Şimdi Ara

''YENİ MOTOR YAPILDI'' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
7.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok degilmis
  • kardeşim ben 528 bmwye yaptırdım satarken kul hakkı girmesin hak çıkmasın dıye adama basa basa söyledim ayrıca yetkili serviste yaptırdım sandık yaptırmak zaten kolay iş değil nese alan kişi servisten bilgisinide aldı bugune kadar adam arayıp küfür saymadı ama akıl karı bir iş değil 10bınde bile indirse yarın yine bir sorun kesin çıkarıtr.çünkü ister istemez parçalar kurcalanıyor el değiyor arbanıza kirleniyorbu kirlilik pislik toz anlamında değil.eğer alacağınız aracın sahıbı ile yetkili servis üçlü kontak kurup kafanıza sinerse girin sonuçta muadillerine göre fiyatı kırık oluyor amawww.sahibinden.com zihnıyeti online galerici hisseden kardeşlerimiz yapılan araçların masrafını çıkarmak için sıfır parasına fiyat çekiyor neredeyse ve çok iddialılar ama hava cıva




  • sandik yaptirmak neden kolay degil? örnegin benim megane motor kitlese bende yaptirmak yerine gidip renodan sandik motor istesem getirip takmazlar mì?
  • bahsettiğimiz araçlar arasındaki farkı kestiremediniz sanırım ben yetkili servise sandık motor getirmeden 14binlira fatura ödedim.buda nereden baksanız bir megane parası yapar yanlış anlamyın lütfen
  • yok hocam fiyat icin demiyorum. baska zorluk var mí onu ögrenmek istedim. megane için yukarda bir arkadas 6&7 bib tl civaridir dedi onun için
  • sizin şuan böyle bir durumunuz söz konusumu veya öle bişi olmaya yakın durumda mı hissediyorunuz zaten zamanla indereceği durumu bildiyor.tabi birde araçta oluşan sorun nedir yanı onların hepsini iyice irdelemek lazım yanı yok yere para vermeyın ucuz yollu orjınal yedek parçalarla sorun giderilebilir.gereksiz olur komple motor getirmek eğer araç gerçekten tam anlamıyle elektronik otomatik şanzıman vs bu durumlarlada kendını tuketmişse bu araca bir değil on kere motor yapsanız yine masraf çıkartır.yanı sandıkta koysanız parça parça kusurlu parçalarıda revize etseniz sonuçta işlem yenı buradaki ustaların elinde bitiyor.her turlu bir kaç defa teste denemeye şüpheye ihtiyaç duyacaksınız.yanı sıkılan vidalar parçalar o kadar parça varki sorun motorun kütlesinde değil onunla hareket eden organların görevide çok önemli.eğer aracınız çok yuksek kmlerde ise revize işlemi yaptırın iyi bir ustaya. size distribütor en kral sandık motoru bile getirse diğer parçalar görevini yitirmiş ise sorununuz bitmez




  • yok hocam benim arac henüz 80 binde sorunsuz sadece meraktan sordum
  • aman iyi kardeşim allah kaza bela vermesin aklınıza getirmeyin böyle şeyler yalnız eğer başınıza böyle bır durum gelirse yapıp satmak yerıne pert halinle birine satın servisten çalışanlar edenler veya meraklısı olupta motorunu kendı toplamak isteyen birsuru insan oluyor en azından işin sonunda daha bile karlı çıkabiliyorsunuz aracınız yatmamış parça beklememiş ve hergun yenı ne çıkar ne tur bir masraf korkusu olmadan önünüze bakabiliyorsunuz.ben pert halinle satsam aynı oranda işin içinden çıkacaktım ama yapar bınerim mantığı güdmüştüm sonra fikir değiştirince aracı servisten çıkmasını beklediğim gunun zararı haybeye olmuştu.nakit herzaman kardır alternatifi çoktur
  • bence rektefiye daha garantidir orjinal parça ile yapalım da görün bakalım
  • her türlü rektefiye işiniz garantili yapılır 50 000 km garantili içiniz rahat olsun motor bizim işimiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    20 yaşındaki bir araç için motoru yapılmışı daha makbuldur..
    10 yaşındaki bir araç içinse hor kullanılmıştır o araç
    3-5 civarı yaşlardakilerde ise ana avrat kalmamıştır araçta


    Doğru söze ne denir..
  • Renault servisine sordum. 1.5 DCI motora 6000 - 7000 TL civarı. Bunun takılması, vs. vs. dedi bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Özetle alınmaz araçtır....


