Şimdi Ara

''YENİ MOTOR YAPILDI''

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
7.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ''YENİ MOTOR YAPILDI.''

    merhabalar ; sahibinden de gezerken bazı araçlarda bu yazı dikkatimi çekti.Sizce bu iyi bişey mi kötü bişey mi? İleride alıcaya ne gibi sonuçlar doğurur.


    teşekkürler.İyi günler....



  • Motorun zamanla aşınan bölümlerinin yenilenmesi anlamına geliyor.Piston v.s gibi...İyi olup olmaması arabasına gör değişir.Mesela 72 model bir ford 20m için motorun yenilenmesi iyi olur ama 2009 model bir jetta için olumsuz bir anlama gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzhz

    Motorun zamanla aşınan bölümlerinin yenilenmesi anlamına geliyor.Piston v.s gibi...İyi olup olmaması arabasına gör değişir.Mesela 72 model bir ford 20m için motorun yenilenmesi iyi olur ama 2009 model bir jetta için olumsuz bir anlama gelir.

    anladım peki 2000 BMW
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ins2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzhz

    Motorun zamanla aşınan bölümlerinin yenilenmesi anlamına geliyor.Piston v.s gibi...İyi olup olmaması arabasına gör değişir.Mesela 72 model bir ford 20m için motorun yenilenmesi iyi olur ama 2009 model bir jetta için olumsuz bir anlama gelir.

    anladım peki 2000 BMW

    Alıntıları Göster
    520i mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rfssfr

    520i mi?

    Alıntıları Göster
    Kaçıncı km de yenilenmiş o da önemli. 400.000 km de yenilenmiş ise o aracın motoru sıfır olsa da diğer aksamları ömrünü tamamlamıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Kaçıncı km de yenilenmiş o da önemli. 400.000 km de yenilenmiş ise o aracın motoru sıfır olsa da diğer aksamları ömrünü tamamlamıştır.

    Alıntıları Göster
    20 yaşındaki bir araç için motoru yapılmışı daha makbuldur..
    10 yaşındaki bir araç içinse hor kullanılmıştır o araç
    3-5 civarı yaşlardakilerde ise ana avrat kalmamıştır araçta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    20 yaşındaki bir araç için motoru yapılmışı daha makbuldur..
    10 yaşındaki bir araç içinse hor kullanılmıştır o araç
    3-5 civarı yaşlardakilerde ise ana avrat kalmamıştır araçta


    +1
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    20 yaşındaki bir araç için motoru yapılmışı daha makbuldur..
    10 yaşındaki bir araç içinse hor kullanılmıştır o araç
    3-5 civarı yaşlardakilerde ise ana avrat kalmamıştır araçta

    Açıklamaya bak,hizaya gel...

    Arkadaşlar azıcık daha dikkat etsek üsluplarımıza,burası forum ortamı,topluma açık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    520i mi?

    3.16i
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ins2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    520i mi?

    3.16i

    Alıntıları Göster
    ilk performansinda olmuyor demi motor bi daha?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ins2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    520i mi?

    3.16i

    Alıntıları Göster
    sanırım 220000 km civarı motoru yenilenmiş bir 3.16i dikkatimi çekmişti(2002 model)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    20 yaşındaki bir araç için motoru yapılmışı daha makbuldur..
    10 yaşındaki bir araç içinse hor kullanılmıştır o araç
    3-5 civarı yaşlardakilerde ise ana avrat kalmamıştır araçta


    tamamen saçmalık.

    3-5 yaşında bir araba için motor yaptırmak gayet doğaldır. eğer arabanız kapının önünde yazdan yaza kullandığınız bir süs aracı olmuşsa o zaman ayrı tabi.

    motor km si çok ilerlememişse (400-500.000) gibi motor yaptırmak kötü birşey değildir. bu km'lerdeki araçlar artık sandık motor ister, eğer sandık motor konmuşsa araca oda sıfır motor'dur zaten, ruhsata düzgün işletilmişse problemsiz kullanabilirsiniz.

    yanlış bilgilenme yüzünden kaportadan sonra sıra motor manyaklığına geldi. bu gidişle yakında motor yapıldı diye araba almayan gerzekler dolaşıcak ortalıkta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    20 yaşındaki bir araç için motoru yapılmışı daha makbuldur..
    10 yaşındaki bir araç içinse hor kullanılmıştır o araç
    3-5 civarı yaşlardakilerde ise ana avrat kalmamıştır araçta


    tamamen saçmalık.

