Şimdi Ara

Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Uzun süredir kamuflajını üzerinden çıkarmayan yeni Polestar 4 nihayet bugün resmi olarak tanıtıldı. Şanghay Otomobil Fuarı'nda görücüye çıkarılan yeni Polestar 4, son dönemde aşina olduğumuz fastback crossover stili gövde şekliyle dikkat çekiyor.



    Polestar 4, özellikleriyle neler sunuyor?



    Yeni Polestar 4, markanın daha önce tanıttığı Polestar Precept konseptinden ilham alıyor. Ön tarafa baktığımızda T formu oluşturan iki parçalı LED farlar hemen göze çarpıyor. Aerodinamik verimlilik adına burun kısmı alçak şekilde tasarlanan modelin merkez hava girişi ve kenarlardaki dikey hava kanalları da tasarımdaki dinamizmi destekliyor.



    Alt bölümlerdeki siyah detaylarla crossover stilini destekleyen yeni Polestar 4'ün yan tarafında krom çerçeveler, güçlü omuz çizgisi, gizli kapı kolları ve çift renkli tasarıma sahip büyük jantlar mevcut. Ayrıca ön çamurluklar ve yan aynalarda bulunan kameralar da otomobilin teknolojik özellikleri için bir ön gösterim niteliğinde.



    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Polestar 4'ün en dikkat çekici tasarım özelliği ise arkada cam bulunmaması. Bunun yerine tavandaki kameradan elde edilen görüntü doğrudan iç taraftaki dijital dikiz aynasına gönderiliyor. Arka tarafta genel olarak sade ve akıcı bir tasarım diliyle karşımıza çıkan modelin boydan boya uzanan stopları ve dikey hava kanalları göze çarpan detaylar oluyor.



    Geely'nin SEA platformunu kullanan Polestar 4, 2999 mm'lik büyük bir aks aralığına sahip. Bu değerin en yakın rakiplerinden biri olan Hyundai Ioniq 5 ile neredeyse aynı olduğunu söylemek mümkün. Bu sayede geniş bir yaşam alanı sunan modelin tavanın neredeyse tamamını kaplayan standart cam tavanı da bu özelliğini destekliyor. Cam tavan, opsiyon olarak otomatik kararma özelliğiyle tercih edilebiliyor.



    İç tasarım



    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Polestar'dan söz ettiğimiz için iç mekânda bolca sürdürülebilir malzeme kullanılmış olması bizleri şaşırtmıyor. Bu alandaki kilit özellikler ise 10.2 inç dijital gösterge, 14.7 inç head up display ve Android Automotive OS'dan güç alan 15.4 inç dokunmatik multimedya sistemi olarak karşımıza çıkıyor. 12 hoparlörlü Harman Kardon ses sisteminin de opsiyon olarak sunulduğu araçta Nappa paketinin tercih edilmesi durumunda ön koltuklardaki başlıklara da hoparlör ekleniyor.



    Motor ve batarya



    Yeni Polestar 4'te farklı motor konfigürasyonları mevcut fakat hepsinde 102 kWsa kapasiteli batarya paketi standart. Giriş seviyesinde yer alan Long Range Single Motor versiyonunda 272 hp güç ve 343 Nm tork üreten bir elektrik motoru arka tekerleklere güç veriyor. Bu versiyonda WLTP'ye göre 600 km menzil hedefleniyor.



    Menzilin birazını performans ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle takas etmek isteyenler için de Long Range Dual Motor versiyonu sunuluyor. Toplamda 544 hp güç ve 686 Nm tork üreten iki e-motordan güç alan bu versiyonda menzil 560 km'ye düşüyor. Söz konusu versiyondaki ön elektrik motoru, performans gerektirmeyen durumlarda tahrik sisteminden çıkarılabiliyor.



