Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.964
Cevap
98
Favori
1.434.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.28 mart 2009 da 2009 model tepee premium pack donanım versiyonlu aracı aldığım gün başlayan PEUGEOT maceramı buradan devam ettirme kararı almış bulunmaktayım.bilgi tecrübe ve her türlü paylaşımlarımı ve bu araç ile ilgili tüm detayları buradan takip edeceğim hepinize saygılarımla

    takım imzamız aşağıdaki şekilde model ve donanım sınıfını güncelleyerek imzamızı oluşturacağız.

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN

    Peugeot Partner Tepee Premium Pack 90 hp 2009
    Onyx Siyah



    Konu başlığını takip eden Tepee sahibi arkadaşların listemize katılmasını bekliyoruz.


    PEUGEOT RİFTER GRUBU ÜYELERİ

    01 - JOHN MCCLANE PEUGEOT RİFTER GT LİNE BAKIR GRİ
    02 MAXPAYNE 1975 PEUGEOT RİFTER GT LİNE BAKIR GRİ
    03 EMREGUN1 PEUGEOT RİFTER GT LİNE PLATİNYUM GRİ
    04 TEPEE PREMİUM PACK PEUGEOT RİFTER GT LİNE BAKIR GRİ
    05 RİNGCEP PEUGEOT RİFTER ACTIVE COMFORT PLATİN GRİ
    06 GESTAPO51 PEUGEOT RİFTER GT LİNE TURUNCU BAKIR
    07 GESSY PEUGEOT RİFTER GT LİNE BAKIR GRİ.
    08 ÇINAR BEY PEUGEOT RİFTER GT LİNE İPEK GRİ
    09 ALAYSA 61 PEUGEOT RİFTER ALLURE İPEK GRİ
    10 AXERO PEUGEOT RİFTER GT LİNE ALP BEYAZI
    11 AACRT PEUGEOT RİFTER ALLURE TEKNO PAKET
    12 DJ-RİFTER PEUGEOT RİFTER GT LİNE DERİN MAVİ.
    13 44 PLAKA PEUGEOT RİFTER ALLURE TEKNO GRİ
    14 FELİCİADE PEUGEOT RİFTER GT LİNE İPEK GRİ.
    15 MKRİFTER PEUGEOT RİFTER GT LİNE PLUS 7 KİŞİLİK
    16 ERGUNDOO PEUGEOT RİFTER ALLURE TEKNOPAKET
    17 ERCAN.MUSTAFA PEUGEOT RİFTER ACTİVE COMFORT 100 HP MANUEL
    18 BOYLUM PEUGEOT RİFTER GT LİNE
    19 KEREMCEM 7 PEUGEOT RİFTER ALP BEYAZI
    20 EMRAHH 88 PEUGEOT RİFTER GT LİNE BAKIR GRİ
    21 D3LİKANLI PEUGEOT RİFTER GT LİNE METALİK GRİTEKNO PAKET
    22 İMD55 PEUGEOT RİFTER ACTİVE COMFORT
    23 HSN.DİNER81 PEUGEOT RİFTER SKY PACK
    24 REMARqUE PEUGEOT RİFTER SKY PACK
    25 HELİMOĞLU PEUGEOT RİFTER GT LİNE ALP BEYAZI
    26 DACEREOO PEUGEOT RİFTER GT LİNE TEKNO GRİ TEKNO PAKET.
    27 KODONANİM PEUGEOT RİFTER GT LİNE
    28 CEMABAY PEUGEOT RİFTER GT LİNE ALP BEYAZI
    29 ANARCH11 PEUGEOT RİFTER GT LİNE ALP BEYAZI
    30 ARSENİK PEUGEOT RİFTER SKY PACK TEKNO GRİ
    31 OSMANATAK PEUGEOT RİFTER SKY PACK PLATİNYUM GRİ
    32 ENGİNEERERKAN PEUGEOT RİFTER GTLİNE TEKNO GRİ
    33 BİLGİNXP PEUGEOT RİFTER GT LİNE GECE MAVİ.
    34 AUSPC PEUGEOT RİFTER ALLURE
    35 HALİDBİNVELİD1 PEUGEOT RİFTER ALLURE
    36 TEKEPAN PEUGEOT RİFTER GT LINE
    37 GKTNGRNL PEUGEOT RİFTER GT LİNE ALP BEYAZI
    38 MURAT TEK PEUGEOT RİFTER GT LİNE ALP BEYAZI
    39 EFR.OZCAN PEUGEOT RİFTER GT LİNE İPEK GRİ
    40 SECRETGARDEN46 PEUGEOT RİFTER GT LİNE
    41 BY@Lİ PEUGEOT RİFTER GT LİNE GECE MAVİ
    42 KENAN 1050 PEUGEOT RİFTER GT LİNE İPEK GRİ
    43 MRKNN PEUGEOT RİFTER GT LİNE
    44 DENİZ1898 PEUGEOT RİFTER ALLURE İPEK GRİ.
    45 BETONAKÇAKOCA PEUGEOT RİFTER ACTİVE COMFORT İPEK GRİ
    46 ÇOBAN38 PEUGEOT RİFTER GT LİNE İPEK GRİ
    47 ARTKG05 PEUGEOT RİFTER ALLURE
    48 MERTCAPAR PEUGEOT RİFTER GT ALP BEYAZI
    49 GAFO PEUGEOT RİFTER GT...
    50 CUBBER PEUGEOT RİFTER GT LİNE
    51 RSNYLDZ PEUGEOT RİFTER GT LİNE
    52 NUROLG PEUGEOT RİFTER GT.
    53 SANKİ BANA PELE PEUGEOT RİFTER ALLURE MANUEL
    54 BOZLİİ PEUGEOT RİFTER GT
    55 HASRETABALİ PEUGEOT RİFTER GT LİNE TEKNO GRİ.
    56 SEMİH_101 PEUGEOT RİFTER GT
    57 SEMİH_101 PEUGEOT RİFTER ALLURE
    58 @SAMİ_167 PEUGEOT RİFTER GT ALP BEYAZI
    59 WHITE68 PEUGEOT RİFTER GT TEKNO GRİ
    60 MAKUSLA06 PEUGEOT RİFTER ALLURE BAKIR GRİ.
    61 GEZERS PEUGEOT RİFTER GT TEKNO GRİ.
    62 CMSNMZ PEUGEOT RİFTER GT ALP BEYAZI
    63 TABUT61 PEUGEOT RİFTER BAKIR GRİ.
    64 MYFLASH PEUGEOT RİFTER ALLURE
    65 MOTİVE 53 PEUGEOT RİFTER
    66 TEMA1 PEUGEOT RİFTER ALLURE
    67 EREĞLİLİ42 PEUGEOT RİFTER ALLURE
    68 ADEDEDE PEUGEOT RİFTER GT LİNE TURUNCU BAKIR
    69 SEYFETTİNTURGUT PEUGEOT RİFTER 7 KİŞİLİK MANUEL OTOMOBİL RUHSATLI.
    70 KUBİ.LAY PEUGEOT RİFTER GT TEKNO GRİ.
    71 TEAPRODUCTİON PEUGEOT RİFTER ALLURE TEKNO GRİ.
    72 LACİVERTH PEUGEOT RİFTER GT LİNE TEKNO GRİ








