Şimdi Ara

YENİ VOLVO S60 MI YOKSA MERCEDES C200 MÜ_? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
0
Favori
13.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ne aldınız merak ettim.
  • şahsen mercedes alırdım bende merak ettim ne aldığını
  • Kesinlikle S60
  • Bir arkadaşım 1 ay kadar önce S60 dizel aldı. Araca ekstra park sensörü için 6.000TL fiyat farkı istediler. Volvo servis açısından çok yorar adamı arkadaşlar. Aracı kullandım, sanki eski kasa S60 daki ağırlık iç mekanda kaybolmuş gibi geldi bana. Bir de start stop özelliği vardı araçta, trafikten dolayı duraklamak yapmak gerekti araç stop etti tekrar çalışmadı, anahtar çıkarıp tekrar çalıştırıp yola devam ettim.

    Önünde yıldız olsun benim olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PASHAAA

    FİYAT VE SINIFLARININ AYNI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜREK BU İKİ ARAÇ ARASINDA TERCİH YAPACAK OLSANIZ HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ_?

    S60 diyorum :)
  • ciddi ciddi alacaksan s60 ın bagaj hacmine ve arka koltuk mesafesini kendine göre ölç ve mercedes le karşılaştır. beğenmezsen kırmızı bir v60 a bak

    olmadı bayilere bir sor 180 cgi ler kalmışsa ayırt veya sahibinden de 110-115 arası piyasası var.
    herkes gibi olmasın diyorsan kırmızı-paladyum gri- tenorit gri ve kahverengi gibi renkler araca çok iyi gidiyor cam tavanla birlikte 250nm tork seni üzmez

    bayilere git bi bak içine hangisi sinerse onu al.
  • Bu seneye kadar volvo'nun hiç bi modelini beğenmezdim. Ama bu sene çıkan s60lar çok güzel.

    Yinede mercedes c200 tabiki. Yeni kasa mercedesler çok güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanugur

    Bir arkadaşım 1 ay kadar önce S60 dizel aldı. Araca ekstra park sensörü için 6.000TL fiyat farkı istediler. Volvo servis açısından çok yorar adamı arkadaşlar. Aracı kullandım, sanki eski kasa S60 daki ağırlık iç mekanda kaybolmuş gibi geldi bana. Bir de start stop özelliği vardı araçta, trafikten dolayı duraklamak yapmak gerekti araç stop etti tekrar çalışmadı, anahtar çıkarıp tekrar çalıştırıp yola devam ettim.

    Önünde yıldız olsun benim olsun.

    Park sensörü için 6000 lira?
    6000 lira olan içinde park sensörünün de olduğu premium pakettir. Ya siz yanlış anladınız, ya da bayii donanım bilgisini eksik vermiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayrton_SENNA -- 11 Kasım 2011; 0:36:23 >
  • C serisi ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanugur

    Bir arkadaşım 1 ay kadar önce S60 dizel aldı. Araca ekstra park sensörü için 6.000TL fiyat farkı istediler. Volvo servis açısından çok yorar adamı arkadaşlar. Aracı kullandım, sanki eski kasa S60 daki ağırlık iç mekanda kaybolmuş gibi geldi bana. Bir de start stop özelliği vardı araçta, trafikten dolayı duraklamak yapmak gerekti araç stop etti tekrar çalışmadı, anahtar çıkarıp tekrar çalıştırıp yola devam ettim.

    Önünde yıldız olsun benim olsun.

    Park sensörü için 6000 lira?
    6000 lira olan içinde park sensörünün de olduğu premium pakettir. Ya siz yanlış anladınız, ya da bayii donanım bilgisini eksik vermiş.

    Açıkçası ben de duyduğumda çok şaşırdım ve bir kaç kez doğrulamak zorunda kaldım ama dediğim gibi sadece park sensörü için istene fark 6.000 tl. Ben kendimce belki fiyata geri görüş kamerası da dahil olduğu için böyle bir fiyat verilmiştir diye düşündüm.