    Ayrıca Bkz.2024 Porsche Cayenne tanıtıldı: Elektriğe geçiş öncesi kapsamlı güncelleme



    Polestar 4'ün tüm versiyonlarında 22 kW AC şarj ve 200 kW'a kadar DC şarj desteği standart. Kabin ve batarya sıcaklığının ayarlanması konusunda verimliliği artıran ısı pompasının da bulunduğu araçta V2L teknolojisi sayesinde bataryadaki enerjiyle bir eve veya çeşitli elektronik cihazlara güç sağlamak mümkün.



    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Söz konusu modelin Long Range Dual Motor versiyonu 0-100 km/s hızlanmasını 3.8 saniye gibi etkileyici bir sürede tamamlayabiliyor. Bu versiyonda ayrıca yarı aktif süspansiyona da yer verilmiş.



    Güvenlik ve fiyat



    Polestar 4'te Mobileye kaynaklı SuperVision gelişmiş sürücü asistan sistemi kullanılıyor. 12 kamera, bir radar, 12 ultrasonik sensör ve sürücü durumu izleme sisteminin standart olarak sunulduğu paket haricinde bir de sinyal verilmesi durumunda otomatik şerit değiştirme fonksiyonunu da içeren Pilot paketi de opsiyon listesinde bulunuyor.



    Yeni elektrikli model, Geely'nin Çin'deki Hangzhou Bay fabrikasında üretilecek ve Kasım ayında Çin'de satışa sunulacak. 2024'ün ilk çeyreğinde ise Avrupa dahil diğer pazarlara açılacak. Polestar 4 fiyatının Avrupa'da yaklaşık 60 bin dolar olacağı belirtiliyor.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
    Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil








  • Neden bilmiyorum ama hoşuma gitmedi tasarımı. Gözümü tırmaladı. Galiba arka taraftada şaft tüneline benzer bişi gördüm.
  • Tek merak ettiğim Arka cam yerine kullanılan kamera.
    O kameranın sürekli çalışması ve dikiz ekranına görüntü vermesi gerekiyor. Hem sürekli çalışması hem de güneşin etkileri sebebiyle ne kadar stabil çalışabilir ? O dandirik geri kameralarda olduğu gibi kamera lensinin güneş sebebiyle çöp olma durumu var mı ?
    Vw golf de bazen geri takınca kamera aktif olmuyor.. Eğer bunda da olursa büyük sıkıntı.
    Yazılım anlamında kusursuz ve donanım anlamında en üst seviyede bir kamera ve koruyu lens kullanılmışsa çok iyi düşünülmüş bence. Ama 1 tanesi eksik yapılmışsa bildiğin çin işkencesi olur o kamera.
  • Farklı olucam diye yapılan saçmalık. Cam koysan daha da ferah olur. Sen kamera koymak istiyorsan yine koy.
  • Tasarim guzel olmus 👍
  • major24 M kullanıcısına yanıt
    Tırda olsa dorse kapladığı için cam koymaya gerek yok fakat burada arka açık, yine de teneke ile kapatmışlar. Bazı şeyler vardır envrenseldir, değiştirilmemeli. Bunlar değiştirmiş.
  • Tasarımı beğendim, cam koyulmamasını anlamadım ama söz konusu Volvo olunca güvenliği daha da arttırmaya yönelik bir deneme olabilir. Ferahlık konusunda çok problem yaşanacağını sanmıyorum keza arabanın cam tavanı arka yolcuların tepelerine kadar geliyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Çin malı arabaya binilmez.
  • İyice ne yapacağınızı şaşırdınız. Citroen'misin den abidik gubidik şeylerle uğraşıyorsun
  • Yeni Polestar 4 tanıtıldı: Arka camı olmayan binek otomobil
  • Bu teknoloji değil ki maksat yenilikçi gözüküp saçmalamak, servisten kazanmak. O kamera yıllar içinde elbet değiştirilecek garanti bitince öpecekler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 19 Nisan 2023; 10:36:3 >
  • Bence bagaj verimliliği için yapılmıs birşey.tüm bagajı kullanabiliyosun tavana kadar.panelvan mantığı.bence gayet mantıklı.boş alanlar değerlenmiş
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.