    Arkadaşlar cümleten herkese tekrar merhaba tepee ile başladığımız macera,fransız üretici tarafından noktalandı ve yeni varis rıfter çok yakında aramızda.sayfa sayfa yazıp kafa karıştırmak istemiyorum.kısa ve öz özetleyeceğim
    Araçlar ispanya ve portekizde üretilecek ve eylül gibi globalpazarda satışa sunulacak,ülkemize 2018 son çeyreği gibi geleceği söyleniyor.
    EMP2 platformu esas alınarak tasarlanan bir konsepti mevcut.Pseudo Macpherson ön süspansiyon ve çapraz bağlantılı bir arka süspansiyon sistemi var.

    Motor olarak bayağı zengin seçenekler var benzin cephesinde giriş seviyesi 1.2 110 hp ve 130 hp tam otomatik 8 kademeli EAT8 ile sunulacak.

    Dizel cephesinde ise 1.5e geçilmiş ve 16 valf teknolojisi yine gündemde bir önceki jenerasyon biliyorsunuz 8 valfti..75 hp 5 ileri manuel giriş seviyesi..

    blueHDİ 100 hp orta seviye zirve ise 130 hp 6 vitesli manuel ile sunuluyor isteğe bağlı 8 ileri tam otomatik şanzıman EAT8 ilede donatılabiliyor.

    Araç sınıfında lider teknolojilere sahip,elektonik park sistemi,adaptif hız sabitleme sistemi,8ileri tam otomatik tork konvertörlü EAT8 şanzıman Aktif Trafik Levhası Tanımlama Sistemi,kör nokta uyarı sistemi,anahtarsız giriş sistemi,
    8 inç büyüklüğündeki dokunmatik bilgi ve eğlence sistemi,2 adet usb soket,bluetooth bağlantısı ve kablosuz şarj ve daha yazamadığım bir çok fonksiyonellik araçta mevcut bir kaç görselle araca bir bakalım






























    --------------------------------------------------------------------------------



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 12 Nisan 2022; 5:55:12 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: bakkal34

    selamun aleyküm berlingo partner türü araçlar kamyonetmi geçiyor mtv vergileri ne kadar teşekkür ederim

