Şimdi Ara

Yeni Ford EcoBlue Motor Dizelde Yeni Bir Sayfa Açacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (5 Mobil) - 3 Masaüstü5 Mobil
5 sn
21
Cevap
3
Favori
8.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Yeni Ford EcoBlue Motor Dizelde Yeni Bir Sayfa Açacak


    Ford’un ödüllü EcoBoost benzinli motorlarının endüstri lideri performans ve teknolojisi üzerine inşa edilen EcoBlue dizel motorlar, firmanın gelecekteki binek otomobilleri ve ticari araçlarında 100 PS – 240 PS arası güç çıkışları ile bulunacak. 4 silindirli 2.0 litre Ford EcoBlue yeni Transit ve Transit Custom ticari araçlarda rakipsiz yakıt verimliliği, performans ve kalite sağlayacak. Sürüş konforu piyasadaki 2.2-litre TDCi dizel motora kıyasla 1250 rpm’de %20 daha fazla tork ile geliştirilmiş, böylece ticari araç sürücüleri trafikte sıkışıp kalma, yavaş araçları sollama gibi günlük sürüş senaryoları ile çok daha kolayca başa çıkabiliyorlar. Yeni motor aynı zamanda binek otomobil kalitesini ticari segmentine getiriyor, gürültü seviyesini atıl konumdayken 4 desibel azaltıyor.

    Ford avrupa CEO’su Jim Farley yeni motorlarla ilgili şunları dile getirdi: “Ford EcoBoost benzinli motorlar için yeni bir standart yarattı; daha küçük, daha verimli ve boyundan beklenmeyecek üstün performansa sahip. Müşterilerimiz için inovatif çözümler üretme tutkusu yeni Ford EcoBlue dizel motor serimizin de ardında yatan neden. Bu yeni motor yakıt verimliliğini arttırıyor ve CO2 emisyonunu Avrupa’nın en çok satan ticari araç serisinin bir parçası olan Transit’te %10 azaltıyor. Böylece müşteriler için işletim maliyeti azalıyor”.

    Yeni motor mimarisi azaltılmış sürtünme ve temiz yanmalı sistem sunuyor. Sofistike egzoz gazı arıtma sistemi 2016 Eylül’ünde yürürlüğe girecek Euro6 standartlarına uyumlu ultra düşük emisyon sunuyor. Yeni standartlar Euro5’e kıyasla NOX emisyonlarının %55 azaltılmasını gerektiriyor.

    Motordaki ileri teknolojiler arasında entegre hava giriş sisteminde motorun rahat nefes alması için ilk kez ayna akis taşıma uygulaması yer alıyor. Sistem, yüksek ısılar için tasarlanmış roket motoru materyallerine sahip düşük atalet momentli bir turboşarj ve daha hızlı yanıt veren, daha sessiz ve daha hassas yakıt aktarımı sağlayan yeni yüksek basınçlı yakıt enjeksiyon sisteminden oluşuyor.

    İngiltere ve Almanya’da Ford mühendislik ekipleri tarafından geliştirilen yeni 2.0 litre Ford EcoBlue motor ticari araç uygulamalarında başlangıçta 105 PS, 130 PS ve 170 PS güç çıkışları ile sunulacak. 200 PS’den fazla güç çıkışı verebilen motor daha sonra Ford binek otomobillerde de 1.5 litrelik versiyon dahil yeni EcoBlue motorların yanı sıra bulunacak.


    Daha fazlası için;http://www.ototeknikveri.com/haber/7100/yeni-ford-ecoblue-motor-dizelde-yeni-bir-sayfa-acacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT* -- 28 Nisan 2016; 18:18:54 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Ford EcoBlue Motor: Dizelde Yeni Bir Çağ

    Ford'un yeni EcoBlue dizel motoru, araç sahiplerine daha önce dizel motorlarda görülmeyen verimlilik, güç ve rafinelik seviyeleri sunuyor.

    EcoBlue Nedir?

    EcoBlue, Ford'un dizel motor teknolojisindeki en son yeniliktir. Gelişmiş enjeksiyon sistemleri, turboşarj ve emisyon kontrol teknolojileriyle donatılmıştır. Sonuç olarak, daha düşük yakıt tüketimi ve emisyonlarla birlikte geliştirilmiş performans ve sürüş deneyimi sunar.

    1.5 EcoBlue Motorun Özellikleri

    Yeni 1,5 litrelik EcoBlue, "1.5 EcoBlue motor" veya "1.5 TDCi vs 1.5 EcoBlue" olarak da biliniyor. Bu motor, 120 beygir gücü ve 300 Nm tork ile etkileyici bir güç sunarken, kilometre başına ortalama 4,5 litre yakıt tüketimi ile de oldukça verimli.

