Şimdi Ara

YENİ SYMBOL 0.9 TURBO (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
24.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sandero stepway 0.9 tce 31400 TL symbol touch 0.9 tce 33400 tl

    sandero stepway dizel alacaktım ben ancak araç sıkıntısı olunca symbol tce aldım

    fiyat farkı 2000 tl aynı motor araçlar arasında metalik renk farkı da eklenirse 2500 TL civarında
    stepway içinde aksesuarlar var onu da düşün sanderodan 3500 tl olsun.
    peki ya donanım?

    symbolun fazlalıkları; Alüminyum alaşım jantlar, 4 cam otomatik, elektrikli aynalar, yükseklik ayarlı direksiyon ve sürücü koltuğu, bej döşeme , 4 airbag, gövde rengi kapı kolları , eşik kaplamaları, piano black kaplamalar, yol bilgisayarı, yükseklik ayarlı emniyet kemeri önde okuma ışıkları , ayrıca broşüründe olmayan yokuş kalkış desteği , kapaklı torpido üstü saklama bölmesi vs...... yani fiyat son derece uygun.. zaten 1.2 sandero klimalı ile symbol 1.2 joy arasındada 1700 tl fark var sedan araç farkıyla yükseklik ayarlı direksiyon vs donanım farkı düşünüldüğünde sivri ve cin fikirli arkadaşların sallamaları açıkça ortaya çıkıyor.. Bunlara sadece kendi arabalarının ne onu sorun başka birşeye gerek yok..:))

    Gerek sandero gerekse de symbol parasını fazlasıyla hak eden araçlar..




  • Bütçeye göre ve isteklere göre belirlenmeli sedan mı? hb mi? isteniyor peugeot 301 de olabilir citroen yerine zaten aynı araçlar,
  • sümbüle altın semer vursan sümbül yine sümbüldür. gerisine sen karar ver
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    sandero stepway 0.9 tce 31400 TL symbol touch 0.9 tce 33400 tl

    sandero stepway dizel alacaktım ben ancak araç sıkıntısı olunca symbol tce aldım

    fiyat farkı 2000 tl aynı motor araçlar arasında metalik renk farkı da eklenirse 2500 TL civarında
    stepway içinde aksesuarlar var onu da düşün sanderodan 3500 tl olsun.
    peki ya donanım?

    symbolun fazlalıkları; Alüminyum alaşım jantlar, 4 cam otomatik, elektrikli aynalar, yükseklik ayarlı direksiyon ve sürücü koltuğu, bej döşeme , 4 airbag, gövde rengi kapı kolları , eşik kaplamaları, piano black kaplamalar, yol bilgisayarı, yükseklik ayarlı emniyet kemeri önde okuma ışıkları , ayrıca broşüründe olmayan yokuş kalkış desteği , kapaklı torpido üstü saklama bölmesi vs...... yani fiyat son derece uygun.. zaten 1.2 sandero klimalı ile symbol 1.2 joy arasındada 1700 tl fark var sedan araç farkıyla yükseklik ayarlı direksiyon vs donanım farkı düşünüldüğünde sivri ve cin fikirli arkadaşların sallamaları açıkça ortaya çıkıyor.. Bunlara sadece kendi arabalarının ne onu sorun başka birşeye gerek yok..:))

    Gerek sandero gerekse de symbol parasını fazlasıyla hak eden araçlar..

    Ya şu an C-elysee ve Symbol arasındayım aracınızdan biraz daha bahsedermisiniz ?




  • Diğerlerine altın semer vurunca 301 302 c-elysee d-elysee skoda rapid aston martin rapide oluyor hemde arka camlar için ir kumanda veriliyor:)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    sandero stepway 0.9 tce 31400 TL symbol touch 0.9 tce 33400 tl

    sandero stepway dizel alacaktım ben ancak araç sıkıntısı olunca symbol tce aldım

    fiyat farkı 2000 tl aynı motor araçlar arasında metalik renk farkı da eklenirse 2500 TL civarında
    stepway içinde aksesuarlar var onu da düşün sanderodan 3500 tl olsun.
    peki ya donanım?