    Kamyonet olarak geçiyor,özellikle otomobil ruhsatı ile alınmamışsa.
    mtv side 1400 liraya yakın son gelen zamlarla..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar selamlar herkese..
    bizleri zamanında takip etmiş tüm gönül dostlarımıza sevenlere selam olsuun..
    yazan olmayınca bir şeyler karalamakta zorlanıyor insan.
    Tepee yi satalı 4 sene olmuş..
    onun üstünden elimizden nice araçlar geldi geçti aldık kullandık sattık.
    ee nikah kıymıyoruz sonuçta.
    bu gece gördüm haberi peugeot beklediğimiz hamleyi yapmış nihayet hemde istediğimizin daha fazlasınıda içeren boyutta..
    4x4 konsept araçları bile var.
    eat 8 otomatik şanzımanda geliyor üstelik..
    bu güzel haber tüketiciler için alternatiflerin olması..
    ben bu aralar bmv 1 serisi aldım 116 d onunla vakit geçiriyorum.

    tepee yi özlüyormuyum evet..
    o hacim ve işlevsellik hiç bir aracımızda olmadı..
    http://www.sozcu.com.tr/2018/ekonomi/tepeeye-rifter-oturacak-2238714/

    haberin linki bu.bir iki tanede resim atalım herkese selamlar.Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDINYeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDINYeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDINYeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDINYeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN

    Herkese Selam. Mersinde yaşıyorum, ismim Adnan Erdoğan, 49 Yaşındayım. Aile Hekimiyim, 2022 Rifter Gt beyaz renk alarak aranıza katıldım. Bu araca 1.6 dizel eat6 Citroen C3 Aircrossdan geçtim. İlk defa ticari araç kullanıyorum. Alalı 1 gün oldu. Alırken baya tereddüt yaşadım, Hala kendime doğrumu yaptım diye soruyorum. Biraz kullandıkdan sonra artı eksi bazı yorumlarım olacak. Daha önce farklı sınıfta çok araç değiştirdim. Bazılarını sayarsam: 2014 Tiguan Cup DSG, Citroen C5(2006,2007,2008), Ford Focus(2005,2008), 2016 Peugeot 308 EAT6, 2012 Peugeot 208, 2016 Citroen C4 picasso EAT6 (En keyif aldığım araçtı, malesef pert ettim), 2011 Ford Kuga 2.0 TDCİ 4x4... Liste uzar gider. Yaklaşık otuzun üzerinde araç değiştirdim. Hepsinide bizatihi satın alıp kullanıp tecrübe ettim. Yanlış anlaşılmasın hava atmak için yazmadım bunları. Rifteri Mukayeseli, derinlemesine inceleyeceğim anlamına gelir.


    İlk izlenimlerim: Daha önce birkaç defa EAT 6 Kullandım, EAT8 İ çok merak ediyordum. EAT6 da 2 den 3 e geçişte bazen serbest salınım hissi veriyordu, bunda henüz rastlamadım. Motor şanzıman uyumu ortanın üstü- üst seviye. Bundan iyisi BMW de var diye biliyorum, yanılabilirim. 17 Jant var, haliyle 16 gibi olmaz, biraz zıplatıyor, arkalarda torsiyon çubuğunun da etkisi var. Aracın içine binen Hayran kalıyor, İçi seni dışı beni yakar misali.

    13, 4 buçuk, 5 buçuk yaşlarında 3 oğlum var. Tüm çocuğu olanların çocuklarını Allah bağışlasın. Bana bu aracı aldıran ana sebep çocuklar oldu. bisikletlerini, scotorlarını taşıma vb.

    Tam 2018 DSG passat aldım derken, hatta 1000 Tl expertiz ücretini dahi vermişken, son dakika karar değiştirip, daha önce bakıp aklımda kalan rifteri almış oldum. Passatı sürdüm, biraderde de var. Rifterin sürüşü daha keyifli geldi. Tamam onun malzeme daha kaliteli ama DSG ye bir türlü alışamadım. Sıfır aldığım tiguanı 5000 km de henüz 1 aylık iken o yüzden satmıştım. DSG de aracı sanki sırtınızda taşıyorsunuz. Araç seçerken son birkaç yıldır tercihimi otomatik şanzıman markasına göre yapmaya çalışıyorum. AISIN şanzımanı çok ama çok başarılı. Buna yakın hissi şu anda toyotanın yeni 10 ileri(yazılımsal) CVT şanzımanı veriyor diye biliyorum.

    Henüz 100 km deyim, Km yaptıkca yorumlarım artacak, Tekrar herkese selam ederim kazasız belasız sürüşler dilerim

    Zevkler ve renkler tartışılmaz.

    yeni caddy’yi geçtiğimiz hafta Bursa’da inceleme fırsatı buldum.

    sizin beğendiklerinizi ben beğenmedim.

    çok abes ve garip geldi araç bana.

    iç mekan rifter kadar ferah ve iyi değil.


    ama koltuklar konusunda size katılıyorum, hem arka koltuklar hem ön koltuklar rifterden daha kaliteli ve konforlu.