    Performans ve Verimlilik

    EcoBlue motorlar, daha düşük devirlerde daha yüksek tork sağlayan değişken geometrili turboşarj sistemine sahiptir. Bu, daha iyi hızlanma ve çekiş gücü anlamına gelir. Aynı zamanda, yüksek basınçlı yakıt enjeksiyonu, yakıtın daha verimli bir şekilde yanmasını sağlayarak emisyonları azaltır.

    Emisyon Kontrolü

    1.5 EcoBlue motor, dizel partikül filtresinin yanı sıra seçici katalitik indirgeme (SCR) teknolojisini de kullanır. SCR sistemi, egzoz gazlarından zararlı azot oksitleri (NOx) uzaklaştırır ve bu da EcoBlue motorların Euro 6 emisyon standartlarını karşılamasına olanak tanır.

    Kullanıcı Yorumları

    "1.5 EcoBlue motor yorumları" üzerine yapılan incelemeler, kullanıcıların geliştirilmiş güç, verimlilik ve rafinelik seviyelerinden son derece memnun kaldıklarını göstermektedir. Bir kullanıcı, "Bu motor, küçük hacimli bir dizel için inanılmaz derecede güçlü ve yine de çok ekonomik" yorumunda bulundu.

    Ford'un yeni EcoBlue motorları, dizel teknolojisinde bir devrim niteliğindedir. Araç sahiplerine, daha önce dizel motorlarda görülmeyen verimlilik, güç ve rafinelik seviyeleri sunarak dizel sürüş deneyimini yeniden tanımlıyorlar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ford bu işi biliyor
  • Ticari arabada yıllardır sorun yaşadılar 2.2 olan tam facia zaten
    11 litre yağ alması bile başlı başına saçmalıkti
    İnşallah bu sefer tutar az yakar sorunsuz olur
  • Gecmisteki icraatları düşününce Yarın transit aldık diye konu acar mi sizce
  • Cihan dua etsin eksi butonu kalktı
  • Ford küçük hacimli dizellerde çok iddialı geliyor.

    Özellikle yeni 1.5 tdci ile hem sessizlik, hem ekonomi ve hem de performans anlamında Fransız rakiplerinin tekelini kıracak gibi görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 28 Nisan 2016; 19:00:27 >
  • Karadeniz'e gittim transit dışında dolmuş vs araç yok, her nesil transit var ama başka büyük araç kullanmıyor adamlar demek ki o karşılıyor ihtiyacını, ford ticari işinde biraz ileride.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ticari arabada yıllardır sorun yaşadılar 2.2 olan tam facia zaten
    11 litre yağ alması bile başlı başına saçmalıkti
    İnşallah bu sefer tutar az yakar sorunsuz olur

    Transit mi sorun yaşadı veya yaşattı?

    En dayanıklı ticari araç, farkında mısın bilmiyorum da, Doğu'da zaten Transit dışında araba alan yok soğuklara en dayanıklı motor ve araç, dağlık yollara dayanıklı, yağ-su-10 numara yağ 3'lüsüyle kombin yapıp biniyor piyasanın %50'sinden fazlası. Magirus'dan sonra gelmiş en dayanıklı ticaridir Transit.

    Son kasasi 5 kurus etmez surekli ariza vallahi biktim usandim




  • Ford manüpilasyonların uzağında sessiz ve derinden gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ticari arabada yıllardır sorun yaşadılar 2.2 olan tam facia zaten
    11 litre yağ alması bile başlı başına saçmalıkti
    İnşallah bu sefer tutar az yakar sorunsuz olur

    Transit mi sorun yaşadı veya yaşattı?

    En dayanıklı ticari araç, farkında mısın bilmiyorum da, Doğu'da zaten Transit dışında araba alan yok soğuklara en dayanıklı motor ve araç, dağlık yollara dayanıklı, yağ-su-10 numara yağ 3'lüsüyle kombin yapıp biniyor piyasanın %50'sinden fazlası. Magirus'dan sonra gelmiş en dayanıklı ticaridir Transit.

    Son kasasi 5 kurus etmez surekli ariza vallahi biktim usandim

    Dediği haklı eski kasaları taş gibiydi yeni nesiller sıkıtılı tabi daha fazla elektronik oldugu da bi gercek




  • Okyanusu geçip derede boğulmak lafı vardır ya, işte bu laf resmen Fordu anlatan laftır.

