Şimdi Ara

Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem



    Yeni Toyota GR Corolla, uzun süren bir teaser sürecinin ardından nihayet resmi olarak tanıtıldı. Performanslı model, standart hatchback'e göre çok daha sportif görünüyor.



    GR Corolla özellikleriyle neler sunuyor?



    GR Corolla'nın kalbinde G16E-GTS 1.6 litre üç silindirli turbo ünite yatıyor. Söz konusu motor, 6500 dev/dak'da 300 beygir güç ve 3000 - 5500 dev/dak aralığında 370 Nm tork üretiyor. Rev-matching (devir eşleştirme) fonksiyonuna sahip 6 ileri manuel şanzımana sahip GR Corolla'da 60-40, 50-50 ve 30-70 ön-arka tork dağılımına imkan veren GR-Four dört tekerlekten çekiş sistemi de bulunuyor.



    Yeni Toyota GR Corolla'nın performans verileri henüz açıklanmadı. Öte yandan, motor kaputu ve ön kapı panellerinin alüminyumdan yapıldığını biliyoruz. Bu da performanslı hatch'in ağırlığını 1474 kilogramda tutmaya yardımcı olmuş ki bu noktada standart modele kıyasla yaklaşık 86 kilogram fazlası olduğunu da belirtelim.



    Ayrıca Bkz.Elektrikli BMW i3 eDrive35L tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Modelde ayrıca TNGA-C platformunun güçlendirilmiş bir versiyonu kullanılmış. Bu sayede standart modeldekine kıyasla çok daha fazla kaynak noktasına sahip olduğu belirtiliyor. Ayrıca, yapısal yapıştırıcıların kapsamlı kullanımıyla da parçalar arasındaki bağlantı sertliğinin artırıldığı ifade ediliyor.



    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem



    GR Corolla'da süspansiyon sistemi de elden geçirilmiş. Tüm yüzeylerde optimum viraj kabiliyeti sağlamak için pist odaklı helezon yaylar, amortisörler ve denge çubukları içeren McPherson sistem kullanılmış. Arkada ise, GR-Four sisteminin maksimum çeviklik ve kararlılık hedefini karşılayan çift salıncaklı multilink düzene yer verilmiş. Bunun yanı sıra aracın ön ve arka sınırlı kaydırmalı diferansiyel ile donatılabildiğini de belirtelim.



    Otomobilde Michelin Pilot Sport 4 lastiklerle çevrili 18 inçlik parlak siyah jantlar kullanılmış. Ön tarafta 356 mm'lik havalandırmalı ve oluklu fren diskleriyle dört pistonlu alüminyum kaliperler mevcut. Arkada ise 297 mm havalandırmalı diskler ve iki pistonlu alüminyum kaliperler kullanılmış. GR Corolla'da geniş çamurluklar, bagaj spoyleri ve üç çıkışlı paslanmaz çelik egzoz sistemi de dikkat çekiyor.



    Toyota GR Corolla'nın Circuit Edition isimli özel bir versiyonu da bulunacak. Bu versiyonda fonksiyonel hava deliklerine sahip daha kaslı bir motor kaputu bulunuyor. Ayrıca karbon fiber tavanı, büyük bagaj üstü spoyleri ve kırmızı fren kaliperleriyle de farkını ortaya koyuyor.



    Performanslı modelin üretimi Japonya'daki Motomachi fabrikasında yapılacak. Fiyatı henüz açıklanmadı.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem
    Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem








  • Şöyle bir baktım bakmasaydım daha iyidi yine ülkenin durumuna saydırdım emeğe geçen herkese teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Güzel olmuş ama param olsa, bunun yerine Golf 8 R alırdım.

    almanya fiyatı Corolla GR : 40 bin euro

    Golf 8 R : 52 bin Euro


    pardon bu fiyat corolla hibrid 2.0 vvti Corolla GR sport fiyatı imiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 1 Nisan 2022; 14:7:16 >
  • Bize de 1.5 atmosferik kağnıyı dayasınlar. Araba dediğin en az şu güçlerde olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaris GR bence daha sevimli fakat bu da güzel olmuş, sadece ön farları biraz daha kısaltsalar iyiydi, böyle sedana benziyor önden

  • Hem performans hem yalıtım, hem günlük kullanım için Gazoo racing corolla almazdım. Golf 8 R alırdım. Bunun da performansı yakında video sitelerine düşer. O zaman daha net kıyaslamalar görülebilir. Şu an bir şey demek zor. Yalıtım konusunda eli zayıf olduğuna kesin gözüyle bakıyorum.