    Ama mesela demişsiniz rifterin tüm artıları arka koltuğa oturunca silinip gitti diye.


    bu bence sizin bahaneniz olmuş, sadece ve sadece koltuklar yüzünden bir aracın artıları silinip gitmez.


    hani öyle bir yazmışsınız ki, sanki rifterin arka koltukları yerine kalas var izlenimi gördüm.


    caddy her ne kadar yenilenmiş de olsa, hala çoğu şeyden geride.


    arka camlar hala açılabilir değil, bu da benim için koltuklardan daha önemlidir..


    birde, rampada hızlanma konusunda dediklerinize çok şaşırdım, bir çok rampada 110-120 gibi gazladığımda aracın hızı artmaya devam ediyor.


    ben 2 yıldır rifter kullanıyorum.


    sizin caddy almanızdaki ana etken bence, daha kolay satarım diye düşünmeniz..


    şu an hem caddy hem rifter arasında kalsam, kesinlikle caddy almam..

    Mehmet Bey ben de biseler yazayım sizin yazdıklarınıza paralel ve ilave olarak.

    (Eski aracım partner zenitti)

    Bence rifterin en büyük artısı adaptif cruise. Bunu biraz detayli anlatmalıyım. Bazi araçlardaki gibi basit siradan bir öndeki araca göre hız ayarlayan bir sistem değil. Basit olanlarda sistem 70 km.altında uyarı verip devre dışı oluyor. Rifterdaki ise oldukça gelişmiş. Öndeki aracı tamamen durana kadar takip ediyor,.aracı durduruyor ve autohold durumuna geçiyor frene basılı tutuyor, yokuşlu yerde sizin frene basmanıza gerek yok. Öndeki araç hareket edince ufak bi gaza basip ilk hareketi verdikten sonra tekrar yandaki tuşa basınca tekrar araç ondekini takip ediyor. Trafikte gerçekten çok çok ise yarıyor istanbul trafiğinde

    Şerit takip asistana gelince : 65 km üstünde aktif oluyor, 20 saniye boyunca direksiyonu çeviriyor sonrasinda direksiyon kontrolü ele alın diye uyarı veriyor ve artık direksiyonu düzeltmeyi bırakıyor. (Yanı 15 saniyede bir direksiyona küçük bir dokunuş yaparsak araç kendi kendine gider tesla gibi. Tabi arkadaki araclar biraz tedirgin olabilir bu öndeki bakıyor diye:) çünkü şerit cizgisine yakın olunca düzeltiyor)

    Anahtarsız giriş çalıştırma dediginiz gibi güzel fakat kapı kilitleme araçtan uzaklaşınca kendi kilitlemiyor,kapıya dokunmak şart (renolarda böyle değil araçtan uzaklaşmak yeterli)

    Bence direksiyondaki ses sistemiyle ilgili tuslar gereksiz olmuş, eskisi gibi direksiyon altından elle kumanda daha ergonomik olurdu, nasıl ki cruise kontrol tuşları değişmediyse bu da kalabilirdi.

    Eat 8 şanzıman çok güzel ve hızlı dsgden farki yok gibi. Motor performansı oldukça iyi.

    Start stop çalışmıyor bazen demiştiniz, kemer takılı değilse çalışmaz. Gerçi bir-çok faktor var sistemin çalışabilmesi için, örneğin direksiyon cevriliyse çalışmaz.

    İç aydinlatma tamamen kapatılabilir.

    Kalorifere gelince sirküler moda getirirseniz ıçeri hava girmez.

    Benim diğer aracım cruise 2litre 170 bg..dediğiniz gibi aynı performans değil ama tüketim de aynı değil :) cruse 11 lt yakıyor rifter şu an 6 civarı(daha da düşer)

    8.inç ekran biraz daha iyi çözünürlükte olabilirdi. Kabloyla telefonu bağlayınca araçtaki navigasyon tuşu çalışıyor.

    Aracı çalıştığında geri vites ekranı biraz gecikmeli geliyor, 10 sn filan beklemek lazım ilk kontağı açınca oluyor sadece.

    Yan sensörler de iyi çalışıyor aracın neresinde yakın bir şey varsa ekranda çıkıyor, sadece önde ve arkada değil.

    Eski partnere göre olumlu yönde çok yalıtım farkı var, kapı fitillerinden bile belli oluyor, oldukça tok hale gelmiş.

    Başka sorusu olan varsa yardımcı olabilirim.
    Rıfteri uzun yola hazırladım,yaklaşık 2000 km güzergah.Her yıl Ramazan kumanya kolilerini memlekete götürüp fakir fukaraya dağıtıp geliyordum.Bu sene erkene aldım ,bu günler fakir fukaraya destek olma günü.Günlük çalışmayla geçinen insanımız var,İstanbulda olduğu gibi memlekettede sokaklar ıssızmış.tahmini yüküm 650 kg,önleri 36 arkaları ise 40 bar hava bastım.Giderken hem yük,hemde uzun rampalar var.Bakalım yakıt ne durumda olacak ?
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot RIFTER'ın Kronik Sorunları, Donanım Haber En Eski ve Aktif Takımıyla İnceleniyor (SINCE 2009 - Gökhan Aydın)

    Peugeot RIFTER'ın Bilinen Sorunları

    Peugeot RIFTER, kompakt çok amaçlı bir araç olmasına rağmen, bazı kronik sorunları olduğu bilinmektedir. Donanım Haber'in deneyimli ekibi, RIFTER'ın en yaygın sorunlarını kapsamlı bir şekilde araştırdı ve size bu sorunların çözümlerini sunuyor.