    symbolun fazlalıkları; Alüminyum alaşım jantlar, 4 cam otomatik, elektrikli aynalar, yükseklik ayarlı direksiyon ve sürücü koltuğu, bej döşeme , 4 airbag, gövde rengi kapı kolları , eşik kaplamaları, piano black kaplamalar, yol bilgisayarı, yükseklik ayarlı emniyet kemeri önde okuma ışıkları , ayrıca broşüründe olmayan yokuş kalkış desteği , kapaklı torpido üstü saklama bölmesi vs...... yani fiyat son derece uygun.. zaten 1.2 sandero klimalı ile symbol 1.2 joy arasındada 1700 tl fark var sedan araç farkıyla yükseklik ayarlı direksiyon vs donanım farkı düşünüldüğünde sivri ve cin fikirli arkadaşların sallamaları açıkça ortaya çıkıyor.. Bunlara sadece kendi arabalarının ne onu sorun başka birşeye gerek yok..:))

    Gerek sandero gerekse de symbol parasını fazlasıyla hak eden araçlar..

    Ya şu an C-elysee ve Symbol arasındayım aracınızdan biraz daha bahsedermisiniz ?

    C-elysee dizel test ettim önce onu söyleyeyim c-elysee ye göre symbolün görüş açısı ve iç mekanın ferahlığı açıkça daha iyi ayrıca c-elysse bana hiç güven vermemişti yol tutuş konusunda symbol daha iyi malzeme kalitesi olarakta daha başarılı. 0.9 tce motor başarılı bir motor 1.2 den daha az tüketip daha çok performans sunuyor . Mutlaka test edin bence yüksek sürüş pozisyonu ve ferahlığı sıkıcı c-elysee ve 301 e göre özellikle touch donanımda farkedilir şekilde çekici gelecek. Olumsuz olarak far yükseklik ayarı kumandası kötü bir yerde, benzin deposu anahtarla açılıyor, korna sinyal kolunda ve sesi çok çıkıyor, kol dayama yok . Birde park sırasında yüksek bagaj kapağı nedeniyle görüş kısıtlı ancak touchta orijinal park sensörü var olmasaydı takılması gerekirdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    Diğerlerine altın semer vurunca 301 302 c-elysee d-elysee skoda rapid aston martin rapide oluyor hemde arka camlar için ir kumanda veriliyor:)))

    sen rahat ol sümbül tam bir yağ tenekesi teknik bilgi olmadan sallamayalım bilim çağında yaşıyoruz
  • 8 yıllık, 2005 model, 135 bin km.'de bir Renault Symbol kullanıcısı olarak, bu yeni Symbol adı altında satılan araba DACIA LOGAN'dır. Ha, benim arabamdan motor olarak teknolojik (0.9 TCE özellikle) donanım olarak zengin ve ergonomi olarak başarılıdır. Ama maalesef bir LOGAN'dır. El freni kolu bile LOGAN. Kasa zaten LOGAN, fazla söze gerek yok. Bugün 3. kez gördüm. Beyaz renk ve baz donanımdı. Jant kapaklı yani. Arabaya yandan bakan, logosunu görmeyen ve SYMBOL olduğundan haberi olmayan biri rahatlıkla LOGAN der bu arabaya.

    Benim kızdığım nokta, bunu Renault Symbol değilde Dacia Logan olarak getirselerdi keşke. O zaman daha hoş ve şık olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 11 Mart 2013; 17:31:22 >
  • Gayet alinasi bir arac bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    Diğerlerine altın semer vurunca 301 302 c-elysee d-elysee skoda rapid aston martin rapide oluyor hemde arka camlar için ir kumanda veriliyor:)))

    sen rahat ol sümbül tam bir yağ tenekesi teknik bilgi olmadan sallamayalım bilim çağında yaşıyoruz

    Tamam oldu sen gidebilirsin öyleyse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    Diğerlerine altın semer vurunca 301 302 c-elysee d-elysee skoda rapid aston martin rapide oluyor hemde arka camlar için ir kumanda veriliyor:)))

    sen rahat ol sümbül tam bir yağ tenekesi teknik bilgi olmadan sallamayalım bilim çağında yaşıyoruz

    Tamam oldu sen gidebilirsin öyleyse

    oldu o zaman sen ilerle biz yetişiriz sana yolda hadi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    Diğerlerine altın semer vurunca 301 302 c-elysee d-elysee skoda rapid aston martin rapide oluyor hemde arka camlar için ir kumanda veriliyor:)))

    sen rahat ol sümbül tam bir yağ tenekesi teknik bilgi olmadan sallamayalım bilim çağında yaşıyoruz

