Şimdi Ara

Yeni sandero alan var mı?(stepway değil)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar aracı gittim gördüm
    eski sanderoya göre baya iyi gibi geldi bana
    fiyatı da fena değil tüplü liste fiyatı 28400(pazarlıksız hali)(klimalı)

    fakat yollarda fazla görünmüyor ve yeterli bilgi bulamıyorum...
    bu araçtan alan binen test eden var mı aranızda?
    varsa araç hakkında bilgi lütfen



  • Ben biniyorum gayet memnunum. Sadece 1-2 ufak eksiği var. (yol bilgisayarı vs). Alalı 2 hafta oldu, şu ana kadar bir problem yaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diegorian

    Ben biniyorum gayet memnunum. Sadece 1-2 ufak eksiği var. (yol bilgisayarı vs). Alalı 2 hafta oldu, şu ana kadar bir problem yaşamadım.

    lpg li mi acabaa sizinki
    biraz daha yorum alabilir miyiz (yakıt gideri-yol tutuşu gibi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helluri

    quote:

    Orijinalden alıntı: diegorian

    Ben biniyorum gayet memnunum. Sadece 1-2 ufak eksiği var. (yol bilgisayarı vs). Alalı 2 hafta oldu, şu ana kadar bir problem yaşamadım.

    lpg li mi acabaa sizinki
    biraz daha yorum alabilir miyiz (yakıt gideri-yol tutuşu gibi)

    Alıntıları Göster
    Lpgli değil, 1.2 Benzinli. Yol tutuşu çok iyi. ESP kendisini hissetiriyor virajlarda. Depoyu fulledim aldığımda. 50,67 litre benzin aldı. Şu ana kadar 242 km yol yaptım. 1 diş eksildi. Kolçak taktırmayı düşünüyorum. Koltuk rayına monte edilen modellerden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diegorian -- 6 Nisan 2013; 10:57:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diegorian

    Lpgli değil, 1.2 Benzinli. Yol tutuşu çok iyi. ESP kendisini hissetiriyor virajlarda. Depoyu fulledim aldığımda. 50,67 litre benzin aldı. Şu ana kadar 242 km yol yaptım. 1 diş eksildi. Kolçak taktırmayı düşünüyorum. Koltuk rayına monte edilen modellerden.

    aracı kullandıkça izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    başta pahalı gelmişti araç ancak diğer markaların b segmentleri 2013 fiyatları gelince dacia yine ekonomik hale geldi
    benzinli modellerde yol bilgisayarının olduğunu zannediyordum ben
    yine söylediğim gibi bu araç yollarda yaygınlaşırsa almayı ciddi bi şekilde düşüneceğim
    fakat şu an hem yollarda hem de forumda cansız pek bahsedilmiyor
    açıkcası ben bu aracı logandan devşirme yeni symbolden daha çok beğendim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: havafiltresi

    quote:

    Orijinalden alıntı: diegorian

    Lpgli değil, 1.2 Benzinli. Yol tutuşu çok iyi. ESP kendisini hissetiriyor virajlarda. Depoyu fulledim aldığımda. 50,67 litre benzin aldı. Şu ana kadar 242 km yol yaptım. 1 diş eksildi. Kolçak taktırmayı düşünüyorum. Koltuk rayına monte edilen modellerden.

    aracı kullandıkça izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    başta pahalı gelmişti araç ancak diğer markaların b segmentleri 2013 fiyatları gelince dacia yine ekonomik hale geldi
    benzinli modellerde yol bilgisayarının olduğunu zannediyordum ben
    yine söylediğim gibi bu araç yollarda yaygınlaşırsa almayı ciddi bi şekilde düşüneceğim
    fakat şu an hem yollarda hem de forumda cansız pek bahsedilmiyor
    açıkcası ben bu aracı logandan devşirme yeni symbolden daha çok beğendim

