|
Yeni Opel Astra Electric tanıtıldı: 156 hp güç, 416 km menzil
-
-
Güzel tasarım. TR'de 2 milyon TL falan olur herhalde.
-
Muhtemelen Liste fiyatı c4'te olduğu gibi benzinlisinin en dolusu dan biraz daha ucuz olacaktır ancak bulunurluk konusu bilinmez tabiki.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
800-900 bandında olur diye düşünüyorum.
-
elektrikli araçlarda kaput altında içten yanmalı motor olmamasına rağmen kaput uzunluğunun içten yanmalı modellerle aynı tutulmasının sebebini açıklayabilecek biri var mı acaba?
-
Ön aksda elektrik motoru bulunması ve önden çarpışma esnasında yaşam kafesinin korunabilmesi için aynı kaput uzunluğu oluyor. Bu sayede içten yanmalı modelle aynı kaputa ve iskelete sahip olduğu için üretim maliyeti düşüyor. Elektrik motoru daha az yer kapladığı için bazı modellerde ön kaputun altında ilave bagaj bulunuyor.
-
Farklı kasa demek yüksek üretim maliyeti demek, üretim maliyetini kısmak için aynı kasa kullanılıyor, gayet normal mantıklı bir durum ama keşke dediğiniz gibi EV araçların kasa genişliği dış boyutlar aynı olmasına rağmen daha geniş olsa.
-
Yeni bilgileri severim. Teşekkürler.
-
416 km optimum menzil.350'ye de düşebilir 500'e de çıkabilir
Bu menziller oldukça düşük.Tavana güneş paneli yerleştirilse belki bir miktar artabilir ama günümüz koşullarında büyük sıkıntı
Türkiye şartlarında araç şarj istasyonlarının KW başına ücretleri aşırı yüksek ve güçleri düşük.İstanbul-marmaris yada antalya yolculuğu için en az 2 kez şarj etmen gerekiyor
Tek şarj ile 600km gitmediğin sürece maalesef bu araçlar alınmaz.Şahsi olarak da almam
-
Bir Opel sever olarak gelişim gösterememeleri beni üzdü çünkü 6 yıl önceki haberde Opel 520km menzili garantilemişti, şu an Opel mühendislerinin daha çok üstüne koymaları gerekiyordu diye düşünüyorum. Ampera E, Astra'ya kıyasla hacim olarak daha dar görünüyor, bu genişliklkten faydalanıp Astra'da minimum 800KM görmek isterdim (kötü hava koşullarında minimum 500km)
https://www.donanimhaber.com/Opel-Amperae-resmi-olarak-520-km-menzil-ile-sertifikalandirildi--89394
-
hızı 170 le sınırlandırmışlar güvenlikmiş sebebi yersenn ,
bu elektrikli araçlar iyi keriz avcısı oldu he
-
Güzel, yürü be elektrikli
-
ön ızgarayı kaldıracağınıza oraya bir minyatür bir tane rüzgar gülü koysanız ve araç giderken şarj etse ayrıca tavana güneş paneli koyulsa ve tekerlerin dönüşünden de elektrik üretilse. ne bilim acaba bataryaların evinimi yıkar. zaten fren yapınca geri kazanım yapıyor. bunlarıda yapınca sanki faydası olur.
-
Benimde direk aklıma bu geldi
Yüksek hızlarda menzil aşırı düşüyor diye hız sınırlayıcı koymuşlardır. Sözde fabrika verilerinde şehir içi 5 litre, uzun yolda 4 litre yakan benzinli araçlar yapıyorlardı ama şehir içi 10 litreleri, uzun yolda da 6 7 litreleri gören araçlar sattılar. Aynı şeyleri şimdi de yapıyorlar, normal kullanımda 300 km e kadar düşecektir menzil. Hybrid gibi ara formlar önce iyice gelişir, batarya sorununu çözersin sonra elektriklilere geçersin.
-
Elektrikli araçlarda ızgara şeklinde kapalı bir panel koyulmasının nedeni sürtünme katsayısını azaltıp menzili arttırmak. Aksi takdirde rüzgar gülünden elde edeceğin enerjiden daha fazlasını artan sürtünme katsayısı nedeniyle kaybedersin. Güneş paneli ise pahalı modellerde bulunan uygun bir opsiyon olup senede 1000 km'den fazla ilave menzil kazandırabiliyor.
-
opel camaro
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gerek yok ki daha fazla hıza.. günümüzde şanzıman oranlarına sahip içten yanmalı otomobiller 200kmh hıza ihtiyaç olduğu için 200kmh hıza çıkmıyor. şanzıman dediğimiz şeyin yan etkisi gibi bir durum yasal hız limitlerinin çok üstüne çıkabilen otomobiller.
İçten yanmalı motorun çalışma prensibi gereği verimli olduğu devir aralıkları var. 1500-2500 devir arası gibi. zaten böyle olmasa tüm otomobillerde 2 vites olurdu, 1. vites 60 km/h'de biter, 2. de 140 km/h'de, otoyolda 130 kmh ile 6000 devirde bağıra bağıra giderdi araçlar.
ama amaç motoru sürekli doğru devir aralığında tutabilmeye imkan sağlamak olduğu için bir çok dişli ve uzun bir son oran oluyor. böyle olunca da gaza oturup beklersen içtebn yanmalı arabalar çok yüksek hızlara çıkabiliyor. bazı firmalar limitör koyuyor bunu engellemek için malumunuz..
Elektrikli otomobillerde böyle bir zorunluluk yok, şanzıman yok sonuçta. 160-170km/h hız da enerji verimliliğini de düşünürsek gayet yeterli.
Çok performans amaçlı elektrikli otomobiller yine çok yüksek hız yapabiliyor zaten. ama Astra gibi Golf gibi günlük araçlarda 170km/h üstüne gerçekten gerek yok.
Ha özgürlüğü kaybediyoruz diyorsanız orası doğru.. gelecekte değil hız yapabilmek, aracı senin kullanmana bile izin vermeyecek otomobiller. hatta sen kullansan bile doğrudan araç eminyete bağlı olacak, her hareketin izleyip uyarı ve ceza kesecek gerekirse.. teknolojinin yan etkisi.
-
Ek olarak ;Konvansiyel motorlu olanları estetik ve göze güzel göründüğü için aynı ölçüleri koruyorlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güzel özetlemışsin,500 km.menzillisi de yeter de o da,1.5 dan aşağı olmaz.Malûm ötv,matrah dilimleri.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Ön aksda elektrik motoru bulunması ve önden çarpışma esnasında yaşam kafesinin korunabilmesi için aynı kaput uzunluğu oluyor. Bu sayede içten yanmalı modelle aynı kaputa ve iskelete sahip olduğu için üretim maliyeti düşüyor. Elektrik motoru daha az yer kapladığı için bazı modellerde ön kaputun altında ilave bagaj bulunuyor.
|
800-900 bandında olur diye düşünüyorum.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X