Şimdi Ara

Yeni Renault Captur (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.430
Cevap
67
Favori
557.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Test araçları şubeye gelmiş sigorta vs yetiştirmeye çalışıyorlarmış.
  • 1.2 edc farkı çok fazla.
  • Fiyatlar asırı yüksek. 1.2 edc alacağıma 1.3 multijet dualogic Fiat 500L alırım daha iyi. İkisinin de fiyatı aynı. İkisi de aynı sınıf araçlar.

    Peugeot 2008 de bakalım fiyat ne olacak? Captur düşünenlere tavsiyem 2008'in lansmanını beklemeleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DogrucuMustafa

    quote:

    Orijinalden alıntı: sorrento

    Fiyatlar asırı yüksek. 1.2 edc alacağıma 1.3 multijet dualogic Fiat 500L alırım daha iyi. İkisinin de fiyatı aynı. İkisi de aynı sınıf araçlar.

    Peugeot 2008 de bakalım fiyat ne olacak? Captur düşünenlere tavsiyem 2008'in lansmanını beklemeleri.

    2008 nezaman gelecek?

    Peugeot müşteri hizmetleri yılın üçüncü çeyreğinde gelecegini söylemişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim gibi Captur bekleyip te fiyat hayal kırıklığına (1.2 EDC İcon için benim düşündüğüm 48 49 Bin Lira idi. Yani Fransa Fiyatlarıyla aynı) uğrayan arkadaşlara bir de citroen c3 picasso ya bakmalarını tavsiye ederim. Dizel otomatik 49000 TL. Benim gönlüm citroenden yana artık. Bagaj hacmi derseniz daha iyi, motor dizel muadili captur o fiyata daha düşük donanıma sahip joy 1.2 edc veriyor. Üstelik benzinli bir araç. Boyutlar bakımından aynı. Bir tek ikinci el citroen de daha nazlı. Ancak Capturun bu fiyatlarından sonra Renault Modus ta olduğu gibi bu araçta hayal kırıklığı yaratınca bu araçında ikinci eli zayıf olacaktır diye düşünüyorum. Birde nightbird arkadaşın dediği gibi Fransa fiyatları 21600 olan bir araç (ki Fransa da üretilmediği için bizimle aynı katagoride diye düşünüyorum) 2.3 le çarpılınca 49680 ediyor 50 51 olmuyor birde bu fiyatlar en donanımlı olanlarının fiyatları idi. Bizde ise 53 54 bandından fiyatlar la satışa çıktılar. Yani sözün özü en az 5 000 TL fazla bir fiyatla satıştalar. Renault Clio ya gelen talepten sonra tüm forumların ortak şikayeti olan vw ve doğuş gurubunun havasına girdikleri anlaşılıyor. Bu ülkeye bir tane doğuş fazla iken birde renault bu işe başladı. Hadi hayırlısı bakalım.




  • merhaba arkadaşlar;
    bende 2012 son ayından bu yana yaptığım tüm araştırmalarda olmazsa olmaz taleplerimizin de verileriyle birkaç araca indirmiştim seçenekleri;
    1- dizel otomatik olacak,
    2- 1.7 motor üstü olmayacak
    3- özellikle arka koltuk 3 kişiyi rahatlatacak,
    4-bagaj tatmin edici şekilde olacak

    bu seçenekler doğrultusunda 2013 ü bekledik bekledik, hemen her tür marka ankarada mayıs sonu dedi,
    incelediğimiz araçlar(internet ortamından ve cenevre fuarı bilgilerinden
    1- reno xmod
    2-reno captur
    3-citreon c4 2013 picasso
    4-peugeout 2008
    5- özellikle de reno 2013 2.kez makyajlanan scenic
    6- opel mokka ve chowrolet trx
    birde temmuz sonrasına gelme ihtimali olan opel zafira sport toruer 1.6 dizel otomatik

