Şimdi Ara

YENİ VW LAVİDA (ÇİN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • volkswagenin çin pazarına ürettiği modellerden bir yenisi olan lavida işte karşınızda

     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)


     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)


     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)


     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)


    bence aracın içini çok beğendim anacak dışı sanki subaruya çok benziyor.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhunberber

    Bu mesaj silindi.
    2 hafta sonra yapılacak auto bild çin özel sayısında 1. tabi ki.

  • dışı ucuz dursa da iç mekanda kaliteden ödün vermemişler

    çin pazarında hakim marka VW
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    dışı ucuz dursa da iç mekanda kaliteden ödün vermemişler

    çin pazarında hakim marka VW
    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    dışı ucuz dursa da iç mekanda kaliteden ödün vermemişler

    çin pazarında hakim marka VW
    japon araclarına benzetmişler hiç alman aracına benzemiyor bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html

    Alıntıları Göster
    VW çinde çok guclu ve ınsanlar vw yi seviyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    japon araclarına benzetmişler hiç alman aracına benzemiyor bence

    Alıntıları Göster
    Çinin kendi araçları çinde çok ucuz ve,vw onlardan ucuz satması lazım ki zannetmiyorum ucuz satacağını.

    Birde bu araçlar çindemi üretiliyor acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Kocakaya

    Çinin kendi araçları çinde çok ucuz ve,vw onlardan ucuz satması lazım ki zannetmiyorum ucuz satacağını.

    Birde bu araçlar çindemi üretiliyor acaba?

    Alıntıları Göster
    Güzelmiş özellikle iç mekan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html

    Çin'de 2 milyar insan olduğuna göre tabiki fazla satacak. Bu pahalı kalabileceği gerçeğini değiştirmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html

    Çin'de 2 milyar insan olduğuna göre tabiki fazla satacak. Bu pahalı kalabileceği gerçeğini değiştirmez.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html

    Çin'de 2 milyar insan olduğuna göre tabiki fazla satacak. Bu pahalı kalabileceği gerçeğini değiştirmez.


    konumuz aracın pahalılığı değildi ...değiştirdin ya neyse

    diğer yandan çin marketinde piyasaya %80 yabancı araçlar hakim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html

    Çin'de 2 milyar insan olduğuna göre tabiki fazla satacak. Bu pahalı kalabileceği gerçeğini değiştirmez.


    konumuz aracın pahalılığı değildi ...değiştirdin ya neyse

    diğer yandan çin marketinde piyasaya %80 yabancı araçlar hakim


    Alıntıları Göster
    pasata benziyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html

    Çin'de 2 milyar insan olduğuna göre tabiki fazla satacak. Bu pahalı kalabileceği gerçeğini değiştirmez.


    konumuz aracın pahalılığı değildi ...değiştirdin ya neyse

    diğer yandan çin marketinde piyasaya %80 yabancı araçlar hakim


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html

    Çin'de 2 milyar insan olduğuna göre tabiki fazla satacak. Bu pahalı kalabileceği gerçeğini değiştirmez.


    konumuz aracın pahalılığı değildi ...değiştirdin ya neyse

    diğer yandan çin marketinde piyasaya %80 yabancı araçlar hakim



    Konumuz aracın pahalılığı idi, VW pahalı kalır diyorum ve orda burdakinden yüksek gelir seviyesindeki insanların VW'e bindiği ap açık ortada. Çin marketinde yabancı araçların hakim olup olmaması ayrı konu zaten. Tata Nano'da, Dacia Logan'da vs. yabancı oraya göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    tahminlerdense sana araştırma yapmanı tavsiye ederim

    Almanya'da sattığından daha çok aracı çinde satıyor VW


    http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_China

    http://goliath.ecnext.com/coms2/gi_0199-627062/CHINA-CHINA-BECOMES-VOLKSWAGEN-S.html

    Çin'de 2 milyar insan olduğuna göre tabiki fazla satacak. Bu pahalı kalabileceği gerçeğini değiştirmez.