    • AdBlue Deposu Kapasitesi: RIFTER'ın AdBlue deposu kapasitesi 15 litredir.
    • Hayalet Ekran Sorunu: RIFTER sahipleri, araçlarının ekranında "hayalet" görüntü oluşmasıyla ilgili şikayetlerde bulunmuştur.
    • Ara Bölme Sökme: RIFTER'ın ara bölmesi kolayca sökülebilir ve çıkarılabilir.
    • Lastik Basıncı Sıfırlama: RIFTER'ın lastik basıncını sıfırlamak için aracın bilgi-eğlence sistemindeki ilgili menüyü kullanabilirsiniz.

    RIFTER'ın Donanımı ve Özellikleri

    RIFTER'ın donanım özellikleri arasında şunlar yer alır:

    • Yakıt Tüketimi: RIFTER'ın ortalama yakıt tüketimi 100 kilometrede 5,6 litredir.
    • Park Assist Özelliği: RIFTER, paralel ve dikine park etmelerde sürücüye yardımcı olan bir park asist özelliğine sahiptir. Park asist özelliğini etkinleştirmek için orta konsoldaki düğmeye basabilirsiniz.

    Donanım Haber'in köklü geçmişi ve deneyimli ekibi sayesinde, RIFTER'ın kronik sorunları ve özellikleri hakkında kapsamlı ve güvenilir bilgiler alabilirsiniz. Ekibimiz, otomotiv sektöründeki en son gelişmeleri takip ederek sizlere güncel ve doğru bilgiler sunmayı hedeflemektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bu maceranın asıl kahramanları tanıyalım şimdi sırasıyla.tepee premium pack 90 hp.Türkiyedeki 60 adet özel üretim araçtan bir tanesi.

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    bu maceranın asıl kahramanları tanıyalım şimdi sırasıyla.tepee premium pack 90 hp.Türkiyedeki 60 adet özel üretim araçtan bir tanesi.

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN
    30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ kutlu olsun.başta ulu önder MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ve silah arkadaşları olmak üzere,bu topraklar için canını seve seve feda etmiş tüm vatan evlatlarının mekanı cennet olsun..ruhunuz şat olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ kutlu olsun.başta ulu önder MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ve silah arkadaşları olmak üzere,bu topraklar için canını seve seve feda etmiş tüm vatan evlatlarının mekanı cennet olsun..ruhunuz şat olsun.

    Alıntıları Göster
    Biraz tepee den bahsedelim şimdi.peguet partner ailesinin yeni üyesi olan tepee ile tanışmamız,ilk aracım olan 97 model tempra sw aracımı satınca bu tipte bir ticari araç arayışına girdim.ve araştırmam derinlik kazandı.ailem için kullanmak istediğim araçta aradığım özellikler konfor,güvenlik,teknik donanım zenginliği ve yeni model ve ekonomi gibi faktörlerdi.28 mart 2009 gibi bitirdiğim kararımda beni etkileyen ve öne çıkan özellikler:araçta dijital çift yönlü klima olması,205 tabanlı lastiklerin ilk defa bu araçta kullanılması,hız sabitleyici yine ilk defa,esp sisteminin opsiyonel dahi olsa kullanılması,soğutmalı torpido gözünün bulunması,arka koltukların tek tek katlanıp gerekirse hepsinin çıkarılabilmesi.makas yerine bu araçta ilk defa helezon yaylar kullanılması ve yolcu konforunun yükseltilmesi,orjinal arka cam perdeleri ve sayamadığım daha bir çok özellik diyeyim.
    bir çoğumuz bir çok markaya çok önyargıyla bakarız bende buna dahil fakat bu özellikleri inceleyip aracı bir test sürüşü yaptım bayağı uzun bir test sürüşü oldu,görevliye aracı iyice incelemek adına yolu uzatacağımıda söyledim,aldığım sonuçlar harikaydı.aracın yol tutuşuçok güzeldi.çekişi ve ivmelenmesi bir okadar seri ve yalıtım olarak çok başarılı idi.nerdeyse yol sesi hiç içeri girmiyordu.konfor olarak da otomobil ayarında bir kalitede idi.direksiyonu bile deri döşeme diyeyim siz anlayın..
    tüm önyargılarım bir anda yıkıldı ve tepee ci oldum bende fikir almaya çalışan bir çok arkadaş ve abimize yardımcı olmuşumdur ama müsbet yönde körü körüne bir fanatizim anlayışıyla değil..