    sonuç: henüz hiç biri gelmedi, captur sanırım bugünlerde oluşacak, scenic haziran ayı ortaları denildi,
    araçları değerlendirirken mutlaka canlı görmekte ve incelemekte yarar var. test imkanı varsa onunda denenmesi gerekir. neden? tv ve internet görüntüleri aldatıcı bir ekran görüntüsü sunuyor; örnek: cleo sport toruer tanıtımlar ve görüntülerde son derece güzel ve yüksek, geniş bir görüntü sunuyor ama gidip inceledim arka tamamıyle dar ve basık ekranda ki gibi değil.
    fiyatlar konusuna gelince her marka ülkemizde ki ilk satıcıları ile bir rekabet ortamı yaratmadan fiyat politikası koyuyor, fransız mış almanmış farketmiyor
    türkiyeye giren araç mutlaka talep buluyor bunun bilincinde olan firmalar da net anlamıyla 3 aşağı beş yukarı deyimle satışa çıkıyorlar

    bizlere düşen cep telefonlarında ki gibi (hemen 90 özellikten 80 ini kullanmayacağızdır ama topuna para veririz) araç alırken gerçek düşüncemiz, arzumuz ve ihtiyacımız nedir bunu net belirlememiz gerekir, o zaman da verdiğimiz paraya acımayız.
    sonuç olarak; bizim talebimiz yukarıda yazılı ve bu talebi en iyi karşılayacak araç reno scenic gözüküyor, onunda dizel yakıt tüketimi ve performansı kendi referanslarında ki gibi değil ama yüzde doksan diğer kısımları bizim ihtiyaçlarımızı karşılıyor bu da araca yönelmemizi haklı kılıyor

    captura ankarada teste yazılmıştım görüp karar vereceğim, test sürüşü yapan arkadaşlardan da bilgiler bekliyoruz

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1kan12

    Benim gibi Captur bekleyip te fiyat hayal kırıklığına (1.2 EDC İcon için benim düşündüğüm 48 49 Bin Lira idi. Yani Fransa Fiyatlarıyla aynı) uğrayan arkadaşlara bir de citroen c3 picasso ya bakmalarını tavsiye ederim. Dizel otomatik 49000 TL. Benim gönlüm citroenden yana artık. Bagaj hacmi derseniz daha iyi, motor dizel muadili captur o fiyata daha düşük donanıma sahip joy 1.2 edc veriyor. Üstelik benzinli bir araç. Boyutlar bakımından aynı. Bir tek ikinci el citroen de daha nazlı. Ancak Capturun bu fiyatlarından sonra Renault Modus ta olduğu gibi bu araçta hayal kırıklığı yaratınca bu araçında ikinci eli zayıf olacaktır diye düşünüyorum. Birde nightbird arkadaşın dediği gibi Fransa fiyatları 21600 olan bir araç (ki Fransa da üretilmediği için bizimle aynı katagoride diye düşünüyorum) 2.3 le çarpılınca 49680 ediyor 50 51 olmuyor birde bu fiyatlar en donanımlı olanlarının fiyatları idi. Bizde ise 53 54 bandından fiyatlar la satışa çıktılar. Yani sözün özü en az 5 000 TL fazla bir fiyatla satıştalar. Renault Clio ya gelen talepten sonra tüm forumların ortak şikayeti olan vw ve doğuş gurubunun havasına girdikleri anlaşılıyor. Bu ülkeye bir tane doğuş fazla iken birde renault bu işe başladı. Hadi hayırlısı bakalım.

