Şimdi Ara

YENİ RENAULT MEGANE IV - [Ana Konu - 65.250 TL den Başlayan Fiyatlarla Türkiye'de] (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
327
Cevap
10
Favori
25.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mergen57 kullanıcısına yanıt
    bu yeni megane'ı denerken ıslak kavrama diye bilgi aldım temsilciden ama internette hiç destekler bir şey bulamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oly1786 -- 15 Ağustos 2016; 13:49:06 >
  • Ben bu bayiilerden iyice soğudum. Megane GT EDC 165 hp dizel sipariş etmek istiyorum, bilgi verin diyorum. Özel siparişle gelir diyorlar. O kadar. Özellikleri nelerdir? Opsiyonlar nelerdir? Fiyatlar nelerdir? Sorularıma cevap yok. Renault Türkiye'ye e-mail attım, oradan da cevap yok.
  • Arkadaşlar bu ürünü alıp kullanan var mı?
    Kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim

    http://www.halibagajhavuzu.com/renaultyeni-megane-iv-hb-bagaj-havuzu-2016-model--urun565.html
  • cat33 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Ümraniye Tepeüstündeki Günerler Renault un bahçesinde gördüm sanki bir GT
    orayı da arayın derim baya büyük ve iyi bir bayii dir.
  • hbh1 H kullanıcısına yanıt
    Araçlarımızın bagaj halısı biraz uyduruk gibi geliyor bana,
    yeterince çalışılmamış bagaj için! üstelik başka markalardaki
    gibi kademeli yerleştirmek mümkün değil vs.
    Dolayısı ile böyle bir havuz iyi olabilir.
    Ancak Megane 4 için sayfasına koyan firmanın ekrandaki
    görsel olarak Megane 3 koymuş olması da firmanın dikkatini gösteriyor :)P
  • Arkadaşlar bugün arabayı kontrol ederken on cam kırık gibi geldi. Dokunduğumda dıştan değil içten yani dikiz aynasının olduğu yerde kapıyı aktığında dikiz aynam düştü ve cama içten yapıştırmişlar canım burası dikiz aynasında kaldı. Şok oldum. Anlam veremedim ve bir yere çarpmçarpmadım. Mantığın almıyor resimleri görünce anlayacaksınız. Elim jafam bile çarpmadı dikiz aynasına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aranıza 1.5 Dizel 110 Beygir manuel vites sedef beyaz touch modelini alarak aranıza katıldım. 17 jantlı haliyle 76.700 e maal oldu. Genel olarak araç çok iyi. Süspansyion yol turuş ve ses yalıtımı çok iyi. Zaten motoruna kimse laf edemez. Kendini ispatlamış bir motor. Renault bu kasayaı yapmış. Resmen araç OLMUŞ dedirtiyor. İnanın Seat Leon FR den fiat egea hatchback ten daha iyi bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berdush42

    Aranıza 1.5 Dizel 110 Beygir manuel vites sedef beyaz touch modelini alarak aranıza katıldım. 17 jantlı haliyle 76.700 e maal oldu. Genel olarak araç çok iyi. Süspansyion yol turuş ve ses yalıtımı çok iyi. Zaten motoruna kimse laf edemez. Kendini ispatlamış bir motor. Renault bu kasayaı yapmış. Resmen araç OLMUŞ dedirtiyor. İnanın Seat Leon FR den fiat egea hatchback ten daha iyi bir araç.

    Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız sürmenizi temenni ederim

    Fiyatta oyak vs özel indirim oldu mu?

    17" jant dışında düşündüğüm modeli almışsınız. 17 jant güzel olsa da bizim yollarda ne kadar keyif alınır bilemiyorum.

    Araç sert mi yoksa yumuşak mı bozuk yolda 17" ile size göre? Başka araca göre kıyaslama şansınız varsa daha faydalı olacaktır

    Genel görüşlerinizi paylaşırsanız memnun oluruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng. -- 19 Ağustos 2016; 10:29:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    quote:

    Orijinalden alıntı: berdush42

    Aranıza 1.5 Dizel 110 Beygir manuel vites sedef beyaz touch modelini alarak aranıza katıldım. 17 jantlı haliyle 76.700 e maal oldu. Genel olarak araç çok iyi. Süspansyion yol turuş ve ses yalıtımı çok iyi. Zaten motoruna kimse laf edemez. Kendini ispatlamış bir motor. Renault bu kasayaı yapmış. Resmen araç OLMUŞ dedirtiyor. İnanın Seat Leon FR den fiat egea hatchback ten daha iyi bir araç.

    Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız sürmenizi temenni ederim

    Fiyatta oyak vs özel indirim oldu mu?

    17" jant dışında düşündüğüm modeli almışsınız. 17 jant güzel olsa da bizim yollarda ne kadar keyif alınır bilemiyorum.

    Araç sert mi yoksa yumuşak mı bozuk yolda 17" ile size göre? Başka araca göre kıyaslama şansınız varsa daha faydalı olacaktır

    Genel görüşlerinizi paylaşırsanız memnun oluruz

    17'' jant kesinlikle konforsuz değil. Bir önceki aracımda 16'' jant michelin p3 lastik vardı. Konfor farkı olur zannettim ama olmadı.




  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Ben test aracında 18 jantlı aracı kullandım. Bayi de 16 lısı da vardı. Ben 17 li istedim. Kesinlikle hiçbir fark yok. Ama 18 lik olanında biraz dikkat etmek gerekiyor. 17 nin verdii konfor daha güzel.
    Ben aracımı şu anda ne leona ne egea ya ne de golf e değişirim konfor ve ses olarak. Motor sesi hiç yok. Aracıma binenin dediği laf şu : Bu araç benzinli mi?
    Süspansiyon olarak orta sertlikte bir araç Tam türkiye şartlarına uyumlu. Süspansiyon hakikaten iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berdush42

    Ben test aracında 18 jantlı aracı kullandım. Bayi de 16 lısı da vardı. Ben 17 li istedim. Kesinlikle hiçbir fark yok. Ama 18 lik olanında biraz dikkat etmek gerekiyor. 17 nin verdii konfor daha güzel.
    Ben aracımı şu anda ne leona ne egea ya ne de golf e değişirim konfor ve ses olarak. Motor sesi hiç yok. Aracıma binenin dediği laf şu : Bu araç benzinli mi?
    Süspansiyon olarak orta sertlikte bir araç Tam türkiye şartlarına uyumlu. Süspansiyon hakikaten iyi.

    rahatsız etmeyecek seviyede olması iyi haber. ama bana kalsa ben 16" tercih ederim her durumda.

    - Araba daha az sarsılacaktır her koşulda.
    - trim sesleri daha az olabilir
    - Balon yapma riski
    - lastik daha ucuz

    keşke Icon için de 16" koysalarmış. İkinci ellere baktığımda ekseriyetle 18" araçlar var ve EDC şanzımanlı. Lansman aracı galiba hepsi.

    EDC fiyat farkının da bazı markalara göre daha makul olması da bu aracı cazip hale getiriyor.

    EDC almayı düşündünüz mü? Fikriniz nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    quote:

    Orijinalden alıntı: berdush42

    Aranıza 1.5 Dizel 110 Beygir manuel vites sedef beyaz touch modelini alarak aranıza katıldım. 17 jantlı haliyle 76.700 e maal oldu. Genel olarak araç çok iyi. Süspansyion yol turuş ve ses yalıtımı çok iyi. Zaten motoruna kimse laf edemez. Kendini ispatlamış bir motor. Renault bu kasayaı yapmış. Resmen araç OLMUŞ dedirtiyor. İnanın Seat Leon FR den fiat egea hatchback ten daha iyi bir araç.

    Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız sürmenizi temenni ederim

    Fiyatta oyak vs özel indirim oldu mu?

    17" jant dışında düşündüğüm modeli almışsınız. 17 jant güzel olsa da bizim yollarda ne kadar keyif alınır bilemiyorum.

    Araç sert mi yoksa yumuşak mı bozuk yolda 17" ile size göre? Başka araca göre kıyaslama şansınız varsa daha faydalı olacaktır

    Genel görüşlerinizi paylaşırsanız memnun oluruz

    17'' jant kesinlikle konforsuz değil. Bir önceki aracımda 16'' jant michelin p3 lastik vardı. Konfor farkı olur zannettim ama olmadı.

    Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim

    Umarım farklı görüşler de paylaşan olur




  • renault megane dci bakım planı hakkında bilgisi olan var mı?

    bakımlar 20000 km diye tahmin ediyorum.

    Triger değişimi 4 yıl veya 80000 km mi?

    Güncel bilgisi olan var mı?

    Teşekkürler
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Bakımlar; 1.5 dci motor için 20.000 km ya da yıl dolunca demişlerdi bana.
    Triger için 1.5 dci motorun klasik 75-80 bin civarı olsa gerek.

    Yalnız az önce izlediğim şu video da 1.6 dci motor için 2 yıl/30.000 km dedi şaşırdım.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZXk8HMbjeSQ
    20.000 bile 10.000 de bir gidilmeli gibi ezberlerimizi bozarken 30.000 çok uçuk geldi!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemx72

    Bakımlar; 1.5 dci motor için 20.000 km ya da yıl dolunca demişlerdi bana.
    Triger için 1.5 dci motorun klasik 75-80 bin civarı olsa gerek.

    Yalnız az önce izlediğim şu video da 1.6 dci motor için 2 yıl/30.000 km dedi şaşırdım.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZXk8HMbjeSQ
    20.000 bile 10.000 de bir gidilmeli gibi ezberlerimizi bozarken 30.000 çok uçuk geldi!


    avrupa için tüm markalar 2 yıl veya 30000km diyor

    ben size daha ilginç bir şey diyeyim

    triger değişimi avrupada 160000 km de bir öneriliyor veya 4-5 yıl

    burada sadece VW 210000 km olarak uyguluyor galiba ama o da bakımı 15000 km de bir yapıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eng. -- 19 Ağustos 2016; 13:07:58 >




  • Lastik fiyat araştırması yaptım

    en pahalı marka için

    205 55 R16" 220 tl
    205 50 R17" 400 tl
    225 40 R18" 410 tl

    ölçüleri netten buldum. yanlış ise söyleyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    Lastik fiyat araştırması yaptım

    en pahalı marka için

    205 55 R16" 220 tl
    205 50 R17" 400 tl
    225 40 R18" 410 tl

    ölçüleri netten buldum. yanlış ise söyleyin

    Evet ortalama yazdığın fiyatlar civarında..
    Benim araçta 205/50/17 Conti eco con5 var 350tl civarında bir lastik.Değiştirirsem sport contak 5 225/45/17 ile değiştiririm onun fiyatı da nette 360tl civarında görünüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ognemir -- 19 Ağustos 2016; 13:33:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    Lastik fiyat araştırması yaptım

    en pahalı marka için

    205 55 R16" 220 tl
    205 50 R17" 400 tl
    225 40 R18" 410 tl

    ölçüleri netten buldum. yanlış ise söyleyin

    Evet ortalama yazdığın fiyatlar civarında..
    Benim araçta 205/50/17 Conti eco con5 var 350tl civarında bir lastik.Değiştirirsem sport contak 5 225/45/17 ile değiştiririm onun fiyatı da nette 360tl civarında görünüyor

    bence 17" ebadı akla ziyan bir ölçü olmuş

    225 45 R17 olsa diğer markalar gibi fiyatı 320 tl ve geniş taban artısı var

    ekonomi ve performans açısından 205 üstüne çıkmamış olabilirler. 18" ile konfor açısından pek fark olmayabilir genişliği az olduğu için




  • bu 17" lastiği neden koymuşlar aklım almıyor

    orta kalite araçta en pahalı lastik

    örnek vermek gerekirse

    3 kere yıllık bakım yapılsa 500-600 tl diye tahmin ediyorum Toplam = 1500-1800 tl bakım
    3x20k = 60k km, lastik değişimi gelse
    16" - 4x220= 900 tl
    17" - 4x400=1600 tl

    17 " olunca balon yapma riski de 2 kat fazla olur muhtemelen. arada da balon vs lastik değişim olsa tablo daha dramatik bir hal alıyor
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.