    Mühendislik, sürüş dinamizmi, yol tutuş, direksiyon tepkisi, vs. gibi gerçek anlamda mühendislik isteyen kriterlerde bütün rakiplerine fark atan bir firmadır Ford.

    Ama bütün bu mühendisliği becerip iç mekan ferahlık ve genişliği, bagaj genişliği gibi basit şeylerde çuvallayıp binlerce müşteriyi rakiplerine kaptıran bir firmadır aynı anda.

    Focus'un içi geniş ve ferah olsa, bagajı geniş olsa rakiplerini ezip geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Okyanusu geçip derede boğulmak lafı vardır ya, işte bu laf resmen Fordu anlatan laftır.

    Mühendislik, sürüş dinamizmi, yol tutuş, direksiyon tepkisi, vs. gibi gerçek anlamda mühendislik isteyen kriterlerde bütün rakiplerine fark atan bir firmadır Ford.

    Ama bütün bu mühendisliği becerip iç mekan ferahlık ve genişliği, bagaj genişliği gibi basit şeylerde çuvallayıp binlerce müşteriyi rakiplerine kaptıran bir firmadır aynı anda.

    Focus'un içi geniş ve ferah olsa, bagajı geniş olsa rakiplerini ezip geçer.
    Fordun arabaları geniş ve daha ferah olsa kesınlıkle segmentlerinde arabalara kıyaslanmayacak şekilde fark atar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ticari arabada yıllardır sorun yaşadılar 2.2 olan tam facia zaten
    11 litre yağ alması bile başlı başına saçmalıkti
    İnşallah bu sefer tutar az yakar sorunsuz olur

    Transit mi sorun yaşadı veya yaşattı?

    En dayanıklı ticari araç, farkında mısın bilmiyorum da, Doğu'da zaten Transit dışında araba alan yok soğuklara en dayanıklı motor ve araç, dağlık yollara dayanıklı, yağ-su-10 numara yağ 3'lüsüyle kombin yapıp biniyor piyasanın %50'sinden fazlası. Magirus'dan sonra gelmiş en dayanıklı ticaridir Transit.

    Son kasasi 5 kurus etmez surekli ariza vallahi biktim usandim

    aynen o konuda haklısın ama diğer tüm dediklerine katılmıyorum. şu son kasası bizide bıktırdı. nerde o 240 bindeki sprinter. araç 2016 model ve 9000 km geldi yaklaşık 15 gündür kullanıyoruz ama ilk arızası baskı balata değişecek sürekli sürtme mevcut servis gittiği yere kadar devam dedi :S klima hala düzeltilemedi sorun devam ediyor. vites geçişlerinde silkeleme mevcut. ya daha bunlar sıfır araçta :S bi diğer aracında körükler şasiden koptu 2 kere 2015 model o. crafterdede bi dünya sorun yaşadık bugüne kadar en sorunsuz olarak kullandıklarımız 2013 yılında gelen transitler ve sprinterler. yakıt konusunda 60 kuruş yakıyor ortalama. sprinter 50-55 kuruş arası geziniyordu. ama bunlara rağmen ford ülkemizde ticari işinde bana göre lider. bi ara ducatolar gelmişti aman daha senesini çıkaramadan hepsi elden çıkartılmıştı.




  • Yeni transitlerden bende hiç memnun değilim. Gece yarısı çalışan aradı mı yine neresi bozuldu diye kaygılanıyorum hep. Eski Transitlerimizi 400.000 km civarında satmıştık. Keşke satmasaydık dediğim oluyor...
  • Transitler eskisi kadar dayanıklı değiller bunu bir teanait kullanıcısı olarak söylüyorum, fazla elektronik olduğundan arıza olasılığı çok, birde anlamadığım mondeoda zaten 2.0 bir motor vardı neden onu geliştirmediler acaba.
  • Bu motor tanıtalı 1 sene olmuş

    bi gelişme oldu mu acaba?

    bu motor binek araçlarada uyarlanacak mı

    şöyle 1.5 dizel 150 beygir 350 n/m tork olsa ne güzel olmaz mı
  • ogisan O kullanıcısına yanıt
    güncel motora çift turbo taksalar çok rahat 140hp 330nm değerine çıkarlar ama uğraşmıyorlar, motor ömrü ve sorunsuzluk kriterleri yüzünden olabilir
  • yeni transit customa gelmiş bu motor Avustralyada satisi başlamiş.
  • Ticari deyince Ford bence çok sağlam bir imajda. Transit 98 model var. 14+1 olan model. Yani taş gibi maşallahı var. Bastın mı yapıştırıyor
  • En güçlü 1.6 dizel 165 hp 380 torklu Dci galiba. Talisman'daki 160 lık.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.