    Evet haklısınız, beklenenin üstünde bir fiyat oldu. En azından ilk gelen araçlarda kampanyalı, uygun bir fiyat bekliyordum.
    Aracın tutulması ve piyasaya iyi bir giriş yapması açısından.
    Ayrıca Euro kuru 2.3 değil 2.35TL 21600x2,35=50.760TL yapar. Benim 50-51 arası demek istediğim buydu.
    Araç İspanya'da üretiliyor, Fransa'da da vergiler bizim gibi yüksek.
    Nasıl olsa gider mantığıyla bayi paylarını yüksek tutarak aracı piyasaya sürüyorlar. Biraz da yerli üretim olan Clio4 satışlarının önünü kesmek istemediklerini düşünüyorum.
    Aslında en güzel tepki almamak ama bizim insanımız sırf meraktan, ilk bende olsun diye araçlara saldıracakdır.
    Ama bu fiyat politikasıyla işleri biraz zor.
    Araçtan haber bekliyorum, teste çıktığımda bu fiyata gerçekten değer mi değmez mi daha net bilgi sahibi olacağımı düşünüyorum.
    3 fazla ver şu modeli al 5 fazla ver şu markaya bak ın sonu yok.
    Aracı beğendiysen, içine sindiyse üçüne beşine bakmamak gerek diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BILGILI

    merhaba arkadaşlar;
    bende 2012 son ayından bu yana yaptığım tüm araştırmalarda olmazsa olmaz taleplerimizin de verileriyle birkaç araca indirmiştim seçenekleri;
    1- dizel otomatik olacak,
    2- 1.7 motor üstü olmayacak
    3- özellikle arka koltuk 3 kişiyi rahatlatacak,
    4-bagaj tatmin edici şekilde olacak

    bu seçenekler doğrultusunda 2013 ü bekledik bekledik, hemen her tür marka ankarada mayıs sonu dedi,
    incelediğimiz araçlar(internet ortamından ve cenevre fuarı bilgilerinden
    1- reno xmod
    2-reno captur
    3-citreon c4 2013 picasso
    4-peugeout 2008
    5- özellikle de reno 2013 2.kez makyajlanan scenic
    6- opel mokka ve chowrolet trx
    birde temmuz sonrasına gelme ihtimali olan opel zafira sport toruer 1.6 dizel otomatik

    sonuç: henüz hiç biri gelmedi, captur sanırım bugünlerde oluşacak, scenic haziran ayı ortaları denildi,
    araçları değerlendirirken mutlaka canlı görmekte ve incelemekte yarar var. test imkanı varsa onunda denenmesi gerekir. neden? tv ve internet görüntüleri aldatıcı bir ekran görüntüsü sunuyor; örnek: cleo sport toruer tanıtımlar ve görüntülerde son derece güzel ve yüksek, geniş bir görüntü sunuyor ama gidip inceledim arka tamamıyle dar ve basık ekranda ki gibi değil.
    fiyatlar konusuna gelince her marka ülkemizde ki ilk satıcıları ile bir rekabet ortamı yaratmadan fiyat politikası koyuyor, fransız mış almanmış farketmiyor
    türkiyeye giren araç mutlaka talep buluyor bunun bilincinde olan firmalar da net anlamıyla 3 aşağı beş yukarı deyimle satışa çıkıyorlar

    bizlere düşen cep telefonlarında ki gibi (hemen 90 özellikten 80 ini kullanmayacağızdır ama topuna para veririz) araç alırken gerçek düşüncemiz, arzumuz ve ihtiyacımız nedir bunu net belirlememiz gerekir, o zaman da verdiğimiz paraya acımayız.
    sonuç olarak; bizim talebimiz yukarıda yazılı ve bu talebi en iyi karşılayacak araç reno scenic gözüküyor, onunda dizel yakıt tüketimi ve performansı kendi referanslarında ki gibi değil ama yüzde doksan diğer kısımları bizim ihtiyaçlarımızı karşılıyor bu da araca yönelmemizi haklı kılıyor

    captura ankarada teste yazılmıştım görüp karar vereceğim, test sürüşü yapan arkadaşlardan da bilgiler bekliyoruz

    saygılar

    Çok haklısınız, Captur fiyatı nerdeyse Scenic fiyatına gelmiş.
    Geleceği ne olacağı belli olmayan bir model yerine yıllardan beri tutmuş ve bir üst segment olan Scenic daha doğru bir tercih gibi duruyor.
    Bu arada 3 sene Scenic I ve 6 sene Scenic II kullandım. Grand Secnicleri beğenmediğimden bir üst Scenic modeline geçememiştim ama şimdi Scenic III lerde kısa tip var.
    Ayrıca XMod çok kışkırtıcı ve alınası duruyor.