    Zaten galeriye giderseniz symbol ile sandero'nun içlerinin aynı olduğunu göreceksiniz.
    orta konsoldaki plastik baya kaliteli, arkaya hoparlör boşluğu koymuşlar içi boş :), önde sis farı yeri yine boş.
    Onun dışında radyosu kaliteli, ışık otomatik. Beyazı şahane duruyor. (Metalik renk almayacaksanız.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzzytr_1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: havafiltresi

    quote:

    Orijinalden alıntı: diegorian

    Lpgli değil, 1.2 Benzinli. Yol tutuşu çok iyi. ESP kendisini hissetiriyor virajlarda. Depoyu fulledim aldığımda. 50,67 litre benzin aldı. Şu ana kadar 242 km yol yaptım. 1 diş eksildi. Kolçak taktırmayı düşünüyorum. Koltuk rayına monte edilen modellerden.

    aracı kullandıkça izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
    başta pahalı gelmişti araç ancak diğer markaların b segmentleri 2013 fiyatları gelince dacia yine ekonomik hale geldi
    benzinli modellerde yol bilgisayarının olduğunu zannediyordum ben
    yine söylediğim gibi bu araç yollarda yaygınlaşırsa almayı ciddi bi şekilde düşüneceğim
    fakat şu an hem yollarda hem de forumda cansız pek bahsedilmiyor
    açıkcası ben bu aracı logandan devşirme yeni symbolden daha çok beğendim

    Zaten galeriye giderseniz symbol ile sandero'nun içlerinin aynı olduğunu göreceksiniz.
    orta konsoldaki plastik baya kaliteli, arkaya hoparlör boşluğu koymuşlar içi boş :), önde sis farı yeri yine boş.
    Onun dışında radyosu kaliteli, ışık otomatik. Beyazı şahane duruyor. (Metalik renk almayacaksanız.)

    Alıntıları Göster
    çoğu aracın başlangıç versiyonunda sis farı arka hoparlör olmuyor zaten
    bana göre büyük bi eksiklik sayılmaz bunlar
    dediğiniz gibi symbol ve sandero aynı modelin sedan ve hatcbacki gibiler
    bir diğer tesbitim de bu araç b sınıfı hatcbackler arasında hem iç hacim olarak hem de bagaj hacmi olarak en genişi




  • Aynen oyle. Arkada oturanlar kesinlikle rahatsiz olmazlar. Bana gore tek eksigi anlik ve 100kmdeki tuketim degerlerini sunan yol bilgisayari. Onun disinda hicbir eksigini gormedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muzzytr_1905

    Aynen oyle. Arkada oturanlar kesinlikle rahatsiz olmazlar. Bana gore tek eksigi anlik ve 100kmdeki tuketim degerlerini sunan yol bilgisayari. Onun disinda hicbir eksigini gormedim.
    Renault ve Nissan birleşip Dacia'yı almıştır... Birçok aracı ortak üretmektedirler... Fas'taki fabrikada da Renault Symbol ve Sandero, Dacia Logan ve Sandero aynı kasa olarak üretilmektedir... %90'a yakın parçaları aynıdır... Türkiye'ye Symbol'ü satabilmek adına artık Logan'ı getirmeyi durdurmuşlardır... Renault Sandero'yu da Clio'dan dolayı getirmemektedirler... Sonuç olarak Renault'da Symbol, Dacia'da da Sandero gelmektedir... Kalite aynıdır... Fiyatına göre Sandero oldukça uygun fiyatlıdır... Sadece görüntü derseniz Stepway'i de tercih edebilirsiniz... Sınıfındaki araçlardaki donanıma bakarak kıyaslarsanız fiyat farkını daha iyi görebilirsiniz... Double AIRBAG, ABS+AFU, ESP, ASR... Diğer markalarda dizel farkı 8-9 bin TL hatta 10 bin TL'lere kadar çıkarken Sandero'da bu fark 3-4 bin TL arasında... Yeni Sandero 1.5 dizelin en iyi özelliği 5.viteste 2.250 devirde 130 Km hız yapabilmesidir... Bu da uzun yolda büyük bir yakıt tasarrufu sağlamaktadır... Stepway'de bu bildiğim kadarı ile 2.500 devirde mümkün oluyor... Ama küçük bir dezavantajıda 5 vites olması 6 vites olsaydı çok daha iyi olurdu... Çünkü 5.viteste 90 km hızın altına düşünce devir 1500'ün altına düşüyor ve motor titremesini hissediyorsunuz... Ara bir dişli ihitiyacı olduğunu hissedebiliyorsunuz... Unutmadan eski ince kaporta ile hiçbir alakası kalmamış... Radyo'da bir sorun var haraket halinde dalgalanma yapıyor... Yeni araçlarda olduğu söylendi, yazılım bekleniyormuş... Bekleyelim bakalım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teoman1973