    Bukadar. Tek motorla degil, yuruyen aksamlarda var sonucta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytacfx


    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Özetle alınmaz araçtır....


    Bukadar. Tek motorla degil, yuruyen aksamlarda var sonucta


    2006 model diesel arabam var. Alalı 4 ay oldu. Benden önceki sahibi hor kullanmış. Paraya kıydım. Yetkili serviste 1800 TL masraf ettim. Bir çok işçiliği de ödemedim. Araba 120.000 km de. Ön kaputun altında neredeyse motor hariç her şey yetkili serviste değişti. Diskler ve balatalar dahil.

    Şimdi bu arabanın değeri hiç artmamış mı oldu. Hani hor kullanılmıştır. Parçalar yorulmuştur. Motorla kalmıyor iş diyenler var ya. O yüzden sordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    nesi doğal arkadaşım yılda 50 bin kilometre yapması mı doğal.
    niye aynı fiyata yılda 5-10 bin km yapmışı varken daha çok yorulmuşu alınır. bu işin mantığı ne. he 3-5 kuruş ucuz dersen oda kalsın aracın başka sorunları ortaya çıkar.
    sandık motor diyorsunda, 10-15 yaşındaki araç için sandık motoru nerden bulucaksın. bulsanda kaça mal olacak bir araba fiyatı. tabii ki sanayide yapılcak bende sanayide yapılan işe asla güvenmem ilk günki gibi olamıyacağına emin olduğum için o aracı almam


    Yaw buda yeni çıktı. Sizin çok güvendiğiniz servisler bile bazen araçları yaptırmak için sanayideki ustalara gönderiyorlar. 0 Araç alırken + olarak istediğin deri döşeme nerde yapılıyor sanıyorsun? Sanayide. Bugün atıyorum bir Mercedesi en iyi şekilde komple boyatmak istiyorsan servise gitmezsin, sanayiye gidersin, servisten fazla para verirsin ama ortaya çıkan iş çok kalitelidir. Türkiyede ki kendi dallarındaki en iyi ustalar hep sanayidedir yada kendi dükkanları vardır. Servislerde değillerdir yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAXMAHNHOB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    nesi doğal arkadaşım yılda 50 bin kilometre yapması mı doğal.
    niye aynı fiyata yılda 5-10 bin km yapmışı varken daha çok yorulmuşu alınır. bu işin mantığı ne. he 3-5 kuruş ucuz dersen oda kalsın aracın başka sorunları ortaya çıkar.
    sandık motor diyorsunda, 10-15 yaşındaki araç için sandık motoru nerden bulucaksın. bulsanda kaça mal olacak bir araba fiyatı. tabii ki sanayide yapılcak bende sanayide yapılan işe asla güvenmem ilk günki gibi olamıyacağına emin olduğum için o aracı almam


    Yaw buda yeni çıktı. Sizin çok güvendiğiniz servisler bile bazen araçları yaptırmak için sanayideki ustalara gönderiyorlar. 0 Araç alırken + olarak istediğin deri döşeme nerde yapılıyor sanıyorsun? Sanayide. Bugün atıyorum bir Mercedesi en iyi şekilde komple boyatmak istiyorsan servise gitmezsin, sanayiye gidersin, servisten fazla para verirsin ama ortaya çıkan iş çok kalitelidir. Türkiyede ki kendi dallarındaki en iyi ustalar hep sanayidedir yada kendi dükkanları vardır. Servislerde değillerdir yani.


    Servisin taktığı parçaların garantisi var. Bugün bir triger setini sanayide 250 TL ye takarlarken yetkili serviste 400 TL ye taktırırsın. Ama garantin olur. Bir kaç gün veya ay sonra kayış kopsa ve motor zarar görse yetkili servis tek kuruş almadan motorunuzu da yapar. Özel servis bunun altından kalkamıyacağı için suçu kullanım hatasına bulacaktır. Yani suçlu müşteri olacaktır.

    Benim taktırdığım tüm parçalar faturalı ve 2 yıl garantili. Ayrıca sizin dediğiniz gibi özel servise filan da gönderilmedi araba. tamamı Renault Bağdatlılar servisinde yapıldı. 119.834 km de servise giren araç 119.838 km de servisten çıktı. O 4 km de deneme sürüşüymüş. Faturada o da yazıyor.