    Captur her ne kadar SUV kasa bir araç olsada hiçbir zaman bir Scenic değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DogrucuMustafa

    İmkanı olan arkadaşlardan, Captur test sürüşü sonuçlarını ve fikirlerinizi bekliyoruz...

    Test sonuçlarını ve yakın görüntüleri testin hemen akabinde fotograflarıyla birlikte buradan paylaşacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linkin_park20

    1.2 edc farkı çok fazla.

    Bu 1.2 EDC ile normal 1.2 motor arasında çok fark var. Joy modellerindeki 1.2 motorlar ile karıştırmayın.
    Diğer aracların aynı motor seçeneğinin otomatik manuel vites farkı gibi değil olay.
    1.2EDC başlı başına farklı motor.
    Clio4 lerdeki 1.2 motor Clio3 deki 1.2 motor
    Capturdaki 1.2 EDC 120 beygirlik, 190 torklu turbo motor.
    Renault bu araçta ilk kez benzinli bir araçta EDC şanzuman kullanıyor.
    Bakın Megane fluence modellerinde benzinli araçlarda CVT şanzuman, dizel motorlarda EDC şanzuman kullanıyordu.
    Renault önce BVA şanzumanı bıraktı, şimdi eldeki CVT şanzumanları bitirmek için normal vites fiyatına CVT veriyor.
    Anladığım kadarıyla önümüzdeki seneden itibaren otomatik olarak sadece EDC kullanacak.
    Performansını ciddi derecede merak ediyorum.
    Benzinli ve 1.2 hacimli bir araçta 190 tork vermesi üstelik de bunu 2000d/dak da vermesi inanılmaz bir değer.

    Denemek görmek gerek.


    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightbird -- 16 Mayıs 2013; 14:44:43 >




  • Biraz önce telefon açtım. Araç şubede gelip görebilirsin dedi.
    Yarın da showroom a çıkartacaklarmış. Ancak sigorta işlemleri yüzünden test sürüşüne cumartesi çıkartabileceğim dedi.
    Uğrayabilirsem akşam iş çıkışı, uğrayamazsam yarın öğle arası aracı görmeye gideceğim. Bol bol resim çekmeye çalışacağım.
    Test sürüşü ve değerlendirme hafta sonuna kaldı. ( Test aracı 1.2 EDC )
  • Bir süredir Captur'u takip ediyorum. Ancak fiyatlarını duyunca ağzım bir karış açık kaldı. Reno'ya bu paralar verilmez arkadaşlar. Üstelik boyut olarak Clio4'ten de öyle ahım şahım farkı yokmuş. (Clio4 şahsi fikrim inanılmaz dar bir araç). Bu araç bu fiyatlarla tutmaz. Ben biraz daha geniş ve ferah bir araç olacağını düşünmüştüm ama clio4'ü yükseltmişler captur yapmışlar. 2008 de bu fiyatlarla geleceği kesin gibi, aksini ummak hayal olur. Rotamızı başka araçlara çevirmek en doğrusu. Bazılarınız kızabilir belki ama arabayı almanlar, motoru japonlar yapar, fransızlar uçak, uydu yapar ama araba yapamaz. Hem bu fiyatlara, hemde böylesine dar bir araba, olmadı bu iş. Bu kadar para Reno'ya gömülmez, yazık günah. 52 bin verdikten sonra, 57-58 bin'e İX35, Sportage, Kuga (baz modeli), qashqai alınır daha iyi, en azından oldukça geniş, ferah ve yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set2007 -- 16 Mayıs 2013; 21:24:59 >
  • Haklısınız da daha akıllanmayan, işi çözemeyen örgütsüz? milletiz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set2007

