Şimdi Ara

Yeni Seat Leon (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
5
Favori
89.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    Elinize sağlık. Konfor sıkıntılarını aşmış olması iyi. Bu araçta mı Golf gibi torsiyon çubuklu? Eğer öyleyse eski kasaya göre hem konforun hemde yoltutuşun artmış olması büyük başarıdır bence. Çünkü Golf 7 testinde her iki disiplindede Golf 6'yı aramıştım.

    Torsiyonlu evet


    Golf ile bu aracın amortisörleri mi farklı o zaman. Golf niye konforsuz? Yani süspansiyon yumuşaklığı açısından.

    Golf 6 ile eski leon arasında konfor farkı cok.
    Golf 6 sahibi 7 yi sert bulabilir. Ben golf 7 yi sert bulmamistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    forumun ergen 3 silahşöleri toplanmış yine ...

    biri uzmanmış gibi hergün test yapıp görüşlerini bildirir, öbürü vw ile yatıp kalkar, diğeri kopyala yapıştırdan başka birşey bilmez..

    3 silahşörler .....

    sen neye dayanarak burada ahkam kesiyorsun bilge bey. adam test etmiş fikir bildiriyor. ona bile söyleyecek lafın var yani pes. sana yaranmak için ne yapılmalı. bak şunca araba aldım sattım parasından haberin var mı demeli

    her cevabıma laf yetiştirme derdindesin..

    Adama laf atıyorsun sonra laf yetiştirme derdindesin dıyorsun. Birini eleştirirken neden hakaret ediyorsun efendi. Sen normal hayatta nasılsın merak ediyorum.

    bak şirvanmısın nesin , 1. sayfada barzo bilmem ne yazan benmiyin efendiiiii... siz sataşmasanız ben konuya bile girmeyecektim, çünkü seat beni ilgilendiren bir otomobil değil okuyup geçecektim... ama ilk sataşan sizsizin... körmüsün ilk sayfayı okuuuuuuuu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 24 Şubat 2013; 20:54:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    toyo benzinli motorları 15 binde bir değil mi bakımları?
    leon 1.2 tsi dsg 49 küsür artı led ve sunroof 53750 pazarlıkla kaç olur bilmiyorum çok olmaz heralde 53 desek
    auris 1.6 advance cvt skypack 54100 donanım olarak heralde bi 3000 tl fazlası vardır (leonda diz ve perde havayastığı bile opsiyon ) bu aracı 52000 bine alıyorsun (dün izmirden aldım fiyat)
    1.6 tdi zaten 60 bini buluyor hiç gerek yok.
    1.2 tsi ya göre de hem yakıt tüketimi hem performans hem sürüş dinamikleri ve konfor olsun bence auris..Hesap ortada..doğuşa eğilmek (aslı başkadır ) buyursun eğilsin..


    Led paketin karşılığı Auriste yokki. Ayrıca Auriste 2000 tl indirim varsa kaçırma çünkü istanbulda 300 tl indirim yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    5 ileri olması artık sıktı harbiden. Yakında 7 ileri manueller de gelmeye başlayacak.
    Porsche çıkarttı zaten, diğerleri de takip eder artık.

    Abi senle bir sorunum yoktur, hiçbir zaman da makaraya almadım da cidden ne içip geliyorsun

    Şu ana kadar 7-ileri manuel şanzıman çıkartan üreticiler Porsche ve Chevrolet(o da Corvette'e özel), ki bu iki modelin satışlarında manuelin satış oranı yüzde 5'i bile geçmez... "Prestij" için manuel üretiyorlar bence başka bir açıklaması yok.

    Golf-Astra-Auris-Leon-Civic gibi standart araçlarda 6-ileri manuel epey bir devam eder, sonra zaten hepsi otomatiğe geçiş yapar...

