devam edelim arkadaşlar güncel en az yakan 1.0 motor araçlar hangileridir 2020 model ve üstü için |
Yeni Nesil 1.0 Turbo Motorlu Araçlar (2. sayfa)



-
-
Az yakan motordan ziyade az yaktıran kullanıcı vardır.
En az yakan 1.0 muhtemelen kia picanto. En az yakan 1.2 muhtemelen suzuki swift 1.2 mild hibrit ve mitsubishi space star. Hafiflik avantajları var.
Küçük hacim turbo motorda da dikkatli kullanımla bunlara yakın veriler elde edilebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaris kullandınız mı mesela? 1.5 125hp performans ve tüketim olarak bu sınıftaki en iyi araçlardan.
Gönderdiğim süreden sonrasında tüketimden bahsediyor. Bu sınıftaki turbo benzinli- otomatik rakiplerinden 1 litre az yakıyor diyor.
Yalın Gülmez - Kim Geçer?youtube
Toyota'nın küçük sınıf üyesinin yeni nesli bu videonun konuğu. Yeni nesil Yaris, her zaman sunduklarının üzerine yeni Toyota genetiğini de eklemek zorunda. Yeni altyapı, yeni motor ve yeni sürüş karakteri Yaris'i ilginç bir otomobil haline getirmiş olabilir. Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın: https://www.youtube.com/channel/UCp6CtJeG3-TXFrhaqftCpjg/joinhttps://www.youtube.com/watch?t=638&v=ejIoy0WmHzo&feature=youtu.be -
Hyundai-kia grubunun 1.0 tgdi motorunu da tavsiye ederim. Yakıt tüketimi gayet iyi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kağıt üzerinde 1.0 tsi en iyisi. Bu motorun bir artısı var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vw grubuna göre daha ucuz, şanzıman dsg ye göre daha sorunsuz, yakıt tüketimleri hemen hemen aynı. 5 yıl garanti de var. Eksisi ise piyasasının vw kadar hızlı olmaması.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
0.9 tce cliolar nasıldır acaba? lpg uyumlu mu?
-
Duster 1.0 Turbo ECO-G lira bazında en az yakan araçtır. Uzun yolda 6.5-7 lt LPG yakıyor. LPG bilgileri bilgi ekranından takip edilebiliyor. 2000 devirde 170 tork da aracı gayet yürütüyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kullan at motorlardır, ülkemize uygun değildir. Bu motorlar alım gücü yüksek ülkelerde 3 sene sonra kapıda aracını görmese üzülmeyecek ülkenin vatandaşlarına hizmette iyidirler.
-
"Kullan at motorlardır" Peki bu üstün bilginizi hangi araştırmaya dayanarak söylüyorsunuz??? Mesela bu küçük hacimli Benzinli ve Dizel motorların ömrü ne kadar ki, kullanıp atalım??? Üstün bilginizle bizi aydınlatmanızı merakla bekliyoruz
-
mevcut aracımda 1.2 vti motor var...müthiş önyargılıydım aslında hala önyargılı gibiyim ama..
turbo olmamasına rağmen düşük devirde yüksek tork var...
3 silindir olması sebebiyle sesi de çok güzel...
ve en önemlisi...
Yakmıyor...
-
3 silindirli motorların neden 3 silindirli olduğunu düşünmeniz yeterli gelecektir.
Neden v6 v8 v12 değil de 3 silindirli araçlara biniyorsunuz?
Biz ekonomik adaletsizlikten dolayı biniyoruz ama Avrupa euro 6.2c norm sonrası için bu motorları kullanmakta.
Bu motorlar elektrikli araçlara geçiş motorudur, alıp da 1.0 motoru 20 sene kullanamazsınız.
Çok basit bir örnek motosikletler için ortalama km ömrü nedir? Motorun ömrünü pistonların hacimleri belirler.
Çok bilmiş gibi alaycı bir şekilde mesaj atmadan önce oturup biraz düşünmenizi öneririm.
Buradan da bütün arkadaşlara önerim 1.0 motorlu araçlara milyonları dökmeyin. Alınacaksa hibrit veya 4 silindirli bir blok almaya özen gösterin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2tsi motor 4 silindirli hocam, 3 değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
0.9 Tce 'nın motor ömrünü bi araştırın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Saçma sapan motor hacmine dayalı vergi sistemi olmasa kimsenin yüzüne bakmayacağı motorlar aslında ama vergi sayesinde kıymete bindiler. Forum dışında da pek sevilmiyor, tercih edilmiyor ama alternatif yok. Pazar bunlara kaldı.
Herhangi bir markada bu küçük motora alternatif 1.5, 1.6 atmosferik ünite olsa o tercih edilir ama yok maalesef. 1.4 egea varken kimse 1.0 turboyu almıyor mesela. Laboratuvar şartlarında düşük emisyon yakalıyor diye vergi ceza avantajı sağlıyor üreticiye. Başka artısı yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha şimdiden elektrikli araç satışları aktif bir hız ile b sınıfı modellerde başladı Türkiye gibi bir ülkede dahi. 3 seneye çoğu markanın modeli tamamen elektrikli ve hibrid olacak. Siz dilerseniz çerçeveletip odanıza asın baktıkça kendi öngörüsüzlüğünüze gülersiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X