    Renault ve Nissan birleşip Dacia'yı almıştır... Birçok aracı ortak üretmektedirler... Fas'taki fabrikada da Renault Symbol ve Sandero, Dacia Logan ve Sandero aynı kasa olarak üretilmektedir... %90'a yakın parçaları aynıdır... Türkiye'ye Symbol'ü satabilmek adına artık Logan'ı getirmeyi durdurmuşlardır... Renault Sandero'yu da Clio'dan dolayı getirmemektedirler... Sonuç olarak Renault'da Symbol, Dacia'da da Sandero gelmektedir... Kalite aynıdır... Fiyatına göre Sandero oldukça uygun fiyatlıdır... Sadece görüntü derseniz Stepway'i de tercih edebilirsiniz... Sınıfındaki araçlardaki donanıma bakarak kıyaslarsanız fiyat farkını daha iyi görebilirsiniz... Double AIRBAG, ABS+AFU, ESP, ASR... Diğer markalarda dizel farkı 8-9 bin TL hatta 10 bin TL'lere kadar çıkarken Sandero'da bu fark 3-4 bin TL arasında... Yeni Sandero 1.5 dizelin en iyi özelliği 5.viteste 2.250 devirde 130 Km hız yapabilmesidir... Bu da uzun yolda büyük bir yakıt tasarrufu sağlamaktadır... Stepway'de bu bildiğim kadarı ile 2.500 devirde mümkün oluyor... Ama küçük bir dezavantajıda 5 vites olması 6 vites olsaydı çok daha iyi olurdu... Çünkü 5.viteste 90 km hızın altına düşünce devir 1500'ün altına düşüyor ve motor titremesini hissediyorsunuz... Ara bir dişli ihitiyacı olduğunu hissedebiliyorsunuz... Unutmadan eski ince kaporta ile hiçbir alakası kalmamış... Radyo'da bir sorun var haraket halinde dalgalanma yapıyor... Yeni araçlarda olduğu söylendi, yazılım bekleniyormuş... Bekleyelim bakalım...

    Alıntıları Göster
    2013 model Dacia'larda radyo dalgalanması problemi çözülmüştür... Servise uğrayıp düzeltirebilirsiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teoman1973

    2013 model Dacia'larda radyo dalgalanması problemi çözülmüştür... Servise uğrayıp düzeltirebilirsiniz...

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar,

    2013 model Dacia Sandero 1.2 sahibiyim. Benim de radyoda hareket halinde ciddi dalgalanma problemim vardı. Serviste düzeltildi. Yalnız yazılım güncelleme değil de radyoya reset prosedürü uygulanarak çözüldüğünü öğrendim. Radyonun güncel son firmware' i 185 versiyondur(yani üzerinde gelen)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARRIOR

    Evet arkadaşlar,

    2013 model Dacia Sandero 1.2 sahibiyim. Benim de radyoda hareket halinde ciddi dalgalanma problemim vardı. Serviste düzeltildi. Yalnız yazılım güncelleme değil de radyoya reset prosedürü uygulanarak çözüldüğünü öğrendim. Radyonun güncel son firmware' i 185 versiyondur(yani üzerinde gelen)

    Alıntıları Göster
    Hocam hangi serviste yaptırdınız reset prosedürünü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diegorian

    Hocam hangi serviste yaptırdınız reset prosedürünü?