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Biraz tepee den bahsedelim şimdi.peguet partner ailesinin yeni üyesi olan tepee ile tanışmamız,ilk aracım olan 97 model tempra sw aracımı satınca bu tipte bir ticari araç arayışına girdim.ve araştırmam derinlik kazandı.ailem için kullanmak istediğim araçta aradığım özellikler konfor,güvenlik,teknik donanım zenginliği ve yeni model ve ekonomi gibi faktörlerdi.28 mart 2009 gibi bitirdiğim kararımda beni etkileyen ve öne çıkan özellikler:araçta dijital çift yönlü klima olması,205 tabanlı lastiklerin ilk defa bu araçta kullanılması,hız sabitleyici yine ilk defa,esp sisteminin opsiyonel dahi olsa kullanılması,soğutmalı torpido gözünün bulunması,arka koltukların tek tek katlanıp gerekirse hepsinin çıkarılabilmesi.makas yerine bu araçta ilk defa helezon yaylar kullanılması ve yolcu konforunun yükseltilmesi,orjinal arka cam perdeleri ve sayamadığım daha bir çok özellik diyeyim.
    bir çoğumuz bir çok markaya çok önyargıyla bakarız bende buna dahil fakat bu özellikleri inceleyip aracı bir test sürüşü yaptım bayağı uzun bir test sürüşü oldu,görevliye aracı iyice incelemek adına yolu uzatacağımıda söyledim,aldığım sonuçlar harikaydı.aracın yol tutuşuçok güzeldi.çekişi ve ivmelenmesi bir okadar seri ve yalıtım olarak çok başarılı idi.nerdeyse yol sesi hiç içeri girmiyordu.konfor olarak da otomobil ayarında bir kalitede idi.direksiyonu bile deri döşeme diyeyim siz anlayın..
    tüm önyargılarım bir anda yıkıldı ve tepee ci oldum bende fikir almaya çalışan bir çok arkadaş ve abimize yardımcı olmuşumdur ama müsbet yönde körü körüne bir fanatizim anlayışıyla değil..

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN


    Alıntıları Göster
    Yeni başlığınız hayırlı ve uğurlu olsun...




  • Mehmet abi sağolasın teşekkür ederim,böyle bir karar aldım ve tüm arkadaşları beklerim,lütfen ara sıra uğra deneyimlerine bilgi ve tecrübelerine her zaman ihtiyacımız var.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku

    Yeni başlığınız hayırlı ve uğurlu olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Mehmet abi sağolasın teşekkür ederim,böyle bir karar aldım ve tüm arkadaşları beklerim,lütfen ara sıra uğra deneyimlerine bilgi ve tecrübelerine her zaman ihtiyacımız var.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku

    Yeni başlığınız hayırlı ve uğurlu olsun...





    İnşallah Gökhan kardeşim, elimizden gelecek bir şey olursa her daim yapmaya çalışırız. Kolaylıklar temenni ederim...

    Fotoğrafta görünen de oğlunuz herhalde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Mehmet abi sağolasın teşekkür ederim,böyle bir karar aldım ve tüm arkadaşları beklerim,lütfen ara sıra uğra deneyimlerine bilgi ve tecrübelerine her zaman ihtiyacımız var.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku

    Yeni başlığınız hayırlı ve uğurlu olsun...





    İnşallah Gökhan kardeşim, elimizden gelecek bir şey olursa her daim yapmaya çalışırız. Kolaylıklar temenni ederim...

    Fotoğrafta görünen de oğlunuz herhalde...

    Alıntıları Göster
    quote:

    bu maceranın asıl kahramanları tanıyalım şimdi sırasıyla.tepee premium pack 90 hp.Türkiyedeki 60 adet özel üretim araçtan bir tanesi.


    senin araç kaç hp 110 luk değilmi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Biraz tepee den bahsedelim şimdi.peguet partner ailesinin yeni üyesi olan tepee ile tanışmamız,ilk aracım olan 97 model tempra sw aracımı satınca bu tipte bir ticari araç arayışına girdim.ve araştırmam derinlik kazandı.ailem için kullanmak istediğim araçta aradığım özellikler konfor,güvenlik,teknik donanım zenginliği ve yeni model ve ekonomi gibi faktörlerdi.28 mart 2009 gibi bitirdiğim kararımda beni etkileyen ve öne çıkan özellikler:araçta dijital çift yönlü klima olması,205 tabanlı lastiklerin ilk defa bu araçta kullanılması,hız sabitleyici yine ilk defa,esp sisteminin opsiyonel dahi olsa kullanılması,soğutmalı torpido gözünün bulunması,arka koltukların tek tek katlanıp gerekirse hepsinin çıkarılabilmesi.makas yerine bu araçta ilk defa helezon yaylar kullanılması ve yolcu konforunun yükseltilmesi,orjinal arka cam perdeleri ve sayamadığım daha bir çok özellik diyeyim.
    bir çoğumuz bir çok markaya çok önyargıyla bakarız bende buna dahil fakat bu özellikleri inceleyip aracı bir test sürüşü yaptım bayağı uzun bir test sürüşü oldu,görevliye aracı iyice incelemek adına yolu uzatacağımıda söyledim,aldığım sonuçlar harikaydı.aracın yol tutuşuçok güzeldi.çekişi ve ivmelenmesi bir okadar seri ve yalıtım olarak çok başarılı idi.nerdeyse yol sesi hiç içeri girmiyordu.konfor olarak da otomobil ayarında bir kalitede idi.direksiyonu bile deri döşeme diyeyim siz anlayın..
    tüm önyargılarım bir anda yıkıldı ve tepee ci oldum bende fikir almaya çalışan bir çok arkadaş ve abimize yardımcı olmuşumdur ama müsbet yönde körü körüne bir fanatizim anlayışıyla değil..

