Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.964
Cevap
98
Favori
1.434.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mehmedim sağol olayımız tepee sonuçta neden uğramayayım ama ağırlığı buraya vereyim diyorum çünkü her akşam giriyorum ben sonuçta
    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    gökhanım hayırlı olsun, hayırdır artık diğer foruma uğramayacakmısın?
  • Taner merhaba a.s özel bir sebebi yok sadece öyle olmasını istedim.hepsi bu siz bu forum ve bu köşenin en naçizhane arkadaşlarısınız buna inanın sizinle birşeyler paylaşmak çok hoş..
    quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg

    cümletten S.A.
    Gökhan abi hayırdır, neden yeni bir sayfa açma gereği duydun?
  • ben çok sürat seven biri değilim fakat boş bir otoyol da içinde tek şoför haldeyken 180 gördüm çok rahat ve gayette düzgün bir çizgide gidiyor.tabi buna hava,rüzgar basınç farkları viyadük vs yol şartları hep etki eder.x bayi değilde,kullanan biri olarak gayet iyi bir yol tutuşu var.aksini idda etmek zor ve ses yalıtımı oldukça başarılı.içeri ses nerdeyse hiç almıyor.bakım periyodları 15-30 bin diye gidiyor biliyorum.250 tl gibi bir rakam verdim 15 bin olana.baskı balatası 400 tl,öntampon 400tl,arka tampon 250 tl,yan elektrikli ayna 150 tl merak edip sorduğum parçalardan bazıları.
    Ayrıca 110 luklarda değişken geometrili turbo var 90 lara ilaveten.birde hıza duyarlı elektrohidrolik değişken takviyeli direksiyon.ve 240 tork diye biliyorum overbosst özelliği sayesinde anlık 260 olabiliyor araç sollama ve kısa süreli adrenalin durumları için.ve sanıldığının aksine 110 luklar yakıt ekonomisi olarak 90 lıklardan daha az yakıt tüketmekte onda bir gibi yanılmıyorsam..
    quote:

    Orijinalden alıntı: alpcanmehmet

    bende 90 lık kullandım ama 110 luk test edemedim bariz bir tork ve yakıt ekonomisi 110 hp de varmıdır.birde ford bayisi tepe için yüksek süratte gaeziyor dedi veya kaç kilometrede.periyodik bakımlar ne tutuyor.




  • Ben 110 hp 240nm torklu premium packle 210 u kapatım hafif eğimli bir alanda araç cok başarılı partner kombi vanda kullanmaktayım ama bu daha cok sarıyo insanı 307im geliyo aklıma buna oturunca oda bana hız yapma hırsı veriyor
  • bizim aracı eniştemde kullandı bu yaz kendisi biraz adrenalin bağımlısı bir tip o da çok beğendi özellikle rampada geçmediği araç bırakmadı,ve hep bu böyleyse acaba 110 luğu nasıldır merak ediyorum diye de kendini alamadı bir türlü...bende sana katılıyorum aracın koltuğuna oturduğumda bana vermiş olduğu güven ve o bütünlük inan çok farklı,farklı bir tutku yaşamak lazım..
    quote:

    Orijinalden alıntı: alper_cakan

    Ben 110 hp 240nm torklu premium packle 210 u kapatım hafif eğimli bir alanda araç cok başarılı partner kombi vanda kullanmaktayım ama bu daha cok sarıyo insanı 307im geliyo aklıma buna oturunca oda bana hız yapma hırsı veriyor
  • quote:

    Barış selam benim araç 90 lık premium pack.şu an üretilmiyor diye duydum servisten.senin imzadada 90 premium pack yazıyor bir yanlışlık yok değilmi,bu donanım versiyonu hala mevcutmu.


    benim aracm sizin arac gibi tanponları boyalı degl ve krom sis kapagı yokçç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Taner merhaba a.s özel bir sebebi yok sadece öyle olmasını istedim.hepsi bu siz bu forum ve bu köşenin en naçizhane arkadaşlarısınız buna inanın sizinle birşeyler paylaşmak çok hoş..
    quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg

    cümletten S.A.
    Gökhan abi hayırdır, neden yeni bir sayfa açma gereği duydun?




