Şimdi Ara

Yeni Octavia 1.4 TSI Elegance DSG İzlenimlerim (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
172
Cevap
2
Favori
53.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle merhaba.kullanan arkadaşlara sormak istiyorum,dsg deki sesler vurmalar yada stop etme problemleri devam ediyormu acaba..
  • leon tdi dsg dün teslim aldım, dsg bir harika ancak bu harikalık ne kadar devam eder bilemiyorum. zaman gösterecek :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magicsee

    öncelikle merhaba.kullanan arkadaşlara sormak istiyorum,dsg deki sesler vurmalar yada stop etme problemleri devam ediyormu acaba..


    Konuyu açan arkadaş Dsg de; ses vurma yada stop etme ile ilgili bir sorununun bulunmadığını, evvelki şikayetin klimadan kaynaklı olduğunu, yazılım yüklenmesi ile problem kalmadığını üst mesajlarda yazmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanocak

    benimki yazılımdan sonra tekrar etmedi. bir ay kadar oluyor. sizinki de etmez umarım.
    bir de şu şanzımandan gelen mekanik sesin çözümü bulunsa iyi olur. son zamanlarda sanki biraz arttı gibi geliyor bana.



    şanzımandan gelen senden bahsetmiş arkadaş.o yüzden sormustum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanocak

    arkadaşlar benim arabamda da yazılımdan sonra aylardır birkez bile stop etme problemi olmadı.
    şanzımandan gelen ses için henüz gidemedim servise ama çok da rahatsız etmiyor beni.
    genelde radyo falan açık oluyor zaten.



    ses hala varmış ama servise hala göstermemiş.şu yüzden soruyorum bende bu hafta içinde dsg şanzımanlı octavia alıcam ama dsg de sorun yaşarmıyım diye korkuyorum.zira sorunun çıkmasından sonra çok yüksek maliyetlerle tamir olacagını duydum.maddi açıdan da rahat biri değilim kendi bütçemi çok çok zorluyarak alacagım için sıkıntı yaşamak istemiyorum.video sitelerinde bile dsg şanzıman sorunu olarak çekilmiş bir sürü video buldum.tabi gerçegi ne kadar yansıtır bilmiyorum.kullanan arkadaşlar olarak direk sizlere sormak istedim.yardımcı olursanız sevinirim




  • Dsg Kuru tip 7 ileri versiyonda arnavut taş caddede, cam açıp radyo kapatıp kulağı dikince ses geldiğini ifade eden kullanıcılar var. Vw bunun doğal olduğunu söylüyor. Ben ise duyamadım bir türlü. Piyasada yüksek sayıda dsg araç satılıyor bir iki şikayet okuduk fakat onlarda kullanıcı hatasımı başka bir sebeptenmi bilinmiyor. Dsg nin kronik bir sorunu olsaydı bu vakte kadar buralarda sayısız somut örnek görürdük. Eldeki veri bu, daha ötesini kimse bilmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 7 Haziran 2012; 10:05:15 >
  • valla bende dsg şanzumanın olası arızalarından çekindiğim için manuel almıştım aracımı(octavia RS 2.0 tfsi),keza daha geçen golf 6 1.4 tsi 160 hp lik aracı olan bir arkadaş dsg şanzumanının bozulduğunu ve doğuş otoda garantiden komple değiştirildiğini söyledi. aracın km side fazla değil,zaten bir iki yıllık bir araçtı.. eğer bu araç garantide olmasaydı ne olacaktı?

    manuel şanzumanda en fazla debriyaj balatası ve volant dişlisi değişir başka bir şey değil. DSG şanzuman çok iyi, buna şüphe yok ama bir arıza durumunda milyarlar vermek pek hoş olmasa gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    valla bende dsg şanzumanın olası arızalarından çekindiğim için manuel almıştım aracımı(octavia RS 2.0 tfsi),keza daha geçen golf 6 1.4 tsi 160 hp lik aracı olan bir arkadaş dsg şanzumanının bozulduğunu ve doğuş otoda garantiden komple değiştirildiğini söyledi. aracın km side fazla değil,zaten bir iki yıllık bir araçtı.. eğer bu araç garantide olmasaydı ne olacaktı?