  • Herkese iyi günler



    Her iki aracı da sıfır alıp kullanmış biri olarak yorum yapmak istedim

    2013 model Volvo s60 1.6d powershift advance paket + krem paket

    2016 model Mercedes c200d amg estate + bi dünya opsiyon



    Volvoyu 2 sene 35 bin km kullandım

    Mercedes'i 3 ay dır kullanmaya devam ediyorum



    Konfor

    Her iki aracım da touring şaseydi ve s60 16" c200d 17" jantlıydı.

    Konvansiyonel süspansiyon vardı. Ayırt edilecek bir fark yok. Mercedes station olduğu için ön ve arka koltuklar nerdeyse volvoyla aynı genişlik e sahip. Ama volvonun arka koltukları daha rahat



    Şansızaman

    Powershift 6 ileri, gtronic 7 ileri. Vites değişimi normal kullanımda hissetmek zor, performanslı kullanımda her ikisinde az hissediliyor.

    Ancak yakıt tüketimi konusunda Volvo 1-1.5lt az yakıyordu.

    Bu demek oluyor ki şanzıman daha başarılı. Amg olduğu için direksiyondan vites var.



    İç malzeme

    Görüntü itibariyle c200 daha lüks ve insanı çekiyor. Ancak Volvo normal paketlerde dahi gerçek deri kullanan tek firma ve Volvo panel vs fırçalanmış alimünyum yani ömürlük. Ayrıca Volvo nun menüsü ve konsolu hoş görünmüyor Mercedes e göre ama çok daha kullanışlı ve hiç takılmıyor hızlı akıyor. Mercedes opsiyon olarak ağaç yada aliminyum seçmek lazım. Piyano black çiziliyor. Menüler zor alışmak lazım ve baya yavaş. Takılıyor kitleniyor yanda power tuşuyla aç kapa yapıyorsun. Servise götürdüm yeniden yüklediler falan artık bende kurcalamıyorum elimde kalmasın diye. Mercedes 1 tık daha az dış ses alıyor. Ama fark anlaşılır değil. Motor ses seviyesi aynı sakin sürüş de ses YÖK yani. Mercedes ye burmeister ses sistemi olduğu için karşılaştırmam yanlış olur Volvo da bang olsen le karşılaştırmak lazım ama bence bang koyar geçer.volvo da hayalet ekran vardı kullanışlı gerçekten hele hız limitle, sabitleme falan ekranda o daire içinde çıkar falan çok üstün. Mercedes ye arada ufak bir bilgi ekranı var ve kullanışsız. Ayrıca hız sabitleme ve sınırlama kullanışsız ve zor.



    Görünüm

    Mercedes alır götürür. Zaten alma nedenimizde o, eşim kapıldı.



    Yakıt tüketimi

    Volvo daha az yakıyor 1-1.5 lt

    Antalya'da volvoyla 68lt depo şehiriçi 1250km gidiyordum kışın. Yazın full klima açık Antalya'da 1000km gidiyordu. Şunu eklemem lazım klima efsane 3m plus cam filmi vardı ve 23 dereceye ayarlar klimayı 1. Veya 2. Seviyede tutarsan içerde üşürsün ki 10 kademe var.

    Mercedes kışın 66lt depo 1000km gidiyor yazın ne gider düşünmek istemiyorum. Opsiyon olarak klima güçlendirme paketi vs falan var ve araç night paket + serviste filmlerdir ama Volvo performansını alabileceğimi düşünmüyorum. Çünkü kışın kayağa gittiğimizzde Volvo da 1. Veya 2. Kademede cam buğü yapmazdı ama Mercedes'te mühendislik hatası var. Menfezler yerleri ve yönleri yanlış olduğu için buğu çözülmüyor full de çalıştırman lazım.