    Bir süredir Captur'u takip ediyorum. Ancak fiyatlarını duyunca ağzım bir karış açık kaldı. Reno'ya bu paralar verilmez arkadaşlar. Üstelik boyut olarak Clio4'ten de öyle ahım şahım farkı yokmuş. (Clio4 şahsi fikrim inanılmaz dar bir araç). Bu araç bu fiyatlarla tutmaz. Ben biraz daha geniş ve ferah bir araç olacağını düşünmüştüm ama clio4'ü yükseltmişler captur yapmışlar. 2008 de bu fiyatlarla geleceği kesin gibi, aksini ummak hayal olur. Rotamızı başka araçlara çevirmek en doğrusu. Bazılarınız kızabilir belki ama arabayı almanlar, motoru japonlar yapar, fransızlar uçak, uydu yapar ama araba yapamaz. Hem bu fiyatlara, hemde böylesine dar bir araba, olmadı bu iş. Bu kadar para Reno'ya gömülmez, yazık günah. 52 bin verdikten sonra, 57-58 bin'e İX35, Sportage, Kuga (baz modeli), qashqai alınır daha iyi, en azından oldukça geniş, ferah ve yüksek.

    Arabanın dar olduğu kanısına nereden vardınız? Arabayı çıplak göz ile incelediniz mi?
    Resimler yanıltır, çıplak göz ile incelemeden, en azından aracın hacimsel durumu hakkında yorum yapmayın.
    Teknik özelliklerini, yakıt değerlerini vs. eleştirebilirsiniz. Onlar bilinen teknik verilerdir.
    Ama büyüklük ferahlık kişiye ve kullanıma göre değişir.
    Kimine göre Grand Scenic gereksiz büyük ve hantal bir araç iken, kimi o araca bile sığamayıp tepesinde port bagaj takıp kullanıyor.
    Bu paralar verilmez diyorsunuz, haklısınız fiyat biraz yüksek ama öyle çok uçuk rakamlar da değil.
    Bu araçlarda hatta Clio4 ün en alt verisiyonu olan Joy donanımda bile olan özellikler bahsettiğiniz Alman araçlarında opsiyonel.




  • Az önce farklı bir iş için gittiğim reno mais bayiinde aracı elleme fırsatı buldum :). Araç clio4e göre epey hatta epey büyük. Ama bir qashqai'ye göre küçük tabi. İçine oturunca clio4ten ferah. Tavan kısmı oldukça yüksek. Özet olarak söylemek gerekirse epey süredir netteki hepimizin baktığı fotograflardan oldukça büyük ama bir duster'dan küçük.
  • Bende elledim arabayı :) yani görmeden yorum yapmadım, haksızlık olurdu zaten. Reno pejo Citroen ve Fiata alerjim olmasına rağmen capturu görünce olabilir demiştim. Görüntü olarak hoş yapmışlar. Ama yüksekliği c segmenti bir araç kadar. Corsanın bile yüksekliği 150cm capturunki 157cm. Bence alçak olmuş. Yani öyle crossover havası göremedim ben araçta. İçi yine Clio4 gibi dar geldi bana belki biraz daha geniş olabilir. Ben bu aracı eşime bakıyorum, bende ix35 var. Belkide o yüzden bana küçük geldi. Zira ix35 oldukça geniş. Ama arka koltuğa 3 normal kiloda yetişkin oturduğunda ciddi olarak sıkışacaktır ve özellikle uzun yol bitmek bilmeyecektir capturda. Kendi aracımı alırken Qashqaiyede baktığımda qq.nunda fiyatını haketmediğini düşünüp elemiştim. Captur.unda bu fiyatı haketmediğini düşünüyorum. Beğenenlere alanlara bişey diyemem. Hayırlısı olsun Güle güle kullansınlar. Renkler ve zevkler tartışılmaz. Ama benim şahsi görüşüm bu ve tabiki kimseyi bağlamaz. Üstelik reno markasını sevmediğim halde yinede captur almayı düşünmüştüm. Yani captura tamamen objektif yanaştığımı bilmenizi isterim. Almış olanlara hayırlı uğurlu olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set2007 -- 17 Mayıs 2013; 16:39:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet arkadaşlar biraz önce bayiye gidip aracı inceleme fırsatı buldum.
    Henüz test sürüşü yapamadım ama görsel olarak değerlendirmelerimi yazabilirim.
    Öncelikle aracı beğendim, resimlerde gördüğümüzden daha güzel duruyor.
    Aracın yüksekliği beklediğimden yüksek, benim eski Scenic den daha yüksek.
    Bagaj hacmi az gibi görünsede, aradaki ayıracı çıkardığınızda Scenic den daha derin, arka koltukları ön çekerseniz Scenic kadar uzun bir bagaja sahip oluyorsunuz.
    Beyi toplantısında çekilen resimleri gördüm küçük boy valizlerden (Uçaklarda kabine alınan valizlerden) 8 adet sığdırmışlar, resmini çekmişler. Bence oldukça başarılı.
    Ara bagaj ayıracını kullandığınızda alt bölüme ilk yardım çantası gibi şeyleri koyup, üst bölgeyi boş tutabilirsiniz.
    3 renk araç vardı.
    Turuncu gövde Beyaz tavan Icon 1.5dci
    Siyah gövde Turuncu tavan 1.2 EDC Touch
    Mavi gövde Beyaz tavan 1.5dci Touch
    Mavi renk aracı hiç göstermemiş. Ben beğenmedim ama renk işi zevki işi.
    Turuncu Beyaz çok hoştu, 17" Turuncu Jantları vardı.