  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    performans olarak yolda Golf 8 R'ın sadece arka plakasını okur.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Allah bilir Yaris GR'deki gibi motor 1618 cc'dir, 19 cc yüzünden bizde ÖTV'si %80 yerine %150 olacağı için getiremezler...

  • Onun için saçma vergilendirme sistemimizin değişmesi gerekiyor. Örneğin Mercedes Benz CLS 400D 340 beygir, 700 tork üreten 3.0 Dizel motoru ile 100 km'ye şehir içinde 6 lt, şehir dışında 4 lt yakıyor. Artık büyük motorlar çok daha çevreci ve tasarruflular, Avrupa'da da az yakan büyük motorlar hızla yayılıyor. ÖTV kaldırılmasa da kesinlikle sisteminin değişmesi ve motor hacmi yerine "yakıt, karbon salınımı, döviz olarak araç değeri" üçlüsüne göre baştan düzenlenmesi gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 1 Nisan 2022; 16:13:57 >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    O kadar yaklaşacağını sanmıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    ben de sanmıyorum. 8R yanından uzarken arka plakayı okur bir daha da göremez. Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 1 Nisan 2022; 18:29:41 >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Hangi renk olduğunu seçer anca 😄


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 Ton, 1.6 Turbo 3 silindir önü kapalı motor, manuel, 4wd şu kombinasyona bakınca bişey hissedemiyorum.

    1.35 ton, 1.6t 4 silindir, manuel, rwd olsa ucuz olsa ok ama şu haliyle fiyatı da 45k filan olur kimse almaz. Yeni nesil 2.0 tsi kağıt üstündeki verilerden daha hızlıyken kim alsın?
    Alternatif kombin olarak 2.0 atmosferik koy ön tekerleri beslesin, 200-250hp elektrik motorunu arka tekerlere koy phev yap, tork konvertörlü 7 8 ileri otomatik olsun 1.5 ton olsun bence ok kabulümdür yada 2.0 atmosferik de koyma mevcut 1.2t + 250hp elektrik yap biz de alabilelim 😄😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keşke 500 bin liradan satılsa da hepimiz alsak Yeni Toyota GR Corolla tanıtıldı: 300 beygir güç ve AWD sistem 

  • Gider golf r alırım diyen arkadaşlar önden kayan aracı 4 çeker yapınca iyi olmuyor. Mekanik el freni, manuel , turbo, ayarlanabilir awd…. Bunlar sizler için birşey ifade etmiyor diyebiliriz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Golf R'dan daha performansli ve ilginc bir arac olarak duruyor.


    Mk8 Golf R fena degil, ama en azindan kagit ustunde Golf R yerine tercih edilmesi gereken bir arac gibi duruyor, tabi tam ciktiginda gidip surmek lazim

  • gamblerbarbo kullanıcısına yanıt

    nasıl daha performanslı? hacim ufak, hp düşük. ilahi güçleri mi var aracın? daha mı hafif?

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    Golf R düz yolda kafadan kayıyormuş hocam ondandır 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasarımı beğenmedim

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    hp dusuk? 1.5 litre 3 silindirden 273hp cikartmislar. bmw 1.5 litre 3 silindirden 136hp cikartip 318/418 diye satiyor.


    performans konusuna baktim yanlis soylemisim, kagit ustunde golf r daha performansli duruyor.


    ciktiginda kullanmak lazim GR corollayi. benim araci degistirmek icin bakiyorum bu aralar duz vites hot hatch tarzi arabalar, mk8 golf r hosuma gitmedi, aradigim kadar sert degildi. mk7 cok daha fazla surucu odakli bir arac ama o da eski kasa oldugundan cok sicak bakmadim. mk8 golf r fazla sakin bence bu tip bir araba icin. GR corolla, yeni nesil type-r vs cikmasi lazim.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.