    Bkz: E ve F segmentinde manuel neredeyse kalmadı gibi birşey...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    Elinize sağlık. Konfor sıkıntılarını aşmış olması iyi. Bu araçta mı Golf gibi torsiyon çubuklu? Eğer öyleyse eski kasaya göre hem konforun hemde yoltutuşun artmış olması büyük başarıdır bence. Çünkü Golf 7 testinde her iki disiplindede Golf 6'yı aramıştım.

    Torsiyonlu evet


    Golf ile bu aracın amortisörleri mi farklı o zaman. Golf niye konforsuz? Yani süspansiyon yumuşaklığı açısından.

    Golf 6 ile eski leon arasında konfor farkı cok.
    Golf 6 sahibi 7 yi sert bulabilir. Ben golf 7 yi sert bulmamistim.

    Doğru. Golf 6 ile eski Leon arasında çok fark vardı. Golf 7, 6'ya biraz daha sert. Eminim bağımsız süspansiyonlu 1.4 TSI daha iyidir.

    Leon da aynı şekilde 1.4'ler bağımsız heralde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    forumun ergen 3 silahşöleri toplanmış yine ...

    biri uzmanmış gibi hergün test yapıp görüşlerini bildirir, öbürü vw ile yatıp kalkar, diğeri kopyala yapıştırdan başka birşey bilmez..

    3 silahşörler .....

    sen neye dayanarak burada ahkam kesiyorsun bilge bey. adam test etmiş fikir bildiriyor. ona bile söyleyecek lafın var yani pes. sana yaranmak için ne yapılmalı. bak şunca araba aldım sattım parasından haberin var mı demeli

    her cevabıma laf yetiştirme derdindesin..

    Adama laf atıyorsun sonra laf yetiştirme derdindesin dıyorsun. Birini eleştirirken neden hakaret ediyorsun efendi. Sen normal hayatta nasılsın merak ediyorum.

    bak şirvanmısın nesin , 1. sayfada barzo bilmem ne yazan benmiyin efendiiiii... siz sataşmasanız ben konuya bile girmeyecektim, çünkü seat beni ilgilendiren bir otomobil değil okuyup geçecektim... ama ilk sataşan sizsizin... körmüsün ilk sayfayı okuuuuuuuu...

    Forumda barzo diye yazıp kendini mi ariyorsun ?
    Sen her konuda amele, ergen derken iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    Elinize sağlık. Konfor sıkıntılarını aşmış olması iyi. Bu araçta mı Golf gibi torsiyon çubuklu? Eğer öyleyse eski kasaya göre hem konforun hemde yoltutuşun artmış olması büyük başarıdır bence. Çünkü Golf 7 testinde her iki disiplindede Golf 6'yı aramıştım.

    Torsiyonlu evet


    Golf ile bu aracın amortisörleri mi farklı o zaman. Golf niye konforsuz? Yani süspansiyon yumuşaklığı açısından.

    Golf 6 ile eski leon arasında konfor farkı cok.
    Golf 6 sahibi 7 yi sert bulabilir. Ben golf 7 yi sert bulmamistim.

    Doğru. Golf 6 ile eski Leon arasında çok fark vardı. Golf 7, 6'ya biraz daha sert. Eminim bağımsız süspansiyonlu 1.4 TSI daha iyidir.

    Leon da aynı şekilde 1.4'ler bağımsız heralde?

    1.8 t ve 2.0 tdı hariç hepsi torsiyonlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan



    Tüketim 8,2 Lt çıktı 7 km boyunca neredeyse hep tam gaz gittim. Soğuk motor ve yeni bir arac icin cok basariliydi. Ort hız 57 çıktı.



    Bence hiç başarılı bir tüketim değil 60 kilometre ortalama hız için 8,2 litrelik bir tüketim değeri. Motor ne kadar soğuk olursa olsun çok fazla bir değer...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan



    Tüketim 8,2 Lt çıktı 7 km boyunca neredeyse hep tam gaz gittim. Soğuk motor ve yeni bir arac icin cok basariliydi. Ort hız 57 çıktı.