    Alıntıları Göster
    İzmir Ren-Ser
    Ancak bütün servislerin yapabiliyor olması gerekir. Mesela ben ilk forumda sorunun çözüldüğünü öğrendikten sonra onlara ilettim sorunun varlığından bile haberleri yoktu. Ben deyince yeni yazılım filan istanbul' u aramışlar. Codecten sorumlu bir birim varmış. Yeni yazılım çıkmadığını ancak radyonun resetlenmesinin denenebileceğini söylemişler. Nasıl yapıldı bilmiyorum ancak radyo %100 düzelmiş, yazılım versiyonunu da kontrol ettim aynı, değişmemiş. Sinir ediyordu doğrusu hareket halinde ses birden mono oluyordu, kısılıyordu tekrar yükseliyordu.




  • Merhaba uzun zamandır araştırma yapıyorum.Sıfır daci alıcam ama hala kararsızım 1.5 dcı AMBIANCE modelini navıgasyonlu olarak 34000 TL ye buldum.Ama acaba Stepway mı alsam da dıyorum.Ve sizce navıgosyon ozelliği ne 1350 TL verilirmi yani dokunmatik okadar da iyi gelmedi bana.Lütfen yardımcı olunnn
  • Kilimasiz model alsam satigimda zorluk olurmu zsten ist. Da 2 ay kulaniliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEVLANA CELALETTİN

    Kilimasiz model alsam satigimda zorluk olurmu zsten ist. Da 2 ay kulaniliyor
    Klimasız model gelmiyor diye biliyorum ben..
  • Ozaman 23 000 diye milleti kandirmayin reno
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEVLANA CELALETTİN

    Ozaman 23 000 diye milleti kandirmayin reno
    2011 sandero black line 1.4 lpg li 2. el araç almayı düşünüyorum. Araç temiz ve 50 000 de ... Sizce bu araç ne eder ? İnternet piyasası 20 000 23000 arası değişiyor ama gerçek piyasası nedir ve de araç hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamTeather

    2011 sandero black line 1.4 lpg li 2. el araç almayı düşünüyorum. Araç temiz ve 50 000 de ... Sizce bu araç ne eder ? İnternet piyasası 20 000 23000 arası değişiyor ama gerçek piyasası nedir ve de araç hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR 1,2 LPG MODELİNİ ALMAYA KARAR VERDİM AMA KULLANANLAR VARSA ARTI VE EKSİ YÖNLERİNİ YAZABİLİRMİ BU ARAÇ ALINIRMI
  • Yaklasik birbucuk aydir kullaniyorum 1.5 dci ambiance modelini zaten su an turkiyede larute si satilmiyor alirken bide kromaj yaptirdik renk de siyah gorsel olarak gayet iyi oldu koltuk ve motor koruma stepne park sensoru ve tavan barlari taktirdik boylece stepwayden pekte bir farki kalmadi (alasim jant ve sis farlari eksik kaldi) ve 35000 tlye maloldu bende de radyo dalgalanmasi var 2 kere samsundaki servise ilgili sorun icin gittim bi halttan haberleri yok guya sorunu arastirip bana doneceklerdi bekliyorum... onun disinda benim rahatsiz oldugum bi konu daha var vites gecislerinde mekanik bir ses yapiyor. Geri kalan tum konularda arac gayet basarili bir depo dizelle su an tahminimce 900km uzerinde yol yapiyor ki kitapciktaki bilgiye gore 6000 km ye kadar bu km daha da artacak su ana kadar birbucuk depo civarinda harcadim 1500 km uzerine ciktim ic ozellikleri tamamen baz ozellikler luks bir arac istemiyosaniz kullanim on planda ise kafanizda gayet iyi bir araba oneririm
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.