öyleyse sebepleri nedir ?

    Ayrıca Passat'ta Mondeo kadar yatıyor.Kamera açıları farklı olduğu için dubaların gözüktüğü zamandan aldım resmi yani Passat'ın tam olarak yatmaya başlamadığı nokta buyrun farklı resim. :D

     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri


    Aynen arkadaşım. Yol tutuş testi değil.Yol tutuş testinde yanal G kuvveti aslında esas alınır mesela.tek bir testle yol tutuşu kararı verilmez.Geyik testleri vardır.Birçok testin karışımı yapılır.Bunu öğrenmek aslında çok kolay ama bizim milletimizin standart bir türü gibisin.İşine gelirse işte.

    Ayrıca fotodaki passat ile senin dediğin mondeo aynı zaman diliminde değilki.Sen ilk gönderdiğin fotoda tam duba izasındayken 2 side mondeo daha önce salınıma başlamış.Yani yine kurtaramadın .Ayrıca senden sonraki arkadaşın fotolarına bakarsan mondeo fazladan bir kontra daha vermek zorunda kalmış en son kadrajdan çıkarken.

    Buda mı gol değil be :?

    Focus 3 testi


    Golf 6 Testi


    Şimdi senin mantığına göre bu videoya bakarak golf 6 ıslak zaminde bile focus 3 ten daha mı iyi yol tutuyor diyelim Focus havalanmış.

    Bunların yol tutuş testi olduğunu ancak sizin gibi önyargılı fanatikler iddia eder.Bu kafayla daha çok kaybederiz biz.




    1-)Hala okuduğunu anlayamıyorsun,aslında anlıyorsun ama kıvırıyorsun.Kamera açıları farklı diyorum iki aracında maksimum yatış pozisyonları ancak o şekilde belli oluyor.Kamera açıları arasında epey fark olduğu için sen aslında aynı zaman diliminde farklı açılardan gördüğün için Mondeo'da duba görünürken,Passat'ta gözükmüyor.Yani bunu bile anlayamıyorsun daha ne diyeyim ki ?

    2-)Yahu isterse 250 tane kontra versin amaç ne arkadaşım ? O dubalara çarpmadan çıkmak değil mi ? Yani sen yolda Passat'la aynı şekilde tıra gömüldüğün zaman senin önünden geçip giden Mondeo için "Olsun Mondeo fazladan kontra verdi (!)" diyeceksin her halde.

    3-)Hani tanım yaptın ya "Bizim insanımızın standart türüsün." diye işte bu tam sen oluyorsun.Biz bir tek testle mi yol tutuşa karar verilir diyoruz ? Ama sonuç olarak Moose test bunun içindedir.Hani saçmaladın Güvenlik testi falan olmadı yani.Onuda geçtim "Geyik testleri vardır." diyosun e videoda yapılan zaten geyik testi ?

    4-)Yine başkalarını bilmemekle suçlarken,her şeyi ben bilirim havasındayken "ESC." testinin prosedürünü bile açıp okuyamamışsın.Emin ol Focus'un Golf 6 gibi döndüğü zamanda var.Fakat bu testte zaten yazar denemeler 50 defaya kadar çıktı diye.Bir kaç farklı aracın testini izlersen çoğunun direksiyon açılarının Focus'a yaklaşamadığını bile görürsün.Focus bu konularda epey iyi olduğu için artık saçmalama noktasına kadar direksiyon açısı veriliyor.Mini bir araştırma yahu git bak bir kaç tane aracın testine direksiyon açılarından görürsün zaten ama ne yazık ki "Standart bir tür gibisin." .

    Öte yandan neden Golf 6 örneği verdin ? Başka bir sürü aracın ESC testi var.Buda belli ediyor zaten fanatizm seviyeni.

    Öte yandan hala soruyorum cevap yok.Örnekli açıklama bekliyorum "Yol tutuş testi nedir,nasıl yapılır ?"

    Bak sana senin verdiğin fotolarla nokta koyayım

    1-Bu fotoda ki gölgelerin düştüğü yerler aşşağı yukarı tamamen aynı arkadaşım(passatın çekimi daha uzkta olduğu için gölge ile duba arasındaki fark mondeo kadar net değil.Yani dezavantajı uzak çekimden dolayı passat yaşamış olabilir.Açı değil uzak çekimden dolayı netliğin bozulması)
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Bu fotonda ise passatın gölgesi dubaları geçmiş
     Yeni mondeo ve yeni passat yol tutuş testleri

    Ne demek oluyor bu?Biraz bu tarz işleri öğren fanatiklik yapma demek oluyor.Böyle kendi silahınla vurulursun demek oluyor.


    2-Kontra vermektense kontrollü kayma tercih edilir yol tutuşlarında.Şasinin bütün olarak hareket etmesi daha tercih edilesidir.Kontra vermeyi herkes beceremeyeceği için çok daha tehlikeli olur %90 kullanıcıların baş edemeyeceği bir durumdur.Taklalı kazalara sebebiyet verir.

