Şimdi Ara

-YENİ NESİL TOYOTA COROLLA-Dünyanın en çok tercih edilen otomobili (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.805
Cevap
29
Favori
1.256.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim merak ettiğim şu
    bagaj kapağını açtığınız zaman yine bagaj kapağını tutan demir ve yaylar mı var?
    yoksa focus ve megane2 deki gibi kapak amortisörlü mü
    toyota yine bagaj demiri kullanmışsa işte o zaman
  • Bence esas comfort donanıma otomatik klima koymadığı için lamak lazım pazar günü babamla almaya gittik comfort'u bir de baktık konsol tasarımı falan eleganttan epeyce farklı sebebiyse otomatik klima. Klima otomatik olmayınca ekran falan da olmuyor haliyle ve konsol dizaynı aşırı sade olmuş elegantla aralarında çok fark var. Ayrıca fiyat farkı da çok elegant 4.5 milyar daha pahalı bence corollanın en çok satılacak donanımı comforttur bu fiyatlarla fakat ona otomatik klima koymazlarsa bindikleri dalı keserler insanlar gidip civic alır aynı paraya daha fazla donanımı var mutlaka fiyat indirimine gitmesi ve de donanım seçeneklerii gözden geçirmesi lazım corollanın mesela vsc+xenon paketi var insan ne alaka diyor ikisini birlikte almak zorundaymışız gibi böyle giderse ilk bikaç ay corolla fanatiklerine satarlar sonra da kimse almaz. Yanlış anlamayın toyotayı severim ben ama açıkçası hiçbir zaman benim ihtiyacım olan yeterlilikte donanımı bulamadım corollada ya bikaç kalem eksik ya da ihtiyacımdan çok daha fazlasını paket şeklinde fahiş fiyatla sundular sunroof hep çok pahalı oldu mesela neyse bundan sonra düzelir inşallah




  • caglarr kardeş aracı aldınızmı.?aldıysanız inşallah alaşım cant taktırmışsınızdır.çünki aracı acayip değiştiriyor.aynı araçtan açıkçası bende düşünüyorum ama elegantla ikisi arasında gidip geliyorum.seninde dedediğin gibi 4.5 milyarlık fark beni düşündürüyo. açıkcası değermi diye düşündünüyorum.belki fiatlar düşer diye biraz daha beklicam.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: simo71

    caglarr kardeş aracı aldınızmı.?aldıysanız inşallah alaşım cant taktırmışsınızdır.çünki aracı acayip değiştiriyor.aynı araçtan açıkçası bende düşünüyorum ama elegantla ikisi arasında gidip geliyorum.seninde dedediğin gibi 4.5 milyarlık fark beni düşündürüyo. açıkcası değermi diye düşündünüyorum.belki fiatlar düşer diye biraz daha beklicam.



    Valla elegant alacağız artık öyle gözüküyor 4.5 milyar da az para değil insan değer mi diye düşünüyor. Babam kendisine alacak onun önem verdiği ekstralar otomatik klima + anahtarsız giriş. Bir de ön cam buz çözücüsü ama o sadece elegantta mı var onu bilmiyoruz açıkçası. Jantla falan ilgilenmez eski corollasının jant kapaklarından 3ü kayıptı tek kapakla geziyordu ve umursamıyordu :) sonunda ben dayanamadım ve gidip yeni jant kapağı taktırdım. O yüzden jant önemli değil bizim için ama haklısın jant arabanın görünüşünde çok etkili sonradan taktırmak da pahalıya gelir eğer önem veriyorsan ve sık sık araba alan-satan biri değilsen uzun yıllar kullanacaksan en baştan alabiliyorsan elegant al derim biz öyle yapacağız büyük ihtimal.




  • biraz reklam olcak ama bu konuylada ne kadar alakası var sanırım yok arkadaşlar corolla ne anlama geliyor bilen varmıı ben toyotyanın tarihini arştırıyorum ya ben toyotayı pek sevmezdim arkadaş hastası olmaya başladım param olunca ilk işim toyota corolla almak...

    corolla nın anlamını ve diğer modellerin anlamını bilen varsa yazarsa iyi olur auris in anlamını biliyorum altın manasında avensis ve camry bunları bilmiyorum toyota da toyota nın kurucusunun soy adı Kiichiro Toyota (1894-1959) toyota tarihi hakkındawww.yeninesilcorolla.com adresinde biraz bilgi var...

    corolla nın anlamı nedir?