    Tavan benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Tavan sacı gövde rengi üzerine kaplama yapılarak beyaza boyanmış. Tavan sacı beyaz değil.
    Araç banttan tek renk çıkıyor, sonra kaplanarak ayrı renk veriliyor. Renk geçişlerine elinizi sürterseniz kademe farkını görüyorsunuz.
    Koltuklar güzel olmuş, fermuarlı sistem süper bir düşünce. Çıkarın yıkatın, başka bir takım alın aracınızın iç görünümü değişsin.
    Icondaki deri direksiyon güzel Touch ın direksiyonunu beğenmedim.
    Expresion&Privelege arasındaki direksiyon farkları gibi. Touch direksiyonu çok kötü durmuş.
    Icon araçtaki touch screen ekran Clio 4 ile aynı. resimlerde görüğümüz ekranlar gibi değil. R Link olan araçlarda o ekran olacakmış. (R Link opsiyon farkı 2.000TL)
    Garmin navigasyon var R link olan opsiyon alınırsa TomTom navigasyon oluyormuş.
    Araç Renault TR sitesine eklenmiş.
    Fiyatlarda ise bir tutarsızlık var BURADAN bakarsanız benim yukarıda yazdığım fiyatlar görünüyor.
    Fiyat araştır kısmına bakarsanız BURADAN fiyatlar daha düşük görülüyor.
    Buna göre başlangıç fiyatı 41.990 Touch 0.9 olarak revize edebiliriz.
    Icon 1.5dci de 52.490 Üst fiyat olarak baz alabiliriz. ama opsiyonlar eklendiğinde fiyat yine yukarı doğru tırmanıyor.
    Bu araçta göze çarpan bir eksiklik de kol dayama olmaması. Bröşüründe aksesuar olarak görünüyor ama takılsa da çok ergonomik olacak gibi durmuyor.
    Bu fiyatta bu özelliklerde bir araç için çok ufak bir detay ama sürüş rahatlığı olarak bence önemli bir detay.
    Kartlı sistem ve eller serbest tüm donanımlarda standart. Scenic deki gibi elektrikli el freni olsa güzel olurmuş.
    Bir de sunroof sanki bu aracın havasını daha bir güzel yapardı diye düşünüyorum ileride sunroof lu modeli çıkar mı bilinmez.
    Ayrıca Dizel EDC bekleyen arkadaşlar temmuz ayında üretime gireceği bilgisi gelmiş. Ama Türkiye'ye gelmesi yine yıl sonunu bulabilir.
    Arka koltuğun darlığı konusunuda arkadaşlara hak veriyorum. 3 kişi uzun yol biraz yorucu olabilir. Diz mesafesi uygun ancak yanyana kısmı dar. Aracı 4 kişi diye düşünmek gerek.
    İç döşeme kalitesi Clio gibi değil. Torpido olsun kapı iç döşemeleri olsun daha kaliteli duruyor. çekmece torpidoyu çok beğendim çok kullaışlı olmuş. Torpido önüne de lamba koymuşlar.