    Çok teşekkürler gökhan abi. Allah kaza bela vermesin. bir nazar boncuğu yapıştır plakana, siyahlara ilgi başkadır biliyorsun
  • 110'lukların bizimkilerden, fazla bir performans farkı yaratacağını sanmıyorum öyle allı şallı sanmam..
  • arada 20PS ve 30NM tork farkı var. aynı kg için düşünürsek değişken geometrili turboyla birlikte oldukça performanslı olur 90PS lik modeline göre.
    Ara hızlanmalarda yokuşlarda, özellikle yüklü durumlarda daha iyi gider.
  • ben arada fark olmayacak demedimki, tamam fark yaratacak etkenler var, fakat öyle allı şallı bir fark yaratacak etkenler yok, yani zınk diye yanınızdan geçer gibi yada 200 beygirlik bir arabanın gücü gibi bir fark olmaz didim
  • yakıt durumu nasıl şehir içi dur kalk da en önemlisi o.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    ben arada fark olmayacak demedimki, tamam fark yaratacak etkenler var, fakat öyle allı şallı bir fark yaratacak etkenler yok, yani zınk diye yanınızdan geçer gibi yada 200 beygirlik bir arabanın gücü gibi bir fark olmaz didim

    o kadar olmasını kimse bekleyemez, varsa bekleyenler hayal kırıklığına uğrayabilirler tabi.
  • Taner selam hiç 110 luk sürmek ve test etmek nasip olmadı.kısmetse Rasim abi aracını verecek, veya bir test sürüşü mü ayarlasam bariz anlardım o zaman,ama çok bir fark olacağını zannetmiyorum açıkcası.
    quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    ben arada fark olmayacak demedimki, tamam fark yaratacak etkenler var, fakat öyle allı şallı bir fark yaratacak etkenler yok, yani zınk diye yanınızdan geçer gibi yada 200 beygirlik bir arabanın gücü gibi bir fark olmaz didim

    o kadar olmasını kimse bekleyemez, varsa bekleyenler hayal kırıklığına uğrayabilirler tabi.




  • ben şehiriçinde ortalama 5lt ile 6 lt arasında geziyorum, 160 ila 170 kr arası hesaplamıştım geçen ve hep öyle çıkıyor şehir içi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: alpcanmehmet

    yakıt durumu nasıl şehir içi dur kalk da en önemlisi o.
  • Mehmedim merhaba bende öyle bir fark olacağını zannetmiyorum am kısmi de olsa bir detay olduğu doğrudur bir noktada öne çıkması aşikar,güç güçtür değilmi helede kontrollüyse bakmamız lazım..
    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    ben arada fark olmayacak demedimki, tamam fark yaratacak etkenler var, fakat öyle allı şallı bir fark yaratacak etkenler yok, yani zınk diye yanınızdan geçer gibi yada 200 beygirlik bir arabanın gücü gibi bir fark olmaz didim
  • Taner teknoloji olarak 110 luklar özellikle motor olarak öne çıkıyor.tork farkıda cabası bu fark yaratır kanısındayım hele ki gücünü turbodan alan bir dizel makina için.20 hp hiç azımzanacak bir rakam değil hani..
    quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg

    arada 20PS ve 30NM tork farkı var. aynı kg için düşünürsek değişken geometrili turboyla birlikte oldukça performanslı olur 90PS lik modeline göre.
    Ara hızlanmalarda yokuşlarda, özellikle yüklü durumlarda daha iyi gider.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Taner selam hiç 110 luk sürmek ve test etmek nasip olmadı.kısmetse Rasim abi aracını verecek, veya bir test sürüşü mü ayarlasam bariz anlardım o zaman,ama çok bir fark olacağını zannetmiyorum açıkcası.
    quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    ben arada fark olmayacak demedimki, tamam fark yaratacak etkenler var, fakat öyle allı şallı bir fark yaratacak etkenler yok, yani zınk diye yanınızdan geçer gibi yada 200 beygirlik bir arabanın gücü gibi bir fark olmaz didim

    o kadar olmasını kimse bekleyemez, varsa bekleyenler hayal kırıklığına uğrayabilirler tabi.