    Tamam oldu sen gidebilirsin öyleyse

    oldu o zaman sen ilerle biz yetişiriz sana yolda hadi

    Biz kelimelerinin arasına sıkışan üstün teknik bilgiyi aldık lütfen başka bölümlerdeki arkadaşları da aydınlat burada heba olma...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    Diğerlerine altın semer vurunca 301 302 c-elysee d-elysee skoda rapid aston martin rapide oluyor hemde arka camlar için ir kumanda veriliyor:)))

    sen rahat ol sümbül tam bir yağ tenekesi teknik bilgi olmadan sallamayalım bilim çağında yaşıyoruz

    Tamam oldu sen gidebilirsin öyleyse

    oldu o zaman sen ilerle biz yetişiriz sana yolda hadi

    Biz kelimelerinin arasına sıkışan üstün teknik bilgiyi aldık lütfen başka bölümlerdeki arkadaşları da aydınlat burada heba olma...

    bak yukardan ne geçiyor




  • symbol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch

    symbol

  • Güncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    bence 900cc motorlu arabaya o para verilmez zaten loganın aynısı

    ben olsam ncapten 5 yıldız alan cruze a bakardım
    http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1140425&vehicleComponentId=0
    yada kia rio
    http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1360408&vehicleComponentId=0

    bence çok uzaklarda aramayın cevabı. konu bu mesajla bitmiş zaten.




  • ben bu symbolun tutacagını hıc sanmıyorum. eskı kasası bence daha guzeldı. 2. el durumlarını falan bılemeyecegım ama 301 ve c elysse symbole gore cok daha ıyı duruyor. aslında ben bu sınıfta araç alacak olsam lıneayı tek gecerım. pıyasası oturmus ve gayet ıyıde bır motoru var. ustelık neredeyse c sınıfı boyutlarında...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    bence 900cc motorlu arabaya o para verilmez zaten loganın aynısı

    ben olsam ncapten 5 yıldız alan cruze a bakardım
    http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1140425&vehicleComponentId=0
    yada kia rio
    http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1360408&vehicleComponentId=0

    bence çok uzaklarda aramayın cevabı. konu bu mesajla bitmiş zaten.

    Belirtilen araçların fiyatları

    Cruze 36.665 tlden başlıyo 1.6 LT+ tüp 38.000 tlyi buluyor.
    Rio ise 35.550 tlden başlıyor sedan(37.000) istediğim araçlarla arada neredeyse 2.000 ila 5.000 tl fark var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    bence 900cc motorlu arabaya o para verilmez zaten loganın aynısı

    ben olsam ncapten 5 yıldız alan cruze a bakardım
    http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1140425&vehicleComponentId=0
    yada kia rio
    http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1360408&vehicleComponentId=0

    bence çok uzaklarda aramayın cevabı. konu bu mesajla bitmiş zaten.

    Belirtilen araçların fiyatları

    Cruze 36.665 tlden başlıyo 1.6 LT+ tüp 38.000 tlyi buluyor.
    Rio ise 35.550 tlden başlıyor sedan(37.000) istediğim araçlarla arada neredeyse 2.000 ila 5.000 tl fark var

    benim orda yazdığım cruze ls -hb 34.500 5 hava yastığı var, güvenlik sistemleri felan iyi (esp olmasada) allah korusun yarın bir gün kaza olursa o arabanın içinden sağ çıkma olasılığınız çok yüksek. siz ille sedan bakıyorsunuz sanırım sizin baktığınız Dacia logan'ın 500 lt bagajı var benim yazdığım hb cruze'un 400 lt.
    Kia Rio ise 300 lt bagaja sahip ancak donanım olarak burdakilerin en önde olanıdır yine 5 hava yastığı vardır ve bir çok donanımı var sizin baktığınız dacia loganın 1.5 - 2 katı donanımı var 35400 lira

    Sizin baktığınız 900cclik dacia logan (symbol yazmışlar üstüne ama aslında logan o) 33500 lira ve inanın bana o arabada renault simgesi değilde dacia simgesi olsa 27-28 bin olurdu. yani siz 1000 lira fazla vermek istemiyorsanız anlarım ama o zaman clio 4 e nasıl bakıyorsunuz gelin siz güvenliğinizi riske atmayın 1000 lira fazla verip sedan sevdasından vaz geçin cruze a binin yada 2000 lira fazla verebilirseniz kia rio daha iyi olur hemde baktığınız dacia logandan 1.5-2 kat fazla donanımı var.

    illede 33.500 civarı olsun derseniz başka arabalarda önerebilirim




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.