    ben cümleyi yanlş anlamadıysmam helezon yayların ilk defa bu araçta kullanıldığını mı söylüyorsunuz eğer doğru anladıysam ilk helezon kullanan ticari Opel comboduur diye biliyorum yanlş mıyım




  • Barış selam benim araç 90 lık premium pack.şu an üretilmiyor diye duydum servisten.senin imzadada 90 premium pack yazıyor bir yanlışlık yok değilmi,bu donanım versiyonu hala mevcutmu.
    quote:

    Orijinalden alıntı: iPhone_16

    quote:

    bu maceranın asıl kahramanları tanıyalım şimdi sırasıyla.tepee premium pack 90 hp.Türkiyedeki 60 adet özel üretim araçtan bir tanesi.


    senin araç kaç hp 110 luk değilmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khortytsa

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Biraz tepee den bahsedelim şimdi.peguet partner ailesinin yeni üyesi olan tepee ile tanışmamız,ilk aracım olan 97 model tempra sw aracımı satınca bu tipte bir ticari araç arayışına girdim.ve araştırmam derinlik kazandı.ailem için kullanmak istediğim araçta aradığım özellikler konfor,güvenlik,teknik donanım zenginliği ve yeni model ve ekonomi gibi faktörlerdi.28 mart 2009 gibi bitirdiğim kararımda beni etkileyen ve öne çıkan özellikler:araçta dijital çift yönlü klima olması,205 tabanlı lastiklerin ilk defa bu araçta kullanılması,hız sabitleyici yine ilk defa,esp sisteminin opsiyonel dahi olsa kullanılması,soğutmalı torpido gözünün bulunması,arka koltukların tek tek katlanıp gerekirse hepsinin çıkarılabilmesi.makas yerine bu araçta ilk defa helezon yaylar kullanılması ve yolcu konforunun yükseltilmesi,orjinal arka cam perdeleri ve sayamadığım daha bir çok özellik diyeyim.
    bir çoğumuz bir çok markaya çok önyargıyla bakarız bende buna dahil fakat bu özellikleri inceleyip aracı bir test sürüşü yaptım bayağı uzun bir test sürüşü oldu,görevliye aracı iyice incelemek adına yolu uzatacağımıda söyledim,aldığım sonuçlar harikaydı.aracın yol tutuşuçok güzeldi.çekişi ve ivmelenmesi bir okadar seri ve yalıtım olarak çok başarılı idi.nerdeyse yol sesi hiç içeri girmiyordu.konfor olarak da otomobil ayarında bir kalitede idi.direksiyonu bile deri döşeme diyeyim siz anlayın..
    tüm önyargılarım bir anda yıkıldı ve tepee ci oldum bende fikir almaya çalışan bir çok arkadaş ve abimize yardımcı olmuşumdur ama müsbet yönde körü körüne bir fanatizim anlayışıyla değil..

    ben cümleyi yanlş anlamadıysmam helezon yayların ilk defa bu araçta kullanıldığını mı söylüyorsunuz eğer doğru anladıysam ilk helezon kullanan ticari Opel comboduur diye biliyorum yanlş mıyım

    Alıntıları Göster
    maniaq_qs
    burda bir yanlışlık yapmışız galiba uyardığın iyi oldu.bende ilk kullanan combo diye biliyorum.ifadeyi yanlış yazmışız pardon.
    konfor anlamında yay kullanan şeklinde yazmamız gerekirken,ilk ibaresi yanlış.
    Sezarın hakkını sezara verelim..




  • Evet evet sizin çocuklarıda bekleriz mekanımıza
    manevi oğlum...
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Mehmet abi sağolasın teşekkür ederim,böyle bir karar aldım ve tüm arkadaşları beklerim,lütfen ara sıra uğra deneyimlerine bilgi ve tecrübelerine her zaman ihtiyacımız var.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku

    Yeni başlığınız hayırlı ve uğurlu olsun...





    İnşallah Gökhan kardeşim, elimizden gelecek bir şey olursa her daim yapmaya çalışırız. Kolaylıklar temenni ederim...

    Fotoğrafta görünen de oğlunuz herhalde...