    OYAK indirimini sordum, Bu araç için OYAK indirim oranı belli olmamaklar birlikte Clio4 lerde 1000TL lik bir OYAK indirimi var bunda da üç aşağı beş yukarı o civarda olur dedi.

    Aklıma gelmeyen, soracağınız sorular varsa cevaplayabilirim.
    Resimleri cepten çekebildim. Fotograf makinası götürmeyi unutmuşum. Resimler çok net olmamakla birlikte birazdan eklerim.
    Haftasonu teste giderken fotograf makinası ile daha güzel resimler eklerim.

    edit: ilave



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightbird -- 17 Mayıs 2013; 15:20:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightbird

    Evet arkadaşlar biraz önce bayiye gidip aracı inceleme fırsatı buldum.
    Henüz test sürüşü yapamadım ama görsel olarak değerlendirmelerimi yazabilirim.
    Öncelikle aracı beğendim, resimlerde gördüğümüzden daha güzel duruyor.
    Aracın yüksekliği beklediğimden yüksek, benim eski Scenic den daha yüksek.
    Bagaj hacmi az gibi görünsede, aradaki ayıracı çıkardığınızda Scenic den daha derin, arka koltukları ön çekerseniz Scenic kadar uzun bir bagaja sahip oluyorsunuz.
    Beyi toplantısında çekilen resimleri gördüm küçük boy valizlerden (Uçaklarda kabine alınan valizlerden) 8 adet sığdırmışlar, resmini çekmişler. Bence oldukça başarılı.
    Ara bagaj ayıracını kullandığınızda alt bölüme ilk yardım çantası gibi şeyleri koyup, üst bölgeyi boş tutabilirsiniz.
    3 renk araç vardı.
    Turuncu gövde Beyaz tavan Icon 1.5dci
    Siyah gövde Turuncu tavan 1.2 EDC Touch
    Mavi gövde Beyaz tavan 1.5dci Touch
    Mavi renk aracı hiç göstermemiş. Ben beğenmedim ama renk işi zevki işi.
    Turuncu Beyaz çok hoştu, 17" Turuncu Jantları vardı.