    Aynı mı bilmem gökhan abi ama babam 110PS 240NM citröen test etti, ve yokuş yukarı falan kullanmış, bana dedi bu nasıl bir canavar diye. 3 ledim bastım gazı neredeyse patanaj çekecek fırladı diyordu
    son anda vazgeçirdim babamı almaktan. 100YTL verip kontrat bile yapmışlardı ama taksisi için, o zamanlar yeni berlingo yoktu. nemo lar vardı, oda berlingo kadar albenili değildi.




  • Mehmedim özellikle yüklü kalkış rampa vb extrem durumlarda kendini gösterir diye düşünüyorum,düz yol belki tamam ama,tork ve hp farkı çok önemli bu makinalarda.bırakım o kadar da olsun bence,fiyatı da ona göre..
    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    110'lukların bizimkilerden, fazla bir performans farkı yaratacağını sanmıyorum öyle allı şallı sanmam..



    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN




  • Taner bahsettiğin cıtroen hangisi tam anlayamadım fakat,1.6 hdi motorlu ise ve motoru iyi durumdaysa 16 valf li bu motor gerçekten çok performanslı ve çok seri ivmelenebilen atik bir karakteristiğe sahip.bir çok insan bu fransız markasına çok önyargılı bakmakta,bende onlardan biriydim...fakat test ettim ve gördüm ki adamlar olayı gerçekten aşmışlar,en azından şu dakika için gelecekte kim ne yapar bilemeyiz.kimse bir aracı test etmeden klavye başı yazılar yazmasın bence,yavan kalıyor kanısındayım.bende caddy dsg yi test etmiştim fakat rampada geri kaçırıyor benim beklediğimden daha fazla bende ona anlam verememiştim...o kadarının normal olduğunu söylediler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Taner selam hiç 110 luk sürmek ve test etmek nasip olmadı.kısmetse Rasim abi aracını verecek, veya bir test sürüşü mü ayarlasam bariz anlardım o zaman,ama çok bir fark olacağını zannetmiyorum açıkcası.
    quote:

    Orijinalden alıntı: caddydsg


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboys

    ben arada fark olmayacak demedimki, tamam fark yaratacak etkenler var, fakat öyle allı şallı bir fark yaratacak etkenler yok, yani zınk diye yanınızdan geçer gibi yada 200 beygirlik bir arabanın gücü gibi bir fark olmaz didim

    o kadar olmasını kimse bekleyemez, varsa bekleyenler hayal kırıklığına uğrayabilirler tabi.



    Aynı mı bilmem gökhan abi ama babam 110PS 240NM citröen test etti, ve yokuş yukarı falan kullanmış, bana dedi bu nasıl bir canavar diye. 3 ledim bastım gazı neredeyse patanaj çekecek fırladı diyordu
    son anda vazgeçirdim babamı almaktan. 100YTL verip kontrat bile yapmışlardı ama taksisi için, o zamanlar yeni berlingo yoktu. nemo lar vardı, oda berlingo kadar albenili değildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Taner bahsettiğin cıtroen hangisi tam anlayamadım fakat,1.6 hdi motorlu ise ve motoru iyi durumdaysa 16 valf li bu motor gerçekten çok performanslı ve çok seri ivmelenebilen atik bir karakteristiğe sahip.bir çok insan bu fransız markasına çok önyargılı bakmakta,bende onlardan biriydim...fakat test ettim ve gördüm ki adamlar olayı gerçekten aşmışlar,en azından şu dakika için gelecekte kim ne yapar bilemeyiz.kimse bir aracı test etmeden klavye başı yazılar yazmasın bence,yavan kalıyor kanısındayım.bende caddy dsg yi test etmiştim fakat rampada geri kaçırıyor benim beklediğimden daha fazla bende ona anlam verememiştim...o kadarının normal olduğunu söylediler.


    bilmiyorum ama anormal bir durum sezmedim ben. DSG yi anlatmaya kalksam uzun satırlar yazmak zorunda kalırım, anlatılmaz yaşanır, yaşanırsa vazgeçilemez ...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.