Şimdi Ara

YENİ VW LAVİDA (ÇİN) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: PiQ


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    Milli gelir e nie bakıosun sen adamlarda kaç milyar nüfüs var tabi bizim yarımız kadar olur. bizim kişi başına düşen milli gelirimiz 2500 dollar civarı bi rakamdan bahsediolar. En basitinden 4 kişilik bi aileyi ele alalım. Türkiyede kaç tane aile ayda 10000 dolar kazanıo. Milli gelirden fln bahsetme bu konuda...

    Milli gelire heralde bakacam...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orjinalden alıntı: PiQ


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    Milli gelir e nie bakıosun sen adamlarda kaç milyar nüfüs var tabi bizim yarımız kadar olur. bizim kişi başına düşen milli gelirimiz 2500 dollar civarı bi rakamdan bahsediolar. En basitinden 4 kişilik bi aileyi ele alalım. Türkiyede kaç tane aile ayda 10000 dolar kazanıo. Milli gelirden fln bahsetme bu konuda...

    Milli gelire heralde bakacam...



    newmonarch anlamıyorsun

    başta pazar hakimi vw olamaz diyorsun adamların kazancı ne ki alacaklar pahalı diyorsun

    sonra sana link veriyoruz pazar payına dair ... kabul etmek yerine vw'nin pahalı olduğu gerçeğini değiştirmez diyorsun

    tamam diyoruz hadi fiyat konusu açılmışken pazarın %80'i yabancı otolara ait çin marketinde

    bunlarında içerisinde en çok satan GM ile VW

    bu oradaki ekonomistleri bile şaşırtmıyor değil

    nüfusun %20'si öyle yada böyle bu araçları alacak güce sahip ...

    GSMH ile buna uyarlama yapmak mantıksız ... ona bakacak olsan Türkiye'de hiç yabancı araç satmaması lazım

    arabayı alan yine maddi gücü iyi olan

    ok ? anlaştık mı ?




  • Kabin tasarımı da dışı da çok kötü.

    VW neden yeni bir kabin yapma gereği duymuş ki? Polo'nun iç mekanını koysalarmış daha iyi dururdu bence.
  • Oturaklı Bir Arabaya Benziyor..
  • Yaris sedana benziyor. Ama çok daha oturaksız duruyor. Hala bu arabada kalite var diyenlere şaşıyorum. Honda city nin tipini yerden yere vururlar şu araba VW olunca laf yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent-- -- 19 Ağustos 2008; 20:19:32 >
  • Dışı biraz yeni symbole benzemiş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Yaris sedana benziyor. Ama çok daha oturaksız duruyor. Hala bu arabada kalite var diyenlere şaşıyorum. Honda city nin tipini yerden yere vururlar şu araba VW olunca laf yok..


    araç tipsiz ama zaten pazarı belli çin çok fazla bişi beklememek gerek güney amerika pazarına sürüleni görsen tümden kusarsın

    içindeki materyal diğer VW'da kullanılanlar ile aynı bundan dolayı kalite dedik

    oturaklılık kısmına gelince o arabayı kullanmadan belli olur mu bilemem

    sence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Yaris sedana benziyor. Ama çok daha oturaksız duruyor. Hala bu arabada kalite var diyenlere şaşıyorum. Honda city nin tipini yerden yere vururlar şu araba VW olunca laf yok..


    araç tipsiz ama zaten pazarı belli çin çok fazla bişi beklememek gerek güney amerika pazarına sürüleni görsen tümden kusarsın

    içindeki materyal diğer VW'da kullanılanlar ile aynı bundan dolayı kalite dedik

    oturaklılık kısmına gelince o arabayı kullanmadan belli olur mu bilemem

    sence


    Sence ne olursa olsun VW e böyle bir araç yakışıyor mu? Bence üretmemeli böyle bir araç hangi piyasa olursa olsun.. Bu da şahsi fikrim.. VW kalitesine yakışmıyor bence..
    Oturaklılık tabiki belli olmaz ama tokluk dediğimiz kavram araca bakınca az da olsa anlaşılır




