Şimdi Ara

MOTOR KULAKLARI DEGISMEZSE NE OLUR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
41
Cevap
1
Favori
133.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar , bugun 10 bin bakimina honda servisine gittim saolsunlar 3 bine yakin fatura cikardilar bende sinirlenip ciktim gittim motor kulaklarinin 3 u kopmus biri saglam kalmis bu durumun sesten baska bir zarari olurmu yakin bir tarihte degismesimi gerekir servis yerine sanayide yaptirsam bir sikinti olur mu ve ne kadar tutar yardimci olursaniz sevirim arac fd6 civic iyi aksamlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amadeus_M -- 31 Mayıs 2014; 21:28:27 >



  • Motor takozu kopması dedikleri, motor takozlarında titreşimi sönümleyen kauçukların deforme olması ve kopmasıdır. Yatak içinde boşluk oluşur.
    Merak etmeyin motorunuz yere falan düşmez.

    Motorunuzdaki her titreşimi hissetmeye başlayabilirsiniz.
    Yüke binme anlarında motorunuz çok oynar, bu akslarınızdaki boşluğun artmasına bile neden olabilir.

    En kısa zamanda değiştirmenizi tavsiye ederim.
    Orjinal parçaları bulup sanayide değiştirtebilirsiniz, aracına göre değişmekle birlikte kolay bir işlemdir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    dısarda ne kadar tutar acaba

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle değiştirin. Bir kere motorunuz çok titreşimli çalışır yerinde. Özellikle yüke binme, yük bırakma durumlarında aşırı sarsılır. Kasiste motoru kopartabilir.

    Son kulak da koparsa motorun bağlantısı kalmaz. Aşağı düşer. Aşağı derken şaside belli belirsiz bir yere. Yola düşmez. Fakat akslarınızın bağlantı noktalarında problem olur araba bir anda sapıtır ne yapacağını bilemezsiniz.

    Fiyattan çok fazla endişe ediyorsanız dışarıda birer birer yaptırın. Fakat ne yaparsanız yapın zamanla hepsini düzeltin.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Motor Kulakları Değişmezse Ne Olur?

    Motor kulakları, motor titreşimlerinin şasiye iletilmesini önleyen önemli parçalardır. Zamanla aşınabilir, çatlayabilir veya kopabilirler. Bu durumlarda motor kulaklarını değiştirmek çok önemlidir.

    Motor Kulağı Arızasının Zararları

    Motor kulakları bozulduğunda, titreşimler aracın şasisine iletilir. Bu da aşağıdakilere neden olabilir:

    • Konforsuz sürüş deneyimi
    • İç bileşenlerde hasar
    • Motor ve şanzıman bağlantı noktalarında gevşeklik
    • Direksiyon titreşimi
    • Vites değiştirme sorunları

    Motor Kulağının Kopması veya Kırılması

    Motor kulağı koparsa veya kırılırsa, motor şasiden ayrılabilir. Bu, aşağıdaki ciddi sonuçlara yol açabilir:

    • Motorun yerinden çıkması
    • Şanzıman veya diğer bileşenlere zarar
    • Aracın hasara uğraması veya devrilmesi

    Motor Kulağı Değişimi Ne Kadar Sürer?

    Motor kulağı değişimi, aracın modeline ve motorun konumuna bağlı olarak genellikle 1-3 saat sürer.

    Motor Kulakları Kaç Km'de Değişir?

    Motor kulakları tipik olarak 80.000-160.000 km arasında değişir. Ancak, sürüş alışkanlıklarına ve araç kullanım koşullarına bağlı olarak daha erken veya daha geç değişmeleri gerekebilir.

    Motor kulaklarının düzenli olarak kontrol edilmesi ve gerektiğinde değiştirilmesi çok önemlidir. Bu, aracınızın güvenli ve konforlu bir şekilde çalışmasını sağlayacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • araç sıfır mı?garatisi yoksa dışarda değiştirin ileride sıkıntı olabilir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Bu mesaj silindi.
    yola düşer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhsin kamer

    yola düşer

    Alıntıları Göster
    dısarda ne kadar tutar acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M

    dısarda ne kadar tutar acaba

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle değiştirin. Bir kere motorunuz çok titreşimli çalışır yerinde. Özellikle yüke binme, yük bırakma durumlarında aşırı sarsılır. Kasiste motoru kopartabilir.