  • "Yeni motor yapıldı.."

    sanırsın oturdu evinde motor bloğu döktü herif
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: PAXMAHNHOB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    nesi doğal arkadaşım yılda 50 bin kilometre yapması mı doğal.
    niye aynı fiyata yılda 5-10 bin km yapmışı varken daha çok yorulmuşu alınır. bu işin mantığı ne. he 3-5 kuruş ucuz dersen oda kalsın aracın başka sorunları ortaya çıkar.
    sandık motor diyorsunda, 10-15 yaşındaki araç için sandık motoru nerden bulucaksın. bulsanda kaça mal olacak bir araba fiyatı. tabii ki sanayide yapılcak bende sanayide yapılan işe asla güvenmem ilk günki gibi olamıyacağına emin olduğum için o aracı almam


    Yaw buda yeni çıktı. Sizin çok güvendiğiniz servisler bile bazen araçları yaptırmak için sanayideki ustalara gönderiyorlar. 0 Araç alırken + olarak istediğin deri döşeme nerde yapılıyor sanıyorsun? Sanayide. Bugün atıyorum bir Mercedesi en iyi şekilde komple boyatmak istiyorsan servise gitmezsin, sanayiye gidersin, servisten fazla para verirsin ama ortaya çıkan iş çok kalitelidir. Türkiyede ki kendi dallarındaki en iyi ustalar hep sanayidedir yada kendi dükkanları vardır. Servislerde değillerdir yani.


    Servisin taktığı parçaların garantisi var. Bugün bir triger setini sanayide 250 TL ye takarlarken yetkili serviste 400 TL ye taktırırsın. Ama garantin olur. Bir kaç gün veya ay sonra kayış kopsa ve motor zarar görse yetkili servis tek kuruş almadan motorunuzu da yapar. Özel servis bunun altından kalkamıyacağı için suçu kullanım hatasına bulacaktır. Yani suçlu müşteri olacaktır.

    Benim taktırdığım tüm parçalar faturalı ve 2 yıl garantili. Ayrıca sizin dediğiniz gibi özel servise filan da gönderilmedi araba. tamamı Renault Bağdatlılar servisinde yapıldı. 119.834 km de servise giren araç 119.838 km de servisten çıktı. O 4 km de deneme sürüşüymüş. Faturada o da yazıyor.


    Ben aracımın parçası takılırken sanayide zaten aracımın başındayım, neyi nasıl taktığını görüyorum. Kaldıki sanayideki ustada artık ustanız olmuşsa, kendi hatasından olan hasarı onarır. Sizin taktırdığınız parçalar, sanayideki parçacılardaki parçalarla tamamen aynı parçalar, sadece fiyatları x2, x3 şeklinde. Dediğim gibi bırakın servislerin araç götürmesini, 0 araçlar bile sanayiye gidebiliyor, deri için bilmemne için. Bugün sanayideki çoğu ustada servislerdeki bilgisayarlardan hatta daha gelişmişlerinden bile var. (tek marka için değil hepsi için gibi). Yine sanayideki iyi bir boyacının hem zanaatı hemde fırını, servistekinden çok daha iyidir. Sanayide maalesef bu iyi ustalar gibi kasaplar ve yamyamlarda olduğundan, işten anlamayan biri için sanayi bir kabus olabilir. Onların sanayi yerine servise gitmesi tabiki daha doğru olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAXMAHNHOB


    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42


    quote:

    Orijinalden alıntı: PAXMAHNHOB

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    nesi doğal arkadaşım yılda 50 bin kilometre yapması mı doğal.
    niye aynı fiyata yılda 5-10 bin km yapmışı varken daha çok yorulmuşu alınır. bu işin mantığı ne. he 3-5 kuruş ucuz dersen oda kalsın aracın başka sorunları ortaya çıkar.
    sandık motor diyorsunda, 10-15 yaşındaki araç için sandık motoru nerden bulucaksın. bulsanda kaça mal olacak bir araba fiyatı. tabii ki sanayide yapılcak bende sanayide yapılan işe asla güvenmem ilk günki gibi olamıyacağına emin olduğum için o aracı almam


    Yaw buda yeni çıktı. Sizin çok güvendiğiniz servisler bile bazen araçları yaptırmak için sanayideki ustalara gönderiyorlar. 0 Araç alırken + olarak istediğin deri döşeme nerde yapılıyor sanıyorsun? Sanayide. Bugün atıyorum bir Mercedesi en iyi şekilde komple boyatmak istiyorsan servise gitmezsin, sanayiye gidersin, servisten fazla para verirsin ama ortaya çıkan iş çok kalitelidir. Türkiyede ki kendi dallarındaki en iyi ustalar hep sanayidedir yada kendi dükkanları vardır. Servislerde değillerdir yani.