    Bence hiç başarılı bir tüketim değil 60 kilometre ortalama hız için 8,2 litrelik bir tüketim değeri. Motor ne kadar soğuk olursa olsun çok fazla bir değer...


    Leonu iyi tanıdığım icin emin ol o tüketim cok iyi. Sakin i30 testinde 8,8 Lt tüketimi görünce bu deger az bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    toyo benzinli motorları 15 binde bir değil mi bakımları?
    leon 1.2 tsi dsg 49 küsür artı led ve sunroof 53750 pazarlıkla kaç olur bilmiyorum çok olmaz heralde 53 desek
    auris 1.6 advance cvt skypack 54100 donanım olarak heralde bi 3000 tl fazlası vardır (leonda diz ve perde havayastığı bile opsiyon ) bu aracı 52000 bine alıyorsun (dün izmirden aldım fiyat)
    1.6 tdi zaten 60 bini buluyor hiç gerek yok.
    1.2 tsi ya göre de hem yakıt tüketimi hem performans hem sürüş dinamikleri ve konfor olsun bence auris..Hesap ortada..doğuşa eğilmek (aslı başkadır ) buyursun eğilsin..


    Led paketin karşılığı Auriste yokki. Ayrıca Auriste 2000 tl indirim varsa kaçırma çünkü istanbulda 300 tl indirim yapıyorlar.

    led paketin karşılığı dış tasarımda aurise yaklaşabilme hocam aurise bir de led paket olsa leona bu sefer ne eklicez.. ilk çıktığı günden beri vardı hocam indirim aydında antepte ve izmirde hep aynı fiyatı aldım.. 300 lira küfür şeklinde indirimi doğuştan başkasında görmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    5 ileri olması artık sıktı harbiden. Yakında 7 ileri manueller de gelmeye başlayacak.
    Porsche çıkarttı zaten, diğerleri de takip eder artık.

    Abi senle bir sorunum yoktur, hiçbir zaman da makaraya almadım da cidden ne içip geliyorsun

    Şu ana kadar 7-ileri manuel şanzıman çıkartan üreticiler Porsche ve Chevrolet(o da Corvette'e özel), ki bu iki modelin satışlarında manuelin satış oranı yüzde 5'i bile geçmez... "Prestij" için manuel üretiyorlar bence başka bir açıklaması yok.

    Golf-Astra-Auris-Leon-Civic gibi standart araçlarda 6-ileri manuel epey bir devam eder, sonra zaten hepsi otomatiğe geçiş yapar...

    Bkz: E ve F segmentinde manuel neredeyse kalmadı gibi birşey...

    Benim de sorunum yok.

    Sadece 2013 model C segmenti araçta 5 ileri olması saçmalık. Koskoca VW grubu 7-8 ileri otomatik yaparken manuel de 5 ileri olması mantıksız.

    6 ileri A-B-C sınıfında artık manuel olarak standart olmalı. İnsanlar artık daha çok uzun yol yapıyor.




  • Test tüketim değeri berbat!

    Bu aracın, sürekli şehir içi normal tüketimi nedir acaba?
  • 5 ileri mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    toyo benzinli motorları 15 binde bir değil mi bakımları?
    leon 1.2 tsi dsg 49 küsür artı led ve sunroof 53750 pazarlıkla kaç olur bilmiyorum çok olmaz heralde 53 desek
    auris 1.6 advance cvt skypack 54100 donanım olarak heralde bi 3000 tl fazlası vardır (leonda diz ve perde havayastığı bile opsiyon ) bu aracı 52000 bine alıyorsun (dün izmirden aldım fiyat)
    1.6 tdi zaten 60 bini buluyor hiç gerek yok.
    1.2 tsi ya göre de hem yakıt tüketimi hem performans hem sürüş dinamikleri ve konfor olsun bence auris..Hesap ortada..doğuşa eğilmek (aslı başkadır ) buyursun eğilsin..


