Şimdi Ara

Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
2.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • 2021'in ilkbahar aylarında tanıtılması planlanan yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi. Japon marka, kamuflajlı fotoğraflarını da gösterdiği üçüncü nesil Qashqai hakkında yeni bilgiler de paylaştı.



    2021 Nissan Qashqai, Avrupa'da ittifakın yeni CMF-C platformunu kullanan ilk model olma özelliği taşıyacak. Yeni Qashqai'de hafif hibrit teknolojisiyle desteklenen 1.3 litre benzinli ünite ve şirketin yenilikçi e-Power hibrit sistemi bulunacak. Benzinli motorun iki farklı güç seçeneği bulunacak. Yeni jenerasyona geçişle birlikte Qashqai'de dizel seçeneğine yer verilmeyecek.



    Nissan e-Power sistemi



    Japon marka, 2021 Nissan Qashqai'de kullanılacak e-Power isimli hibrit sistemle ilgili ilk detayları paylaştı. Buna göre e-Power'ın aslında tamamen elektrikli gibi davranan fakat bünyesinde benzinli motor da barındıran bir sistem olduğunu söylemek mümkün. Zira benzinli motor bu sistemde tekerleklere güç vermek yerine basitçe bataryayı şarj ediyor.





    2021 Nissan Qashqai'nin e-Power sisteminde tekerleklere aktarılan güç sadece elektrik motorundan sağlanıyor. Böylece tamamen elektrikli araçlardaki gibi sessiz bir sürüş sağlanıyor. Bu bağlamda yeni Qashqai'de kullanılacak motorun tamamen elektrikli araçlardaki kadar güçlü olacağını da söylemek mümkün.



    Ayrıca Bkz.2021 Honda Civic'ten ilk teaser geldi



    Japon marka, yeni Qashqai e-Power'daki ilk hızlanma tepkisinin tamamen elektrikli araçlardaki gibi olacağının altını çiziyor. e-Power sistemiyle ilgili tüm detaylar ilerleyen haftalarda paylaşılacak.



    Daha güçlü ve daha hafif bir platform



    Yeni platform hakkında bilgiler de veren Nissan, CMF-C platformunda yüzde 50 oranında daha fazla ultra yüksek dayanımlı çelik kullanıldığının altını çiziyor. Bu da yeni Qashqai'nin gövdesini selefine kıyasla yüzde 41 oranında sertleştirmekle kalmayıp 60 kilogram daha hafif olmasını sağlamış. 2021 Nissan Qashqai'nin ön ve arka kapıları, ön çamurlukları ve motor kaputu alüminyumdan yapılmış. Bagaj kapağı ise ilk kez kompozit malzemeden üretilmiş.





    2021 Nissan Qashqai'nin önden çekişli ve 19 inç'e kadar jantlarla donatılan modellerinde önde McPherson süspansiyon arkada ise torsiyon çubuğuna yer verilmiş. 20 inçlik jantlarla domatılan dört tekerlekten çekişli versiyonlarda ise daha gelişmiş çok noktadan bağlantılı sistem tercih edilmiş.



    Son olarak, 2021 Nissan Qashqai'nin 'ProPILOT with Navi-link' adı verilen yeni nesil ProPILOT sürüş asistan sistemleriyle ve akıllı LED farlar ile donatılacağı belirtiliyor. Yeni ProPILOT sistemi yoldaki trafik levhalarını okuyabilecek ve aracın hızını o anki limitlere göre otomatik ayarlayabilecek. Ayrıca navigasyon sisteminden aldığı veriyle virajlara yaklaşırken aracın hızını düşürebilecek.



    Yeni Qashqai'nin akıllı LED farları ise yaydığı ışık hüzmesinin şeklini yol koşullarına ve diğer yol kullanıcılarına göre ayarlayabilecek. Yeni Nissan Qashqai şirketin İngiltere'deki Sunderland fabrikasında üretilecek. Tanıtımın 2021'in ilk aylarında yapılması planlanıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor
    Yeni nesil 2021 Nissan Qashqai'den ilk teaser geldi: e-Power hibrit sistemle geliyor







  • Farları değiştir devammmm.