  • Evet kardeş dedğin gibi en az 10 yıl binerim,olağan dışı bir durum olmadıktan sonra tabi.seninde tavsiye ettiğin gibi uzun yıllar bineceksen olmuşken en donanımlısı olsunki ilerki yıllarda bu özellikler araçlarda standart oldumu teknolojinin gerisinde kalıp kafayıvurmayalım.Aslında elegantda tek beni düşündüren şu butonlu çalıştırma olayı.acaba kullanışlı olurmu ileride bir problem çıkarırmı ,sonrada pahalı masraflar çıkarırmı diye düşünmiyoda değilim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: simo71

    Evet kardeş dedğin gibi en az 10 yıl binerim,olağan dışı bir durum olmadıktan sonra tabi.seninde tavsiye ettiğin gibi uzun yıllar bineceksen olmuşken en donanımlısı olsunki ilerki yıllarda bu özellikler araçlarda standart oldumu teknolojinin gerisinde kalıp kafayıvurmayalım.Aslında elegantda tek beni düşündüren şu butonlu çalıştırma olayı.acaba kullanışlı olurmu ileride bir problem çıkarırmı ,sonrada pahalı masraflar çıkarırmı diye düşünmiyoda değilim.


    bizde enlüksü bu amerikadaki corollanın özellikleri daha fazla ve kalite dahada farklı arkadaşlar fabrikada bile avrupaya gitçekler türkiyeye gitçekler diye sınıflandırılıyoo .) tabiki elimdeki imkan doğrulturunda en iyisini almak lazım daha millet dogan şahin kullanıyooo hemde 2007 model
    2007 model doğan-sahin tofaş abii

    http://yenitoyota.sitemynet.com




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Extremeenvy;

    Yorumundaki "ama toyota işçiliği gerçekten yeni corolla da çok görünüyo şimdilik" demekle neyi kastettiğini anlayamadım,yok mu demek istedin yanlışlıkla çok yazdın yoksa Toyota işçiliği çok belli oluyor mu demek istedin kusura bakma anlayamadım



    yanıtım geciktiği için kusura bakma.sanırım heyecan içinde yanlış kelimelerle devrik bi cümle kullanmışım.inan biçok kez okudum şimdi ancak ben de bi anlam veremedim.heyecanıma verin :)

    konuya açıklık getirmek için eklenecek olursa; toyotanın işçiliğini gerçekten çok beğenirim.zaten japon olması benim için cezbedici tarafıdır.honda ve toyota benim için, diğer araçlardan her zaman ayrı yerdedir.




  • yeni kasa corolla nın m/m ile yeni corolla arasında biraz fark var.iyileştirilmiş.vites geçişleri daha iyi.benzinlinin vites geçişleri dizelinkinden daha az hissediyosunuz.onun nedenide dizel aracın torkunun daha yüksek olusu .toyotanın yaptığı multimode sanzuman diğerlerinden cok daha iyi ve sorunsuz.hem m/m sanzuman düz vitesten daha az yakıyor.tavsiye ederim.
  • maalesef insanımız alaşım jantları hala bir süs gibi görüyo.

    halbuki

    alaşım jant daha dayanıklıdır ve kaza anında korur.

    alaşım jant daha hafiftir ve yakıt tasarrufu sağlar.

    alaşım jant daha iyi yol tutuşu sağlar.

    vs vs


    quote:

    Orjinalden alıntı: CAGLARRR


    quote:

    Orjinalden alıntı: simo71

    caglarr kardeş aracı aldınızmı.?aldıysanız inşallah alaşım cant taktırmışsınızdır.çünki aracı acayip değiştiriyor.aynı araçtan açıkçası bende düşünüyorum ama elegantla ikisi arasında gidip geliyorum.seninde dedediğin gibi 4.5 milyarlık fark beni düşündürüyo. açıkcası değermi diye düşündünüyorum.belki fiatlar düşer diye biraz daha beklicam.