    3-5 yaşında bir araba için motor yaptırmak gayet doğaldır. eğer arabanız kapının önünde yazdan yaza kullandığınız bir süs aracı olmuşsa o zaman ayrı tabi.

    motor km si çok ilerlememişse (400-500.000) gibi motor yaptırmak kötü birşey değildir. bu km'lerdeki araçlar artık sandık motor ister, eğer sandık motor konmuşsa araca oda sıfır motor'dur zaten, ruhsata düzgün işletilmişse problemsiz kullanabilirsiniz.

    yanlış bilgilenme yüzünden kaportadan sonra sıra motor manyaklığına geldi. bu gidişle yakında motor yapıldı diye araba almayan gerzekler dolaşıcak ortalıkta.

    Alıntıları Göster
    eğer iyi bir yerde iyi bir usta tarafından hiç bir emekten ve parçadan kaçınılmadan yapılırsa rahatlıkla binilebilir

    ama sanayinin bir köşesinde tecrübesiz bir usta tarafından ucuza kaçılmış parçalarla yapılırsa pek sağlıklı olmaz kanaatimce.

    bunun için motor yapılan yerin referansı da iyi olmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MhmT 106 GTI

    eğer iyi bir yerde iyi bir usta tarafından hiç bir emekten ve parçadan kaçınılmadan yapılırsa rahatlıkla binilebilir

    ama sanayinin bir köşesinde tecrübesiz bir usta tarafından ucuza kaçılmış parçalarla yapılırsa pek sağlıklı olmaz kanaatimce.

    bunun için motor yapılan yerin referansı da iyi olmalı.


    Alıntıları Göster
    tabi birde o yönü var motor yapıldı ama nasıl yapıldı?Kİm yaptı?Niye yaptı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium


    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    20 yaşındaki bir araç için motoru yapılmışı daha makbuldur..
    10 yaşındaki bir araç içinse hor kullanılmıştır o araç
    3-5 civarı yaşlardakilerde ise ana avrat kalmamıştır araçta


    tamamen saçmalık.

    3-5 yaşında bir araba için motor yaptırmak gayet doğaldır. eğer arabanız kapının önünde yazdan yaza kullandığınız bir süs aracı olmuşsa o zaman ayrı tabi.

    motor km si çok ilerlememişse (400-500.000) gibi motor yaptırmak kötü birşey değildir. bu km'lerdeki araçlar artık sandık motor ister, eğer sandık motor konmuşsa araca oda sıfır motor'dur zaten, ruhsata düzgün işletilmişse problemsiz kullanabilirsiniz.

    yanlış bilgilenme yüzünden kaportadan sonra sıra motor manyaklığına geldi. bu gidişle yakında motor yapıldı diye araba almayan gerzekler dolaşıcak ortalıkta.

    nesi doğal arkadaşım yılda 50 bin kilometre yapması mı doğal.
    niye aynı fiyata yılda 5-10 bin km yapmışı varken daha çok yorulmuşu alınır. bu işin mantığı ne. he 3-5 kuruş ucuz dersen oda kalsın aracın başka sorunları ortaya çıkar.
    sandık motor diyorsunda, 10-15 yaşındaki araç için sandık motoru nerden bulucaksın. bulsanda kaça mal olacak bir araba fiyatı. tabii ki sanayide yapılcak bende sanayide yapılan işe asla güvenmem ilk günki gibi olamıyacağına emin olduğum için o aracı almam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutech

    tabi birde o yönü var motor yapıldı ama nasıl yapıldı?Kİm yaptı?Niye yaptı?

    Alıntıları Göster
    sandık motor harici caiz değildir fabrikasyon gibi olmaz hiçbir zaman..
    bir örnekle vw t4 transporter 2.5tdi 88hp 250bin kmde motor yapıldı,orjinalde uzun yolda 160ı rahat görüp az yakan araç,işlemler sonrası 140 rampa aşağı bile çok zor görerek biraz da zorlamayla 1000kmde -100lt civarı eurodizel harcamıştır..bu araç şu an 390binde..
    son iki aracımı hep az kmli olarak seçtim; civic 2 yaşında-7bin kmde idi,cordoba 1,5 yaşında-15bin kmde.. yüksek km olup da full olacağına,düşük km olsun,pahalı olsun veya baz versiyon olsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium


    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    20 yaşındaki bir araç için motoru yapılmışı daha makbuldur..
    10 yaşındaki bir araç içinse hor kullanılmıştır o araç
    3-5 civarı yaşlardakilerde ise ana avrat kalmamıştır araçta


    tamamen saçmalık.

