< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Yenilenen 2022 Ford Focus Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)
-
-
Tüketim verileri yalan , dizel otomatik olanı , Eco modda dikkatli kullansan bile 5.5 civarı yakıyor İstanbul'da.
Aynı guzergahta Megane dip gaz ile yine aynı değeri yakıyor.
C segmentinde fiyat performansı en düşük seçenek focus
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Megane dizel araç, hem de yarı otomatik 736 bin tl. Bu mu fiyat performans?
Fiyatlar pahalı tabiki ama megane ile focus kıyaslanmaz.
Ayrıca pahalılık olayı tastamam halkımızın kendi seçimi, kimse de suç aranmamalı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 2 Haziran 2022; 18:33:52 > -
150nm tork harika.
-
Megane dip gazla ondan fazla yakacağı kesinde evet focusun yakıtı fazla ama ben gazlıyorum genelde ortalama 7 litrenin altına düşüremedim ancak kısa mesafe ağırlıklı.Birde kim bu aracı ekoda kullanmaya çalışır ekonomi yapmak için ecoyu öylesine koymuşlar.Sadece yakıt tüketimini baz alarak fiyat/performans düşük demek doğru değil en basitinden bir yol tutuş filan bakın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zultaran -- 2 Haziran 2022; 22:00:23 >
-
dizel manuel yok çok saçma.
-
böyle rezalet bir konsol tasarımı olamaz ya.
-
Dizel otomatik , donanıma göre çok iyi fiyat.. ikinci ele bakarak ...
Megane karşılaştırmasi ayrı bir komik olmuş..
Megane C sınıfı ise yeni focus D sınıfıdır..
2019-2021 focus eleştirdigim ve begenmedim tek konu kağıt Gibi koltuk süngerleri.. yeniler de durum aynı mi acaba ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyatlar uygun gözükse de donanım olarak zayıf. Yinede alınabilirdi lakin tasarım olarak içiyle dışıyla hafif ticariye benzeyen bir araç. Şu araçta tasarım olarak sadece stline’ ın dışı cezbedici.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eco modu sadece kaygan zeminlerde kullanıyorum. Yaptığım yakıt ölçümlerinde yakıt tüketimine pozitif bir etkisini tespit etmedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
587 bin liraya otomobil mi olur? Fiyatlara bak.
-
1.0 ve 1.2 motorlu araclarla yokuşta kirmizi isiga denk geldigimde arac full devir gaza full yuklenerek anca kalkabiliyor.
Yada hafif yukari egimli uzun 2 3 kmlik bir yokusta devir fulldeyken gaza avanirken vites 3e kadar kucultup 70 80le cikmaj zorunda kaliyorm yokuslari
Marka model vermicem 1.0 ve 1.2 hepsnde var bu.durum hatta 1.4 egelarda bile yasaniyor bu durum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bizim millete bayilerde arabayı alırken "önce vergi idaresine gidip 305 bin tl vergi ödüyorsunuz sonra arabanin satışını yapicaz" deseler yemin ediyorum kimse araba almaz. "Hepsi içinde" olunca insanımızın gözüne gelmiyor, arabanin fiyatı oymus gibi düşünüyor. Halbuki 305 bin lirayi, kullanmadığı ödeme garantili işlerin faturası olarak, ekonominin kötü bir bedeli olarak ödediğini bilse aracı almadan geri döner.
305bin vergi nedir yahu. Yurtdisinda sadece bu paraya Lamborghini alırsın sıfır 😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
90lar aradi, ic tasarimi geri istiyor!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 ile alakası yok tork varsa bayır çıkar yoksa çıkamaz. 170 200 ve üzeri tork olsun cayır cayır çıkar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.4 Fire yeni seri egeanın bile torku 120 imiş.
1.2 ve 1.4 corsaların tork 110-125 arasi
hyundai i20ler 135 tork
resmen uzak durulması gereken araçlar tork değerleri Leş..
-
Hyundai 172 tork nasıl bakıyorsun sen? Turbo besleme ile arasında dağlar kadar fark var. Haa bizim aile kadar zengin isen tabi c200d amg alırsın 320 tork 😄
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X