    manuel şanzumanda en fazla debriyaj balatası ve volant dişlisi değişir başka bir şey değil. DSG şanzuman çok iyi, buna şüphe yok ama bir arıza durumunda milyarlar vermek pek hoş olmasa gerek

    teoride haklısın ancak pratikte garantisi sona erse bile milyarlar veren birini göremedik... vw dsg arızasının büyük bölümünğ karşılıyor




  • Buhafta TSI DSG Octavia ile Ankjara natlya ankara yaptım, yolculuk çok keyifliydi, ipek gibi süzülen şimşek gibi süratlenene bir araçtı ... çok memnun etti beni, 160 ile gidiyorum eşim inanmıyor taaki 190 a çıktığımda hılı gittiğimizi farkedebildi ki daha bassam gidecek araç... Octavia düşünün arkadaşlar hiç vaki t kaybetmeden satın alsınlar konfor sürat kalite parasının çok üzerinde bir araç ... çok süratli gittim geldim 7.4 lt yaktı ortalama hızım 90 km idi ki 90 ortalama demek 140-160 arasında uzun süre seyirde kalmak demek.
  • DSG'li bir araca sahip olmayı hakikaten çok isterdim fakat bütçemin elverdiği Superb 1.4TSI DSG yok.. DSG'li araç alsaydım 2 yıl normal garanti üzerine 2 yıl da garantiyi uzatıp gönül rahatlığıyla binerdim aracıma..
  • Arkadaşlar bende dün octavia bakmaya gittim bayiye.. çok güzel araç gerçekten.. almayı düşünüyorum ciddi olarak..

    Ama sormak istediğim bir şey var..

    DSG şanzımanla normal otomatik araçlar arasında vites topuzunda bir farklılık var mı?

    Piyasada bir sürü golf satılıyor otomatik dsg diye, bir kısmının vites topuzu farklı.. Bunun dsg olmamasıyla filan bir alakası var mı? Çünkü octavia'da da aynı tarzda vites topuzu var..

    Örnekler:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2010-golf-highline-dsg-f-1-beyaz-45000-km-50441713/detay/?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-orjinal-sifir-ayarinda-octavia-elegance-1-6-tdi-agdsg-53183734/detay/


    Ama şu anda piyasada satılan dsg'lerin vitesleri bu aşağıdaki gibi:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-hasarli-araclar-otomobil-w-golf-1-6-tdi-dsg-105-ps-diyarbakirda-54721825/detay/?


    Dün VW'e de uğradım, bizim sattığımız DSG şanzıman araçların vitesleri bu şekilde diyip son resimdekini söyledi.. Yukarda gösterdiğim iki araçta DSG şanzıman değil mi, düz otomatik vites değil, sonra yanlış almış olmayalım DSG alıyoruz diye.. onun için soruyorum..




  • Skoda için konuşursak DSG vites topuzu ile manuel vites topuzu tamamen farklıdır hocam şekil olarak..
  • Peki ikiside dsg olduğu halde neden bazı araçların vitesleri farklı oluyor, bu konuda bilginiz var mı hiç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzz13

    Peki ikiside dsg olduğu halde neden bazı araçların vitesleri farklı oluyor, bu konuda bilginiz var mı hiç?


    Tam olarak anlayamadım kastettiğinizi ama mesela Passat kasa değiştirdi ve yeni kasayla birlikte vites topuzunun şekli de değişti.. Böyle bir durumdan mı bahsediyorsunuz?
  • Yukarda verdiğim 3 linkte 3 tane otomatik vites araç var, 3'ü de dsg ama en alttakinin vitesi farklı, bu konuda bir bilginiz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzz13

    Yukarda verdiğim 3 linkte 3 tane otomatik vites araç var, 3'ü de dsg ama en alttakinin vitesi farklı, bu konuda bir bilginiz var mı?


