|
Bildirim
|
Bence 3008, yakit acisindan bakiorum
tuscon 4x4 1676 kg 3008 ise 1340 kg Arada 330 kg fark var. Yakit baya bi farkli olur. Benzinli 3008 bile tuscon dizelden az yakar, o derece yani |
Üye 2 araç sormuş her zaman ki gibi başka araç öneren çıkmış
Tucson da 40 bin 15 ay 0 faiz var değerlendirilir 5 yıl garanti var değerlendirilir Elentralarda 7 yıl vardı tucson da da var mı bilmiyorum |
Herkese merhaba,
Açmış olduğum konuyu askıda bırakmak istemedim. Yeni ötv indirimleri ile birlikte Tucson Dizel Otomatik Elite 4x4 modeli dışı metalik gümüş gri, içi siyah deri döşeme için istanbulda bir bayiden 176.000 TL ye anlaştım (Seramik kaplama + cam filmi + kauçuk paspas + bagaj havuzu hediyesi ile). Kapora bıraktım önümüzdeki hafta içi aracı almış olacağım inşallah. Alınca da görsellerini ve ilk izlenimlerimi buradan paylaşacağım. Yorum yapan ve fikirlerini belirten arkadaşlara teşekkürler. NOT: aynı koşullarda 4x2 yide 10 bin tl aşağıya bırakıyorlar fakat almışken 4x4 alayım dedim... Hayırlısı olsun, Selamlar |
2017 kasım ayında benzinli full donanımlı Tucson aldım, almadan önce Tiguan - 3008 arasında da kalmıştım ancak tasarım, güvenlik test sonuçları, uzun garanti süresi, sorunsuzluk, otonom sürüş destek sistemleri ve çok farklı performans seviyesi ile 4 çeker olması yüzünden Tucson’u tercih etmiştim.
Araç alırken diğer aracım da Golf 7 idi, Tiguan Golf’ten sonra işlevsel ancak yeni araç heyecanı için gerekli farklılığı tasarım manasında veremiyordu, 3008 in ise servisi uzaktı ve içi Tiguan ile Tucson’a nazaran klostrofobik - karanlık kalıyordu. 20.000 km oldu alalı, şuan geri alsalar direkt gidip aynısını alırım, önceden uzun süre Ford - Vw ve Opel modelleri kullandım. 4 çeker sistemi gereksiz ya da şanzımanı ısınıyor diyenler olmuş ancak 4 çekere sahip bir Tucson karşısında 3008 in kaygan zeminde - karda buzda en ufak şansı yok, ikincisi 2015 üretimi Tucson’larda şanzıman uyarısı şanzıman gerçekten çok da ısınmamışken veriliyordu, bu durum ve gerekli aksam sonrasında düzletildi, öyle ilk sıkışık trafikte yolda kaldım, 2-3 dakika arazi kastım araç uyarı verdi gibi durumlar elbetteki yok, ki sorun yaşayan ilk üretim araçları da servis ikiletmeden garantiden bakıma alıyor. 3008 dizel ile Tucson dizel arasında 3008 lehine ortalama 1.5 litre daha az bir tüketim (biri yorumunda 3008 in benzinlisi bile Tucson’un dizelinden az yalar demiş, yok artık!) daha iyi ses sistemi ve tercihe göre daha füturistik bir kokpit söz konusu. Tucson ise daha güçlü, içi daha geniş, ferah ve bozuk yolda daha rahat. Muhtemelen servis giderleri ve olası sorunlarda müşteri memnuniyeti daha iyi olacaktır ki zaten 5 veya 7 yıl garantisi var. 2 aracı da bizzat test ederek son kararı siz verin, burda Hyundai’ye dandik, Peugeot’a Fransız tenekesi vs vs diyen çok olur ki ikisi de gayet kaliteli ve dünya genelinde çok sevilen modeller esasen. Seçiminiz arasından yeni nesil güvenlik özellikleri hanginde fazla ise ona büyük bir artı da ekleyin, ne zaman hayat kurtaracağı hiç belli olmuyor inanın. |
bir kere 4X4 gerekli değil boşa para vermeyin. ikincisi uzun süre binecekseniz dct çok uzun ömürlü bir şanzuman değil, eat6 her açıdan daha iyi. eğer donanım olayını çok kasmıyorsanız 3008 active alabilirsiniz. sahibinden de sıfır 165e bulunabiliyor.
|
B beyinsis demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
5 serisi e serisi varken passjdjsjueejjd Cümleyi tamamlayamadan bir gülme geldi :) |
Sen Renault bayinde veya Renault çalışanımısın. Her E ve F segment hariç tavsiyeler Renault markada
|
İkisi arasında tabii ki Tucson mantıklı. Hem sıfır hem 4*4.
Alternatif olarak subaru xv öneririm. O fiyatlara daha donanımlı, i-sight lı xv daha güzel seçim olur. Benzer donanım olursa da en az 30bin uygun olur. Dizel için o farkı vermezdim. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 21 Ekim 2018; 23:6:36 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 21 Ekim 2018; 23:20:56 > |
|
|
|