    Servisin taktığı parçaların garantisi var. Bugün bir triger setini sanayide 250 TL ye takarlarken yetkili serviste 400 TL ye taktırırsın. Ama garantin olur. Bir kaç gün veya ay sonra kayış kopsa ve motor zarar görse yetkili servis tek kuruş almadan motorunuzu da yapar. Özel servis bunun altından kalkamıyacağı için suçu kullanım hatasına bulacaktır. Yani suçlu müşteri olacaktır.

    Benim taktırdığım tüm parçalar faturalı ve 2 yıl garantili. Ayrıca sizin dediğiniz gibi özel servise filan da gönderilmedi araba. tamamı Renault Bağdatlılar servisinde yapıldı. 119.834 km de servise giren araç 119.838 km de servisten çıktı. O 4 km de deneme sürüşüymüş. Faturada o da yazıyor.


    Ben aracımın parçası takılırken sanayide zaten aracımın başındayım, neyi nasıl taktığını görüyorum. Kaldıki sanayideki ustada artık ustanız olmuşsa, kendi hatasından olan hasarı onarır. Sizin taktırdığınız parçalar, sanayideki parçacılardaki parçalarla tamamen aynı parçalar, sadece fiyatları x2, x3 şeklinde. Dediğim gibi bırakın servislerin araç götürmesini, 0 araçlar bile sanayiye gidebiliyor, deri için bilmemne için. Bugün sanayideki çoğu ustada servislerdeki bilgisayarlardan hatta daha gelişmişlerinden bile var. (tek marka için değil hepsi için gibi). Yine sanayideki iyi bir boyacının hem zanaatı hemde fırını, servistekinden çok daha iyidir. Sanayide maalesef bu iyi ustalar gibi kasaplar ve yamyamlarda olduğundan, işten anlamayan biri için sanayi bir kabus olabilir. Onların sanayi yerine servise gitmesi tabiki daha doğru olur.


    Siz aracınızın başında bulunabilirsiniz. Ama benim vaktim yok bunun için. Bu durumda en güvenilir yer yetkili servis oluyor. Serviste çalışan eleman kalitesizmiş, acemiymiş. vs. vs. Bunlar beni ilgilendirmez ki. Ben arabamı yetkili servise vermiş oluyorum. çıkışta garantili oluyor. Adam parçayı iyi takamadı mı? Arabanın gidişinde bir tutarsızlık mı var. zaten servis o arabayı kalite kontrolden geçiriyor. yani yükümlülük altına giriyor. zaten acemi elemanı çalıştırmıyorlar. Hepsi eğitimlerden geçiyor.

    Haklısınız. Parçalar dışardaki bir servise göre gerçekten pahalı. Mesela turbo borusu için %20 indirimli ve biraz da oradaki ilgilinin ikramı ile 250 TL ödedim. Gerçek fiyatı 275 TL. Aynı boru dışarda 70 TL. Neredeyse 4 kat daha ucuz.

    Bazı işler için dışarı araç gönderiliyor demişsiniz. Ben buna pek ihtimal vermiyorum. Belki belki yapanlar tek tük olabilir. Ama Bağdatlılar bunu asla yapmaz. Bundan eminim.

    Kaldıki sanayideki ustada artık ustanız olmuşsa, kendi hatasından olan hasarı onarır diyorsunuz. Zaten olması gereken bu. Fakat ben yine de ustanın yaptığı hatalı bir işin sonucunda ağır fatura çıkarsa bunu kendi ustanız bile olsa kolay kolay kabul edeceğini düşünmüyorum. Triger kayışını gereğinden fazla gerdirir. kayış kopar. Olan motora olur. Ya da yaptığı bir iş turbonun bozulmasına neden olur. Turbo denen şey de öyle ucuz bir şey değil. Benim araba 2006 Dacia Logan 1.5 DCI. Turbosu dışarda 750 - 1000 TL civarında.

    Son olarak. Özel servis ucuzdur. Özellikle çok iyi tanıdığınız bir tamirciniz ise arabanıza da gerekli özeni gösterir. Ama yetkili servis güvenlidir.

    Topicin konusuna dönersek eğer; Motoru yapılmış arabaya binmektense motoruna hiç çekiç değmemiş yüksek km'li aracı tercih ederim. Motor yapılacak ise de yetkili serviste yaptırmak isterim. İnşallah o duruma kadar gelmem.




  • 2006 3.20d 60bin kmde aracimin motoru su emdi ve rektefiye yaptirdim.

    Mega servicede 8bin tl vererek parcalari almanyadan geldi.

    Arac suan saat gibi eskisinden farki motorunun yeni olmasi
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.