    Son kulak da koparsa motorun bağlantısı kalmaz. Aşağı düşer. Aşağı derken şaside belli belirsiz bir yere. Yola düşmez. Fakat akslarınızın bağlantı noktalarında problem olur araba bir anda sapıtır ne yapacağını bilemezsiniz.

    Fiyattan çok fazla endişe ediyorsanız dışarıda birer birer yaptırın. Fakat ne yaparsanız yapın zamanla hepsini düzeltin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Kesinlikle değiştirin. Bir kere motorunuz çok titreşimli çalışır yerinde. Özellikle yüke binme, yük bırakma durumlarında aşırı sarsılır. Kasiste motoru kopartabilir.

    Son kulak da koparsa motorun bağlantısı kalmaz. Aşağı düşer. Aşağı derken şaside belli belirsiz bir yere. Yola düşmez. Fakat akslarınızın bağlantı noktalarında problem olur araba bir anda sapıtır ne yapacağını bilemezsiniz.

    Fiyattan çok fazla endişe ediyorsanız dışarıda birer birer yaptırın. Fakat ne yaparsanız yapın zamanla hepsini düzeltin.

    Alıntıları Göster
    benim aracım da passat acaba motor kulağı arızası nasıl anlaşılıyor; benim aracımda vites değiştirme sırasında gazdan ayağımı çektiğimde falan tak diye bir ses geliyor birazda titreme ve sesli çalışma var. z rot-fişek bi de üst amörtsör bilyelerini ve lastikleri değiştirdim. acaba titreme ondan mı diyorum lastik jinyu denen bi marka iyi-ucuz dediler aldık rolantide de ses yapıyor balanstan değil büyük ihtimal




  • İhmale gelmez. Sanayide yaptır üstat. Para sıkıntısı varsa birini yaptır sonra diğerini.

    O değilde nasıl kırılmış ki hepsi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    İhmale gelmez. Sanayide yaptır üstat. Para sıkıntısı varsa birini yaptır sonra diğerini.

    O değilde nasıl kırılmış ki hepsi.
    Benim anlamadığım 10 bin bakımına kadar nasıl oluyor o kulaklar kopuyor ?
  • motor kulakları değişmezse motorun tüm sarsıntısını oturduğunuz yerden hissedersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murder Inc.

    motor kulakları değişmezse motorun tüm sarsıntısını oturduğunuz yerden hissedersiniz.
    3 tane motor kulağı 10 bin bakıma kadar nasıl kopar ? Çok ilginç, motoru şasiye bağlayan kulaklardır yapılması gerekir yoksa aşırı ses yapar zamanla daha büyük arızalara yol açar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mumenu -- 18 Haziran 2014; 19:51:40 >
  • Motor takozu kopması dedikleri, motor takozlarında titreşimi sönümleyen kauçukların deforme olması ve kopmasıdır. Yatak içinde boşluk oluşur.
    Merak etmeyin motorunuz yere falan düşmez.

    Motorunuzdaki her titreşimi hissetmeye başlayabilirsiniz.
    Yüke binme anlarında motorunuz çok oynar, bu akslarınızdaki boşluğun artmasına bile neden olabilir.

    En kısa zamanda değiştirmenizi tavsiye ederim.
    Orjinal parçaları bulup sanayide değiştirtebilirsiniz, aracına göre değişmekle birlikte kolay bir işlemdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Motor takozu kopması dedikleri, motor takozlarında titreşimi sönümleyen kauçukların deforme olması ve kopmasıdır. Yatak içinde boşluk oluşur.
    Merak etmeyin motorunuz yere falan düşmez.

    Motorunuzdaki her titreşimi hissetmeye başlayabilirsiniz.
    Yüke binme anlarında motorunuz çok oynar, bu akslarınızdaki boşluğun artmasına bile neden olabilir.

