Şimdi Ara

Yeni nesil Volkswagen Caddy Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
2
Favori
5.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt
    Niye yanıyor ki
  • bir ölü doğum daha..


    yıl 2021 olmuş hala arka camlar kapalı veya sürgü yuh artık..


    2 litre vergisi ise akıllarla dalga geçmek..


    kronik arızalı DSG sini saymıyorum bile.


    diğer tarafta PSA grubu 1.5 130 hp 8 ileri aısın tam otomatik tork konvertörlü şanzımanı ile bunu ve diğerlerini


    silip süpürecek piyasadan.


    bu kafa ile gittikleri sürece.

  • Bu fiyat rekabet için yüksek gibi görünüyor.

    Segmentinde en yeni teknolojiler eşliğinde kalitenin bayraktarlığını yapmak yerine, kaliteyi rakipleri seviyesine indirip daha rekabetçi bir fiyatlandırma olabilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedkum

    Fiyatlar beklendiği gibi uçuk, bu fiyatlara kamyonet ruhsatlı ise çok komikler.

    yok helikopter ruhsatlıymış sordum.

  • 2017 modeli var.

    2000 motor sözde 4-5 Litre harcıyor (şehir içi)... 8-9 LT'den aşağı düşmüyor. Yazılım falan atılarak (140 hp-160 hp'ye çıkarılarak) tüketim biraz azalıyor. Bu kasayı ise sevemedim... İçi fena değil de, dış tasarım çirkin olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabanın %15 Ötv neresinde anlamıyorum. Binek araçlardan bile daha pahalı. Arka bagaj kapağı sunta kaplama.. Arka camları açılmıyor ve lütfedip bu kasa da yaprak yay (makas) dan vazgeçip rakiplerinin bile bağımsız süspansiyona geçtiği bu sınıfta daha yeni torsiyon çubuğuna geçmişler. Motorlar desen tam bir fiyasko. 2.0 dizel ve 1.0 benzinli.. Rakiplerinde 1.5 ve 1.6 dizel motorlar var. Hele PSA gurubunda 1.5 130hp motorla beraber gelen 8 ileri tam otomatik şanzıman varken Vw'nin hep kafalarda soru işareti bırakan DSG şanzımanı ile bu sınıfı takip eden ve bilenlerin hiç bir zaman tercihi olmayacaktır.


    Yine de o paraları verip alan da olacaktır sırf VW diye..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müMKÜNsüz -- 22 Ocak 2021; 20:5:51 >
  • Yeni kasayla bir ilgisi yok 2004 deki kasayı sürekli makyajlarak satıyorlar metal aksamı şase hep 2004 benim bildiğim başka platform üzerine yapılınca yeni kasa olur. Bunlar 20 yıldır aynı kasayı evirip çevirip satıyorlar

  • 279 bin tl bence çok otomil ruhsatli olsaydi deyerdi bence 348 passat al daha mantikli gerci yeni yenidir tabi otomobil ruhsatli neden yapmiyolar bu paraya onu anlamak güc bnce avrupanin hic bir ülkesinde böyle bir sacmalik yok

  • quote:

    Orijinalden alıntı: kullanmıyorumartık31

    Niye yanıyor ki

    Tüm yeni dizel peugeotlarda adblue deposu pompa arızası verme ihtimali var..


    Kronik sorunlu, servis 4000tl ye yakin istiyormuş oyle gordüm bir yorumda..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • müMKÜNsüz kullanıcısına yanıt
    Kardeş öyle bir yorum yazmışsın ki yemin ederim bilgim görgüm arttı ,var ol!

  • Eskinin aynısı dış tasarımı. Çok keko olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskinin aynısı dış tasarımı. Çok keko olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gruplarında baya sorun olduğu yazmakta. geri kamera donması, ses açma kapama donması, yolda seyir halinde çamurluk dodiği fırmalası, parçalardaki orantısızlıklar,işçilik kalitesizliği vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    hocam bu yerinde saymak demek değil, emisyonu düşürmek için bu şekilde ilerleniyor..


    yoksa binek kullanımda 2.0tdi motor 184ps lik versiyonu da mevcut, hatta 4x4 passatlarda 240ps e kadar çıkanları da var... neticede bu araç ticari drag yapılmayacak :) avrupada aileler sharan,touran gibi mpv alıyor , caddy ve benzeri ticarileri binek olarak en çok kullanan Türklerdir diye tahmin ediyorum..


    ayrıca yanlışım varsa düzeltilsin, yüksek hacim düşük ps motorun ömrü için iyi diye biliyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 23 Ocak 2021; 0:12:21 >
  • Bi:zim çocuklara 2020 rifter aldim dükkan ihtiyacı için inmiyolar o kadar iyi.
    Benim volvo arıza verince trieste'ye kadar 600 km gittim insani yormuyor.
    Fakat virajlarda arabanın salınımı çok, araç viraja 120 den fazla giremiyor boş olunca.
    Bide benim 1.2 benzin 131 beygir bi depo ile 500 km anca yapıyor
  • Bu nasıl bir şey olmuş ya, ;) sanki modifiye edilmiş Peugeot 206 ya benziyor yanları. Jantlarda aynı olmuş. ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde buradan izleyebilirsiniz.
    https://www.youtube.com/watch?v=FEOKdKXdxDI&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faithless1905 -- 23 Ocak 2021; 7:0:56 >
  • Almancıyız cidden çöp vw çağın gerisinde kalmaya devamke isim satarak daha fazla kar elde etmek isteniyor gibi bir durum var psa grubunun opsiyonları daha iyi duruyor motor olarakta doyurucular



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozanbey86 -- 23 Ocak 2021; 14:57:23 >
  • Bu araçların binek olanlarında arka sürgülü kapı ters açılır olsa hem bir lüks binip inerken büyük bir pratiklik sağlar ticari ile aralarında büyük fark yaratmaz mı

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.