    Led paketin karşılığı Auriste yokki. Ayrıca Auriste 2000 tl indirim varsa kaçırma çünkü istanbulda 300 tl indirim yapıyorlar.

    led paketin karşılığı dış tasarımda aurise yaklaşabilme hocam aurise bir de led paket olsa leona bu sefer ne eklicez.. ilk çıktığı günden beri vardı hocam indirim aydında antepte ve izmirde hep aynı fiyatı aldım.. 300 lira küfür şeklinde indirimi doğuştan başkasında görmedim.

    Sonkar ve derindere bu sekilde fiyat veriyor. Görünüm anlamında yaklaştırıken teknoloji anlamında gecmis oluyor. Konu icinde detaylı karşılaştırma yaptım zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @umutsirvan
    ciddi alıcı iseniz indiriyorlar hocam hoş indirmezlerse de almam bu kadar basit. gider focus alırım..biz onlara değil onlar bize ayak uydursun müşterisin hocam..


    karşılaştırmada bir tdi ya br tsi ye atlamışsınız ama..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi дltuğ -- 24 Şubat 2013; 21:25:38 >
  • Umutum eline sağlık.
    Aracı adam etmek için iç ve dış opsiyonlardan bahsetmişsin onların fiyatları bir belirtirsen daha güzel olur.
    Cam tavana gerek yok görsel ayrıntılar olsun sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: дltuğ

    @umutsirvan
    ciddi alıcı iseniz indiriyorlar hocam hoş indirmezlerse de almam bu kadar basit. gider focus alırım..biz onlara değil onlar bize ayak uydursun müşterisin hocam..


    karşılaştırmada bir tdi ya br tsi ye atlamışsınız ama..


    1.2 tsı performans verileri olarak 1.6 ile, Manuel'de aynı. Otm leon başarılı. 1.4 leri yazmaya gerek yok zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Umutum eline sağlık.
    Aracı adam etmek için iç ve dış opsiyonlardan bahsetmişsin onların fiyatları bir belirtirsen daha güzel olur.
    Cam tavana gerek yok görsel ayrıntılar olsun sadece.

    Eyvallah.
    Led olmazsa olmazımız
    Style pakette 2650 tl
    17" jant farkı 1000 tl
    Eğer istersek cam tavan 1900 tl

    Fr da 17" standart jant var. 18 istersek 1000 veya 2000 tl ( titanium ) veriyoruz. Ama bizim yollarda 18" janta yazık olur kaldiki lastik fiyatı da pahalı.

    Fr da led paket ve cam tavan plus paket olarak 3000 tl bence fiyatı uygun. Bu kombinasyonu golfte 6000 tl civarında alabiliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Biraz önce yeni seat Leon test yapma imkanım oldu. Sagolsun Avek oto daki Orhan bey bugün cok yoğunuz ama senin icin ayarlarız dedi ve ayarladı.

    Dizayn hakkında fazla yoruma gerek yok ama eski kulanicisi olarak özetlersek.

    Dış dizayn sade ibiza hormonlusu gibi. Led, cam tavan ve 17" jant alınca bambaşka bir kimliğe bürünüyor. Tavsiyem bu opsiyonlarin alınması yonundedir.

    İc dizayn kalite artmiş, ama yine biraz kasvetli bir tasarım. Sürücüye hafif dönük olması güzel ama küçük ekran olmamış. Genel anlamda idare eder.

    Motor : teknik verilerini ezbere bildigimiz standart TDI
    sanziman : tarihi 5 ileri.

    Aracı ilk çalıştırdığımda gürültülü geldi açıkcası yola koyulunca ve ısindiginda azaldı haliyle.