    En kısa zamanda değiştirmenizi tavsiye ederim.
    Orjinal parçaları bulup sanayide değiştirtebilirsiniz, aracına göre değişmekle birlikte kolay bir işlemdir.
    Orjinal parça ile sanayide değişebilecek bir parça. Mutlaka servise gitmenize gerek yok bunun için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Motor takozu kopması dedikleri, motor takozlarında titreşimi sönümleyen kauçukların deforme olması ve kopmasıdır. Yatak içinde boşluk oluşur.
    Merak etmeyin motorunuz yere falan düşmez.

    Motorunuzdaki her titreşimi hissetmeye başlayabilirsiniz.
    Yüke binme anlarında motorunuz çok oynar, bu akslarınızdaki boşluğun artmasına bile neden olabilir.

    En kısa zamanda değiştirmenizi tavsiye ederim.
    Orjinal parçaları bulup sanayide değiştirtebilirsiniz, aracına göre değişmekle birlikte kolay bir işlemdir.
    Benimde eski aracım için motor kulakları değişmesi gerekiyor demişlerdi. Ustaya baktırdım kontrol etti. Sağlam bunlar dedi değişmesine gerek yok dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    3 tane motor kulağı 10 bin bakıma kadar nasıl kopar ? Çok ilginç, motoru şasiye bağlayan kulaklardır yapılması gerekir yoksa aşırı ses yapar zamanla daha büyük arızalara yol açar.

    Alıntıları Göster
    Bir gün son kulak da "Benden bu kadar arkadaş" der, ve bir gümbürtü kopar, motor paldır küldür iner. Tam manasıyla "Piston aşağı indi" durumu olur.
    Benim aldığım Polo'da teki gidik idi (Kopuk değil ama cıvataları kesmiş, tek cıvata tutuyordu), aracı kaldırırken ön göğüs dahi zangır zangır titriyordu. Yaptırdım, araba resmen "level" atladı.
    İhmale gelmez.




  • Motor kulaklarının arızalı olduğu nasıl anlaşılıyor arkadaşlar? Benim aracımda da araç ısındıktan sonra gazdan ayağımı çekerken bir ses geliyor. Böyle metal sürtünme sesi gibi tabiri caizse gıyk diye ötüyor. Yokuş yukarı kalkışlarda titreme oluyor ben baskı balataya yormuştum bunu. Araç orjinal 63 binde.
  • Herzaman gittigim ustaligina guvendigim biir usta vardi ona goturdum adam baya inceledi motor kulaklari saglam bir sikintisi yok dedi hatta en son aldi eline levyeyi motorun sagindan solundan kastirdi zorladi motor ne sallandi ne hareket etti anlamadim ki ne yapsam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Benim anlamadığım 10 bin bakımına kadar nasıl oluyor o kulaklar kopuyor ?

    Arac 120 bin de 10 binden kastim periodik 10 bin bakimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercelik

    Motor kulaklarının arızalı olduğu nasıl anlaşılıyor arkadaşlar? Benim aracımda da araç ısındıktan sonra gazdan ayağımı çekerken bir ses geliyor. Böyle metal sürtünme sesi gibi tabiri caizse gıyk diye ötüyor. Yokuş yukarı kalkışlarda titreme oluyor ben baskı balataya yormuştum bunu. Araç orjinal 63 binde.

    Bildigim kadariyla motor daha sesli ve titresimli calisiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amadeus_M


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercelik

    Motor kulaklarının arızalı olduğu nasıl anlaşılıyor arkadaşlar? Benim aracımda da araç ısındıktan sonra gazdan ayağımı çekerken bir ses geliyor. Böyle metal sürtünme sesi gibi tabiri caizse gıyk diye ötüyor. Yokuş yukarı kalkışlarda titreme oluyor ben baskı balataya yormuştum bunu. Araç orjinal 63 binde.

    Bildigim kadariyla motor daha sesli ve titresimli calisiyor

    Öyle bir teşhisim yok ancak dediğim gibi vites değiştirirken veya normalde ayağımı hızlıca gazdan çekince ötüyor araç. Gözlemim motor soğukken olmadığı yönünde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Bir gün son kulak da "Benden bu kadar arkadaş" der, ve bir gümbürtü kopar, motor paldır küldür iner. Tam manasıyla "Piston aşağı indi" durumu olur.

    Sonra motor şanzımandan ayrılır, şanzıman aşağı doğru düşerken vites kolu yukarı kalkıp insanın gözüne girebilir durup dururken
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.