    3-5 yaşında bir araba için motor yaptırmak gayet doğaldır. eğer arabanız kapının önünde yazdan yaza kullandığınız bir süs aracı olmuşsa o zaman ayrı tabi.

    motor km si çok ilerlememişse (400-500.000) gibi motor yaptırmak kötü birşey değildir. bu km'lerdeki araçlar artık sandık motor ister, eğer sandık motor konmuşsa araca oda sıfır motor'dur zaten, ruhsata düzgün işletilmişse problemsiz kullanabilirsiniz.

    yanlış bilgilenme yüzünden kaportadan sonra sıra motor manyaklığına geldi. bu gidişle yakında motor yapıldı diye araba almayan gerzekler dolaşıcak ortalıkta.

    nesi doğal arkadaşım yılda 50 bin kilometre yapması mı doğal.
    niye aynı fiyata yılda 5-10 bin km yapmışı varken daha çok yorulmuşu alınır. bu işin mantığı ne. he 3-5 kuruş ucuz dersen oda kalsın aracın başka sorunları ortaya çıkar.
    sandık motor diyorsunda, 10-15 yaşındaki araç için sandık motoru nerden bulucaksın. bulsanda kaça mal olacak bir araba fiyatı. tabii ki sanayide yapılcak bende sanayide yapılan işe asla güvenmem ilk günki gibi olamıyacağına emin olduğum için o aracı almam


    birincisi bu yorulma işini çok abartıyorsunuz. araç yol yapmış olsa bile bakımları yapılmışsa sorun sadece motorunda olur onuda yaptırırsın zaten. alırken de ona göre düşük kilometreli olandan ucuza alırsın.

    burada önemli olan aracın geri kalanına ne kadar özenli bakıldığıdır. motor arabanın en kolay tamiri yapılan yeridir. keyfin isterse sabah sandık motoru bulur akşama sıfır motor yaparsın aracını.

    eski araçlar için sandık motor bulamasan bile her parçasının yenisini bulabilirsin ve değişmesi gerekeni değiştirip motor yaptırarak kullanabilirsin.

    iyi yapılmış motor bahsedildiği gibi güç düşüklüğü yaşatmayacaktır, hele hele rektefiye sonrası bu güç düşüklüğünü kullanıcısı fark edebiliyorsa o motoru yaptırdığı kişiye usta demesin, bir dahada oraya gitmesin.

    ayrıca motor bozmak düşündüğünüz kadar zor değildir. hararet yaptırmış olabilirsin, aşırı soğuktan dolayı blok çatlatmış olabilirsin, arabanın altını sürtersin karter delinebilir fark edemzsin yatak sardırabilirsin, triger kopabilir... v.s. yani motoru bozmakta yapmakta çok kolaydır ve iyi yapılmış bir motor sıfır motordan farksızdır.

    özetle arabanın motoruna alırken mutlaka baktırınki iyi durumda değilse fiyatında ona göre pazarlık edebilesiniz. ama sıfır motor yapılmış araba dediğiniz ithamları hak etmiyor. hatta yüzbin km'yi geçmiş araçlarda yaşı ne olursa olsun yeni yapılmış motor benim gözümde bir artı değerdir.

    ha bu anlattıklarım sizin fikirlerinizi değiştirecekmi yok. değiştirmesinde zaten, bu zihniyet yüzünden ben çok temiz araçlara çok iyi fiyatlara sahip olabiliyorum. aslında siz bu yazdıklarımı unutun. aşşağıdakiler ile devam edin.

    - boyalı araba beş para etmez, hele değişen varsa direk hurdalığa.

    - motor yapılmış arabayı kim alır ya, adama baş belası olur o daha düzen tutmaz, devamlı arıza yapar, çekmez, eskiden 300 yapan araba motor yaptıktan sonra 100'ü geçemez sakın almayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium


    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium


    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Öztürk

    20 yaşındaki bir araç için motoru yapılmışı daha makbuldur..
    10 yaşındaki bir araç içinse hor kullanılmıştır o araç
    3-5 civarı yaşlardakilerde ise ana avrat kalmamıştır araçta


    tamamen saçmalık.

    3-5 yaşında bir araba için motor yaptırmak gayet doğaldır. eğer arabanız kapının önünde yazdan yaza kullandığınız bir süs aracı olmuşsa o zaman ayrı tabi.

    motor km si çok ilerlememişse (400-500.000) gibi motor yaptırmak kötü birşey değildir. bu km'lerdeki araçlar artık sandık motor ister, eğer sandık motor konmuşsa araca oda sıfır motor'dur zaten, ruhsata düzgün işletilmişse problemsiz kullanabilirsiniz.

    yanlış bilgilenme yüzünden kaportadan sonra sıra motor manyaklığına geldi. bu gidişle yakında motor yapıldı diye araba almayan gerzekler dolaşıcak ortalıkta.