    Yol tutuş

    Volvo önden çekiş , c200 arkadan itiş. Volvo 115bg tekerde. C200d 136bg motorda ve Tümer'de 115-120bg arası. Yan güç farkı yok. Her iki araçtada hızlı viraj için yüksek devir şart. Ancak Mercedes şöyleki

    Virajda çizgiyi kaçırıyor, yanlıyor saçma sapan hareketler yapıyor bunu normal hızlarda yapıyor yani şehirler arası 120-140km de virajda devirli olursa ama kaçırmıyor. Ben güvenemedim. Zaten çok temkinli kullanıyoruz.



    Farlar

    Volvo da viraj farı, yükseklik ayarı, farların dönmesi sabit ve şed far değildi. Ama dağı taşı aydınlatır selektör harici kullanmadım diyebilirim. Bir defa dağ yolunda tepenin arkasındaki araca selektör yaptım ve dönünce gördüm adam durmuştu şoka gitmişti herhalde.

    Mercedes led far yükseklik ayarı otomatik ancak viraj farı ve far dönmesi yok. Bunları istersen intelligent light Alman lazımmış. İlk defa böyle birşey gördüm bu kadar para vereceksin led far ama viraj farı ve dönme yok. Neyse gece şehirler arası yollarda sol viraj tam kör, sağ viraj yarım kör. Gece yola çıkmayın yada yavaş sürün. Öyle virajın devamını görümcem ona göre hız ayarlayacam imkansız.



    Çarpışma önleyici sistemler

    Bu konuda Volvo fena tokatlıyor. 2 sene içinde bizi yaklaşık 10 defa kazadan kurtardı önden çarpma konusunda ve baz önleyici sistem vardı. Anlamazsınız çalışır kurtarır sizi hiç şüpheye düşmeyin ya kaza falan yaptırırsa diye.

    Mercedes öndeki araca yaklaşınca ışıklı ikaz daha da yaklaşırsanız veya sollamada öndeki araca biraz yakınken sola çıkarsanız sesli ikazda veriyor ama hiç devreye girdiğini görmedim. Ancak YouTube dan aeb testlerini izleyince umarım gerek kalmaz dedim. Gerçi onlar eski sistem yeni sistem var arabada baz daha iyi sonuç veriyor ama bilemedim.

    Çarpmada ne olur bilemedim açıkçası ama volvonun daha sağlam kalacağı kesin diyebilirim.



    Arıza ve servis

    Volvoyu normal bakıma ve götürdüm. Sadece sol ayna geri vitese takınca ayna yavaş hareket ediyordu. Serviste söyledim direk sipariş ve değiştirdiler garantiden. Araç her serviste yazım güncelleme oluyor. Mesela city Safety 50km sınırdı en son 65km ye çıktı güncellemelerle. Bir defa tık demedi ne ses ne de başka birşey.

    Mercedes aldım ilk hafta servise gittim orta ekran kilitlendi açıp kapıyoruz. Farları şikayet ettim yükselttiler limitler dahilinde. Arka bagaj kapağı perdesi aras sıra takılıyor vs. Servis volvodan iyi çay kahve kurupasta dinlenme alanı olarak ama.



    Sonuç

    Keşke geri verebilsem ve keşke v60 cross country yeni kasayı bekleseymişim. C200d estate amg ve Volvo s60 station advance i opsiyon olarakta eşitlenince fiyat farkı çok açıkçası. Mercedes in ne üstünlüğü var derseniz şuan Mercedes içten ve dıştan daha al Benisi Yüksek birde yıldızı var.



    Bir sonraki aracım Volvo olacak gene ve bu sefer satmak gibi bir hata yapmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gerçekten keyifle okudum o halde umarim seneye cikacak s60 i alirsiniz diyelim ki o tasarim anlaminda d sinifina ders verecek diye tahmin ediyorum.. Sizin kullandiginiz kasa s60 larin makyajli ve polestar kitli olanlari çok hoş duruyor onun dışında lineanimsi bir dis tasarimi var malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.