    Yol sesi azalmış bu önemli bir detay. Suspansiyon konforu artmiş çünkü çukurlu yolda baya zorladım. Ayrıca gürültülü degil. Yol tutus oldukça iyi michelin energi saver lastiklere nazaran ( sesin azalmasına yardımı yadsinamaz )

    Direksiyon tepkileri iyi, yüksek hız stabilitesi iyi ( 150 km/s hıza çıktım )

    Sanzimandan kaynaklı arac biraz Hantal geldi 6 ileri şart yada dsg.

    Tüketim 8,2 Lt çıktı 7 km boyunca neredeyse hep tam gaz gittim. Soğuk motor ve yeni bir arac icin cok basariliydi. Ort hız 57 çıktı.

    Viraj kabiliyeti artmiş, yol tutus artmiş, virajda veya u dönüşte panik fren rahatlıkla yapılıyor. Sistemler sessizce devreye giriyor ve sizi ürkütmüyor.

    Golf gibi sessiz degil ama daha sportif hisler veriyor.

    Ön cami silecekle yıkadım ve çalısmasını beğenmedim.

    Aracın görüş acıları cok iyi olmus. Kör nokta yok resmen.

    Beyaz renk tavsiye ederim diger renkler ibiza varı duruyor.

    Şimdilik bu kadar hafta ici tekrar gidip daha uzun bir sürüş yapacagım.

    İyi forumlar arkadaslar.

    Eline saglik kardesim yine foruma yararli seyler yapmaya devam ediyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OuL


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Biraz önce yeni seat Leon test yapma imkanım oldu. Sagolsun Avek oto daki Orhan bey bugün cok yoğunuz ama senin icin ayarlarız dedi ve ayarladı.

    Dizayn hakkında fazla yoruma gerek yok ama eski kulanicisi olarak özetlersek.

    Dış dizayn sade ibiza hormonlusu gibi. Led, cam tavan ve 17" jant alınca bambaşka bir kimliğe bürünüyor. Tavsiyem bu opsiyonlarin alınması yonundedir.

    İc dizayn kalite artmiş, ama yine biraz kasvetli bir tasarım. Sürücüye hafif dönük olması güzel ama küçük ekran olmamış. Genel anlamda idare eder.

    Motor : teknik verilerini ezbere bildigimiz standart TDI
    sanziman : tarihi 5 ileri.

    Aracı ilk çalıştırdığımda gürültülü geldi açıkcası yola koyulunca ve ısindiginda azaldı haliyle.

    Yol sesi azalmış bu önemli bir detay. Suspansiyon konforu artmiş çünkü çukurlu yolda baya zorladım. Ayrıca gürültülü degil. Yol tutus oldukça iyi michelin energi saver lastiklere nazaran ( sesin azalmasına yardımı yadsinamaz )

    Direksiyon tepkileri iyi, yüksek hız stabilitesi iyi ( 150 km/s hıza çıktım )

    Sanzimandan kaynaklı arac biraz Hantal geldi 6 ileri şart yada dsg.

    Tüketim 8,2 Lt çıktı 7 km boyunca neredeyse hep tam gaz gittim. Soğuk motor ve yeni bir arac icin cok basariliydi. Ort hız 57 çıktı.

    Viraj kabiliyeti artmiş, yol tutus artmiş, virajda veya u dönüşte panik fren rahatlıkla yapılıyor. Sistemler sessizce devreye giriyor ve sizi ürkütmüyor.

    Golf gibi sessiz degil ama daha sportif hisler veriyor.

    Ön cami silecekle yıkadım ve çalısmasını beğenmedim.

    Aracın görüş acıları cok iyi olmus. Kör nokta yok resmen.

    Beyaz renk tavsiye ederim diger renkler ibiza varı duruyor.

    Şimdilik bu kadar hafta ici tekrar gidip daha uzun bir sürüş yapacagım.

    İyi forumlar arkadaslar.

    Eline saglik kardesim yine foruma yararli seyler yapmaya devam ediyorsun

    Teşekkür ederim. Bazen tartışmalı konu oluyor ama saglık olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.