  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Yaris sedana benziyor. Ama çok daha oturaksız duruyor. Hala bu arabada kalite var diyenlere şaşıyorum. Honda city nin tipini yerden yere vururlar şu araba VW olunca laf yok..


    araç tipsiz ama zaten pazarı belli çin çok fazla bişi beklememek gerek güney amerika pazarına sürüleni görsen tümden kusarsın

    içindeki materyal diğer VW'da kullanılanlar ile aynı bundan dolayı kalite dedik

    oturaklılık kısmına gelince o arabayı kullanmadan belli olur mu bilemem

    sence


    Sence ne olursa olsun VW e böyle bir araç yakışıyor mu? Bence üretmemeli böyle bir araç hangi piyasa olursa olsun.. Bu da şahsi fikrim.. VW kalitesine yakışmıyor bence..
    Oturaklılık tabiki belli olmaz ama tokluk dediğimiz kavram araca bakınca az da olsa anlaşılır


    Niye yakışmasın, VW eskiden neydiki?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: levent--


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: levent--

    Yaris sedana benziyor. Ama çok daha oturaksız duruyor. Hala bu arabada kalite var diyenlere şaşıyorum. Honda city nin tipini yerden yere vururlar şu araba VW olunca laf yok..


    araç tipsiz ama zaten pazarı belli çin çok fazla bişi beklememek gerek güney amerika pazarına sürüleni görsen tümden kusarsın

    içindeki materyal diğer VW'da kullanılanlar ile aynı bundan dolayı kalite dedik

    oturaklılık kısmına gelince o arabayı kullanmadan belli olur mu bilemem

    sence


    Sence ne olursa olsun VW e böyle bir araç yakışıyor mu? Bence üretmemeli böyle bir araç hangi piyasa olursa olsun.. Bu da şahsi fikrim.. VW kalitesine yakışmıyor bence..
    Oturaklılık tabiki belli olmaz ama tokluk dediğimiz kavram araca bakınca az da olsa anlaşılır




    arkadaşım ne dememi bekliyorsun ki

    aracı bende tipsiz buldum ancak ...

    aracın iç mekanında klasik VW materyalleri kullanılmış bunlar golf, polo v.s. kullanılanlarla aynı bundan dolayı kaliteli dedim

    aracın tok (oturaklı) olup olmadığını dışarıdan bakarak söylemek pek doğru olmaz

    en basitinden polo'ya hiç bindin mi bilmiyorum ama sürüşü C sınıfı araçları aratmaz (hatta belli bir kısmından daha iyidir)

    dışarıdan bakarsan ama bu mu tok dersin ...

    değil mi ?




  • ncap e sokarlarmi bunu çinlilere cekmesin sonuclar
  • bilmeden konuşmamak lazım.çinde vw araçları bizim kuş serisi gibi yaygın.bütün taksiler santana, bora ve passat.taksi sayısını nüfusa oranlayın ne kadar hakim olduğunu tahmin edebilirsiniz.

    sadece santana modelinden 1.000.000 (bir milyon) adetin üzerinde sattı vw.

    çinde sıralama şu şekilde.

    1. vw
    2. gm
    3. toyata
    4.audi
    5. honda
    6. nissan

    saygılarımla,


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mulligun -- 19 Ağustos 2008; 22:14:51 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    bilmeden konuşmamak lazım.çinde vw araçları bizim kuş serisi gibi yaygın.bütün taksiler santana, bora ve passat.taksi sayısını nüfusa oranlayın ne kadar hakim olduğunu tahmin edebilirsiniz.

    sadece santana modelinden 1.000.000 (bir milyon) adetin üzerinde sattı vw.

    çinde sıralama şu şekilde.

    1. vw
    2. gm
    3. toyata
    4.audi
    5. honda
    6. nissan

    saygılarımla,


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.