    Öncelikle Skoda cephesinde vites topuzunun tasarımında bir değişiklik olmadığını belirtmem gerek; yani şu an "0" bir Octavia'nın vites topuzu da ilandaki gibidir.

    VW'de ise model yılına göre dizayn değişikliği var; bir önceki mesajımda örneğini verdiğim gibi Passat'ın B6 kasası ile B7 kasasında vites topuzu farklıdır ve sizin verdiğiniz en alt ilandaki gibidir. Aynı şekilde 1. linkteki Golf'ün vites topuzu model yılına bağlı olarak eski tasarımdır, 3. linkteki ise model yılına bağlı olarak yeni tasarım/güncel tarasımdır.

    Bu araçların tümü DSG şanzımandır; sadece vites topuzunun tasarımında farklılık vardır. Umarım yardımcı olabilmişimdir...




  • Arkadaşlar selam,
    Bende 2 hafta önce 2011 1.4 TSI elegance Octavia aldım. Henüz 200km. bile yapmadım ancak yakıt tüketimi şimdilik çok gibi. aslında daha önce dizel ford c-max'ım vardı onu satıp yeni c-max almak istedim ama yeni c-maxleri beğenmediğim için gidip octavia aldım.
    Şimdi esas meselem şu, ben araç ve donanımından çok memnunum ama yakıt değerleri fabrika değerlerine şimdilik hiç yaklaşmıyor. epey üzerinde.
    Bu yakıt değerleri düşüyor mu ya da fabrika değerlerine yaklaşıyormu ?
    Daha önceden deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

    Herkese teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkeolog1972

    Arkadaşlar selam,
    Bende 2 hafta önce 2011 1.4 TSI elegance Octavia aldım. Henüz 200km. bile yapmadım ancak yakıt tüketimi şimdilik çok gibi. aslında daha önce dizel ford c-max'ım vardı onu satıp yeni c-max almak istedim ama yeni c-maxleri beğenmediğim için gidip octavia aldım.
    Şimdi esas meselem şu, ben araç ve donanımından çok memnunum ama yakıt değerleri fabrika değerlerine şimdilik hiç yaklaşmıyor. epey üzerinde.
    Bu yakıt değerleri düşüyor mu ya da fabrika değerlerine yaklaşıyormu ?
    Daha önceden deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

    Herkese teşekkürler.


    Rodajdan sonra bir miktar daha düşecektir yakıt tüketiminiz.. Eğer fazla basarsanız TSI motorlu araçlar hakikaten çok yakar; ayağınızın altında yumurta varmış gibi davranırsanız, aksine çok şaşırtıcı düşük değerlere imza atabilirsiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Oguzz13

    Yukarda verdiğim 3 linkte 3 tane otomatik vites araç var, 3'ü de dsg ama en alttakinin vitesi farklı, bu konuda bir bilginiz var mı?


    Öncelikle Skoda cephesinde vites topuzunun tasarımında bir değişiklik olmadığını belirtmem gerek; yani şu an "0" bir Octavia'nın vites topuzu da ilandaki gibidir.

    VW'de ise model yılına göre dizayn değişikliği var; bir önceki mesajımda örneğini verdiğim gibi Passat'ın B6 kasası ile B7 kasasında vites topuzu farklıdır ve sizin verdiğiniz en alt ilandaki gibidir. Aynı şekilde 1. linkteki Golf'ün vites topuzu model yılına bağlı olarak eski tasarımdır, 3. linkteki ise model yılına bağlı olarak yeni tasarım/güncel tarasımdır.

    Bu araçların tümü DSG şanzımandır; sadece vites topuzunun tasarımında farklılık vardır. Umarım yardımcı olabilmişimdir...


    Teşekkür ederim cevabınız için...

    Durum şöyleymiş, öğrendim bende..

    2009 girişli 2010 modellerde, ve normal 2010 girişli 2010 modellerde skoda da gözüken biraz daha köşeli olan otomatik vites şeklinde..

    2011 model ve sonrasında ise vites şekilleri son link'teki giib biraz daha küçük ve normal vites şeklinde..




  • Teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.