  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Evet evet sizin çocuklarıda bekleriz mekanımıza
    manevi oğlum...
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    Mehmet abi sağolasın teşekkür ederim,böyle bir karar aldım ve tüm arkadaşları beklerim,lütfen ara sıra uğra deneyimlerine bilgi ve tecrübelerine her zaman ihtiyacımız var.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lukunku

    Yeni başlığınız hayırlı ve uğurlu olsun...





    İnşallah Gökhan kardeşim, elimizden gelecek bir şey olursa her daim yapmaya çalışırız. Kolaylıklar temenni ederim...

    Fotoğrafta görünen de oğlunuz herhalde...




    Alıntıları Göster
    tepee ile devam edelim arkadaşlar.
    yakın tarih yaptığım 1900 km lik uzun yol seyahati sonunda baktım ki.araç gerçekten özelikle çekiş anlamında çok kararlı ve seri.çok çabuk ivmeleniyor,1420 kg lık bir gövdeyi sırtlıyor götürüyor.yüklü olması klimanın açık olması hiç o kadar dert değil .
    konfor anlamında da çok sessiz ve yol tutuşu gerçekten harika.dış yol sesini içeri almama konusunda özellikle çok başarılı.
    motoru konusunda ise 1.6 HDİ 16 valfli motor 210 tork değeri ile istediğinizi araçtan almanıza olanak veriyor.ayrıca bu motoru şu an piyasada yeni berlingo,307,407,ford focus,c max,c4,c5,ve volvo bazı modellerinde kullanmakta.ödül almış bir motor diye biliyorum

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    maniaq_qs
    burda bir yanlışlık yapmışız galiba uyardığın iyi oldu.bende ilk kullanan combo diye biliyorum.ifadeyi yanlış yazmışız pardon.
    konfor anlamında yay kullanan şeklinde yazmamız gerekirken,ilk ibaresi yanlış.
    Sezarın hakkını sezara verelim..

    önemi yok sadece uyarmak istedim eğer yardımım olduysa ne mutlu bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khortytsa

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    maniaq_qs
    burda bir yanlışlık yapmışız galiba uyardığın iyi oldu.bende ilk kullanan combo diye biliyorum.ifadeyi yanlış yazmışız pardon.
    konfor anlamında yay kullanan şeklinde yazmamız gerekirken,ilk ibaresi yanlış.
    Sezarın hakkını sezara verelim..

    önemi yok sadece uyarmak istedim eğer yardımım olduysa ne mutlu bana

    Alıntıları Göster
    gokhan abicim hayırlı ugurlu olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eypskry

    gokhan abicim hayırlı ugurlu olsun

    Alıntıları Göster
    gökhanım hayırlı olsun, hayırdır artık diğer foruma uğramayacakmısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john mclane

    gökhanım hayırlı olsun, hayırdır artık diğer foruma uğramayacakmısın?

    Alıntıları Göster
    bende 90 lık kullandım ama 110 luk test edemedim bariz bir tork ve yakıt ekonomisi 110 hp de varmıdır.birde ford bayisi tepe için yüksek süratte gaeziyor dedi veya kaç kilometrede.periyodik bakımlar ne tutuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpcanmehmet

    bende 90 lık kullandım ama 110 luk test edemedim bariz bir tork ve yakıt ekonomisi 110 hp de varmıdır.birde ford bayisi tepe için yüksek süratte gaeziyor dedi veya kaç kilometrede.periyodik bakımlar ne tutuyor.

    Alıntıları Göster
    cümletten S.A.
    Gökhan abi hayırdır, neden yeni bir sayfa açma gereği duydun?
  • Combo beni zamanı itibariyle çok etkilemiş test sürüşü yapıp incelediğim araçlardan bir tanesidir.yol tutuşu ve özellikle hacmi ve arka koltuk diz mesafesi harkulade boyutlarda diye biliyorum.yakın komşumuzun 1.3 olanından vardı spor paketli ben çok hoşlanıyordum bu araçtan.abi direksiyon kutusu dağıldı ve bir daha eskisi gibi olmadı dedi tavsiye etmiyorum.bende satılık yazdım zaten dedi.ondan sonra bende peşini bıraktım gerçekten bu comboya has bir kronik sorunmu yoksa şans mı sen ne dersin.çünkü araba işi şans işi bence.biri şikayet eder birininki gayet sorunsuz çalışır.
    quote:

    Orijinalden alıntı: maniaq_qs


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    maniaq_qs
    burda bir yanlışlık yapmışız galiba uyardığın iyi oldu.bende ilk kullanan combo diye biliyorum.ifadeyi yanlış yazmışız pardon.
    konfor anlamında yay kullanan şeklinde yazmamız gerekirken,ilk ibaresi yanlış.
    Sezarın hakkını sezara verelim..

    önemi yok sadece uyarmak istedim eğer yardımım olduysa ne mutlu bana




  • Eyüp sağol teşekkür ederim
    quote:

    Orijinalden alıntı: eypskry

    gokhan abicim hayırlı ugurlu olsun
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.