  • geç kaldılar, burda liderdi ilk 10 a giremez oldu. bakalım bu tutacak mı

  • Yapısal anlamda araç ciddi oranda güçlendirilmiş.4x4 modeli ve 20 inç jant modelleri arka aksı tam bağımsız süspansiyon olacak.Ancak bizim pazarda insanlar öncelikle tasarıma bakar, şasi vs. ultra yüksek dayanımlı çelik oranı falan kurtarmaz. Farları X-trail gibi yaparlarsa satıştan kaybederler.

  • Ölüsü bile satışlar da ilk 5 te Nissan Türkiye nin başarısızlığına rağmen, yeni kasa da çok rahat ilk 3 e oynar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alicaptain88

    Ölüsü bile satışlar da ilk 5 te Nissan Türkiye nin başarısızlığına rağmen, yeni kasa da çok rahat ilk 3 e oynar.

     


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o kuş kaçtı..


    3008 e selamlar..

  • Acaba bir depo benzin ile kaç km menzil kat edebilecek ?

  • Sanki benzer çizgilerde olacak gibi görünüyor.

  • Dizel otm olmazsa biter. Bkz; xtrail, crv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Musty3535123 M kullanıcısına yanıt

    Stok getirip fiyatı 200-350 bandına yerleştirirse yine lider

    Tutupta 3008 Tiguan parasına koyarsa tabi satamaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kona gibi, eski juke gibi garip bi Led far tasarimiyla gelmez umarım, bi kac fotoda oyle görünüyor sanki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Singapur'da satılan Nissan Kicks modeli için 4.6L/100km benzin tüketimi var denilmiş, Qashqai biraz daha fazla olur diye düşünüyorum.

    Seri hibrit sistem kullanılmış. Bu tarz hibrit sistemi daha önce de deneyen firmalar olmuştu, örneğin şu an artık üretilmeyen Opel Ampera. Opel Ampera aynı zamanda fişe de takılıp bataryası şarj edilebiliyordu ve bu şekilde 60km kadar gidebiliyordu, sonrasında benzin motoru jeneratörü çevirmek için devreye giriyordu.

    Paralel veya paralel/seri hibritlere göre sadece seri hibrit dizaynlarda verim kaybı var ancak firmalar artık sıkılaşan emisyon standartları gereği dizel ünitelerden uzaklaşmak zorundalar ve en basit, ucuz hibrit sistemlerle optimum bir seçenek oluşturmak zorundalar. e-Power da bu seçeneklerden biri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    aynen dedikleriniz doğru. ben şahsen halen anlamış değilim e-POWER sisteminin çalışma mantığını. standart bir EV üretmek varken neden bunu üretmişler. Yani benzinli motor çalışacak ve bir güç jeneratörünü döndürecek. Jeneratör aküleri dolduracak ve aküler bir inverteri devreye alarak tekeri döndürecek. yani 2 tane güç değişimi varken bu sistem ne kadar verimli olur. Bülent Bey bu sisteme aslında klasik elektrikli araçlara sonradan takılan range extender motoru gibi diyebilir miyiz?

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    Crv de dizel otomatik nerde ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taydin66 T kullanıcısına yanıt

    Senin dusundugunu heralde o mühendis de düşünmüştür .Degil mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Crv de dizel otomatik nerde ?

    eskiden vardı. artık olmadığı için cr-v bitti işte, onu diyorum.

  • Fiyatlar uçuk

    Yoksa crv sinifinda referans modellerden biridir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Senin dusundugunu heralde o mühendis de düşünmüştür .Degil mi

    Kim? ne mühendisi? ne düşünmüş? neyi? e poweri bmw yüz yıl önce yaptı. istersen bir bak İ3 modeline. Laf olsun diye cevap yazıyorsunuz. E powerde şarj edilebilir değil. range extender araç üretip bataryaları şarj edilebilecek pilleri koysa olmaz mı? Hep ticaret kafası.

  • Qashqai için tren kaçtı bana sorarsanız. Artık pazar lideri olması "baya" zor.. 3008 bir yerden, Kuga bir yerden, Ateca, Karoq, Tiguan üçlüsü bir yerden geliyor. Qashqai hala miladını doldurmuş "eğlence" ekranı ile sürücüsünü karşılıyor. "Hayalet ekran" mı oda ne diyor..

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.