    Valla elegant alacağız artık öyle gözüküyor 4.5 milyar da az para değil insan değer mi diye düşünüyor. Babam kendisine alacak onun önem verdiği ekstralar otomatik klima + anahtarsız giriş. Bir de ön cam buz çözücüsü ama o sadece elegantta mı var onu bilmiyoruz açıkçası. Jantla falan ilgilenmez eski corollasının jant kapaklarından 3ü kayıptı tek kapakla geziyordu ve umursamıyordu :) sonunda ben dayanamadım ve gidip yeni jant kapağı taktırdım. O yüzden jant önemli değil bizim için ama haklısın jant arabanın görünüşünde çok etkili sonradan taktırmak da pahalıya gelir eğer önem veriyorsan ve sık sık araba alan-satan biri değilsen uzun yıllar kullanacaksan en baştan alabiliyorsan elegant al derim biz öyle yapacağız büyük ihtimal.




  • megane-1lerde amortisörlü.

    quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmacı

    benim merak ettiğim şu
    bagaj kapağını açtığınız zaman yine bagaj kapağını tutan demir ve yaylar mı var?
    yoksa focus ve megane2 deki gibi kapak amortisörlü mü
    toyota yine bagaj demiri kullanmışsa işte o zaman
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60

    yeni kasa corolla nın m/m ile yeni corolla arasında biraz fark var.iyileştirilmiş.vites geçişleri daha iyi.benzinlinin vites geçişleri dizelinkinden daha az hissediyosunuz.onun nedenide dizel aracın torkunun daha yüksek olusu .toyotanın yaptığı multimode sanzuman diğerlerinden cok daha iyi ve sorunsuz.hem m/m sanzuman düz vitesten daha az yakıyor.tavsiye ederim.


    mmt sanzimanlar normal viteslilerden az yakmaz. fabrika testlerinde o degerler cıkmıs olabilir, lakin uzmanların sehir icinde vs. de yaptıkları denemelerde devrinde kullanılan bir vitesli arac hala tum otomatik sanzıman modellerinden az yakar.

    forumda detaylı tartısılan bir başlık var ustelik toyota bölümünde. ama mmtler normal tork konventorlu otomatik sanjımanlardan az yakar. yalnız bunlarda da baskı balatasının erken degisme durumu var, 40binde degistirenler var.

    sektor mmt'ye dogru gidiyor ama iyi dusunmek lazım. bence genc bir insan kullanmayı biliyorsa vitesliden sasmamalı birde yeni toyota da vites degistirme isareti var, yemede yanında yat olayı.




  • otomatik işinin yaşla ilgisi yok.

    konforla ilgisi var.

    etrafa daha çok hakim olmayla alakası var.

    gereksiz angaryadan kurtulmayla alakası var.

    Amerika'da %90 üzeri araçlar otomatik.

    neden sence?



    quote:

    Orjinalden alıntı: nejat_80

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60

    yeni kasa corolla nın m/m ile yeni corolla arasında biraz fark var.iyileştirilmiş.vites geçişleri daha iyi.benzinlinin vites geçişleri dizelinkinden daha az hissediyosunuz.onun nedenide dizel aracın torkunun daha yüksek olusu .toyotanın yaptığı multimode sanzuman diğerlerinden cok daha iyi ve sorunsuz.hem m/m sanzuman düz vitesten daha az yakıyor.tavsiye ederim.


    mmt sanzimanlar normal viteslilerden az yakmaz. fabrika testlerinde o degerler cıkmıs olabilir, lakin uzmanların sehir icinde vs. de yaptıkları denemelerde devrinde kullanılan bir vitesli arac hala tum otomatik sanzıman modellerinden az yakar.

    forumda detaylı tartısılan bir başlık var ustelik toyota bölümünde. ama mmtler normal tork konventorlu otomatik sanjımanlardan az yakar. yalnız bunlarda da baskı balatasının erken degisme durumu var, 40binde degistirenler var.

    sektor mmt'ye dogru gidiyor ama iyi dusunmek lazım. bence genc bir insan kullanmayı biliyorsa vitesliden sasmamalı birde yeni toyota da vites degistirme isareti var, yemede yanında yat olayı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60

    yeni kasa corolla nın m/m ile yeni corolla arasında biraz fark var.iyileştirilmiş.vites geçişleri daha iyi.benzinlinin vites geçişleri dizelinkinden daha az hissediyosunuz.onun nedenide dizel aracın torkunun daha yüksek olusu .toyotanın yaptığı multimode sanzuman diğerlerinden cok daha iyi ve sorunsuz.hem m/m sanzuman düz vitesten daha az yakıyor.tavsiye ederim.

