Şimdi Ara

Yeni Renault Austral tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt

    Çünkü, günümüz dünyasında bir ürünün ömrü 10 yıl olarak ayarlanıyor. Arabayı oluşturan parçalarında ömrü 10 yıl. Tabi ki normal kullanımda. Az kullanımda ise 15 yıla kadar uzuyor.


    Parça sayısının az olması, bakım gerektirmemesi ve titreşim, sürtünme, vs. olmadığı için oluşturan parçaların ömrünün bir hayli uzun olmasından dolayı elektrikli otomobiller bu konuda öne geçiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç yeni kasa değil, makyaj. Bazıları yeni kasa gibi yorumlar yapmış.


    Son derece güzel ve özgün olan ön tasarımın içine etmişler resmen. Sıradan vasat bir tasarım olmuş eskiye göre.

  • İçi değil de dışı yeni bir kasaya geçmiş gibi olmuş. Makyajın ayarını kaçırmışlar :) Ama güzel bence tasarım olarak şu ankinden. Aradan 3 sene geçmiş makyaj için ideal bir süre.


    C sınıf bir araçta olmazsa olmaz arka bağımsız süspansiyon yine yok galiba. Opsiyon olarak multi-link var ama Türkiye'ye hiç gelmedi sanırsam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phoenix_88 -- 4 Nisan 2025; 14:13:13 >
  • N4outex N kullanıcısına yanıt

    2007 yılında çıkması bi şey ifade etmez ben bundan bahsetmiyorum. Son kasa Qashqai 2022'de Türkiye'ye geldi 2024 de makyaj yedi. 2 yıl yani. Buna laf etmeyenler 3 yıl sonra Austral'e makyaj yaptılar diye Reno'ya laf atıyorlar. Ve saçmalıyor bunu anlatmaya çalışıyorum.

  • Eskisi daha iyi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • N4outex N kullanıcısına yanıt

    1992 model bir w 124 veya 2000 model w 210 mercedes içinde aynı tedarik süreci var ve hala aracı yürütebiliyorsun..


    lşimdi reno 21 concorde ve manager veya safrane marka aracın yeni parçalarını bul ve aracı kullanmaya devam et..)


    yani adamlarda devamlılık sürdürülebilirlik sıfır..


    tasarım vs oralara girmiyorum hiç..

  • zero fear kullanıcısına yanıt

    piyasadan yok olan ve şuanda adı bile unutulan o kadar peugeot modeli varki saymakla bitmez


    3008 ve 5008 de onları aklamıyor..


    kaldıki 3008 de yolun sonuna geldi aracın yeni tasarımı evlere şenlik olmuş


    kendi kendini tüketmiş kısaca çift kavramalı şanzımana tekrar geçişlerine ve hibrit artı elektrik olayında çağı yakalayamamalarına hiç girmiyorum


    bile


    SUV piyasası şu anda peugeot u darmaduman edecek.


    gelinen noktada.

  • mipsarq35 M kullanıcısına yanıt

    reno klio iyidir

    stok olacak.

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Güzel kardeşim evet bu adamlarda sürdürülebilirlik yok bunda mutabıkız. Ancak karşılaştırdığın marka da Mercedes yani. Bahsettiğin modeller zamanının üst seviye araçları ve şu an klasik severlerin veya koleksiyonerlerin toplamak, kullanmak istediği araçlar. Bu tür sebeplerden ötürü talep oluştuğu için de arz devam ediyor. Ancak bir renault 21 e ne kadar talep olur işte orası muamma.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • her firma dar gelirli aileler için ekonomik bir model yapmalı.

    ve o model 20-30 yıl hiç değişmemeli.

    yedek parçası bol ve ucuz olmalı.

    21. el değeri olmalı.

    kolay alınıp satılabilmeli.

    her 4-8 senede makyaj ve yeni model çıkarılmasını çok israflı ve pahalı buluyorum.

  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    nedeni basit. fiyat avantajını yakalamak için bir çok parçasında orta yada alt segment kalitede malzeme kullanıyor. En basitinden bir süspansiyonları bir Japon yada Abd'li gibi değil. Buna mukabil fiyat avantajı sunuyor. Ben renault yada peugeot asla almam.

  • Ben hayatımda bir kere yıllar yıllar önce C4 almıştım aşırı da memnun kalmıştım tarlaya mı girmedim ormana patika yollaramı girmedim altını defalarca vurdum falan yok demedi
    ..

    Ondan sonra bir daha Fransız almadım tek hayatımdaki Fransız o oldu ama bende olumlu bir yanı vardır o açıdan..

    Parça konusu geçmiş orda da Mercedesi arkadaş örnek vermiş ama en çok satan kasalarını örnek vermiş Mercedes'in de parçası çok zor bulunan modelleri var eski ilk kasa a kasalar venettta lar ilk b kasalar falan ..

    Renault nunda rahat parçası bulunan modelleri var Renault 9 lar 12 ler falan çünkü hala çok tutuyor Karadeniz de Ege'de anadoluda özellikle karadüzen araçlar tamiri kolay .. kolay kolay arızası yok ..

    Megan 2 ler Peugeot 307 ler parçası çok rahat bulunan araçlar çünkü zamanında peynir ekmek gibi sattı ..
    Yani parça işinde aracın pazarda tutması da büyük etken bu sefer çok tutan aracın parçasını yan sanayi üretici de talep olduğu sürece üretiyor ..

    Birde eski araçlarda istikrar vardı misal Megane 2 2002 den 2012 ye kadar üretildi .. bir kere sanırım 2006 da bir ufak makyaj yedi o kadar..

    Şimdiki araçlara bakıyorsun mesela bu austral zaten 2023 de üretime koymuşsun yepyeni araç henüz daha iki sene olmuş neyine yenisini çıkarıyorsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Renault Rafele bayide canlı canlı görünce anlıyorsun. Peugeut 408'den çok farklı olduğunu.

  • makyaj yapayım derken tasarımı bozmuşlar içindeng geçmek istemiş biri sanki

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.