    3-Evet yol tutuş testi değildir arkadaşım.Dünyanın hiçbir yerinde buna bakarak yol tutuş kararı verilmez.Bak passat yukarıdaki fotolarında çok daha rijit girmiş viraja.

    4-Arkadaşım focusun direksiyon açısının tekerleğe yansıması önemlidir.Her aracın direksiyon devrinin tekerleklere yansıması farklı olabilir.Bİlmeyen sensin.Hemde öyle böyle değil.Bende pekala diyebilirimki nereden bilelim passatın pilotunun daha fazla direksiyon hareketi yapmadığını.Böyle testlerle karar verilmez dememin 1001. kanıtı da bu mesela Şu verdiğin cevapların dünyada karşılığı yok.Bak aynı test ne diyor test için "ESC güvenlik testi" Bu bir güvenlik testidir yol tutuşlar karşılaştırılamaz buna bakılarak.

    Bunların üstüne benden yol tutuş testi nasıl yapılır bunun cevabını istiyorsun.

    Daha kendi hazırladığı fotolarla kendi foyasını ortaya çıkaran ve bunu fanatizmin körlüğünde boğulduğu için yapan birine bu kadar açıklama fazla bile.


    Hadi bay bay sana

    Adam hala aynı şeyleri söylüyor.Vay anaaaaaam vay.Çaresizlik demek ki insanı bu kadar saçmalatma seviyesine getirebiliyor.

    Ben adama "Evet bu şekilde yol tutuşa karar verilmez ama bir yol tutuş kategorisidir." dedikçe o bana "Böyle yol tutuş testine karar verilmez." diyor.

    Ben adama önemli olan engeli aşmaktır bariyer yerinde tır olsa tıra vuracaksın dedikçe "Kontrollü kaymak iyidir." diyor.Demek ki kendisi aynı şekil tıra vursa "Kontrollü kaydım arabamda,bende efsaneyim." diyecek.

    Ben adama zaten tüm yol tutuş testleri güvenlik için yapılır dedikçe o bana hala çok bilmiş gibi "ESC güvenlik testidir,geyik güvenlik testidir yol tutuş testi değildir." diyor.

    Aynı adama soruyorum ki "Yol tutuş testi nedir,nasıl yapılır ?" hala cevap yok.

    Arkadaş sanki araçlar binek değil yarış makineleri de yol tutuş pistte iyi dönsün,performans olsun niyetine yapılıyor.

    Hepsini geçtim hala "Kendi hazırladığı fotolarla kendi foyasını ortaya çıkaran." diye kendisinden bahsedeceğine bizi hedef alıyor.Yok videoyu bile tekrar açıp izleyip Passat'ın yatış durumunu görmek istemiyor.

    Hala fanatiklikten bahsediyor ki kendisinin her türlü konuda ne kadar fanatiklik yaptığı,her girdiği tartışmada insanları bıktırırcasına haksız da olsa yardırdığı ortada.Onu geçtim benim Ford aracım yok,Mondeo'da yok.Bu hayatta VW'e binme durumum Ford'a olduğundan daha fazla oldu.Şimdi Hyundai var.Hani nasıl fanatiklik yaparım ki ? Niye yapayım ? Hani senin gibi hayal dünyasında yaşayıp "FÖRRRÖÖRÖÖÖ FÖRRÖÖÖRÜÜ." diye insan kafası mı ütüleyelim. Avatar'ı Ferrari,araç tercihi "VW." daha neyin muhabbetini yapacaksın ki.

    Fotolardaki gerçeği anlamış olman gayet iyi oldu.Zırvalamaları geçiyorum illa birşey demek zorundaydın kendince zaten.Cevap verebiliyorum ben demen gerekiyordu.Verdin kendi kararınca.Birdahada bir örnek verirken dikkatli ol elindeki doneleri biri aksine ispat için kullanabilir

    Ayrıca profil resmimle araç tercihime nereden atladın onuda anlamadım.İlkokul 5 seviyesi tartışma kalitesine döndün bir anda.Aracım 2010 tiguan olduğu için vw seçili tercihim değil aracım vw profil resmimde ferrari olabilir pekala.Bu sana neden bu kadar battı onuda anlamadım

    Kardeş hala kendini anlatıp karşında ki insan böyleymiş gibi konuşuyorsun.Yazık üzülüyorum senin adına. :D Hala verecek cevap bulamadı diyorsun.Ben sana cevap verdikçe aynı şeyleri sayıklıyorsun sana niye cevap vereyim.Asıl cevap veremeyen sensin hala "Yol tutuş testi nedir,nasıl yapılır ? diye soruyorum cevap veremiyorsun.Çünkü her zaman okuduğun bloglarda ve vikide pek bir şey bulamıyorsun karşına Slalom,Geyik testi vs çıkıyor yamulup kalıyorsun. :D ESC testi gibi armut gibi tüm şeyleri yazılı çizili teste bile kendince argümanlar sunuyorsun.Yol tutuş testi yapan otoritelerin kullandığı "Moose." testi "Güvenlik." testidir diye saçma sapan bir şeyle olay dışına itiyorsun..Sana soruyorum binek araçlarda yol tutuş testi güvenlik için yapılmıyor mu ?