    Tavan benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Tavan sacı gövde rengi üzerine kaplama yapılarak beyaza boyanmış. Tavan sacı beyaz değil.
    Araç banttan tek renk çıkıyor, sonra kaplanarak ayrı renk veriliyor. Renk geçişlerine elinizi sürterseniz kademe farkını görüyorsunuz.
    Koltuklar güzel olmuş, fermuarlı sistem süper bir düşünce. Çıkarın yıkatın, başka bir takım alın aracınızın iç görünümü değişsin.
    Icondaki deri direksiyon güzel Touch ın direksiyonunu beğenmedim.
    Expresion&Privelege arasındaki direksiyon farkları gibi. Touch direksiyonu çok kötü durmuş.
    Icon araçtaki touch screen ekran Clio 4 ile aynı. resimlerde görüğümüz ekranlar gibi değil. R Link olan araçlarda o ekran olacakmış. (R Link opsiyon farkı 2.000TL)
    Garmin navigasyon var R link olan opsiyon alınırsa TomTom navigasyon oluyormuş.
    Araç Renault TR sitesine eklenmiş.
    Fiyatlarda ise bir tutarsızlık var BURADAN bakarsanız benim yukarıda yazdığım fiyatlar görünüyor.
    Fiyat araştır kısmına bakarsanız BURADAN fiyatlar daha düşük görülüyor.
    Buna göre başlangıç fiyatı 41.990 Touch 0.9 olarak revize edebiliriz.
    Icon 1.5dci de 52.490 Üst fiyat olarak baz alabiliriz. ama opsiyonlar eklendiğinde fiyat yine yukarı doğru tırmanıyor.
    Bu araçta göze çarpan bir eksiklik de kol dayama olmaması. Bröşüründe aksesuar olarak görünüyor ama takılsa da çok ergonomik olacak gibi durmuyor.
    Bu fiyatta bu özelliklerde bir araç için çok ufak bir detay ama sürüş rahatlığı olarak bence önemli bir detay.
    Kartlı sistem ve eller serbest tüm donanımlarda standart. Scenic deki gibi elektrikli el freni olsa güzel olurmuş.
    Bir de sunroof sanki bu aracın havasını daha bir güzel yapardı diye düşünüyorum ileride sunroof lu modeli çıkar mı bilinmez.
    Ayrıca Dizel EDC bekleyen arkadaşlar temmuz ayında üretime gireceği bilgisi gelmiş. Ama Türkiye'ye gelmesi yine yıl sonunu bulabilir.
    Arka koltuğun darlığı konusunuda arkadaşlara hak veriyorum. 3 kişi uzun yol biraz yorucu olabilir. Diz mesafesi uygun ancak yanyana kısmı dar. Aracı 4 kişi diye düşünmek gerek.
    İç döşeme kalitesi Clio gibi değil. Torpido olsun kapı iç döşemeleri olsun daha kaliteli duruyor. çekmece torpidoyu çok beğendim çok kullaışlı olmuş. Torpido önüne de lamba koymuşlar.

    OYAK indirimini sordum, Bu araç için OYAK indirim oranı belli olmamaklar birlikte Clio4 lerde 1000TL lik bir OYAK indirimi var bunda da üç aşağı beş yukarı o civarda olur dedi.

    Aklıma gelmeyen, soracağınız sorular varsa cevaplayabilirim.
    Resimleri cepten çekebildim. Fotograf makinası götürmeyi unutmuşum. Resimler çok net olmamakla birlikte birazdan eklerim.
    Haftasonu teste giderken fotograf makinası ile daha güzel resimler eklerim.

    edit: ilave

    Teşekkürler, güzel bir inceleme olmuş. Fotoğrafları da merakla bekliyoruz:)
    Dizel otomatik yılsonuna yetişir umarım. Kasım aralık ayına kadar bekleyeceğim. Zira lansman yapan beklediğim iki araç fiyatı da umduğumdan yüksek çıktı; captur ve 500L.. Yılsonu kampanyası falan yapılırsa liste fiyatından 3-4 bin lira düşer umarım. Peugeot 2008'de bakalım fiyat ne olacak merakla bekliyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GÜNCEL FİYATLAR:
    Captur Touch Turbo 90 bg Stop & Start 41.990 TL
    Captur Touch 1.2 Turbo EDC 120 bg 47.490 TL
    Captur Touch 1.5 dCi 90 bg Stop & Start 47.990 TL
    Captur Icon Turbo 90 bg Stop & Start 46.490 TL
    Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 bg 50.990 TL
    Captur Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start 52.490 TL

    İlk açıklanan fiyatlara göre sanki biraz daha uygun oldu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightbird -- 17 Mayıs 2013; 17:21:40 >
  • nigttbird çok teşekkür ediyoruz. Hafta sonu izlenimlerini ve resimleri de çekebilirsen benim gibi buradan takip eden arkadaşlar için çok iyi olacak. Bir de fiyatlar kesin bayi fiyatı mı?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.