    Ben ise tam tersi yorum yapacağım..Geçen yıl Dizel Corolla MMT test ettim, bu yıl ise yeni kasa benzinli MMT...Bana sanki geçen yıl ki daha iyi imiş geldi..Onda 1. vitesten 2 ye geçişte sarsıntı ve gecikme yoktu...Yeni kasada ise özellikle 1'den 2'tye geçiş rahatsız edici..Yokuşta kaçıyor, çok seri olmak lazım..Araba geriye kaymaktayken gazla yüklenmek baskı-balatanın yükünü arttıyıroy, bu da erken yıpranması demek..Ben Citroen C 4'ün MCP'sini daha iyi buldum..En iyisi ise hiç şüphesiz DSG şanszıman..Toyota gibi bir markanın Hill-holder gibi bis sistem üretmesini beklerdim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dondurmacı

    benim merak ettiğim şu
    bagaj kapağını açtığınız zaman yine bagaj kapağını tutan demir ve yaylar mı var?
    yoksa focus ve megane2 deki gibi kapak amortisörlü mü
    toyota yine bagaj demiri kullanmışsa işte o zaman

    yeni corolla'da bagaj amortisörsüz, hatta şu an ki avensis'te bile öyle.
  • dizel corolla mmt var bende. 2007 model. yeni corollada HEMEN HEMEN AYNI MMT ŞANZIMANI KULLANMALARI AÇIKÇASI HOŞUMA GİTTİ. BİRAZ BENCİL BİR YORUM OLACAK BELKİ AMA BÖYLE OLMASI BİZİMİ KASALARDAKİ MMT LERİN SORUNSUZ OLDUĞUNU GÖSTERİYOR. YOKSA GELİŞTİRİP DEĞİŞTİRİRLERDİ BU MMT Yİ.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men



    otomatik işinin yaşla ilgisi yok.

    konforla ilgisi var.

    etrafa daha çok hakim olmayla alakası var.

    gereksiz angaryadan kurtulmayla alakası var.

    Amerika'da %90 üzeri araçlar otomatik.

    neden sence?



    aptal ve obes amerikan halkı istediği arabaları kullanabilir. amerikanın istatistikleri beni çok ilgilendirmiyor.

    şöyle yazayım. araba kullanma işi kimileri için zevktir, motoru devirleri kontrol etmek vs. bu is en keyifli vitesli araba kullanmakla olur, kendi düşüncem bu. belki başka biri ben otomatikten yada mmt'den keyif alıyorum diyebilir saygı duyarım.

    vites değiştirmek kimi insan için angaryadır, kimisi icinde motoru kontrol etme duygusu nedeniyle keyif. ha yanlış anlaşılmasın sektör dsg gibi aşmış otomatik sanjımanlara doğru gidiyor bunun farkındayim.

    mesela nette dsg golf gti ile vitesli golf gti nın kalkıs karsılastırması var dsg geçiyor vitesliyi. belki ilerde cok daha teknik otomatik sanjımanlarla daha az yakıt kullanma, motor devrini en iyi şekilde ayarlama da geliştirilebilir, normal vitesli kullanımdan.

    teknolojiye karşı durulmaz.

    konfor konusuna katılıyorum ama kişi gençken konfordan feragat edebilir ama yaşlandıkca daha rahat olmak iyidir, o yüzden benim için otomatik vites isi birazda yaşla bağlantılı.

    etrafa hakim olmak ise tartısmalı cunku vitesle kullanırken epey konsantre olmak gerekiyor, duzgun dengeli kullanım icin ama otomatik ile kisi rahatlıga alısıp dikkati boslayabilir.

    neyse, uzar bu konu. uzun sure vitesli araba tercihim olacaktır.