    Daha Yol Tutuş testlerinin "Güvenlik." kelimesi altında olduğunu bilmeyecek bir seviyedeyken girdiğin her tartışmada "Her şeyi ben bilirim." temalı ego patlamaların inan çok üzücü.Birde hep aynı şeyleri saçmalarken,karşında ki insanı da aynı şeyleri saçmalamaya itmeye çalışman da komik.

    Yine kendi hayal dünyanda yaşadığının bir örneği "Fotolarda ki gerçeği anlamış olman gayet iyi oldu." ne gerçeği yahu ? bir insan bu kadar ileri seviye nasıl saçmalayabilir ki.Konumuzun senin arabana gelme sebebi senin her konuda VW fanatikliği yapman.Sonra gelip karşında tarafsız yorum yapan adamları fanatiklikle suçlaman.Buda senin hayal dünyanın bir yansıması.

    AMA GEYİK TESTİ YOL TUTUŞ TESTİ DEĞİL Kİİİ GÜVENLİK TESTİİİİİİ Ya bu tartışma nasıl ilkokul seviyesine dönmesin.Çünkü bir liseli seviyesinde argümanlar sunup,demagoji yapmaktan öteye geçemiyorsunuz.

    Haa bu arada Mondeo "Slalom" testinde 1,5 km fark takmış..Ama dur Slalom'da yol tutuş testi değil güvenlik testidir evet.

    Hadi şimdi saçma argümanlarınla farklı konularda fanatiklik yapabilirsin buradan ekmek yok sana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 5 Mart 2015; 15:00:24 >




  • Tamam Ford yol tutuşu anlamında güvenilir bir markadır fakat burda test edilen Passat sedan Mondeo is sw versiyonu yani birbirilerinden biraz alakasızlar o yüzden bu test yol tutuşuyla ilgili bir test değil ESP testi kanımca. Passat'ın dubaya çarpmasına gelince. Mondeo 2.hamleyi yaparken arkasını bırakmış bu yüzden 3.hamleyi yaparken Passat'ın dokunduğu dubanın biraz daha ötesinden viraja girmiş. Ama Passat arkasını hiç bir şekilde bırakmadığı için 3.hamleyi yaparken dubadan sıyrılamamış. Fakat yine de bu teste yol tutuş testi diyenler var o zaman onlara şunu sormak istiyorum. Mondeo arkasını bırakmış fakat Passat bırakmamış ve Mondeo son hamleyi yaparken arkası yerden havalanmış resmen. Buna rağmen Mondeo nasıl daha iyi yol tutuyor diyebiliyorsunuz ?

    Konudaki testin ESP testi olduğunu da şu videolardan idrak edebilirsiniz şayet dubalar aynı şekilde dizilmiş ve aynı hareketler var.
    https://www.youtube.com/watch?v=uD9YOklzmHg
    https://www.youtube.com/watch?v=g7lkdjuC5_I




  • Biride çıkıp dememişki Passat daha hızlı girdiği için vuruyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan şimdi para olcak. Gideceksin Sıfır 2.0 Motor dizel Power Shift Full+Full Mondeo alacaksın. .Gecenlerde bende bayiye gittim Arabanin icine bindim. Yok boyle araba. Parasini hakediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __GeneraL__ kullanıcısına yanıt
    +++++++++++++++1286324623577


    Mondeo = O bir kral

    Alırsın Ford olursun Lord.

    Alırsın Vosvogen olursun Lostlogen.(bu olmadı ama olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackGhost12 -- 2 Temmuz 2016; 22:58:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir vw ile en iyi duz gidersin toktur konforludur guven verir. Is viraja manevraya geldimi o guven duygusu gider. Cunku yapilis amaci o arabanin vw hicbir zaman yol tutusu ile ovunmedi.

    Mesela ford yol tutus, suspansiyon geometrisi, rijit sasi falan kasarken ve grubu led far yumusak plastik falan kasiyordu sonucta kazanan kim oldu vw.

    Dunyada insanlarin %90 kismina bir endustriyel urunu dizayni ile satarsiniz. Insanoglu dokunmaktan hissetmekten hoslanir. Galerinde aracin icine oturur lifte kaldirip suspansiyon geometrisine bakmaz.

    Yani pazarlamaci firma ile muhendislik firmasi arasindaki fark budur.

    Henry Ford ne demis: Quality means doing it right when no one is looking.

    Yani kalite, kimse size bakmiyorken de dogru olani yapmaktir.

    Simdi gel de bunu VW'ye anlat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.