|
Bildirim
Alakası yok. 4 silindirle aynı devirlerde çalışıyor. Ezbere konuşmayın. Motorunun ömrünü en çok yiyen şey İstanbul trafiğinde rölantide saatlerce beklemek.
|
- 4 silindirli motorlar daha az titreşim üretir ve daha dengeli çalışır. - 3 silindirli motorlar ise daha fazla titreşim üretir bu da zamanla motor bileşenlerinin daha hızlı yıpranmasına neden olur. - 4 silindirli motorlar gücü dengeli dağıtır ve her bir silindir daha az zorlanır. - 3 silindirli motorlarda her bir silindire daha fazla yük düşer bu da motoru daha çabuk yıpratır. - 4 silindirli motorlar genellikle daha iyi termal dayanım sağlarlar bu da motorun etkin bir şekilde soğutulmasına ve aşırı ısınmanın önlenmesine yardımcı olur. - 3 silindirli motorlar daha kompakt oldukları için daha fazla termal strese maruz kalırlar. Aynı gücü üretmek için 3 silindirli motorun her bir silindiri daha fazla tork üretmek zorunda kalacaktır. Aynı gücü elde etmek için 4 silindirli motor 5252 RPM'de çalışırken, 3 silindirli motor yaklaşık 7000 RPM'de çalışmak zorunda kalır. Sonuçta yüksek devirde kullanılan motor en çabuk yıpranandır. 3 silindirli motorlar uzun vadede dayanıksızdırlar. |
3 silindir makinelerde söylediğiniz tüm durumlar 5 silindir makinelerde de var. sizin titreşim mantığınız ile 5 silindirin dayanıksız olması lazım ama üretilmiş en sağlam motorlardan bazıları 5 silindir. otomobili, otobüsü geçtim bircok gemi makinesi de tek silindir. söyledikleriniz içinde doğruya yakın tek şey 4 silindir motorun simetrik yapısı nedeniyle daha az titreşim yapması. |
3 silindirli motorun komple piyasadan silinmesi lazım. 4 silindire kıyasla daha yüksek devirde çalışmak zorunda olduğundan çok çabuk motor kendini yiyor.
|
En temizi bu şarj edilebilir hibritler. Günlük kullanım için 100km'ye kadar elektrikli kullan ama ihtiyaç anında prize mahkum kalmama modu gayet aklıma yatıyor. En ideali bu sistem bana göre. Yalnız UK sitesine göre sadece elektrikle 40 mile kadar kullanılabiliyormuş yani 64 km kadar. Yine UK sitesine göre ehybrid motor 1.4 TSI imiş. Ev tipi şarjla 5 saatte doluyormuş. Haberi düzgün yapsanız daha iyi olurmuş sanki. www.seat.co.uk SEAT Leon | SEAT Leon e-HYBRID (PHEV) | SEAT UK https://www.seat.co.uk/new-cars/leon/e-hybrid |
Çok doğru ben Trakya da yaşıyorum 1.5 e tsi motor
ne yağ yakma ne birşey dsg de ne ses ne birşey istanbul trafiği olsa çoktan motorla şanzımanı elime almıştım |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakk0131 -- 15 Mayıs 2024; 19:40:32 > |
|
- 4 silindirli motorlar daha az titreşim üretir ve daha dengeli çalışır. - 3 silindirli motorlar ise daha fazla titreşim üretir bu da zamanla motor bileşenlerinin daha hızlı yıpranmasına neden olur. - 4 silindirli motorlar gücü dengeli dağıtır ve her bir silindir daha az zorlanır. - 3 silindirli motorlarda her bir silindire daha fazla yük düşer bu da motoru daha çabuk yıpratır. - 4 silindirli motorlar genellikle daha iyi termal dayanım sağlarlar bu da motorun etkin bir şekilde soğutulmasına ve aşırı ısınmanın önlenmesine yardımcı olur. - 3 silindirli motorlar daha kompakt oldukları için daha fazla termal strese maruz kalırlar. Aynı gücü üretmek için 3 silindirli motorun her bir silindiri daha fazla tork üretmek zorunda kalacaktır. Aynı gücü elde etmek için 4 silindirli motor 5252 RPM'de çalışırken, 3 silindirli motor yaklaşık 7000 RPM'de çalışmak zorunda kalır. Sonuçta yüksek devirde kullanılan motor en çabuk yıpranandır. 3 silindirli motorlar uzun vadede dayanıksızdırlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
En temizi bu şarj edilebilir hibritler. Günlük kullanım için 100km'ye kadar elektrikli kullan ama ihtiyaç anında prize mahkum kalmama modu gayet aklıma yatıyor. En ideali bu sistem bana göre. Yalnız UK sitesine göre sadece elektrikle 40 mile kadar kullanılabiliyormuş yani 64 km kadar. Yine UK sitesine göre ehybrid motor 1.4 TSI imiş. Ev tipi şarjla 5 saatte doluyormuş. Haberi düzgün yapsanız daha iyi olurmuş sanki. www.seat.co.uk SEAT Leon | SEAT Leon e-HYBRID (PHEV) | SEAT UK https://www.seat.co.uk/new-cars/leon/e-hybrid< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fractal design -- 15 Mayıs 2024; 20:9:44 > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Leon, İbiza, Arona ve Ateca güncellenip bir süre daha devam edecekmiş hocam. www.cupraofficial.com Annual Report 2023 – Press Release | CUPRA https://www.cupraofficial.com/brand/annual-report/annual-report-press-release?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
3 silindir makinelerde söylediğiniz tüm durumlar 5 silindir makinelerde de var. sizin titreşim mantığınız ile 5 silindirin dayanıksız olması lazım ama üretilmiş en sağlam motorlardan bazıları 5 silindir. otomobili, otobüsü geçtim bircok gemi makinesi de tek silindir. söyledikleriniz içinde doğruya yakın tek şey 4 silindir motorun simetrik yapısı nedeniyle daha az titreşim yapması. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Makyajdan çok model yılı güncellemesi olmuş. Şu ekranı konsol dışına çıkartma modasının yok olması dileğiyle, utanmasalar iç aynaya kadar uzatacaklar. Gömülü ekran yapmak bu kadar mı zor :( < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozan_26 -- 15 Mayıs 2024; 23:2:2 > |
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Renonun benzinli 0.9 Tce motorunu ve Vw nin eski 1.4 TDI motorunu bı araştırın. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|