    konumuz aracın pahalılığı değildi ...değiştirdin ya neyse

    diğer yandan çin marketinde piyasaya %80 yabancı araçlar hakim



    Konumuz aracın pahalılığı idi, VW pahalı kalır diyorum ve orda burdakinden yüksek gelir seviyesindeki insanların VW'e bindiği ap açık ortada. Çin marketinde yabancı araçların hakim olup olmaması ayrı konu zaten. Tata Nano'da, Dacia Logan'da vs. yabancı oraya göre.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Konumuz aracın pahalılığı idi, VW pahalı kalır diyorum ve orda burdakinden yüksek gelir seviyesindeki insanların VW'e bindiği ap açık ortada. Çin marketinde yabancı araçların hakim olup olmaması ayrı konu zaten. Tata Nano'da, Dacia Logan'da vs. yabancı oraya göre.



    haaa konu pazar hakimiyetinden bu tarafa kaydıysa ona göre açıklama yapayım

    en çok satanın ucuz olan yerli malları olması lazım senin mantığına göre çinde ama gördüğün gibi değil







  • Benzerlik etkileyici
    quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)








     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Konumuz aracın pahalılığı idi, VW pahalı kalır diyorum ve orda burdakinden yüksek gelir seviyesindeki insanların VW'e bindiği ap açık ortada. Çin marketinde yabancı araçların hakim olup olmaması ayrı konu zaten. Tata Nano'da, Dacia Logan'da vs. yabancı oraya göre.



    haaa konu pazar hakimiyetinden bu tarafa kaydıysa ona göre açıklama yapayım

    en çok satanın ucuz olan yerli malları olması lazım senin mantığına göre çinde ama gördüğün gibi değil





    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Konumuz aracın pahalılığı idi, VW pahalı kalır diyorum ve orda burdakinden yüksek gelir seviyesindeki insanların VW'e bindiği ap açık ortada. Çin marketinde yabancı araçların hakim olup olmaması ayrı konu zaten. Tata Nano'da, Dacia Logan'da vs. yabancı oraya göre.



    haaa konu pazar hakimiyetinden bu tarafa kaydıysa ona göre açıklama yapayım

    en çok satanın ucuz olan yerli malları olması lazım senin mantığına göre çinde ama gördüğün gibi değil







    Konuyu farklı yerlere saptırmakta üstüne yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Konumuz aracın pahalılığı idi, VW pahalı kalır diyorum ve orda burdakinden yüksek gelir seviyesindeki insanların VW'e bindiği ap açık ortada. Çin marketinde yabancı araçların hakim olup olmaması ayrı konu zaten. Tata Nano'da, Dacia Logan'da vs. yabancı oraya göre.



    haaa konu pazar hakimiyetinden bu tarafa kaydıysa ona göre açıklama yapayım

    en çok satanın ucuz olan yerli malları olması lazım senin mantığına göre çinde ama gördüğün gibi değil







    Konuyu farklı yerlere saptırmakta üstüne yok.

    Alıntıları Göster
    Dışı güzel olmamış
    İçi ise fena sayılmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desiya -- 19 Ağustos 2008; 18:17:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    Dışı güzel olmamış
    İçi ise fena sayılmaz

    Alıntıları Göster
    Dışıda fenadeğil bence ama içi çok hoş duruyor, Hem bence Volkswagen bu arcı bizim pazarada soksa fena olmaz bence baya bir tutar gibime geliyor... Tabi satış rakkamları çindeki gibi olsa o zaman burada rekor kırar bence...

    Konu için sağol arkadaşım...


    Değştirme: imla hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GHOSTRIDER -- 19 Ağustos 2008; 19:39:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D-Assault

    Benzerlik etkileyici
    quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)








     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)
    quote:

    Orjinalden alıntı: D-Assault

    Benzerlik etkileyici
    quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)








     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)



    Bana kalırsa hepsinden biraz izler taşıyo gibi bir havası var ?

     YENİ VW LAVİDA (ÇİN)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood1991

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: newmonarch

    Çin pazarında VW'nin hakim olduğunu pek zannetmiyorum VW ne yaparsa yapsın pahalı kalır Çin'e göre. Çünkü Çin'in kişi başına düşen milli geliri bizim yarımız kadar.


    Milli gelir e nie bakıosun sen adamlarda kaç milyar nüfüs var tabi bizim yarımız kadar olur. bizim kişi başına düşen milli gelirimiz 2500 dollar civarı bi rakamdan bahsediolar. En basitinden 4 kişilik bi aileyi ele alalım. Türkiyede kaç tane aile ayda 10000 dolar kazanıo. Milli gelirden fln bahsetme bu konuda...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.