  • seversiniz yada sevmezsiniz, bu bir insan yada ülke yada ülke halkı olabilir.

    ama ne olursa olsun! bir ülke halkına hakaret etmek Türk vatandaşına yakışmaz.

    sarf ettiğin sözleri yanlış buluyorum.




    quote:

    Orjinalden alıntı: nejat_80

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men



    otomatik işinin yaşla ilgisi yok.

    konforla ilgisi var.

    etrafa daha çok hakim olmayla alakası var.

    gereksiz angaryadan kurtulmayla alakası var.

    Amerika'da %90 üzeri araçlar otomatik.

    neden sence?



    aptal ve obes amerikan halkı istediği arabaları kullanabilir. amerikanın istatistikleri beni çok ilgilendirmiyor.

    şöyle yazayım. araba kullanma işi kimileri için zevktir, motoru devirleri kontrol etmek vs. bu is en keyifli vitesli araba kullanmakla olur, kendi düşüncem bu. belki başka biri ben otomatikten yada mmt'den keyif alıyorum diyebilir saygı duyarım.

    vites değiştirmek kimi insan için angaryadır, kimisi icinde motoru kontrol etme duygusu nedeniyle keyif. ha yanlış anlaşılmasın sektör dsg gibi aşmış otomatik sanjımanlara doğru gidiyor bunun farkındayim.

    mesela nette dsg golf gti ile vitesli golf gti nın kalkıs karsılastırması var dsg geçiyor vitesliyi. belki ilerde cok daha teknik otomatik sanjımanlarla daha az yakıt kullanma, motor devrini en iyi şekilde ayarlama da geliştirilebilir, normal vitesli kullanımdan.

    teknolojiye karşı durulmaz.

    konfor konusuna katılıyorum ama kişi gençken konfordan feragat edebilir ama yaşlandıkca daha rahat olmak iyidir, o yüzden benim için otomatik vites isi birazda yaşla bağlantılı.

    etrafa hakim olmak ise tartısmalı cunku vitesle kullanırken epey konsantre olmak gerekiyor, duzgun dengeli kullanım icin ama otomatik ile kisi rahatlıga alısıp dikkati boslayabilir.

    neyse, uzar bu konu. uzun sure vitesli araba tercihim olacaktır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    seversiniz yada sevmezsiniz, bu bir insan yada ülke yada ülke halkı olabilir.

    ama ne olursa olsun! bir ülke halkına hakaret etmek Türk vatandaşına yakışmaz.

    sarf ettiğin sözleri yanlış buluyorum.



    amerikan ordusu ırakta askerlerimizin kafasına çuval geçirdi birde sopa attı, muavenet muhribini vurdular onlarca asker ve subayımız şehit oldu, şimdi kürt devleti kuruyorlar, vs. vs. vs. ırak'ta onlarca musluman hergün katlediliyor..

    amerika'daki baş inanış evangelizm kıyametin gelmesini istiyor, isa'yı görecekler diye, bunlar amerika'da cogunlukta olan guruh ve bush u destekliyor..

    amerika'ya saygı duymak zorunda değilim, sozlerimin gayet arkasındayım. (amerikan halkınında obezitenin cok yuksek oranda olduğu, filmlerdeki ince yakısıklı tiplerin ne kadar az oldugu, ortalama amerikalının aptal oldugunu oraya giden hemen herkes soyluyor zaten, ozel bir bilgi değil.)

    yarın oburgun kerkuk'te turkmenler oldurulurken turk ordusunun o bolgeye operasyon yapmasını abd engellerse ne diyeceksiniz?

    ulkeleri konusurken o ulkenin kendi ulkeme olan tavır ve hareketlerini goz onunde tutarım. amerika yıllardır turkiye ye dusman hareket ediyor, bunları da dusunun lutfen. ülkesini seven bir türk vatandaşı olarak yazıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nejat_80 -- 22 Mart 2007; 23:19:24 >




  • Corolla'dan çıkıp kürt meselesine geldi iş, pes yani
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.