    General Motors (GM), 1 yıl içinde Çin’de 1 milyon araç satan ilk dünya şirketi oldu.
    General Motors’un (GM) Çin Grubu Başkanı Kevin Wale, 2007 yılında Çin’de 1 milyon araç satarak bu efsanevi çıtayı aştıklarını belirtirken,
    şirketin başkanı Rick Wagoner, 1 milyonuncu Çinli müşteriye bir Buick Park Avenue marka aracın anahtarını teslim edilmesi dolayısıyla Şangay’da düzenlenen törende, "Çin’de 1 yılda 1 milyon araç satan ilk dünya şirketi olmamız, bizim ürünlerimizin, çalışanlarımızın ve ortaklarımızın gücünün bir göstergesidir" dedi.
    GM, 2 bayi ve 7 yan kuruluşla Çin’de faaliyet gösteriyor ve 20 bin kişiyi istihdam ediyor.




  • dostum bir kere fazla satması vw yi toplamda geçtiği anlamına gelmez.

    çin e bir kere gidersen ne demek istediğimi anlayacaksın.

    ayrıca gm çinde buick ve chevrolet ile temsil ediliyor.cadillac da çok fazla satılmıyor.opel hiç göremezsin.yeni yeni opel i getirmeye başladılar ama halk malesef sevmedi.

    toyota gm den çok bile olabilir.tr hiç olmayan en az 10 modeli var çinde satılan.

    vw çinde yerel marka gibi.

    hatta dalga geçiyorlar bizden kazandığı paralarla gitti skoda yı seat ı aldı diye.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    dostum bir kere fazla satması vw yi toplamda geçtiği anlamına gelmez.

    çin e bir kere gidersen ne demek istediğimi anlayacaksın.

    ayrıca gm çinde buick ve chevrolet ile temsil ediliyor.cadillac da çok fazla satılmıyor.opel hiç göremezsin.yeni yeni opel i getirmeye başladılar ama halk malesef sevmedi.

    toyota gm den çok bile olabilir.tr hiç olmayan en az 10 modeli var çinde satılan.

    vw çinde yerel marka gibi.

    hatta dalga geçiyorlar bizden kazandığı paralarla gitti skoda yı seat ı aldı diye.

    Yukarıdaki ne peki? Zaten Dünya'nın en büyük araba üreticisi belli ( GM ) , bu sene en çok araba satanda belli ( Toyota ) , VW'i konuşmamıza gerek yok herhalde mantıklı bakılınca.




  • Çinliler bile işi biliyor kazandıkları parayı adam gibi araçlara yatırıyolar demek ki..
    Bizim türkiyede'de bazı insanlar Chery'yi yere göğe sığdıramıyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    dostum bir kere fazla satması vw yi toplamda geçtiği anlamına gelmez.

    çin e bir kere gidersen ne demek istediğimi anlayacaksın.

    ayrıca gm çinde buick ve chevrolet ile temsil ediliyor.cadillac da çok fazla satılmıyor.opel hiç göremezsin.yeni yeni opel i getirmeye başladılar ama halk malesef sevmedi.

    toyota gm den çok bile olabilir.tr hiç olmayan en az 10 modeli var çinde satılan.

    vw çinde yerel marka gibi.

    hatta dalga geçiyorlar bizden kazandığı paralarla gitti skoda yı seat ı aldı diye.

    Yukarıdaki ne peki? Zaten Dünya'nın en büyük araba üreticisi belli ( GM ) , bu sene en çok araba satanda belli ( Toyota ) , VW'i konuşmamıza gerek yok herhalde mantıklı bakılınca.


    Mantık çok mu çok yanlış;

    Dünyada bir marka en cok satıyor diye bu onu bir ülkede XX markadan cok satıyor demek olmaz lakin Toyotanın amerikadaki satışkarını cıkartırsan durum da değişebilir.Kısaca Toyota Amerika ve Japonyada çok satar Vw de Çinde olabilir




  • E yukarda GM rekor kırdı yazıyor o ne peki?
  • Ben senin mantıgının yanlış oldugunu savundum,yoksa Çinde kim ne satmış beni pekte alakadar etmiyen bir durum.


    Yalnız hatırlatırım aradan 2 yıl geçti,verdiğin demeç 2007'ye yönelik.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.