    nesi doğal arkadaşım yılda 50 bin kilometre yapması mı doğal.
    niye aynı fiyata yılda 5-10 bin km yapmışı varken daha çok yorulmuşu alınır. bu işin mantığı ne. he 3-5 kuruş ucuz dersen oda kalsın aracın başka sorunları ortaya çıkar.
    sandık motor diyorsunda, 10-15 yaşındaki araç için sandık motoru nerden bulucaksın. bulsanda kaça mal olacak bir araba fiyatı. tabii ki sanayide yapılcak bende sanayide yapılan işe asla güvenmem ilk günki gibi olamıyacağına emin olduğum için o aracı almam


    birincisi bu yorulma işini çok abartıyorsunuz. araç yol yapmış olsa bile bakımları yapılmışsa sorun sadece motorunda olur onuda yaptırırsın zaten. alırken de ona göre düşük kilometreli olandan ucuza alırsın.

    burada önemli olan aracın geri kalanına ne kadar özenli bakıldığıdır. motor arabanın en kolay tamiri yapılan yeridir. keyfin isterse sabah sandık motoru bulur akşama sıfır motor yaparsın aracını.

    eski araçlar için sandık motor bulamasan bile her parçasının yenisini bulabilirsin ve değişmesi gerekeni değiştirip motor yaptırarak kullanabilirsin.

    iyi yapılmış motor bahsedildiği gibi güç düşüklüğü yaşatmayacaktır, hele hele rektefiye sonrası bu güç düşüklüğünü kullanıcısı fark edebiliyorsa o motoru yaptırdığı kişiye usta demesin, bir dahada oraya gitmesin.

    ayrıca motor bozmak düşündüğünüz kadar zor değildir. hararet yaptırmış olabilirsin, aşırı soğuktan dolayı blok çatlatmış olabilirsin, arabanın altını sürtersin karter delinebilir fark edemzsin yatak sardırabilirsin, triger kopabilir... v.s. yani motoru bozmakta yapmakta çok kolaydır ve iyi yapılmış bir motor sıfır motordan farksızdır.

    özetle arabanın motoruna alırken mutlaka baktırınki iyi durumda değilse fiyatında ona göre pazarlık edebilesiniz. ama sıfır motor yapılmış araba dediğiniz ithamları hak etmiyor. hatta yüzbin km'yi geçmiş araçlarda yaşı ne olursa olsun yeni yapılmış motor benim gözümde bir artı değerdir.

    ha bu anlattıklarım sizin fikirlerinizi değiştirecekmi yok. değiştirmesinde zaten, bu zihniyet yüzünden ben çok temiz araçlara çok iyi fiyatlara sahip olabiliyorum. aslında siz bu yazdıklarımı unutun. aşşağıdakiler ile devam edin.

    - boyalı araba beş para etmez, hele değişen varsa direk hurdalığa.

    - motor yapılmış arabayı kim alır ya, adama baş belası olur o daha düzen tutmaz, devamlı arıza yapar, çekmez, eskiden 300 yapan araba motor yaptıktan sonra 100'ü geçemez sakın almayın.

    yüksek kilometrede makam aracı ayarında birşey almadığın sürece zaten hor kullanılmıştır büyük bi ihtimal. veya taksi çıkmasıdır. ne kadar özenli kullanılmış olabilirki. aracın içindede çeşitli durumlar başgösterir konsol tıkırtıları, kapı kolları soyulması, daha neler neler .



    hala ısrar ediyorum, orada az kilometrede araç varken niye kendime bir sürü uğraş arıyayım. zaten ucuz bu hiçde olmadı motoru rektefiye isterse sandık motor atarım falan, bana göre daha ilk baştan hiç almam daha iyi, uğraşmaya bile değmez boş hikayeler bunlar. hadi yıllardır kullandığın araç olsa yaptırabilirsin bi akıl satmaktansa.

    tavsiyeye de ihtiyaç yok zaten, tek kelimeyle : 150 binde orjinal bir araç alırım, motoru rektefiye görmüş araç almam. sandık motorda uzun iş uğraş dur. arada arabasız kalıcan uzun vakit, en iyisi baştan bulaşmamak. ( 244 binde bir bmw almıştım çokta beğenerek e30 kasa, silindirin teki arıza çıkardı çalışmıyordu, öylece sattım aldığım fiyatın 500 tl üstüne. ne uğraşıcam başka araç mı yok. )




  • Arkadaşlar sandık motor tahmini olarak ne kadar dır? Örnek reno 1.5 dizel motor ne kadara mal olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuncay altuntoprak

    Arkadaşlar sandık motor tahmini olarak ne kadar dır? Örnek reno 1.5 dizel motor ne kadara mal olur?


    6-7 bin lira filan sanırım.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.